…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Cabina de proba

…cu zeul la mall

Azi vreau sa imi cumperi geaca
Sa ma musti de sfarc usor
Sa-mi spui te iubesc de mor
Si sa ma masori oleaca

Blugi feerici imi doresc
Si nasul tau intre coapse
Mirosind adanc sinapse
In influx dumnezeiesc

La schimb pe curea si basca
Iti dau un subtil imbold
Sa ma freci usor pe sold
Dorinta sa-ti implineasca

Pentru bluza de satin
Cu aripi de voal albastru
O sa fur din raft un astru
Si la noapte ti-l inchin


dixit

24 responses

  1. imi place atat de mult poezia asta.
    speechless.
    mai trec pe aici.
    esti deosebita.

    Octombrie 2, 2007 la 3:41 am

  2. bine ai venit, andrei. sa ii multumesc lumsei ca esti aici?:)

    Octombrie 2, 2007 la 3:46 am

  3. lumsa

    nu stiu de ce, de unde si de cum, da poezia asta m-a facut sa-mi amintesc de alecsandri…

    da, mie sa-mi multumesti, ca l-am vrajit trei ceasuri sa vina pe aici si abia daca s-a lasat. si acum imi trag sufeletul de la efort. uuuuuuuuuf.
    si, te rog, multumirile intr-o mare cutie cu bomboane…

    hi, andrei. ma bucur ca o sa ne dialogam si pe aici. 🙂

    ps vreau sa impart cu voi aceasta statistica: china reprezinta 23% din populatia planetei!!! stiti ce inseamna asta? inca 100, 200 de ani si toti vom avea ochi migdalati, vom trai cate 27 intr-o camera si vom scrie cu pensula. atunci sa te vad, scena, cum o scoti la capat cu rimele…

    Octombrie 2, 2007 la 5:47 am

  4. Mei, Eminesco, mei…!

    Octombrie 2, 2007 la 7:37 am

  5. lumsa, rotunjeste-mi suma (in bomboane si zahar candel) pentru 100 de cititori adusi de tine pe blogul meu. ai si bonus una cutie cu halva romaneasca simpla daca peste 50% ma si lauda:)

    la 1000 de cititori ai un capat de conducta pentru must si o tava mare cu alba ca zapada facute de matusa mea, sanda.

    in pauze, miere de voie si paine cu zahar.

    danu, ti-ai schimbat ip-ul?

    Octombrie 2, 2007 la 8:03 pm

  6. :))
    intrasem să zik ceva da’ m-am împiedicat de tava cu albă ca zăpada
    shit
    m-ai rezolvat
    numai la asta mă gândesc

    Octombrie 3, 2007 la 3:36 am

  7. krasavita, sa speram ca lumsa va fi generoasa si va ceda macar cate o pereche de albe, de caciula:)

    krossfire, chiar nu inteleg ce vrei sa spui. imi explici tu, cand ai timp.

    yours

    Octombrie 3, 2007 la 5:31 am

  8. lumsa

    scena, draga mea,
    abuzezi de trecerea pe care o ai pe langa mine. halva??? nu zic, de fapt imi place…cat despre alba ca zapada si matusa… am un nou scop in viata: sa-ti aduc tie cititori. cati sunt cu totul in tara???? pe toti ti-i aduc! presati intre foile volumelor de poezie, cu pusca la cap si cutitul la os – gasesc eu variante. oare???
    m-am nenorocit… pana sa primesc tava aia din care trebuie sa fiu si generoasa (fie!), o sa treaca cale lunga. da’ nu vrei tu sa-mi dai una tava doar ca ti-s draga? hmmmm? plus ca eu fac cam cat trei cititori si jumatate… think about it!
    moi

    Octombrie 3, 2007 la 8:23 am

  9. Către Lilith

    Între coapse miroşi a plop
    înveştmântat c-o libadea de chiciură,
    iar băi n-ai mai făcut decât
    cu bale pline de păcate.

    Sfârcurile-ţi curg cu mirosuri
    de treceri de timp irosit,
    iar buzele-ţi roşii pălesc
    golite de sange.

    Îţi muşti poftele până la os
    săturându-te.
    Te îmbeţi cu imprecaţii cuminţi,
    te rostogoleşti goală,
    lângă un batalion de narcişi.

    Între coapse miroşi a cadou
    nedeschis,
    iar amanţi străvezii, aşteaptă
    să te despoaie,
    ca nişte copii curioşi!

    Octombrie 5, 2007 la 12:59 am

  10. lumsa, am comandat si tort de gris cu nuca. mama a descoperit reteta pe dosul unui pliculet de praf de copt, ceea ce inseamna ca ori reteta e scurta ori mama are inca vederea buna. in ambele cazuri e perfect si dulce.

    oh, lucky lilith, lucky you. nice to see you again, mon ami.

    Octombrie 5, 2007 la 1:06 am

  11. Scenarista… verbul tau este atat de lipicios… sa fie noroc, pentru tine?
    Oricum, invaluita de un misteriu profund, ramîi o speranta pentru poezie… cel putin, asa cum este vazuta poezia acum!
    Eu stiu ca oamenii singuri se satura cu vocabule, adica poetii: tu esti unul dintre ei!
    Ioana, iti doresc fericire… si atat… meine Fräulein…

    Octombrie 5, 2007 la 1:26 am

  12. Si, obligatorie si ultima adaugire la mesagiul de fata:
    „iesh lah einaiim iafot” –
    Tot acest dialog cu tine, Ioana, m-a onorat! Si cand spun asta, spun totul!
    Ai grija de tine!

    Octombrie 5, 2007 la 1:57 am

  13. nu-mi place cum suna ce scrii tu mai sus. seamana a despartire…
    ma insel?!
    nu! nu vreau asta. imi place sa te simt aproape. sper sa nu iti par prea egoista.

    Octombrie 5, 2007 la 2:21 am

  14. lumsa

    poeti si poetese, sunteti talentati si dragalasi. 🙂

    Octombrie 5, 2007 la 5:29 am

  15. Scenarista, care despartire bre? Nuuuu…. never! Mai ales ca „Imi plac ochii dvs.!”
    Lumsa, te salut si pe tine… iaca nu fusei plecat decat o saptamana! Socoeala de-acasa nu e la fel cu ceea din targ!
    Zi buna la toata lumea!

    Octombrie 5, 2007 la 11:58 am

  16. lumsa

    bine ai revenit pe campiile scenaristei, daniel. 🙂

    Octombrie 5, 2007 la 5:28 pm

  17. imi plac ochii dumneavoastra, doamna
    ii tin intr-un borcan de gem cu formol
    pe dulap in spatele valizei prafuite
    cand sunt singur ii privesc ma privesc
    pana ma trec fiori din crestet pana-n talpi

    pam-pam:)

    Octombrie 6, 2007 la 3:23 am

  18. copolovici

    imi plac ochii tai, cucoana,
    ca ma vintura-n prigoana
    si m-aduna cind le place
    sa ma faca ghemotoace,
    ghemuri mici, marunte, ronde,
    arcuiri de pudibonde,
    ghemuri de ascuns in perne
    pentru visele eterne.

    poetesa creatura
    nu din sold si nici din gura,
    ci din ginduri, din traire
    plamadeste nemurire.
    are versul alb murdar
    ca un deget pe-un pahar
    si cuvintul si-l tot cerne
    pentru visele eterne.

    sa nu dormi, sa nu bolesti,
    sa te darui prin povesti.
    pat de vorbe tu asterne.
    nemurite, deci eterne.

    ca fin’ca tot am vinturat de curind reverii villoneze. as fi putut sa zic si doamna, ochii dumneavoastra – numai buni de pus in glastra, sa-mi rasara mai apoi zeci de ochi cu par vilvoi si sa-si rida iar de mine chiar asa, strivind suspine care-o scutura si-o dor de la dus in dormitor. si de s-or usca de soare, mesteri-voi stropitoare ca sa-i ostoiesc aleanul cu pipeta sau ligheanul, ca s-o vad cum plinge-ncet ca o dama de poet raschirat printre penite, amantlicuri si pipite. e mincat de boli poetul si-si cam soarbe desuetul printre buzele muscate de borfeturi parfumate. e nating si caraghios, mahmurit si zabalos, a uitat sa cate-n glastra catre ochii dumneavoastra…si sa le ia dracu’ de versuri ca scapasem de ele de ani buni si uite ca imi supureaza rima doar ca sa faca misto de mine :))
    hai noroc.

    Octombrie 6, 2007 la 7:01 am

  19. lumsa

    si tu esti taricel, copolovici!
    eu ma duc sa plang in pumnisori ca nu-mi supureaza rime nici daca ma infectez cu toate pacatele lumii…
    revin. sa mai poetizati ca-mi place de mor. 🙂

    Octombrie 6, 2007 la 10:12 am

  20. Scenarista… nu stiu daca esti impresurata doar de bune intentii (ma refer la noi, comentatorii), dar oricum ar fi, ramai geniala!

    Octombrie 6, 2007 la 12:23 pm

  21. copolovici, am apreciat mereu artistii care sunt in stare sa produca ceva valoros impreuna. ideea de jam session imi place tare. este acea generozitate a maretiei pe care nu o observi cu simturile, dar cu sufletul. cred ca esti printre… ma bucur ca treci.

    daniel, am salopeta de azbest imbracata peste buncar. so, intentiile, ori de ce fel ar fi ele, nu prea mai conteaza. doar intrebarile fara raspuns inteligibil ma mai chinuie. multumesc. prezenta ta imi face mereu bine.

    lumsa, love u.

    Octombrie 6, 2007 la 9:21 pm

  22. copolovici

    eu nu sint artist. iar jam session fac rar, la unele cumetrii prin coyote, urmind invariabil sa ma simt de cacat a doua zi intreaga, ca iar m-am dat in stamba. dar mai rarut. si nici nu vreau sa fiu artist. imi plac artistii de mor, mai degraba ii marketez decit sa incerc sa devin ei 🙂 ce-am scris azi-noapte a fost spontan (se simte) si influentat ai vazut de ce. de dragul cafelei si-al cuvintelor, stam si-n cap 🙂

    parinte daniel, nu dau cu buzduganul. dar tot ce mi-as dori este ca acel ultim comentariu sa nu contina nici vreo ironie, nici vreo banuiala. atit zic deocamdata si sper sa nu-mi dai ocazia sa zic mai mult.

    Octombrie 6, 2007 la 11:45 pm

  23. rasarit

    din nou super. Ai acel ceva…. nu stiu cum sa l definesc. rupt din stilul superficial pe care l am tot intalnit!!!

    Octombrie 13, 2007 la 1:53 am

  24. mw

    WINE GO OUTSIDE DOWN

    hipersex sfarcoidal
    prin vitrini se oglindeste
    si se-nvarte intr-un mall
    cu ochii plutind in gol…
    geaca ta din animal
    cade pe parchet domol
    si in blugii strinsi pe coapse
    geme-a ta mare dorinta
    sa schimbi creierul bolnav
    din ideea de sedinta
    intr-un gest brutal hulpav
    ce doboara carnea ta
    pe un recamier banal
    in culori grena-strident
    si strivita-n catifea
    sa privesti luna incert
    cu un iris larg si fiert
    intr-un foc dezlantuit
    de nestins…nebanuit!
    mai sa fie…tu inspiri
    spinii de pe trandafiri!

    neanderthal man redivivus
    la amsterdam langa vitrine

    ioana tu esti geniala,
    nimeni nimeni nu te-ntrece
    si din cand in cand
    propun, sa bem…
    un pahar cu apa rece!

    ca vorba bunicului:

    cea mai buna bautura
    este apa de izvor
    daca pui o picatura
    intr-un kil de vinisor!

    Septembrie 13, 2008 la 5:33 am

Lasă un răspuns

