…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

grea / entuziasm

am împins-o cu capul in zid am auzit cum i-a sunat tigva la impactul cu cimentul ud ascultam ţipătul ei metalic de câte ori îi pătrudeam sexul până la capăt tot sexul meu alunecat în vintrele ei moi şi fierbinţi le simţeam învăluindu-mă strângându-mă chemându-mă s-o umplu să nu mai rămână nimic gol în ea să fie toată plină de mine şi carnea mea şi zilele mele multe să-i fac o sută de copii ştiu că-mi doream atunci i-am infipt mâna în păr i-am smucit capul pe spate am auzit cum i-a trosnit greabănul a ţipat animal împuţit monstrule zeule voia să scape nu reuşea eu împingeam mai tare căutam mă întrebam calculam cum să intru tot în ea cum să încap tot cu totul cu lumea mea şi lumile lumilor mele ea cu obrazul lipit de zid obrazul înroşit cu o dâră de var de câte ori să-ţi spun că te-am ales pe tine unica mea prinţesa mea regina mea împărăteasa mea stăpână de câte ori ţi-am zis că voi locui în tine ca un şarpe în caseta cu inele uite acum eşti înfiptă în mine eşti pot să spun a mea pentru totdeauna atât cât totdeauna va dura clipa asta este veşnicia şi iar pătrund mai mult şi mai mult printre sacrele ei draperii spintec rup dezvelesc rând pe rând o altă şi o altă fereastră în ea zeul creşte se hrăneşte cu umorile ei cu sucurile ei cu seva ei dulce şi înaripată îmi strecor umărul capul bustul îmi alunecă încet în sexul ei parfumat aromele mă năpădesc limba mea îi gustă viaţa canalele catacombele scursorile cereşti respir lichidul acela clar îmi intră pe gât în plămâni mă îneacă mi se împrăştie în tot trupul îmi trag picioarele unul după altul la piept mă ghemuiesc în pântecul ei şi adorm definitiv pentru încă o viaţă animalule nesimţitule zeule m-ai lăsat grea ţipă ea metalic ştergându-şi cu dosul palmei urma de var de pe obrazul încins

21 responses

  1. „voi locui în tine ca un şarpe în caseta cu inele” – sublim. As fi curioasa sa ne povestesti in insemnari dintr-o categorie separata cum si de unde-ti tragi tu inspiratia pentru astfel de proze… tu faci arta vie… impletita in scenarii …

    Iunie 27, 2007 la 6:45 pm

  2. hey, ai fost aici, sunny girl. m-ai surprins, dar ma bucura asta.

    o voi face, la un moment dat. va trebui, inainte, sa inspir adanc si sa ma scufund in mine. depinde ce voi gasi pe acolo. monstrii nu-mi plac deloc:)

    Iunie 27, 2007 la 6:49 pm

  3. Te citesc de cand ti-ai inceput blogul, cu o nerabdare pe masura bizarului fel in care scrii. Dezlantuirea ta, in gesturi imaginate, in cuvinte, nici macar nu pretinde semne de punctuatie. Nu-i de mirare ca Andaa se numara si ea printre cititoarele tale: imi place sa cred ca, asemeni ei, vad mai mult in literatura decat simple insiruiri de randuri. Continua sa scrii, o faci al naibii de bine!

    Iunie 27, 2007 la 7:52 pm

  4. sunny girl, te-am citit si imi place. vreau sa te pun la blogroll. ok? lasa-mi semn.

    Iunie 27, 2007 la 7:58 pm

  5. si adresa exacta

    Iunie 27, 2007 la 7:59 pm

  6. Iti multumesc 🙂

    http://am.voce.ro [Ganduri ratacite]

    Iunie 27, 2007 la 8:26 pm

  7. done. welcome. un ceai rece sau o bere bruneta?:)

    Iunie 27, 2007 la 8:43 pm

  8. Un ceai rece!… un vin rosu, un vers…

    Iunie 28, 2007 la 1:59 pm

  9. sunny girl, poemul acesta este pentru tine. poti face cu el ce doresti.

    Sunny girl

    Sufletul ei se vedea
    cand il priveai prin sticla afumata
    era ca o bila de popice fara gauri
    iti aluneca lucioasa din mana
    se rostogolea de-a lungul pielii tale
    de la calcai pe pulpa spre coapsa
    pe sira spinarii iti mangaia cefa si parul
    in sus catre sistemul lunar zi dupa zi
    noapte de noapte sfida legile oamenilor
    cele banuite ale lui dumnezeu
    eu o atingeam cu o codita de papadie
    atat de incet incat puful nu se desprindea
    de pistil
    sufletul ei dragii mei
    mirosea a fiord in rarele zile
    in care aburii se ridica
    si te intreaba

    ai fost sau nu ai fost

    signature grande

    Iunie 28, 2007 la 2:18 pm

  10. Iti multumesc… mult, mult, mult, dar nu stiu cum sa reactionez la ceva atat de frumos. Bineinteles, in alte conjucturi, mi s-au mai dedicat poezii, dar nu atat de… … … la naiba, nici macar nu pot sa gasesc un adjectiv ca lumea, sa-mi fie rusine 😛

    In alte cuvinte, m-ai dat pe spate. Sau, cum se spune… mai bine tac, mai bine tac, ca spun doar prostii. M-am imbatat, cu emotii. M-am emotionat, adica. Sunt beata de emotii si de poezie, de poezia ta. E bine asa?! 🙂

    Iunie 28, 2007 la 5:09 pm

  11. bati campii cu gratie, sunny girl:)
    asa si trebuie aici, pe blogul asta…

    asta imi inspira ce scrii tu. see you.

    Iunie 28, 2007 la 5:15 pm

  12. …i mean, ce scrii tu mi-a inspirat poemul. ca sa nu intelegi altceva…

    Iunie 28, 2007 la 10:41 pm

  13. zambesc, subtil cum am invatat si eu din poeme. multumesc, inca o data…

    Iunie 29, 2007 la 2:30 pm

  14. I am speachless.

    Iunie 30, 2007 la 7:21 pm

  15. speachless is good. no matter how…

    Iunie 30, 2007 la 7:32 pm

  16. rameau

    sunt prea batran ca sa ma pricep la sex .. nici nu stiu la ce e bun .. dar ma pricep la aberatii .. au si ele rost.. in loc de sex …:

    CONTRA PUNCT

    matildele matinale cuvioasele
    zbanghinii zodiacali zebrati
    xantipele cu xilofoane
    si garbarecii pusi la murat
    toti dar toti, sunt contra mea
    contra punct
    voi voi voi, fara exceptie voi
    in coasta mea, in biografia mea desantata
    pe masa mea de lucru roasa de molii
    belita de melci
    fac rime cu briceagul:
    „cine fura azi un bou
    maine zace in cavou”.
    pe strada Cavour la numarul sase
    am plantat o floare, o petunie fara culori si fara miros, o numesc Eulalia sau arderea pe rug, stau de vorba cu dansa in clipele de ragaz ale cresterii sale impetuoase,
    de multe ori se uita la mine cu regret si compasiune si zice :
    te-ai ofilit bre pohetule de prea mult scris in dodii..

    Adrian cu simpatie Ioanei

    Iunie 30, 2007 la 8:38 pm

  17. mi s-a pus un nod in gat
    sa fie rubinul de la inelul pe care l-ai lasat in cada
    in paharul cu sampanie?
    sa fie muscatura de mar din jumatatea otravita?
    poate o tinta de la cizmele tale de calarie, baby…

    mi s-a pus un nod in gat
    sa fie de la respiratia ta
    tutun de pipa si cognac galaxii
    pulberea aurie de pe acest volum
    de baudelaire?

    ce mi-ai facut?
    nu mai pot respira
    nu mai pot inghiti decat ambrozie concentrata
    la 500 de grame cu termen de garantie
    abisul

    te sarut pe obrazul drept

    Iunie 30, 2007 la 9:02 pm

  18. rameau

    ***
    uneori esti umilit chiar de un membru al familiei care i se permite sa te umileasca numai pentru ca i s-a facut cindva socuri electrice,
    uneori esti umilit chiar de colegii de slujba pentru ca tipind isi pot acoperi propriile lor greseli,
    replica pe care o dai public
    uneori nu ajunge la cel care trebuie …
    Caragiale traieste in noi.

    bianca

    Iunie 30, 2007 la 11:07 pm

  19. anonimenea

    Citesc titlul blogului tau cu litere de-o schioapa „Scenarii scrise cu ruj” urmat apoi de un mic comentariu autoironic „sa batem campii cu gratie”. Ma intreb retoric, oare totul e doar o bataie de..campi?
    Apoi ma incumet cu pasi timizi sa deslusesc tainele care se ascund in poezii si de curand intr-un eseu-poezie scris cu entuziasm erotic. Ma intreb oare rujul cu care le scrii e unul ieftin, e unul care o sa reziste in timp, e unul de calitate? Imi dau seama apoi ca nu sunt pregatit pentru astfel de poezii, nu rezonez deloc la ele, nu ele sunt de vina, receptorii mei sunt incapabili sa le descifreze. Deunazi, un domn respectabil face o critica mai mult decat flatanta uneia dintre poezii, intr-o elocutiune elocventa care nu mai lasa loc de prea multe interpretari. Ma uit ca boul la poezia noua. Nu inteleg nimic nici din poezie si cu atat mai putin din explicatiile savante ale acelui domn. E clar, sunt un ignorant idiot incult. Singurul lucru care ma mai salveaza e umorul. Atat cat este. Imi fac mea culpa si ma inclin cu reverenta. Poezia a murit, traiasca poezia!
    Mai privesc o data buzele rujate strident din fundalul blogului…. ele sunt cele care m-au atras aici.Buzele mint?

    Iulie 1, 2007 la 12:43 am

  20. buzele din fundal sunt frumoase, rujate perfect, cu un ruj de calitate, deloc strident la culoare:)

    daca mai aveam vreun dubiu in ceea ce priveste sexul tau, acum sunt lamurita. dar nu are niciun fel de importanta sexul. sunt convinsa ca, la un moment dat vei gasi aici ceva care sa-ti placa mult, chiar daca nu vei recunoaste vreodata. poezia nu a murit si nu va muri. promise.

    imi placi. mai vino. si eu am ceva umor.

    Iulie 1, 2007 la 1:34 am

  21. despre umilinta

    ii invidiez pe cei care-si permit sa se lase umiliti. eu nu imi mai permit. mi-am interzis asta. lor nu am cum sa le permit sau sa le interzic pentru ca nu am suficienta energie pentru asta si nici nu mai doresc sa schimb ceva in ceilalti. am si o solutie pe care o aplic de o buna bucata de vreme si pe care o impartasesc: orizontul de asteptare zero.

    Iulie 1, 2007 la 2:37 pm

Lasă un răspuns

