…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

sa te speli pe mani cand intri in visul meu, pls

desacralizarea profanului

Pariez ca nu ai crede ca astfel de vorbe se pot scrie cu sange:
“Ma inlocuiesti cu un semn de neinteles si te retragi pe codurile tari.”

am visat ca am cerut
cuiva
odata
ceva
ca dovada a unor vorbe
imi spunea
te iubesc total, nemarginit
as face totul pentru tine
pana si sacrificiul suprem
am intrebat, am cerut
ca dovada…
vreau sa mananc carne de om
am zis in vis
dupa ce m-am gandit putin
uite, taie ceva din tine
o bucata de carne din trupul tau
anestezie, operatie, etc
totul dezinfectat
a la carte
o bucata mica din tine
cat pentru o cina in doi
cu lumanari parfumate
si dupa cum iti banuiesc gustul
feteasca neagra din pahare curate
una care sa-ti prisoseasca
nu un organ sau alta
felie vitala
sa mancam impreuna
din tine
gustam, plimbam prin cavitatea bucala
carnea ta de prisos
poate dulce, poata amaruie
poate sarata putin dar a ta sa fie stii ce a raspuns, cititorule?
nu stii, fireste
poti doar presupune
dar nu stii
ce se raspunde in vis
la o astfel de intrebare

a raspuns: ok, iubito
de unde sa tai?
ce ai vrea din mine?
frumos, nu?!

nici mie nu-mi place acest vis
cum nu mi-a placut cand am auzit prima oara
ca exista snuff movies
am vomat o saptamana
cam asa…

nu poti sa auzi numai ce-ti place
cititorule in visele visatorilor…

el a vrut, atunci, sa manance cu mine
din carnea lui
sa mestece carnea lui si sa ma sarute
cu gura plina si buze unsuroase
peste masa
sa bea apoi un pahar de feteasca neagra
si sa zica
uite cum aluneca pe gat ai ales bine
vinul
iubito

aproape nu ma mai doare
ce-mi lipseste

16 responses

  1. Emanuel

    Ce mai dragoste 🙂

    Iunie 15, 2007 la 7:49 pm

  2. ca sa vezi, emanuel, de cate sacrificii este capabil un barbat indragostit…

    mai am ceva in frigider. te invit la un gratar.

    Iunie 15, 2007 la 10:22 pm

  3. balauru

    Ah, esti o adevarata poeta !!!!

    Iunie 16, 2007 la 12:50 am

  4. balauru

    Am uitat, welcome in Blogland !!!! 🙂

    Iunie 16, 2007 la 12:50 am

  5. balauru

    „sa te speli pe mani cand intri in visul meu, pls”

    Aici nu-mi place. Te speli pe miini dupa ce faci pipi sau fotbalistul ala brazilian. 🙂 Am glumit, ma spal pe miini oricum !!!!

    Iunie 16, 2007 la 12:52 am

  6. domnia voastra nu poate lucra decat cu „mainile curate”. indiferent de macelul infaptuit. am dreptate?!
    nu-mi raspundeti Nu! pentru ca imi doresc teribil sa cred ca am o inuitie buna… 🙂

    v-am intuit?

    Iunie 16, 2007 la 1:05 am

  7. balauru

    Era parca un film care se numea ” Cu miinile curate”. In care pina si Sergiu Nicolaescu se spala pe miini dupa ce facea pipi. Parca si avea un nume ciudat in filmul ala, comisarul Secaca. Si numele asta era o porecla. Vroia mereu sa impuste mafioti in buda. Si un coleg milos tot ii spunea: Nu trageti domnule, se caca. De atunci i s-a zis comisarul Secaca.

    Dar s-ar putea, la virsta mea, sa nu mai tin bine minte. 🙂

    Da, eu am miinile curate, sint si un om curat, de caracter, si tu ai intuitie buna.

    Iunie 17, 2007 la 2:28 pm

  8. nu inteleg de ce ai folosit eufemismele astea (pipi, caca) in raspunsul tau. stii ca exista si expresii mai neaose.

    tare trebuie sa te fi suparat eu pe tine… va trebui sa-mi spui si unde ca sa nu repet greseala. nu duc lipsa de batalii, la ora asta, si nu tin sa ma iau la tranta si cu tine.

    si nu! nu e vina mea ca esti de-o varsta cu tatal meu. tu ai spus-o, nu eu.

    😦

    Iunie 17, 2007 la 2:54 pm

  9. s u b l i m

    Iunie 19, 2007 la 8:09 pm

  10. ma bucur ca iti place. multumesc.

    Iunie 20, 2007 la 2:12 am

  11. anonimenea

    Nu am sa comentez poezia pentru ca nu mi-a placut si nu am inteles-o. Asa cum stii intre a placea si a intelege exista o legatura foarte stransa pentru ca omul alege sa respinga ceea ce nu intelege, pardon pentru exprimarea semipretentioasa si pseudofilozofica.
    Am sa scriu putin despre titlu pentru ca mi-a placut…mi-a placut insolitul si absurdul din el si meditand cuminte mi-a venit o mica idee…cum ar suna si ce ar insemna „sa te speli pe ochi cand intri in visul meu”. Mai cred ca unele lucruri nu ar trebui explicate, disecate, anesteziate ca sa poate fi taiate apoi in mii de intelesuri…poate ca si poezia ta viscerala intra in aceasta categorie de lucruri. Titlul intra cu siguranta.

    Iunie 24, 2007 la 2:43 am

  12. cred ca ar suna bine si cum zici tu, anonimenea. important e sa te bucure ceva, sa iti placa. te mai astept.

    Iunie 24, 2007 la 3:06 am

  13. rameau

    poem negru intr-un blog…poate fii un inorog…care-mpunge si incita…pe comentatori excita!…anyway este un stil…mai special…mai dificil…dar e demn de-apreciat…si e bine de citit…cand esti foarte fericit!…te aduce-n realitate…cu sau fara…maini spalate!…deci succes in continuare…canibalii-s in picioare…si asteapta de mancare…carnea dulce…muritoare…de poete scriitoare!
    MW

    Iulie 16, 2007 la 5:11 pm

  14. MW, mare bucurie imi faci cu rimele tale. credeam ca m-ai uitat definitiv, dar iata ca mirosul de sange a ajuns pana la narile tale…:)

    Iulie 16, 2007 la 5:15 pm

  15. rameau

    eu nu uit…ceea ce nu piere…si imprastie durere…
    oare par cam masochist?…vino sa dansam un twist!…astazi sunt mai altruist!…ai in tine foc si para…un vulcan intr-o camara!
    MW

    Iulie 16, 2007 la 7:02 pm

  16. mnte

    „de unde sa cioplesc” nu „…sa tai” as fi intuit…oricum moment crucial,kodak ba chiar,este acel”peste masa”…chill dobrica,i as fi zis!:D

    August 25, 2008 la 11:48 pm

Lasă un răspuns

