…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

prieteni bloggeri SOS

este ceva vreme (mai bine de un an) de cand un nimeni de net – trollut sau hackerel, cum ii zic eu – ne tot hartuieste pe mine si pe amicii mei, dar si pe altii pe care nu i-am cunoscut niciodata, cu tot felul de amenintari prin mails si mesaje agresive pe messenger, comentarii jignitoare, explicite, pe sites literare si pe unde mai poate. acum m-a gasit si aici, pe blogul meu. va dau adresa acestui om, cu IP-ul de pe care scrie cu precadere (mai nou, am vazut ca scrie si comenteaza pe bloguri si in numele meu, asa ca verificati cu atentie daca sunt sau nu sunt eu cea care va lasa vreun comentariu). in cazul in care vreuna/vreunul dintre voi ma poate ajuta sa dau de urma acestei persoane obsedate, mi-ar face un mare bine.

cenaclista | cenaclista@yahoo.com | IP: 85.195.123.26

cu simpatie

34 responses

  1. blackmetal

    poate că ar trebui să-i laşi inelul, privindu-l cum se scufundă în lava incandescentă …
    P.S. nu le fac reclamă ălora din lord of … 😀

    Iulie 12, 2007 la 10:00 am

  2. Ca sa ce? Daca dai de el, ce faci? Il dai in judecata? Te duci la el acasa sa-i explici ca nu face un lucru fumos? La ce bun sa te framanti? Ignora-l si lasa-l sa moara in uitare! Nu-i mai raspunde, nu-l mai baga in seama, nu mai scrie nimic despre el, nu-i mai da nici macar o secunda de atentie. Psihologic nu e decat un om disperat dupa atentia celorlalti. Cand nu o va mai primi de la tine, va pleca la altul…

    Iulie 12, 2007 la 11:22 am

  3. blackmetal

    true
    you nailed it crash

    Iulie 12, 2007 la 11:48 am

  4. rameau

    ahhh ce IP sexy are cenaclista….mai ales 123 m-a dat gata
    bravo
    rameau

    Iulie 12, 2007 la 12:23 pm

  5. blackmetal

    dacă îl voi întâlni vreodată pe acest om, mă voi asigura ca tastatura să-i devină un duşman, iar termenul de „blog” un cuvânt care îl îndeamnă la evlavie …

    Iulie 12, 2007 la 3:04 pm

  6. bovanne

    Măi, dacă e să mă iau după IP, omul pare a fi localizat în oraşul Frankfurt. Dar nu ştiu de ce am bănuiala că se foloseşte de proxy-uri. Încearcă să înaintezi o plângere către „bătrânii” wordpress-ului, poate rezolvă ei ceva.

    Iulie 12, 2007 la 5:17 pm

  7. balauru

    Din pacate…..

    doar ca e din Darmstadt.

    inetnum: 85.195.123.22 – 85.195.123.29
    netname: VELIANET-DE-ANONYMOUSE2
    descr: Anonymouse eV
    remarks: ticket.velia.net#3375
    remarks: ticket.velia.net#3378
    remarks: ticket.velia.net#4276
    country: DE
    admin-c: VAe6-RIPE
    tech-c: VAe6-RIPE
    status: ASSIGNED PA
    mnt-by: FGK-MNT
    source: RIPE # Filtered
    role: Vorstand Anonymouse eV
    address: Anonymouse eV
    address: Postfach 230115
    address: D-64245 Darmstadt
    address: Germany
    remarks: abuse: abuse@anonymouse.org
    phone: +49 1805 0603 4482 216
    fax-no: +49 1805 0603 4482 216
    abuse-mailbox: abuse@anonymouse.org
    admin-c: AN1708-RIPE
    tech-c: AN1708-RIPE
    nic-hdl: VAe6-RIPE
    mnt-by: FGK-MNT
    source: RIPE # Filtered

    Iulie 12, 2007 la 9:54 pm

  8. blackmetal

    nu e. ăsta e un proxy, doar. dar poţi afla ce ISP din românia se routează pe acolo. it’s a long shot, but …

    Iulie 12, 2007 la 10:06 pm

  9. balauru

    las asta celor mai priceputi 🙂

    Iulie 13, 2007 la 2:03 am

  10. de ce trebuia sa dai nr tel???…indiferenta doare cel mai tare….

    Iulie 13, 2007 la 5:07 am

  11. numarul de telefon lasat pe blog o sa-ti genereze o multime de probleme. sau poate asta vrei… asta daca e numarul tau!

    Iulie 13, 2007 la 11:25 am

  12. blackmetal

    e doar un nr. se poate schimba sau arunca cu tot cu telefon. e bine. e un pas.

    Iulie 13, 2007 la 11:34 am

  13. bovanne

    Respectivul număr nu e al ei, nu v-aţi dat seama? Prefixul României este +40. Numărul de telefon afişat acolo e obţinut în urma tentativei de a-l localiza pe tipul respectiv prin IP finder sau mai ştiu eu ce altă metodă o mai fi.

    Iulie 13, 2007 la 3:00 pm

  14. blackmetal

    de ce nu mai scrii? te-a speriat? îl urăsc…

    Iulie 13, 2007 la 8:53 pm

  15. Intre timp a disparut si numarul… Ce se tot intampla? Unde mai e granita dintre virtual si real? Hai ca e deja exagerare chestia asta. O sa organizez un protest. Cine ma sustine?

    Iulie 13, 2007 la 9:23 pm

  16. blackmetal

    let’s go kick ass!!!! yeaaahhhh

    Iulie 13, 2007 la 10:04 pm

  17. bovanne

    Let the testosterone valve loose, mes chers concitoyens. 😛

    Iulie 13, 2007 la 10:50 pm

  18. Daniel Voicu

    ok, balaure, stii cand iti ziceam de o problema de genul asta? cand se dadea un tip drept tu? si imi trimisese un mail, ceva de genul schimbarii administratorului? Oare e aceeasi persoana?hmmm…

    Iulie 14, 2007 la 1:37 am

  19. biem, crash, adrian, jo, bovanne, dragos si celor care mi-ati scris pe mail, va multumesc ca ati fost alaturi de mine si pentru ajutor. va promit ca voi face, cat de curand, un blog tematic, cu nisa „parazitii internetului” pe care il voi inaugura cu prezentarea in amanuntime a celui care mi-a acordat atata atentie nemeritata atata amar de vreme, cu tot ce a putut debita, portret psihologic si tratamentul recomandat, asta daca va avea parte de el acolo unde va merge.

    Iulie 14, 2007 la 3:56 am

  20. baneaza! mai apare cu un proxy? banezi iar! 😀

    PS: daca nu ai niciun plugin pt asta, te duci frumos la Option >> Discution >> Comment Blacklist si pui pe cate o linie noua ip-ul, numele, mailul. Daca apar altele, le pui si pe alea 😉

    Iulie 14, 2007 la 5:21 am

  21. done. thanks. o masura in plus e mereu binevenita. i like your pic:)

    Iulie 14, 2007 la 5:33 am

  22. namnick

    e un ip de aol. e folosit din romania. nu se poate localiza. deci mare lucru nu poti face decat sa banezi toata clasa de ip-uri din care face parte. dureaza un pic… ce-i drept 🙂

    Iulie 14, 2007 la 8:53 am

  23. @scenarista: N-ar fi mai simplu sa-ti schimbi provider-ul de net, ip-ul, ceva? Asta daca te agaseaza atat de tare… Si sa dispari din peisaj pentru a reaparea sub o alta forma, neidentificabila de acel individ care te scoate din minti.

    Iulie 14, 2007 la 3:25 pm

  24. multumex, si mie-mi place poza ta din tablog :p

    Iulie 14, 2007 la 3:46 pm

  25. bovanne

    Peculiarme, nu ar ajuta cu nimic nici dacă şi-ar face transfer pe servere din Laos. Doar nu ai impresia că o urmărea prin IP? „C’mon, I can already see her binary code! Just one mooore step…”

    Iulie 14, 2007 la 3:53 pm

  26. peculiarme, de ce ar trebui sa renunt eu de fiecare data, sa plec eu de fiecare data? de atata timp, m-am obisnuit cu toate astea, fac parte din viata mea. aici este problema de principiu. aceste animale nu trebuie lasate in libertate.

    Iulie 14, 2007 la 4:10 pm

  27. Ai dreptate, dar atata timp cat nu ii poti controla lui actiunile, controleaza ce poti, adica pe ale tale. Nu cunosc povestea, mai mult nu-mi permit sa-mi dau cu parerea, dar vad ca esti in mod evident foarte afectata de acest individ. Zi mersi ca nu-ti afecteaza decat existenta virtuala… sper ca nu ti-o incomodeaza si pe cea reala.

    Iulie 14, 2007 la 4:52 pm

  28. blackmetal

    ai dreptate. fără milă. nimeni nu are dreptul să fie iertat pentru bruscarea unei vieţi. liniştea sufletească e, şi aşa, greu de găsit.
    calcă-l pe cap, striveşte-l.
    şi, apoi, spune-mi unde eşti.

    Iulie 14, 2007 la 9:12 pm

  29. Scenarista, nu trebuie sa pleci, nu trebuie sa renunti, doar ignora-l!

    Iulie 14, 2007 la 9:46 pm

  30. biem, crash, merci pour tout et vive la france! anacronique, mais pas trop tard.

    cum sa renunt?! chiar par eu un om care renunta asa repede?! sa-mi raspundeti daca par…:)

    moa

    Iulie 15, 2007 la 3:30 pm

  31. blackmetal

    moa osi cred qu’il faut pas abandonner
    toutes les meilleurs souhaites

    🙂 pardon my french, please … i only use it when dreaming 😀 not that often, lately

    Iulie 15, 2007 la 5:43 pm

  32. Uite ca te sustin! tocmai am scris un post despre problema asta!

    Iulie 15, 2007 la 11:44 pm

  33. bovanne

    Franceză blestemată. De zece ani încheiaţi sunt într-un liceu cu profil bilingv, franceză intensiv. Mi s-a acrit, până peste cap mi-a ajuns. Down with the french! Anglo-saxon uprising! 🙂

    Iulie 16, 2007 la 3:06 am

  34. crash, multumesc pentru post. cine doreste sa-l citeasca, el se afla aici:

    http://crash.dublu.ro/index.php/07/15/extrem-blogging/

    Iulie 17, 2007 la 3:45 pm

Lasă un răspuns

