…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

libido sciendi pour Mme B

akedia 2

sufletul dumneavoastră lux indecent
doamnă ce-aţi făcut
mi-aţi înghiţit chipul din semiprofil
sunt nimeni oricare oricine
mi-aţi rumegat pielea gesturile
rotula falangele cu tot cu galoşi
colbul adunat în rizurile tălpilor
sunteţi o vacă proastă doamnă
mă priviţi cu ochii ăia mari şi lăcrămoşi
mă substituiţi mă sfinţiţi mă-ntristaţi
vă interzic să vă iubiţi în mine
să intraţi în rezistenţă
epoca revoluţiilor s-a sfârşit
soclul puterilor s-a fisurat
cea mai bună dintre lumi
a fost trecută la munca de jos
subversiv
sapă galerii cu lancea în odaia
pe care o ţineţi prizonieră
în bucata de creier defunct
fierul ei luceşte în beznă
scânteiază în lovitură ciobeşte
vă rog eu frumos nu vă mai imaginaţi
nu mai gandiţi
nu-mai-sim-ţiţi
citiţi prea mult vedeţi prea multe filme
mai bine consumaţi
produceţi
daţi la o parte bolovanul
nu e greu butaforie pură
dincolo de el
un centimetru pătrat de lumină
primejdii aici înăuntru întuneric
pereţii se surpă doamna mea
galerii se înfundă
cât să mai săpaţi unde vreţi să ajungeţi
cine să vă scoată
la o adica
de sub dărâmături
de ce nu vă-ntoarceţi la dallas
lăsaţi mineritul nu e muncă de damă
sunteţi o femeie bogată
cumpăraţi-vă sonde
extrageţi bila neagră transformaţi-o în plastic
sţiţi bine cum a fost în timpul crizei
ea se revarsă acoperă totul ca potopul
ca ciuma

ar trebui să vă fie jenă doamnă
pe sărăcia asta
să vă permiteţi o epidemie
sufletul lux indecent

15 responses

  1. hai! indrazneste viermusule. sunt aici. astept sa-ti reversi balele.

    ioana stieee:)

    Octombrie 7, 2007 la 11:31 pm

  2. lumsa

    la mine te oferi????

    Octombrie 8, 2007 la 12:04 am

  3. lumsa

    ca deja m-ai innebunit cu pascal asta!!!

    Octombrie 8, 2007 la 12:04 am

  4. lumsa

    biine, in libodouri sa ne batem!
    da’ first of all who the hell is madam b?

    Octombrie 8, 2007 la 12:07 am

  5. lumsa

    hai, mai, nu-mi spune ca nu sunt vermusul pe care-l pandeai!!!!!

    Octombrie 8, 2007 la 12:11 am

  6. lumsa

    in dimineata asta that „eros of the mind” is frigid. I will come back to linger in the depths of your weird mind and think of sins and god and beings and the universe, or the atom, and the fact that all is one and…. and……

    Octombrie 8, 2007 la 8:25 pm

  7. pas moi, mais vermusul ma pandea pe mine, comme d’habitude. e asa de previzibil, saracutul…:)
    a facut prapad in blogosfera azi. o sa-l bag in seama. merita, amaratul de el.

    altfel, cam ce zice gura ta despre creierul tau ca ar zice poezia mea din capul meu prin degetele mele? aud…??? vad…??? miros…? simtesc??????

    maya

    Octombrie 8, 2007 la 9:56 pm

  8. daniil sihastru

    am vaz ca ai provocat o pe lumsa, dar nu ma pot abtine. sper sa nu m i
    spui dupa ca ar fi mai fine s o fac. vreau sa mi intarc depresia. deci
    Apelativul Doamna face micul tau poem sa „bata” cu cel al lui dinescu
    si imi pare mie dar si tonul e acelasi, un repros…
    scurt si la obiect
    deocamdata

    Octombrie 9, 2007 la 2:44 am

  9. lumsa

    l-am luat pe pascal si l-am rumegat pe cateva parti, adesea impare. nu-mi place gustul sec al sentintelor, dar n-am avut de ales.
    akedia imi implineste starea incerta – din pranz in jos, din pranz in sus.
    imi place sa gasesc scuze atunci cand nu le caut.
    tu intodeauna mi le-ntinzi pe platou de argint bine curatat, cu servetel din cel mai fin damasc sa-mi sterg urmele…
    si zic:
    daca as intelege lucrurile asa cum sunt, as fi un om pierdut. nu stiu ce altceva ar justifica ratiunea mea de a fi. adesea aleg necunoasterea si ghicitul in… pietre si umbrele lor pentru ca imi lasa marja de eroare. refuz cu incapatanare sa gasesc liantul intre carne, si spirit, si ratiune. sufletul este intr-adevar un lux. il pretuiesc si mi-l iubesc, chiar si indecent de-ar fi. este?
    take two:
    lumea este cu mult mai complexa, ori cu mult mai simpla – niciodata asa cum o percepem noi, indferent de natura… libidoului. iar noi, oamenii, corupti din fire si rai. cunoasterea si necunoasterea sunt egale – nu putem ajunge la intelesul universal prin niciuna si asta pentru ca nu ajungem la standardele pe care ni le-a fixat dumnezeu. ne-a facut defecti, dar abia asteapata sa ne pedepseasca pentru ca n-am stiut a ne repara singuri. voila!
    happy end:
    nu stiu cine sa fie madama ta, dar e clar c-o judeci aspru. totusi, trebuie ca ai avut un motiv intemeiat. deci, merita! are suflet si are si ochi de vaca, lacramosi. sa-i fie rusine!
    *
    am draci pe mine. este inca luni. lunea cant la corzile groase. trebuia sa mai astept, macar pana maine. oh, well. vazui ca nu s-a incumetat nimeni – in afara de „scurt si la obiect” denis – sa atace inflexiunile… esoterice. ma gandesc ca acuma va ataca mai lung… poate pe sentiendi, dominandi?

    Octombrie 9, 2007 la 5:43 am

  10. girls, am descoperit azi ca nu mi se pune altceva decat… conditia umana (nu are legatura cu textul). adica, m-am dat jos din ciresar.

    bla-bla de la roma

    Octombrie 11, 2007 la 7:43 pm

  11. lumsa

    adica nu mai ai ochii rosii, sau ai intrat in luna iunie?
    si unde ti se pune? pe creier?
    thank god ca nu are legatura cu textul, ca iar ne lansam in dispute pe marginea intelesului din… paratext.
    pupici cu clispici si… pazghetti

    Octombrie 11, 2007 la 9:21 pm

  12. de ce sa nu va lansati in dispute? lansati-va. ador lansarile:)

    pe creier nu mai e loc pentru nimic, plus ca e in mari fierberi. asa ca, ce se pune isi ia zborul in viteza cu talpitele arse.

    marginea

    Octombrie 11, 2007 la 9:27 pm

  13. lumsa

    recomand dus rece la picioare, conform teoriei extremelor…
    bine, hai ca ma lansez. ada-mi partener!

    Octombrie 11, 2007 la 9:32 pm

  14. sa inteleg ca intr un fel e nevoie de injectii pentru a ne tine in frau tulburarile eu-lui inflamat. doamne urasc sa fac asta. nu aduce nimic bun dar fie. R.

    Octombrie 14, 2007 la 4:24 pm

  15. does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

    Martie 28, 2008 la 4:43 pm

Lasă un răspuns

