…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

hieratic

mozaic
pe un peron
era noapte si frig
pasii sunau il calcau
altfel era o liniste mare
aveam biet de dus redus
m-am asezat pe valiza grea
banca peronului parea ocupata
era noapte si trenul meu intepenise
in acest timp la Pompei arheologii radeau
dupa un banc bun spus de un localnic la desert
luasera cina impreuna se adunasera la o scurta agapa
localnicul fusese blond si avusese casa cu mozaic si bazin
eu asteptam trenul catre Vila Misterelor iar el statea intepenit
imprumuta teme din mitologia greaca isi ridica schele in gara mica
ei carau cu magari tone de piatra colorata si sticla tocmai de la Neapole
langa mine pe banca murdara sotia brutarului isi alapta pruncul alb
toti miroseau a cuptor dar nu a paine aveau un miros ars ars
pana si portretele lor impreuna fara prunc pareau ireale
ca si cum nu ar fi stat langa mine sau nu existam eu
trenul intepenise in mers avea mozaic si bazin
mi-am scos fara chef un pachet de biscuiti
stiam ca mai am de asteptat pana cand
Vesuviul batran va erupe inca o data
parca nici pruncul nu mai sugea
stateam nemiscati in asteptare
sa vina Alexandru cel Mare
sa ne comande portretul
pentru un alt pavaj
pe un peron
mozaic

15 responses

  1. blackmetal

    right now, i feel absolutely useless … not to say speachless.

    Iulie 9, 2007 la 11:15 pm

  2. why?

    Iulie 9, 2007 la 11:27 pm

  3. blackmetal

    mă simt ca maimuţa aceea care încearcă să introducă blocul pătrat, în gaura rotundă. nu intră nicicum. textul ăsta e croit pe o matriţă complet diferită de cele pe care le pot eu rumega. simţul meu artistic coboară cu o staţie mai devreme, cred.

    Iulie 10, 2007 la 12:37 am

  4. asta nu ma bucura neam…
    ramai si trage semnalul de alarma! sunt prin zona pentru primul ajutor.

    yours

    Iulie 10, 2007 la 12:49 am

  5. blackmetal

    am fost educat să nu spun întotdeauna adevărul, în public. mai ales cel care loveşte. din păcate nu-mi dai nici o şansă să-l declar în particular. speram că nu eşti chiar atât de superficială. încă mai sper.
    soon no longer yours

    Iulie 10, 2007 la 1:35 am

  6. balauru

    foarte frumos

    Iulie 10, 2007 la 1:20 pm

  7. nu stiu..eu o vad a anti hieratic….vbesti de oameni asa cum sunt…nu despre lucruri sfinte….demult omul nu mai are nimic sfant in el… miros a cuptor…insanu a paine..ci a ars..ars….;)..iar pana vien alexandru ce mare..tot omul isi va tai nodul gordian…numai ca nu asta va fi o rezolvare..;)

    Iulie 10, 2007 la 2:15 pm

  8. blackmetal

    în ziua de azi nimeni nu mai taie noduri gordiene. te dă în judecată şi câştigă prin şpagă, iar tu ajungi să îl tai singur, cu mâna ta, pentru ca ei să-ţi poată cuceri ţara.

    Iulie 10, 2007 la 6:04 pm

  9. blackmetal

    hmm, ce ţi-e şi cu ordinea asta alfabetică …!!!?
    mulţumesc.

    Iulie 11, 2007 la 3:12 am

  10. multumesc, jo, dragos, adrian.

    la gordiene nu ma pricep. doar la marinaresti.

    syrena lui roaita

    Iulie 11, 2007 la 5:20 am

  11. foarte frumos

    Iulie 11, 2007 la 10:41 pm

  12. multumesc, UR. ma bucur ca iti place.

    Iulie 12, 2007 la 12:21 am

  13. Cenaclisto fata me… Obsedat de sora lu ceas si de spermatozoizi tastati.
    Andaa te invata sa te duci la marea cea mare. Ori sa ti-o tragi nisipos ori sa mananci fructe de mare asa slinos cum o tot faci. Te-ai prins mare mare …

    (… ) Inseamna ceva pentru tine cenaclistule…

    Scenarista imi este o prietena virgina. Pe tine te calaresc… pana cand flescaitura ta va fi o acadea pe care o vei suge ca o fructa de mare…atentie.. FRUCTE DE MARE

    Iulie 12, 2007 la 3:57 am

  14. off: Cum o face Pricop asta de o posta acelasi comment pe toate blogurile de fete. Intr-o singura seara a reusit sa faca un spam incredibil! Unde intru, vad porcaria asta de comment. Cred ca de vina e DeCe cu Tablogul! 🙂

    Iulie 12, 2007 la 11:29 am

  15. blackmetal

    crash-ule, n-a postat numai pe bloguri de fete. a încercat şi la mine. dar mi s-a părut bizar să afişez aberaţia aceea de text. fetele au crezut că sunt sursa de inspiraţie, aşa că s-au simţit măgulite 😛

    Iulie 14, 2007 la 11:03 am

Lasă un răspuns

