…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

My Baby Ballade

cantec simplu de dragoste din popor fara subtilitati &/sau adancimi

iubitul meu are sange AB si nu face greseli
nici pe aorta doar pe vena concava
se albastreste incet si lung uneori
pana aproape sa se rupa asa de elastici inca nu suntem, nu inca
isi suge burta cu doua buze unse
cu ciocolata fierbinte Swiss Miss Sensation made for Chocolate Lovers
pe oceanul maron de polietilena merge si, in mers, isi pune neoprenul
vrea in ceasca vrea in carte vrea in farfurioara si ea maron dar mata
iubitul meu nu are sange, nu are buze, nu are continut
are sangele meu 0, buzele mele si mine continute in ferestra
o cu muscata glastra
de panza albe perdelute
si la obor gard cu var dat

cine te-a facut, ma, pe tine?
cine te-a’mbracat, maa, cu costumasu’alaa…?
si-a batut joc de tine, baaaaii…

unde se duse

ma intreaba de litere ma intreaba de incifre iar eu ii spun
„nu e magie iubite, nu te cuibari, nu inca
nu imi fura acest drept eu sunt prima la cuibarit
asa e scris asa e scris citeste
sunt chei zornaitoare la bracinarul unuia nea Solomon”


iubitul meu are doua picioare stangi pe care si le baga, pe rand,
unul in altul, unul dupa altul, in cutia cu bomboane de ciocolata


”cum sa merg la plaja, asa, fara costum?
cum e? ma arunc, zbor si dupa aia cad…?”
“intai cazi si dupa…
zbori”

al cui esti, ma, tu?
baaa
alde cine??
da-te, ma, jos, ma…!
da-te, ma, jos! n-auzi?!

priveste la fulgii…
…priveste la penele, priveste la cozile si la fugile lui baci Bach iubitul meu
imi promite ca nu ma mai trezeste si noaptea asta iar eu ii spun
“bine, cum vrei dar sa stii ca am fost imparateasa in africa din sud”
cum ce care sange ti se mai scurge prin aorta aia?
cum si cand pe la ce ora ma inviti pe sezatoare la o tragere de mana cu buchet
hai, ca n-o fi foc
hai, ca poarta noroc…
…in casa sase sase nu intelegeam de ce se numeste set
eu ma gandeam la sept, biensure

hai, fa-mi costum de superman!
ia-mi masurile!
lasa-ma fara ele, femeie! nu mai vreau masura, mandra mea…

ia-i masurile, ma!
da’ sa-l spele, inainte…

iubitul meu habar nu ma are
habarul il cara pe spinare intr-o rima facila
ca ma vrea ca ma asteapta ca se gandeste la mine ca ce sa mai zic mai iubitule
pai unde ai mai vazut tu sa vina fata si sa zica hai sa-mi cumperi camasa
mai iubitule, mai
spunea prietena bunicii lui Tudor
mare prietena, mare spus doua puncte

„cine te-a facut pe tinee, iubitule neneee
paaarca m-a’ntrebat pe mineee, iuuubitule neneee”

off Doamne

(pourT)

12 responses

  1. blackmetal

    as a horse, i sure don’t need to understand the goal of the jockey whipping me, just feel the need to go faster

    Iulie 21, 2007 la 11:54 pm

  2. Zexe

    Poezie de nişă? Adică pentru cunoscători?… nu mă încumet să comentez!
    Este clar că Baby ăsta, cu sânge AB în vena concavă, că nici n-am auzit de ea, este cunoscător de nişe.
    Este bine că mai compui si pentru noi, cei iubitori de viaţă, cei cu sânge de grupa 0, ca şi a ta, cel putin vom avea certitudinea că orice ”neglijneţa” va avea o grupă similară.
    Tudoriţo nene !

    Iulie 22, 2007 la 1:10 am

  3. biem, what can i say?! maybe a quotation from shakespeare?! let’s see: „a horse, a horse, my kingdom for you, horse”? ok?:)

    zexe, o poezie de nisa din tineretea mea revolutionara. o balada pentru un sinucigas care adora zborul. a trecut. e ok. altfel, ador „tudorito nene”. ai un premiu pentru asta. voi posta ceva pentru vii. esti?

    potcoava de cai vii

    Iulie 22, 2007 la 2:14 am

  4. blackmetal

    that’s no quotation, that’s a paraphrase, isn’t it?
    …always a critic.🙂

    Iulie 22, 2007 la 3:13 am

  5. don’t spread it, pls:)

    Iulie 22, 2007 la 3:18 am

  6. nici pe aorta doar pe vena concava
    se albastreste incet si lung uneori
    pana aproape sa se rupa asa de elastici inca nu suntem, nu inca
    isi suge burta cu doua buze unse”
    evident
    le citesc ca sa ma distrez
    unde-s textele tale?

    Iulie 22, 2007 la 9:59 pm

  7. Domnul T

    iti multumesc S

    tu esti pentru mine rasul stelar de roua crepusculara
    dimineti pierdute de vantul granelor in paine
    malaxorul cuvintelor tastate in verbe axiomatice
    te iubesc te iubesc te iubesc
    soarecii de hartie igienica isi asteapta pisica
    haide sa plimbam calutii de mare
    si jur ca numai tu ii vei lua de-a calarea.
    spre disperarea celor care te vor in sa.

    Iulie 22, 2007 la 10:21 pm

  8. bazil, tot ce-mi doresc e sa te distrez, sa-ti fac viata frumoasa. este un tel pentru care merita sa traiesc, no?!:)
    nu te mai incrunta. bate si tu campii cu mine. gratios. va fi bine…

    Iulie 23, 2007 la 1:18 am

  9. domnul T, promit ca vei vedea curand magnificul vulcan de pe steaua polara. si nu prin telescopul hubble.

    multumesc, T

    Iulie 23, 2007 la 1:35 am

  10. cenaclista

    Lol bazil, distractie de pomina.

    Iulie 23, 2007 la 5:24 am

  11. caratistulcucenturadepionier

    rockerito🙂

    August 3, 2007 la 9:50 pm

  12. zambitorule smile too

    August 4, 2007 la 4:06 am

Lasă un răspuns

