…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

barba iubitului meu

 

stelaru mi-a lăsat vorbă să trec prin barba ta
ca un paduche gigantic să dau perii la o parte
să mă arunc în ea ca într-un lan de grâu noaptea
după un timp să îmi fac cuib sub buza de jos
cea buna de supt ea se va desface copertină peste terasa
în care pocneşte caprifoiul beţia lui
eu voi sta la umbră cu o bere in faţă
cu multele mele picioruşe păroase
legănându-se haotic in aerul rece al serii
el a mai zis: turneanco treci iar prin barba lui măruntă
precum viaţa trece prin moarte cu mii de tentacule
o despică o dezbină o cucereşte

iubeşte-l pe acest curat a încheiat
fă-i mulţi pui înfige-i in carnea lui hrănitoare
pe onoarea mea de boem
că nu se va mai rade niciodată

dimitrie_stelaru.jpg

7 responses

  1. am trimis aceasta poezie unei prietene care apreciaza, poate cam exagerat, barba mea… sper ca nu-i bai, amu ca suntem si colegi de rocultura 😉 – glumesc!

    numa bine

    August 28, 2007 la 5:06 am

  2. daca i-ai trimis-o intr-o bomba cu ceas, s-ar putea s-o zguduie putin poeme mea:) bine ai venit aici si acolo! colegule barbos.

    mme gilette de recamier

    August 28, 2007 la 10:00 pm

  3. hey, girl, te-am gasit cu greu prin barba iubitului tau. treci pe la mine sa bem un ceai pe balcon si sa ne uitam la meci. sa-mi spui daca-ti plac pozele:) sunt prospetele. daca si la tine se aude ca la mine… http://www.nasii.ro/

    sarut mana & call us

    August 29, 2007 la 2:03 am

  4. Ce poet batranul Dimitrie…
    I-am aratat poemul si sotiei. Sa stie sa-mi aprecieze barba.
    10.

    August 29, 2007 la 4:30 pm

  5. lumsa

    cand fire razlete si aiurea crescute vor aparea in fine si pe fata-mi, si nici nu voi mai vedea bine sa la vad, imi voi aminti acest poem dar nu-mi voi aminti cine sunt si-mi voi cauta iubita aiurea.
    vivat barbosii!!!! asa oda n-ati avut voi de cand va stiti. 🙂

    August 29, 2007 la 7:20 pm

  6. adaam, vad ca te-ai ras. faci opinie separata? la meci comme a la guerre. romania a pierdut en gros, dar eu am castigat en detail, pentru ca am pus un pariu si l-am castigat:)

    alex, nota ta maxima ma onoreaza (sau este aprecierea sotiei?:). acum, m-am convins ca stiu sa „pun si barbi”, chiar daca aveam impresia ca ma pricep doar la ras, tuns si frezat.

    lumsa, va exista mereu varianta agatarii de picior si a tararii la pas, indiferent de marimea barbii sau lungimea parului. asta ti se va intampla si tie daca nu cumva deja se intampla. vei tari dupa tine blanuri bogate care vor inconjura trupuri de carne, oase si sange. dealtfel, oasele si parul sunt cele care raman. dar nu vreau sa ma indispun, azi. si eu am mult mult de lucru. este o oda micului infinit. multumesc.

    August 30, 2007 la 12:20 pm

  7. lumsa

    atata vreme cat vei ramane toiagul meu, nu-mi pasa. 🙂
    nici eu nu vreau sa te indispui. munca cu spor mult!

    August 30, 2007 la 5:19 pm

Lasă un răspuns

