…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Mail From Merle


Motto: ”My uncle loves me too much…”
Gwendolyn Brooks

I don’t know how old I am
perhaps six or seconds before
in the florist-shop across the river
all vases smell like hell
he is standing in a floating tub
in the middle
a central-piece on a quantity of water
my uncle is nice
my uncle is fishing
I like him a lot
he loves me too much

family is my uncle
a central-piece in a tub with
birds barracudas and flowers
one day he told me a secret
a florist I’ll be six feet under
his tub full of birds barracudas an flowers
I am not even a woman I think
I am not even a girl
perhaps an ear around his tongue

he loves me dangerous my uncle
I’ll be a feather
I am a vase

I do not like my uncle anymore

16 responses

  1. blackmetal

    how much is from like to love?

    August 11, 2007 la 10:25 pm

  2. the whole universe

    August 11, 2007 la 11:03 pm

  3. am probleme grave mentale imposibil de rezolvat fara trepanatii pe creier. rog pe cei care ma pot ajuta, sa contribuie la fondul fundatiei „ajutati un neputincios si un vierme social sa nu-i mai curga balele dupa ce nu poate avea niciodata”. acum, ma substitui unui prof de engleza, ca sa dau impresia ca am habar de ceva pe lume. sa nu ma credeti. sunt doar un animal si in intimitatea mea mormai, latru si cotcodacesc. acest comentariu mi l-a scris psihiatrul meu care are zilele numarate si care acum imi calca camasa de forta.

    Improprietati lingvistice:

    standing in a floating tub
    Quantity of water
    family is my uncle
    ear around his tongue
    he loves me dangerous

    La nici 25 de versuri, 5 scranteli de limba… Mai e mult pana departe…

    ati vazut ce bine ma pricep la limbi? sunt mester. nici macar nu m-am prins ca exemplele de mai sus sunt citate din autorul citat in motto. dar de unde sa stiu eu asta? eu ma scald in cocina mea otravita si intoxic pe cine prind cu minciuni si inventii. cand sa-mi fac timp sa si citesc?!

    scenaristo, te-am avertizat sa iesi din blogosfera. vrei sa te si amenint?

    August 11, 2007 la 11:05 pm

  4. esti de neajutat din punctul meu de vedere, dar am lasat commentul la vedere pe criterii umanitare, in cazul in care cineva te poate ajuta. sa lasi numar de cont:)

    August 11, 2007 la 11:51 pm

  5. blackmetal

    „sick of you, shithead” ştii ce înseamnă, domnu’ profesor?

    August 12, 2007 la 3:17 am

  6. rameau

    cine e pizda asta de profesor impotent?
    ia trimite-l la mine sa-l reciclez dupa dulap cu alti labagii
    ceva mai destepti…
    rameau

    August 12, 2007 la 10:30 pm

  7. bovanne

    Dom’ profesor, s-a sunaaat! 🙂

    August 13, 2007 la 12:34 pm

  8. adrian, aici e vorba de boala. nu putem fi de ajutor. si stii bine persoana. vei ramane uimit sa afli cine e. mie imi e chiar mila de ea. honest.

    August 15, 2007 la 3:15 am

  9. bovanne

    S-a aflat identitatea cenaclistei? 🙂

    August 15, 2007 la 3:29 am

  10. te tin la curent, man. copilasi doar.

    August 15, 2007 la 3:32 am

  11. lumsa

    incep sa ma distrez, nano. niste elfi neobrazati au inceput deja sa trepaduseasca in cautare de axoni amatori de o noua adictie.
    ma intreb daca nu cumva o sa-mi prind urechiusele mele clapauge in dintisorii ascutiti ai vreunui romanas nevrotic… probabil ca mi-ar si placea. oare?
    oricum… multa lume suparata. raman la parerea din 2003: clubul depresivilor si in cate feluri ne putem sinucide. I propose new blog when you have some time. I want to be an emeritus member!!!! cu fundita de catifea raiata si privirea in punct mort.

    August 20, 2007 la 7:48 pm

  12. ti-ar placea pe naiba… daca vrei fara, stii ca ma ofer sa ti-o decupez cu grija ca sa nu te doara. mai ales ca pe aici romanasele sunt cele mai nevrotice…:) ti-am zis ca, in prima faza, e distractiv. dupa, e plictisitor. greu gasesti animale cu imaginatie.

    recunosc ca a fost wow sa te citesc aici. facem si clubul si the new blog. imi placeeeeee

    nemeritus member catre emeritus

    August 20, 2007 la 8:09 pm

  13. lumsa

    aha. s-a zis cu moda pe ziua de azi. imi tremura celulele de emotiile anticiparii…
    lasa-ma sa ma distrez, nu-mi ruina faza!
    oricum esti tare. ce-mi placi! abia astept sa-l citesc si pe „el” de umba bodoganind prin casa, cu degetele pline de veninul tiparnitelor romanesti. cine este sabina?

    August 20, 2007 la 9:38 pm

  14. sa nu mi te aud ca trebuie sa vin sa fac volane in contrapartida, ca te rup:) o sa apara iute si cenaclist(a)-trist(a) sa ne ridice moralul, fericit(a) ca a gasit o noua metoda de genocid la tot ce depaseste 22 de ani. stii tu cum devine treaba la bolnavii periculosi: „mai bine sa moara toata lumea, ca sa scape de mine!!!”

    vei avea fun, for sure. putintica rabdare, sa-si procure un nou proxy…

    iti voi spune

    August 20, 2007 la 9:49 pm

  15. lumsa

    stii bine ca bolnavilor astora nu trebuie sa le dai atentie ca intra in spasme egocentrice (huh?).
    oricum, daca ea este singurul „high” pe aceste blogs, m-am terminat… caci eu speram sa am o concurenta demna de efort. damn it. (sa inteleg ca ea este si „profu’? sau este ma’sa?)
    si apoi, oamenii astia de mai sus ce au? cu ei nu pot sa am fun?
    sa vad.

    imaginati-va ca vin dintr-o lume in aparenta egala cu a voastra, dar fara aceiasi consistenta, pentru ca oricat de tare incerc sa ma lovesc de ce este in jur, in dorinta de a simti altceva decat propria-mi minte, nu intampin nici o rezistenta, nu ma opresc in minic, ca in cosmarurile cu caderi continuue, terifiante, unde nu lovesti pamantul niciodata. eu asta incerc sa fac aici – to crush.
    voi ce incercati sa faceti venind pe blog-urile astea?

    ma intereseaza si parearea ta, bineinteles, cu toate ca tu esti mediatorul; la tine nevoile sunt de o natura mult mai contorsionata. dupa cum vezi cu ochiul usor strans, a neincredre, incerc si acest approach – sa fie asta catharsis-ul binefacator? oricum iesirea este tentanta; ma intreb daca usa se va misca din balamale si in sens invers.

    August 20, 2007 la 11:25 pm

  16. lumsa

    hmmmmm. n-am starnit pe nimeni. stai sa ma gandesc daca sa ma supar si sa-mi iau jucarelele. n-am unde sa ma duc, frantz. decat la treaba si nu vreau.
    la-la-la.

    nu mai comenta nimeni la poema asta. eu n-am percutat oricum prea mult – imi lipsesc datele tehnice. am ramas doar cu un gust de… familie pe care nu ti-o alegi. nu stiu de ce.
    adio, merle!

    August 22, 2007 la 7:27 pm

Lasă un răspuns

