…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Niciun schelet in valiza

nu ne vom întâlni cu toţi ai noştri
îi vom lăsa acasă pe cei buni frumoşi
ne vom lua doar pungile din frigider
stâlpul pentru transfuzii pila pentru canini
eu mă voi dezbrăca de toate fustele
unele după altele voi trage peste cap minunările
minunile magia magiile porumbelul va rămâne
în pălărie pălăria agăţată în cuier
îmi voi scoate brăţările parfumul cu tot cu lobul
urechii cu tot cu încheietura mâinii
vor rămâne duhoarea de sulf toate duhorile
şi rândul de piele cu porii închişi
mă voi îmbarca într-o valiză de lemn
şi-mi voi da drumul pe dâmboviţa
tu aşteaptă-mă la semafor la unirea
cu o prăjină să mă tragi la mal
să nu chemi poliţia să nu aduci armata
promit că voi fi tranşată gata
dezosată ambalată ziploc etichete
doar gura mea va bâgui într-o limbă necunoscută
o rugăciune comunistă în care va avea credinţa
că voi cei rămaşi veţi fi egali

33 responses

  1. aleg versurile 5 – 16 -23 total aparte. si sa stii ca nu am stat mult sa numar…

    Octombrie 13, 2007 la 10:43 pm

  2. lumsa

    vezi c-o furi, rasarit! ma facusi sa numar versurile… ba chiar de doua ori, ca 23 era in van…

    scena,
    asa-mi place de tine. optimista si skeleton-less…….. da’ scheletu’ unde ramase, prin ce dulap mucegit??? sa ma uit la mine? n-am curaj…ggg.

    îmi voi scoate brăţările parfumul cu tot cu lobul
    urechii cu tot cu încheietura mâinii
    vor rămâne duhoarea de sulf toate duhorile
    şi rândul de piele cu porii închişi
    mă voi îmbarca într-o valiză de lemn

    mie asta mi-a placut. iar in noaptea de sanziene, daca n-oi uita pana atunci, o sa-ti trimit o coronita pe apa sambetei, central piece for the grand dinner table… unde vom manca cea mai buna friptura de poetesa. si gura ta va bombani o multumire pentru mancarea de-o avem in ziua de azi si dupa, in doggy bag……..

    Octombrie 13, 2007 la 11:02 pm

  3. diminutivata

    amuzant…minunat,,superb!eu aleg toata poezia….si pe mine m-ati facut sa numar versurile…

    Octombrie 14, 2007 la 12:52 am

  4. e bine ca am reusit ceva nou. a face pe cineva sa numere versurile unei poezii este totusi o performanta. R.

    Octombrie 14, 2007 la 1:30 am

  5. lumsa

    daca ne faci sa gasim si o greseala si ne oferi si-un premiu, ma mai joc si eu!!!!! 🙂

    Octombrie 14, 2007 la 3:02 am

  6. randul 23 nu a fost scris de teama Nobelului. dimi, e ceva putred in danemarca? oricum nu conteaza…

    Octombrie 14, 2007 la 3:52 am

  7. lumsa

    esti scurta si la obect in seara de azi. speram sa fii in figuri, ca doar romania batu, conform superstitiei.
    pupicei

    Octombrie 14, 2007 la 5:00 am

  8. pai, je m’en fiche, mon amour:)
    unde e de „bataie” ma retrag…

    laleaua noire

    Octombrie 14, 2007 la 5:39 am

  9. lumsa

    pai, sa incerc sa te ademenesc cu niscaiva placinte??? ciocolatica? irish cream?????? 🙂 zi ce-ti doreste inimioara.

    bulbul

    Octombrie 14, 2007 la 6:55 am

  10. eu astept coliva….plus masa si dansul….;)

    Octombrie 14, 2007 la 6:58 am

  11. irish cream, mon amour:) si inghetata de menta cu fulgi de ciocolata.

    …si bomboana de pe coliva, dragos:)

    Octombrie 14, 2007 la 7:17 am

  12. lumsa

    voi cand dormiti, fratilor?????
    eu sunt pe alt cadran, dar voi? bagati nani. am eu grija de blog si de omu’ negru sa-i dau la gioale!!!! 🙂

    scena, irish cream sa fie! si inghetatica dementa…
    vino, te astept!

    Octombrie 14, 2007 la 9:55 am

  13. diminutivata

    da,chiar asa cand dormiti????poate sa imi explice cineva cum se pune poza?merci beaucoup!

    Octombrie 14, 2007 la 3:05 pm

  14. cred ca orice as spune acum , am impresia ca ma joc cu focul. mai bine stau linistit si savurez tigara asta. si asa e… oamenii astia chiar nu au somn. fratilor provocati dependenta…

    Octombrie 14, 2007 la 5:11 pm

  15. Mey, vad ca tu scri bine, atunci cei cu comentariile alea in care apari cam destrabalata, ca sa folosesc cuvantul asta pe care le lasi pe blogul meu si al altora?

    Octombrie 14, 2007 la 8:34 pm

  16. lumsa

    scena doarme, asa ca va… esplic io:

    dimi, cica nu poti sa-ti pui poza daca n-ai bologul tau. am aflat.

    rasarit, esti mult prea intelept. nu stiu cum se face asta – pricepui ca esti tare tinerel; nu mai stiu de unde…
    deci, fumeaza si asista la spectacol – valtorile se vor auto-consuma. 🙂

    dadatroll, citeste articolul „cretinului care lasa….”, doua posturi mai inapoi. vei intelege.

    Octombrie 14, 2007 la 8:48 pm

  17. :)))) cat de bine ai zis o. valtorile se vor autoconsuma. ma bazez pe tine… pot nu?

    Octombrie 14, 2007 la 9:02 pm

  18. intre 7 si 2, love. ca la reveillon. sarbatoare in fiecare zi, sa zic asa… vreau sa ma intampini cu cafea fierbinte si sa mergem pe beach. la intoarcere dam o fuga pe la publix. la dracu’ ce dor imi e…:(

    dimi, pe blogurile .ro nu apare poza, oricum, chiar daca ai blogul tau. ramane doar sa „te prinzi” cine este comentatorul si de ce o face. sau nu.

    R, ultima este…WOW!!!! la tine am intrat prima data, azi. ultimul vers nu-mi place pentru ca ma intoarce brusc la nichita si pare „lipit”. si… joaca-te cu focul (exista salopete ignifuge). eu iti dau voie. sper ca si A:)

    doru, parca ai mai trecut pe aici de vreo 2 ori. cretinul care comm in locul meu este un neajutorat care respira prin plamanii mei. sterge, te rog, commurile si pune-i ip-urile la spam. stii cum…

    Octombrie 14, 2007 la 9:16 pm

  19. lumsa

    bazeaza-te… fireste ca poti. 🙂 evident, nu exista garantii…

    Octombrie 14, 2007 la 9:20 pm

  20. observasem acest lucru. nici mie nu mi place. suna si atipic . Il voi inlocui. pai eu m as juca cu focu dar nu prea avem pompieri prea aici. sau ma insel? sunt cu sutele ….

    Octombrie 14, 2007 la 9:22 pm

  21. garantii…. :)) esti de coma!

    Octombrie 14, 2007 la 9:30 pm

  22. lumsa

    aha… asa cu pozele astea…. pai, ma lasi cu informatia pe jumatate – daca nu erai atenta la ce-am scris, dimi ar fi ramas prost informata si parca vad ca-si si facea blog. 🙂 (cert e ca dimi este la fel de a-tehnica pe cat sunt si eu – o fi tunat???)
    tocmai aflai ca sunteti virozati. 🙂 nu-i de mirare ca tot ce vrei este… fierbinte. va doresc batistute moi si febra cu bun simt.

    Octombrie 14, 2007 la 9:39 pm

  23. daca-ti spun cum am mostenit-o zici ca sunt paranormala sau nebuna, asa ca tac:) nu-mi convine niciuna dintre variante.

    so, poza aia nu apare pe blogurile care au .ro la final. pe cele care au wordpress.com, ca acesta, apare. fireste, daca ai blog.

    cred ca aveti mai multi piromani decat pompieri, R:) scoate versul si pune altceva. fara final nu merge.

    Octombrie 14, 2007 la 10:44 pm

  24. diminutivata

    m-ati edificat….multumesc din suflet….chiar ma gandisem sa imi fac blog…va doresc la toti o zi de luni minunata!sa nu va mai afecteze depresia de luni,mai ales pe tine lumsa(si pe mine)ca noi suntem cele mai depresive… 🙂

    Octombrie 14, 2007 la 10:54 pm

  25. e mai bine asa nu???? cred!

    Octombrie 14, 2007 la 11:24 pm

  26. Nu-i bine sa glumesti cu cele sfinte, I! eu mi-s superstitzios, nu m-as reprezenta nici spänzurat, nici înghitind la medicamente… nu da idei celor care le-ar putea pune în practica… Gradina lui Dumnezeu e mare, mare si Râmaru 2 sau 3 s-ar putea sa fie undeva prin cele coclauri ale voastre de la Bucuresti… Ptiu! ptiu!

    Octombrie 15, 2007 la 12:39 am

  27. daniil sihastru

    vazusi ca te suparasi, asa ca baieti, mie mi place treaba cu fustele, im iaduce aminte de Oskar din Toba.., de cele patru randuri de fuste ale bunicii lui, de ploaia ce cadea, de cartofii pe care-i vindea, de acel fugar de politie, de cum s-a adapostit el sub fuste, si n-a mai plecat…a, si baba le schimba numai duminica, era zi de sarbatoare…

    deci, uite, asta e un schelet:
    Sfant era, trist si pagan

    fata a pustiului te vei ruga
    intimp ce ascensorul va urca
    spre noi canale
    aroma mortii vegetale

    ranjete-scama organica-
    fata noastra cuprinsa de panica
    religioasa a devenit.
    Rotunjundu-se, s-a oprit

    umbletul tau nervos.
    Precum catelusul orb si latos
    am intins spre tine, cu teama
    vinele de arama

    chitcaia frust
    pe urmele tale-dulce la gust-
    adancul ton
    coborat din amvon

    ducandu-si tigara la gura
    sufla fumul subtire, alura
    de sarpe avand
    fumul fecund.

    Octombrie 16, 2007 la 2:26 am

  28. Încep să înţeleg de ce frigiderul a început a-şi construi etaje de combină frigorifică. Sunt prea multe sertare reci în care se congelează sentimente inutile, şi care, uitate două, trei eternităţi în pungi de plastic transparent, prind mirosul de rânced nespălat şi nobil verdele de mucegai. Acum înţeleg de la daniil sihastru, deşi arde subţire tăierea rituală a împrejurului de minte convalescente după păgânismul îndurat, transformă ofranda în fecund de alt lut creat. Mă plec inutilităţii trezite în mine prea curând şi mult prea înalt.
    Astă seară am chef să respir un… un Dinescu negru, vârtos şi popesc. „Sunt tânăr doamnă…Bună seara!”

    Octombrie 17, 2007 la 12:41 am

  29. nu sunt in mood de raspunsuri inteligente si entuziaste, asa ca multumiti-va cu astea:

    diminitivata, esti prea tanara sa fii depresiva.

    R, vin curand la tine. pazea…

    danu, totul e sfant. onomatopeea desacralizarii?

    denis, s-a suparat cine? imi place ca-mi scrii si ce anume.

    bibliotecaru, ma bucur ca treci si ca esti tanar. iti va raspunde si denis curand, cred. ce-ar fi lumea urbana fara frigi si conge…?!

    Octombrie 17, 2007 la 3:59 am

  30. lumsa

    am venit. scheletele se multiplica! al lui denis fumeaza fecund dar pios, al lui danu se piteste sfiios, rasarit nu are unul, dar merge la antranament intesiv pt firefighters, bibliotecarul mai apare ca o boare cu atribute salivante (ex. popesc), dimi nu si-a consumat depresia de luni, fiind inca doar cartilagiu, scena a ramas fara (schelet) din capul locului. asa ca nu ma pun cu voi…
    data viitoare vin cu apartul foto, metoda de stabilit varsta cu C14 si un aparat de masurat denistatea osoasa. au venit lunile cu r, puteti lua calciu!
    inainte sa semnez cu gratie va zic: se vede c-a dat frigul in voi… va doresc fericire, sau macar apa – calda, cu presiune la etajele superioare, continua! amin.

    Octombrie 17, 2007 la 9:00 am

  31. daniil sihastru

    Pt tanarul Bibliotecaru:
    cu greu fac fata in aste zile atator metafore, epitete si comparatii. Am vazut ca ai pomenit ceva de numele meu. Tin sa anunt ca n-am inteles nimic. E de rau, e de bine? Ce ai vrut sa spui nene, pana la urma? Eu te-am facut sa intelegi toate acele lucruri fiindca eu is compartimentata in sentimente cu sertarase sau poemul?
    Aseara cand am citit comentul m-am cam intristat…

    Octombrie 18, 2007 la 1:04 am

  32. lumsa

    nu mai fii trista, denis. l-am mai citit de tanarul de vreo doua ori – nu are intentii rele; cred ca are intentii de… niciun fel, de aceea este si atat de greu sa extragi mesajul. deci, eu cred ca a vrut sa zica ceva de bine… un fel de mi-a placut poemul tau, daniil s, chiar daca eu as fi putut scrie unul si mai bun – prefer sa beau un vin negru, insa. eu asta am inteles…

    Octombrie 18, 2007 la 7:20 am

Lasă un răspuns

