…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Eufemisme si Clisee

din pielea monstrilor tai iti promit imi voi croi o pereche de cizme
din coltii tai pinteni din esofagul tau bici nemernic
…voi face o pereche de cizme
voi calari cu ele monstrii altora
si ingerii lor
pana vei urla trap implor
lasa-mi mie fulgii lor penele puful din tipete
din fabrica lor de groaza perna sa-mi indes
sa adoarma animalul din mine sa redevin om

*

cu tine imi fac educatia simturilor
pentru tine voi pune diacritice (la un moment dat)
nimic nu iti datorez pentru tine
cobor la armata poporului
la izvor nu mai urc

*

…trec la capitolul pierderi america europa si asia
imi scurtez ocolul cat de lunga lesa din mana ta
nu-mi mai lustruiesc incisivii cu periuta electrica
gingiile cu deget si sare mi le frec
pana intre amigdale
pana in stomac
pana matele mi le scot si ti le arunc la picioare
imputite afara cu ele sa spalam sa turnam clor
sa te scuipam din noi sa te varsam
sa facem impreuna marea gargara
cu sangele meu (cliseu)
sa ne bucuram ca este cald si sarat
in bucate
nesimtitule

*

gâde abac
se iau aceste două cuvinte şi se introduc intr-o ecuaţie cu două cunoscute
se iau acestea două şi nici măcar o vibraţie un suflu o tresărire
se iau piatra şi aripa fluturelui (repet: vorbim si despre clişeu)
icebergul se ia şi se trage prin el o venă incă funcţională
fără să spunem nimănui fără să vrem ca cineva să ghicească

fără să ne imaginăm ca i-ar păsa cuiva

11 responses

  1. Hm 😕 tu esti si scenarista si actrita ?
    sau de ce mereu vb la persoana 1?!
    pacat .. daca scenariile tale nu ar fi fantezii … 🙂

    August 17, 2007 la 1:29 pm

  2. scurt pe doi: vorbeste romaneste, nu stiu chineza veche.

    sunt medic chirurg cu specialitatea proteze pentru degetele de la maini.

    August 17, 2007 la 3:01 pm

  3. blackmetal

    interesant cum uzul intens şterge din strălucirea unor vorbe frumoase. şi-ajungi să le eviţi de teamă să nu pară goale, când sunt atât de pline de semnificaţii. doar o minte foarte trează le mai poate percepe drept ceea ce sunt, cu adevărat. majoritatea preferăm să le desconsiderăm, ca slabe, dar prea evidente tentative de a înşela. pentru că am ajuns să ne temem mai mult de minciună decât de lipsa adevărului. păcat, rămânem fără cuvinte, în stilul ăsta.

    the sheppard that cryed „wolf”

    August 17, 2007 la 10:53 pm

  4. Poem OK. Felicitări.

    August 18, 2007 la 2:03 pm

  5. rameau

    injura tu injura..
    ca o bitch in calduri topind icebergul
    cu fesele ferbinti expuse sub neon
    sa ti se vada motorul creativ
    vena poetica care pompeaza atacuri sexuale la persoana
    nepedepsite de buna seama
    cum circuli libera intre coperte
    oferind manifeste si caramele cu gust de gargara mentol
    imi pasa iti zic !
    si ma inscriu pe lista ta Excel
    la ora 5, ai un loc liber?

    Rameau

    August 18, 2007 la 3:20 pm

  6. Te-am pus pe blogroll. Da-i inainte asa.

    August 19, 2007 la 5:08 pm

  7. biem, alex, adrian, multumesc.
    alex, si tu esti.

    revin.

    August 20, 2007 la 8:12 pm

  8. daca spun ca poemele tale sunt „dementziale” te înjur sau te laud? (fiindca eu vreau sa te laud…)

    Vezi ca tzi-am pus si eu link pe noul meu blog,

    http://ionvdanu.blogspot.com/

    August 20, 2007 la 9:50 pm

  9. the same for me, mon ami.:)

    oricum, crap sa fiu laudata! mai treci. si tie.

    August 20, 2007 la 9:59 pm

  10. Care nu crepăm să fim lăudaţi? Hi-hi-hi…

    August 20, 2007 la 11:22 pm

  11. lumsa

    n’eata. un poem pe zi. sa-ti mai zic ca-mi place? my favorite – ultimul „cliseu”. 🙂
    vad ca mai sunt poeti pe foaia asta. eu zic sa faceti un volum de scrieri together, ca un fel de duel smintit (m-a inspirat, sati sa vad cum il cheama – rameau) si moralistul sa fie alexandru p. iar eu, evident, promit sa-l cumpar si sa-l si citesc, inainte la culcare, la ultima tigara, care devine… 5, pe balcon, la lumina chioara a ochilor lui c-c. si probabil, cum am depasit varsta bacoviana a tristului perpetuum, intortocherea mintilor voastre imi va fi cantec de leagan.
    cred ca nu mi-am facut somnul… si nici cafeaua suficient de tare.
    scenaristo, mai scoate poezii, ca deja am rumegat patru.
    ps cum se fac caciulite si codite la litere?

    August 21, 2007 la 5:32 pm

Lasă un răspuns

