…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

de dragoste

m-am întâlnit într-o zi in colţ la Mercy
ieşisem să cumpăr pâine cubaneză si zahăr
pentru o noua cură de îngrăşare
m-am privit in ochi cu atenţie
– purtam privirea mea de la 21 de ani
si salopeta de in galben-pai –
a fost cu siguranţă dragoste la prima vedere
ştiu că şi eu ca şi mine am inţeles ca eu eram aceea…
şi eu ca şi mine am ştiut că sunt iubirea vieţii mele


în sfârşit
mă găsisem
am mers mai departe
am deschis uşa magazinului
Angie m-a întâmpinat cu acelaşi zâmbet
de fiecare zi
i-am răspuns cu acelaşi zâmbet
de fiecare zi
“Nice to see you, again, Aioana!”
“Nice to see you, Angie!”
am privit prin vitrină
fugar
nu mai eram acolo

m-am indrăgostit de mine fără scăpare
dar am ştiut ca şi mine
că ar fi fost o iubire imposibilă

28 responses

  1. blackmetal

    din cauza ochilor. nimeni n-ar putea rezista … nici tu?

    Iulie 27, 2007 la 3:03 am

  2. mai incearca…… pana la urma va fi posibila…

    Iulie 27, 2007 la 1:28 pm

  3. biem, le-am pus lentile de „contact”:) eu am rezistat. thanks again. you know why…

    D, mi-e teama ca, la urmatoarea intalnire, nici macar nu ne vom mai recunoaste. habar nu am…

    Iulie 27, 2007 la 3:44 pm

  4. va recunosc eu..:D

    Iulie 27, 2007 la 4:01 pm

  5. …stii ca, de cate ori recitesc poemul asta, imi vine in minte refrenul „sweet child in time”? strange feeling, indeed.

    Iulie 27, 2007 la 4:05 pm

  6. http://youtube.com/watch?v=oobDQ0vdm8M poate sweet child of mine…;)

    Iulie 27, 2007 la 4:15 pm

  7. e sus. multumesc, D.

    Iulie 27, 2007 la 4:25 pm

  8. am conchis ca Guns & Roses se potriveste perfect la „My Baby Ballade”, so, I changed it.:)

    Iulie 27, 2007 la 4:32 pm

  9. blackmetal

    women… can’t live without them, can’t live without them!

    Iulie 27, 2007 la 5:15 pm

  10. stii Ioana
    n-am crezut
    dar uite ca
    fara cura de ingrasare sau alte sedinte de shopping
    ma trezesc cateodata fix intr-un parbriz
    ma privesc in ochi cu atenţie
    – port privirea mea de la 21 de ani

    eu sunt pentru sweet child o’mine:D

    Iulie 28, 2007 la 2:30 am

  11. deep purple si child in time imi sunt cel mai aproape acum. dealtfel, cealalata melodie G&R se afla la un alt text, la care cred ca se potriveste cu mai bine, este chiar in spiritul poemului. te voi suna.

    Iulie 28, 2007 la 2:37 am

  12. http://www.youtube.com/watch?v=1KnTAdfdcWI ascultare si vizionare placuta …
    Sweet child in time youll see the line
    The line thats drawn between the good and the bad
    See the blind man shooting at the world
    Bullets flying taking toll
    If youve been bad, lord I bet you have
    And youve been hit by flying lead
    Youd better close your eyes and bow your head
    And wait for the ricochet …..cant pe la birou…si din mom ce vecinii nu zic nimic…inseamna ca am voce…:))…sau nu sunt ei acasa….o zi buna!!

    Iulie 28, 2007 la 2:24 pm

  13. Eu am slabit 5 kg in 5 zile, asa ca nimic nu e imposibil, nici chiar o iubire.

    Iulie 28, 2007 la 10:20 pm

  14. child in time e chiar narcis… cu a lui privire…

    Iulie 29, 2007 la 4:02 pm

  15. multumesc, D. urletul acela pe care il auzeam de pe terasa era al tau…?! atunci, vecinii tai au dreptate: canti bine:) thanks, again.

    dadatroll, iubirea pentru tine-insuti este cea mai greu de pastrat, indiferent de tonaj.

    Iulie 29, 2007 la 5:03 pm

  16. poate vin sa-ti fac o serenada..sa ma auzi mai bine..;)

    Iulie 29, 2007 la 5:48 pm

  17. Ei, nici chiar tonaj

    August 2, 2007 la 10:54 am

  18. rameau

    mi se intampla sa-mi fac singur sex oral
    la inceput merge
    dar mai incolo imi vine pe cortex un subiect interesant
    si vorbesc atat de mult
    atat de infocat si convins de adevarul taiat in 64
    ca uit de planul initial
    si ma las dus de vorbe, intr-o starvatie falica
    si raman singur fara mine
    ciudat zambet
    Angie
    ==
    Rameau

    August 3, 2007 la 12:10 pm

  19. rameau

    de dragoste…
    sau
    de gustibus…
    orice ar fii
    se iarta…
    pentru ca
    pentru ca
    in ultima instanta…
    e la prima vedere!

    MW

    August 3, 2007 la 1:27 pm

  20. amantul meu va fi parasit
    de una luna si o zi face stretching
    se cambreaza cu greu
    pielea crapa
    ca o tencuiala invechita
    peste care aceeeasi bidinea tocita
    a asternut straturi
    straturi
    de var
    oasele lui scartaie
    le aud de sub spuma de liliac
    inot in cada ingusta si lunga
    ca un sarpe golit de mate
    le aud ele se fisureaza
    se sparg se prabusesc
    sira spinarii geme
    vertebra de vertebra se freaca
    se toceste
    tendoanele se rup
    ca niste coarde uscate da harpa
    eu pierd sapunul samponul
    orbecai dupa ele printre valuri
    pe fundul malos un somoiag de par
    se rostogoleste dus de curenti fierbinti
    m-am tesalat pe stanca pana titanicul
    s-a infipt in iceberg
    abia ma tarasc apoi spre tarm
    picioarele mele straluci de solzi
    pe plaja pustie amantul meu
    isi face sex oral

    August 4, 2007 la 4:43 am

  21. MW, faptul ca ai renuntat la rima pentru mine este o mare onoare. nu pentru ca nu mi-ar placea, dar pentru ca esti… altfel.
    multumesc

    August 4, 2007 la 4:53 am

  22. rameau

    eu sunt altfel in fiecare zi…ora…minut…etc….
    oricum consideram ca onoarea este de partea mea…
    rimele sunt involuntare…ma amuza…dar fiecare le primeste altfel…nu m-am gandit niciodata…ca sunt traumatice…oricum ar fii…au melodie in ele…si sunt receptiv la melodia cuvintelor…uneori si in proza exista…dar mai rar…daca mai am „crize” rimate…sa nu mi-o ie-i in nume de rau…sper sa ne mai auzim…in diverse contexte mai mult sau mai putin poetice…dar amicale intotdeuna!
    nu prea cred ca m-am schimbat
    in versuri m-am amuzat
    de tine m-am bucurat
    si poemul minunat
    ce in blog tu l-ai postat
    la o analiza ulterioara…parca in versuri spun acelasi lucru…dar mai pe scurt…aprecierea mea pentru ceea ce scrii este aceiasi…dar are un ton mai
    putin sobru…mai amical…mai vesel…mai tineresc zic eu!…fiecare vede altfel!

    August 4, 2007 la 11:46 am

  23. por maestro MW, pe acorduri de plugusor:

    pe blog a sosit
    de la rasarit
    un domn primenit
    foarte iscusit
    la grai potrivit
    usor de vrajit
    gata de-nvrajbit
    cruce de barbat
    soi adevarat
    foarte talentat
    bun de incantat
    de analizat
    si de minunat
    rimele ii plac
    versurile vrac
    tot ce e frumos
    si misterios
    cauta magie
    in orice cutie
    de pantofi sa fie
    sau de alifie
    infrumuseteaza
    fiecare loaza
    pana cand vibreaza
    noaptea o viseaza
    in deserturi oaza
    il primesc cu drag
    precum pe un mag
    peste al meu prag
    perdeaua o trag
    va las sa ghiciti
    si sa va cruciti
    poate sa barfiti
    ce se va-ntampla
    in cutia mea
    scurtcircuitata
    la vorbe rimata

    dixit

    August 4, 2007 la 8:06 pm

  24. rameau

    sic transit gloria mundi!
    nu mai am cuvinte decat…
    in latina
    scenaristo….cand scrii
    odiseea…paleste…
    mersi!

    MW

    August 4, 2007 la 10:11 pm

  25. Moama ce balamulc de impresii .. aici e nevoie de colonelul cel „om drept” sa faca ordine in minti si spirite 🙂
    Femeie scenarista … iubesti ? :)))

    August 5, 2007 la 2:56 pm

  26. da

    August 5, 2007 la 4:43 pm

  27. pacat… puteai sa nu pui suflet … cred ca deveneai mai speciala 🙂

    August 6, 2007 la 11:50 am

  28. asta e…

    August 6, 2007 la 3:03 pm

Lasă un răspuns

