…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

simone catre pygmalion

motto:  „Nu te naşti, ci devii femeie.”

Simone de Beauvoir 

nu m-am nascut femeie
nu m-am nascut
tu m-ai facut in joaca
din litere sunet si pixeli
m-ai tuns m-ai varuit m-ai imbracat
in geaca de blugi si converse
ai cioplit ai adaugat
ai inchis fiecare por si ranile
mi-ai crescut unghii si oase
ti-ai imaginat ca imi doresc
un tatuaj mic pe ceafa sub par
cu o initiala anume
ca un semn pe care sa-l saruti
maestre
la inviere
m-ai scufundat in val
m-ai botezat pe o ploaie in spume
mi-ai spus ca am tipat cu pescarusii
ascutit indelung
pana cerul s-a sfasiat catre sus
catre cel mai sus
in conffetti albe umede clare
peste visul noptilor tale
mi-ai dat mana mi-ai zis pe nume
simone ridica-te si umbla
razi danseaza canta fii fericita
si fa-i fericiti
ai trecut proba iubito
vei fi femeia din rolul principal
in viitorul meu film
simone

simone_7057.jpg

6 responses

  1. lumsa

    si din coasta lui isi facu femeia! pam-pam!

    Septembrie 10, 2007 la 12:22 am

  2. femeia pam pam se trezeste in ceata
    bat farurile in ochii ei mari
    se opreste isi creste blana alba si moale
    zapada e si ea tot alba si moale
    dar nu se opreste
    ea curge din ceruri acopera totul
    si urma de sange
    subtire
    sub roata

    pam pam

    Septembrie 10, 2007 la 6:32 am

  3. lumsa

    vad ca si tu esti ghidusa, papusic. 🙂
    abia o facusi si ai si casapit-o. ce-ti veni?
    si, mai corect ar fi fost: din circuitul lui degenerat, si-a facut femeia! asta ca sa fiu si eu, totusi, in ton cu …cibernetoizii. d. 🙂
    stau si ma intreb, de ce sunt femeile cu mult mai interesante decat barbatii? raspunde-mi ca am draci pe mine si trebuie sa stiu!

    Septembrie 10, 2007 la 8:10 am

  4. lumsa

    nu mai vreau sa stiu. gata.

    Septembrie 10, 2007 la 5:58 pm

  5. nu sunt prea ghidusa. e un fluture de vata care imi moare in plex. toamna, toamna, doamna! & maya noastra cea de toate zilele…

    iar daca nu mai vrei sa stii si gata, asta nu inseamna ca nu voi veni cu o explicatie, curand:)

    Septembrie 11, 2007 la 11:43 pm

  6. lumsa

    si tu ai fluturi? te-ai nenorocit. pune-ti scotch pe geamuri si lampa in ohi – o sa crezi ca-i vara inca.
    stiam eu ca n-o sa scapi ocazia.

    Septembrie 12, 2007 la 12:24 am

Lasă un răspuns

