…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

bala ingerului / caria lui

prietenul meu ingerul mi-a facut un dar din dar
mi-a luat din salon pianul cu coada
mi-a trantit-o pe spinare
am urlat de bucurie si-am zis
prieten bun
coada asta e de om
o tin bucuros in carca
arde pianul lasa-mi clapele
de joc sa-mi confrunt destele pe ele

sa le pun sa se bata
lapte dulce si catran

zer
carbune

prieten bun
unde te tot duci cu sforile alea
cu scripetii unde te duci
racordeaza lipsa si linistea lui
in locul asta
unde era
unde el era
unde el canta
in pantaloni scurti si slapi
adamul infasat in plasa regelui
i-am vandut si numele
unde el canta
unde el ii este

uger
mina

a luat coada harletului pe spinare
s-au namolit clapele de una-lapte
s-au curatat de alta-smoala
l-a infasurat in plasa sforii
i-a dat drumul pe geam
fara scripeti
la intamplare
prietenul meu ingerul
mi-a facut
in salon
un dar
lapte dulce
si catran

25 responses

  1. lumsa

    m-am trezit astazi cu strania senzatie ca am inteles ceva. nici eu nu stiu ce, dar era o senzatie buna. vin cu cafeaua aici si dau de o noua (sau doar perpetua) dualitate. se spulbera iluzia de mai devreme, cum ca ceva s-ar fi clarificat. nicidecum. a fost un trick ca sa ma dau jos din pat – bietul creier nu mai stie ce sa-mi faca sa ma convinga ca suna alarma. copilul scrasneste din dinti si vorbeste in dodii.
    continui cu graiurile in care doar anumite vorbe sunt clare. inteleg perfect albul si negrul cu toate ca nu le percep niciodata; totul pare sa faca sens doar daca este gri. albul si negrul sunt idealuri, pentru ca ar face totul atat de simplu iar infinitul spectru de incertitudine dintre ele n-ar mai exista.
    tu canti bine la toate clapele si ai fost ca o lumina stroboscopica – m-ai orbit si m-ai luminat pana ce stomacul mi s-a ridicat foarte sus, lipit de plex, inghesuind plamanii tabacici. nu-i rau, mai putin oxigen inseamna intoxicare si relanti.
    intre albul si negrul tau am gasit durere si placere, acel „ia-mi tot dar lasa-mi ceva in schimb”; l-am gasit si pe adam gol in slapi si nadragi si pe tine, eva, dandu-l la schimb din nou. si cu toate ca ti s-au naclait degetele, in disperarea ta nebuna de te juca, de atata lapte si catran, coada nu pare de om si in curand catranul va musti de lapte si laptele se va ingrosa de catran si nu vei mai sti deosebi cine-i inger si cine nu.

    August 31, 2007 la 5:50 pm

  2. Ai văzut că au sburat emisiunea „Lumea citeşte” de la TVR?

    Septembrie 1, 2007 la 11:40 am

  3. lumsa

    intreb la plezneala:
    ce posturi de tv romanesti se pot vedea gratuit pe net??????? si, evident, care-s adresele.
    multumesc.

    scenarista,
    vazut josh si mama lui. pupicei cu clontopei si good memories. ne-am gandit la tine, la voi. sper ca ai sughitat la greu si ne-ai bestelit fara sa stii. :):):)

    Septembrie 2, 2007 la 7:44 am

  4. lumsa, sandele dau cu banul pentru ‘via’. ori londra ori paris. eu am zis paris. amsterdam e trecut la capitolul pierderi chiar daca mie imi era drag. altfel, nu imi confisti amintirile. te intrepatrunzi pana la identificare. este un sentiment nou si ciudat care imi place si ma incita.
    imi e dor de ei, mai ales de donna si de brambureala din camera ei cu asternuturi albe brodate.

    tot la plesneala habar nu am. dupa cum vezi, nu s-a repezit nimnei sa-ti raspunda, iar eu nu ma pricep la televiziuni:)

    love you

    moa

    stai putin: alex, ai tu idee despre televiziunea prin net…?

    Septembrie 3, 2007 la 2:46 pm

  5. lumsa

    am vorbit. si eu tot paris, but of course. :):)
    si ei ii este si mereu imi spune cat de draga i-ai fost. sper sa reusim sa-i mai aducem in vizita pe acolo, sunt doua personaje super. josh locuieste in sfarsit singur!!!!!!! un pas mare. cred ca era si cazul; tocmai a luat-o pe 30. maaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaa… (zi-i lui netotul meu mic si drag sa-i dea un semn – he will DIG IT!)
    da, identificarea este absolut bestiala. iubirea este alt animal. 🙂
    vad ca nimeni nu se uita la tv pe net. or avea toti televizior??????? am nimerit-o.
    love you more, i promise. 🙂

    Septembrie 3, 2007 la 10:07 pm

  6. lumsa

    vezi ca am inceput cercetarile de adn/increngaturi. keep an eye on me (on you?)…

    Septembrie 3, 2007 la 10:14 pm

  7. M-am trezit cu bizara senzatzie ca n-am întzeles nimic dar totusi, poemul asta a ridicat în mine imagini miscate repede, accelerat, ca în filmele mute… De altfel, scripetzi, sfori, cai, piane cu coada,…mi-au invadat capatzana imagini din filmele cu stan si bran, incercand sa urce un pian la etaj (ei fiind ceva demenajeuri, hamali etc.) oricum, poemul asta, mi-a facut ceva…

    danu

    Septembrie 4, 2007 la 11:00 pm

  8. lumsa

    in sfarsit. ma si gandeam cand o sa te trezesti, cu toate ca ma asteptam sa te trezesti direct in mijlocul unei panze imaculate, cu catranul scenaristei in mana stanga, schitand ca intr-o transa „ceva”ul.
    🙂

    Septembrie 5, 2007 la 8:48 am

  9. lumsa

    yelloooooooooooooooooooooow!!!! sunteti toti in vacanta? ati refuzat cu martori statutul de bloggeri?
    pentru voi ‘cesti ce nu mai tociti degetarele pe aici,
    o zi super foarte! si o noapte si mai si!

    scenarista, ai ciuf. esti cam tare, deh. vreau sa stau in fotoliu la masuta scunda si sa te uiti la mine intr-o rana, dand aiurea din picior si negasind bricheta. iti jur ca n-am luat-o. rujul iti sta bine dar iti statea cu mult mai bine la pian.
    luv ya

    Septembrie 6, 2007 la 8:40 am

  10. so much time on your hands 🙂

    Septembrie 6, 2007 la 6:16 pm

  11. lumsa

    m-ai prins, vrajitoareo! I’m trying to make up for the lack of time on your side. you probably work, work and work some more and they pay you shit for money. society sucks; with capital letters and bold. listen to me! work less – you’ll make less money, but at least you’ll know why. and then you can shake hands and time with me, or others. :):)
    to you and only you: I wish you time!
    ps don’t envy me; i’m not that well off – it’s just an illusion, like everything else here.

    Septembrie 6, 2007 la 7:36 pm

  12. do, re mi……notele se pierd….pe pianul…facut in dar…si totusi..se canta…

    Septembrie 7, 2007 la 6:12 am

  13. ioana, eu si andaa am trecut pe .ro. stiu ca tu stii, deja, dar ma gandeam sa-i anunt si pe cititorii tai.

    http://www.andaa.ro & http://www.adaam.ro

    intre noi fie vorba, trecusem sa citesc articolul ala „tare de tot” despre care imi spuneai…:) eu inca mai astept.

    scuze pentru spam, dar imi e imposibil sa-i conving pe cititorii andei sa ma puna la blogroll. habar nu am de ce:)

    A

    Septembrie 7, 2007 la 3:02 pm

  14. lumsa

    iti spun eu de ce, adaam – sunt gelosi. 🙂 …cred

    monoloage: ….si totusi… se invarte. alte vremuri cand pamantul era plat…

    scenarista mica si draga, poate ma lamuresti tu care-i treaba cu piticu, ca azi n-am scanteie. miss you. 🙂

    la toti, weekend cu mot de turta (? – v-am zis ca n-am inspiratie azi)

    Septembrie 7, 2007 la 7:34 pm

  15. lumsa

    monoloage, ma uitam la poza ta. este a ta? esti dragut. 🙂

    Septembrie 7, 2007 la 7:37 pm

  16. lumsa

    salve!
    iata ce vreau eu la acest ceas tarziu: vreau sa le fac o dedicatie gunoierilor, ca azi dimineata m-am gandit ca merita si cred ca voi aveti nevoie de putin divertisment (whatever).
    scrisoare catre gunoieri
    nu stiu ce m-as face fara voi, dragi gunoieri. daca voi nu ati fi, gunoaiele mele nu le-ar lua nimeni sa le duca pe marile „dealuri” pe care nu va mai creste nimic niciodata si unde mii de ani de acum incolo vor fi inca, nedescompuse, pungile mele de pastic. daca voi nu ati fi, at trebui sa-mi ingrop singura gunoiul in spatele blocului (?), sau mai stiu eu unde. daca voi nu ati fi, mirosul atat e intepator ar emana la fiecare colt de srtada, caci multi nesimtiti probabil ca nu si-ar ingropa gunoiul, ci l-ar zvarli cat colo, doar sa fie departe de usa lor; daca voi nu ati i ar trebui sa purtam toti masti de gaze si n-am putea deschide vreodata geamurile.
    ma bucur ca existati, ca veniti la fiecare doua zile sa-mi goliti pubelele, sa adunati si de pe jos, de pe langa pubele, mizeriile pe care alti necivilizati le arunca aiurea, ca doar sunt alti prosti care o sa stranga dupa ei. ma bucur ca existati si inghitit de atatea ori pe zi mirosul gunoaielor noastre, doar ca sa ne scapati de ele.
    imi aduc aminte ca am invatat dintr-un film (nu pot sa-i dau credit ca nnu-mi aduc aminte numele) ca de fapt, cand mirosim ceva, particole infime intra de fapt in noi, prin nasul nostru care trimite informatia mai departe la receptori din creier – deci, de fapt noi ingestam aceste mirosuri, le luam ianutru, ca si cum am manca mirosuri. si daca merg mai departe, pot zice ca acesti oameni sunt zilnic asaltati pe dinauntru de mirosurile gunoaielor noastre – in celulele lor este un pic din gunoiul meu. yuck!
    asa ca dragi gunoieri, sper ca guvernul sa va plateasca salarii foarte bune pentru ca meritati si sa stiti ca, uneori, o nebuna ca mine este recunoscatoare ca existati.

    buuuuun. dragi cititori, aceasta a fost pedeapsa voastra pentru ca nu scrieti voi ca sa citesc eu si atunci, guess what? scriu eu si ce scriu eu nu este poezie cu talc, precum inventiile scenaristei, ci traznai. sper ca v-ati luat cu mainile de cap si sper ca data viitoare veti pune toate gunoiaele in pubele, bine stranse la gura – ganditi-va la bietii gunoieri! ave!

    Septembrie 9, 2007 la 9:08 am

  17. lumsa, danu, dragos, je vous aime, mes amis. si ingerul meu va iubeste.
    va astept sa-mi vizitati noii prieteni, la http://www.andaa.ro si http://www.adaam.ro

    lumsa, uite cum ma marit eu cu un gunoier datorita tie…
    sper sa nu scrii si despre vidanjori, ca am mari probleme cu mirosurile tari. imi place mult textul. e… gratios:)

    Septembrie 9, 2007 la 9:46 pm

  18. ioana….daca ma iubesti..mai da si tu un semn de viata…:P
    lumsa… merci….;)..

    Septembrie 9, 2007 la 10:38 pm

  19. asta fac acum, D. dau semne. sunt in inspiratie maxima de… semne. promite-mi, insa, ca ma lasi cu pisica prin stadion…:)

    Septembrie 9, 2007 la 10:51 pm

  20. ma mai gandesc….pe unde intri cu pisica?:D

    Septembrie 9, 2007 la 10:57 pm

  21. pe usita cainelui:))

    tau

    Septembrie 9, 2007 la 11:08 pm

  22. lumsa

    asa, mai, oameni buni. 🙂
    voi toti va cunoasteti pe aici, sau va prefaceti? not that it matters…
    aia, aia si tai-tai.

    Septembrie 10, 2007 la 12:21 am

  23. si una si alta mey lumsa….
    @ioana e deschissssssssss..:D

    Septembrie 10, 2007 la 12:24 am

  24. lumsa

    care una si care alta??????? fii explicit, rog te…

    Septembrie 10, 2007 la 12:29 am

  25. lumsa

    ai dat anunt pentru gunoier????
    de la gratioasa graire

    Septembrie 10, 2007 la 6:00 pm

Lasă un răspuns

