…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

gigi

 multumiri lui Ilies Gorzo, pentru final draft

după 10 ani tot te’mpuşc
te găsesc şi te’mpuşc,

fă ce vrei cu lacul meu de la pipera
fură tot când plec în concediu
dar să nu deschizi uşa dormitorului la fata mea
că te împuşc
am armă am permis
8 cartuşe pe ţeavă,
mă`nţelegi?
25 de ani te caut
10-25 nu contează cât
te găsesc
şi te’mpuşc

ia-mi şi lacul
ia-mi şi casa
ia-mi şi masina
toate maşinile ia-le
râd
mor de râs
dar nu deschide uşa la dormitor
la nevastă şi la copil,

nu deschide dormitorul
te`mpuşc şi după 25 de ani
10-25 de ani
nu contează
o viaţă te caut
te caut si te`mpuşc
ia-mi lacul
ia-mi banii
ia-mi tot
dar nu te apropia de copilul meu
de fata mea
de viaţa mea
că te`mpuşc
te caut te găsesc
şi te-mpuşc

2 responses

  1. balauru

    recunoaste ca e mai destept decit Borcea de 100 de ori 🙂

    vezi, el e destept nu eu. 🙂

    sper sa nu ma impuste Jorj, ca ramin singur pe lume, fara mine.

    Iunie 19, 2007 la 6:17 pm

  2. este un optimist incurabil. jiji.

    tu nu vei ramane singur. o sa-ti schimb zambilele, din cand in cand, si o sa tai buruienile care vor creste pe tine.

    Iunie 19, 2007 la 6:41 pm

Lasă un răspuns

