…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

boala de salon

lumsa Says:

October 26th, 2007 at 7:44 am
boala de salon

astazi am dat cu piciorul in pamant
mi-am incretit buzele si mai mult
mi-am scuturat o suvita rebela si
am privit igamfata spre fereastra nespalata
de cand mi-a murit fata-n casa –

astazi ma duc la salon!

priveste aceasta mana
vene umflate si verzi
precum nervurile frunzei de vita din
bolta de peste intrare

priveste in ochii mei
oscileaza nesiguri intre mai multe
imagini
nu se pot concentra intr-un singur
punct de interes

sub ei pielita fina acopera sumar
alt sange
negru
greu de atatea cosmaruri din care eu nu mai ies

am drepturi
iti spun
si ultimul lux mi-l voi lua
emfatic
scapand ultima batista cu initiale de matase
pudrandu-mi nasul uscat si asa
infoindu-mi dantelele descompuse…

cheama-mi un taxi si
termina-ti ceaiul
chiar daca nu stiu
cine esti

la salon, birjar!

25 responses

  1. ma tot fute unu la icre, imi permiti sa il tratez pe placul meu ?
    se crede romeo si nush ce salvator, pot? pot pot ? pot? poooot?

    Octombrie 26, 2007 la 1:10 pm

  2. doar daca placul este sangeros si faci si poze:)
    fireste, bogdan. numai ieri am iubit oamenii. sa nu exageram. ce e mult strica… poti, baby!

    lumsa, multumesc.

    …astept povestea. povestea, povestea, povestea, povestea!!! tropai…

    amigos, am o zi suppertrupper (ABBA cu un B invers)

    Octombrie 26, 2007 la 7:28 pm

  3. lumsa, vine ea si femeia foarfece (pe mail).

    Octombrie 26, 2007 la 7:30 pm

  4. diminutivata

    scenarista,
    ma bucur pentru ziua ta suppertrupper…..
    si eu astept povestea, povestea, povestea….
    ce mai face matusa ta?

    Octombrie 26, 2007 la 10:41 pm

  5. diminutivata

    m-am razgandit….nu mai vreau tort de inghetata..vreau zdrobitorul de capete..sau fecioara de fier….tu hotarasti…
    auto-corectie:voi fi aici si in decembrie.nu scapati de mine asa usor….

    Octombrie 26, 2007 la 11:29 pm

  6. diminutivata

    voi fi aici pana la final,promit….asta in caz ca nu mor.daca nu ma mai vedeti 2 saptamani consecutiv sa stiti ca am murit..sau mi-a taiat degetele scenarista la ziua ei…

    Octombrie 26, 2007 la 11:38 pm

  7. lumsa

    pai, bine, mai, scena, ai innebunit??? io credam ca ma iubesti grupa mare, dar vad ca ti-a dat prin cap sa ma umilesti… alaturi de creatiile tale cu cap si coada. am rosit in cateva randuri, cred ca acum mi-am mai revenit la culoare – palid crud de pereti si fara iesiri. mi-ai facut-o, deh. data viitoare ma voi gandi mai mult… sper sa nu-mi facun obicei din a gandi…
    lucrurile s-au precipitat. nus tiu cum si de unde. o panica ca de sfarsit de lume. daca nu fac tot azi, m-am nenorocit. bineinteles ca nu fac… si ma simt nenorocita cam mereu… 🙂
    si!!!! inteleg greu!
    cu placere, dar nu stiu pentru ce.
    ce vrea sa-mi taie femeia aia?
    ma bucur ca tropai – este intodeauna un semn bun in cazul tau. sper sa te tina pana in februarie, ca pe urma vine primavara si dai in astenie.
    mi-e cam dor… vezi bine ca mi-a intrat timpul in sac, vai de capul meu. te asteptez.
    ps data viitoare corcteaza-ma inainte sa ma publici! ce pazesti?
    pps si eu vreau o poveste…

    dimi, de unde venisi cu zdrobitorul de capete si ecioara de fier? am pierdut se poate vreun fir. oricum, imi plac – un fel de susur neobisnuit.
    unde trebuia sa te duci in decembrie?
    ai grija de noi sa nu ne pierdem mintile chiar de tot. tu o sa fii sefa de salon…

    rasarit, cum mai stai cu luminitele din ochi?

    cine este romeo, salvatorul????

    o sambata buna la toti. m-am obisnuit cu voi. strange.

    Octombrie 27, 2007 la 10:31 am

  8. diminutivata

    lumsa,
    da,eu o sa fiu sefa de salon…
    scenarista a spus ca are „Torturi” pentru toti.schima accentul….in decembrie nu am nimik de facut.doar de dat frunze la caini…in loc de decembrie am zis noiembrie…

    Octombrie 27, 2007 la 2:33 pm

  9. diminutivata

    multumesc la fel,lumsA…si tie o sambata nemaipomenita!!!

    Octombrie 27, 2007 la 3:15 pm

  10. diminutivata

    scenarista,
    si sa stii ca nu e nici inel si nici clapar.e captive bead ring din otel chirurgical.Partea proasta e ca mai mereu ma trezesc ca cade bila.Cateodata o gasesc,cateodata nu…si trebuie astfel sa-mi cumpar alt captive bead ring….:)

    Octombrie 27, 2007 la 6:06 pm

  11. diminutivata

    si costa 200 de mii unu’..dupa ce se vindeca o sa-mi pun cercei ptr. ureche ca sa nu mai cada…

    Octombrie 27, 2007 la 6:07 pm

  12. diminutivata

    imi place sa port bluze albe-transparente fara sutien,sa sochezz lumea Hi hi hi hi hi

    Octombrie 27, 2007 la 6:08 pm

  13. asa sochezi tu lumea dimi? 😛 mai bine ti-ai pune niste colanti si da-i inainte prin mijloace de transport in comun. lumsa nu stiai ca mi-a aprins I. nocturna? e mai ceva decat pe Lia Manoliu… si cam asta e. m-am obisnuit si eu… si nu e strange….:)))))

    Octombrie 27, 2007 la 8:31 pm

  14. diminutivata

    da,asa shochezz eu lumea…asta,printre altele….

    lumsa & scenarista HELLO!

    Octombrie 27, 2007 la 11:08 pm

  15. diminutivata

    madam lumsa & scenarista,HELLO!!!! 🙂 🙂

    rasarit, 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    e o idee,aia cu cei colanti,sa stii.dar colantii sunt so 80’s.ar mai lipsi sa-mi pun niste chiloti pe deasupra si sa-mi fac :)permanent….atuni chiar ca as 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 soca…………… 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Octombrie 28, 2007 la 2:16 am

  16. dimi

    :)nu stiu de ce n-au iesit decat pe jumatate.ma rog..

    Octombrie 28, 2007 la 2:19 am

  17. lumsa, ce a facut???????????????? sa ma anunti cumva

    rasarit, si mie imi e dor de tine

    dimi, asa cum esti acum, incep sa te iubesc. este o personalitate care imi pace tare.

    poemul e misto. nu te mai rasfata…

    Octombrie 28, 2007 la 4:26 am

  18. lumsa

    mai, scena mica si draga, cum afli tu tot!!!!!!!!!!! incredibil. nimic nu pot sa ascund. at least sper ca ti-ai impletit degetele din nou. 🙂 a mers ok. ok-ul a sunat nu prea convingator… vom vedea.
    nu mai insist… merci de compliment si tac.

    ce sunt aceia colanti????

    rasarit, esti de-o cumintenie rara. nici nu stiu cum rezisti eroic printre noi… 🙂 inteleg ca in capul tau este asa o lumina acum ca nu mai vezi chiar nimic.

    dimi, dimi, bag seama ca ai avut o sambata buna… dupa nr de emoticoane, ca sa folosesc termeni stiintifici – altfel eu le-as zice zambici. 🙂 asa. ma bucur pentru tinesi sper ca ti-ai incarcat bateriile si pentru maine…gggg
    incropesc de zor portretul tau. in mod clar pare suprarealist. sunt curioasa cum vei arata la final, sau mai incolo.

    cat despre inele, si eu am avut de furca cu ele: pe mine m-au strangulat inelele lui saturn azi. n-am putut nici sa inghit, nici sa vomit. calea dinspre si inspre mate a fost inchisa. nu am comunicat cu organele azi. cu creierul am avut o scurta controvesa, dar am renuntat repede. l-am lasat si pe asta in plata domnului. n-am ajuns departe. saracul, nu stie ce sa faca fara mine, iar eu nu stiu sa fac fara el. de rahat situatie. dar, iete, iar am asupravietuit. unii se duc la culcare intrebandu-se daca se vor trezi dimineata, pentru o inca zi de viata, eu ma trezesc cu spaima ca voi supravietui pana vine iar vremea sa ma culc… ce mirare ca sunt! ca sa-l ctez pe nichita (stanescu – rasarit).

    denis, nu te mai intorci de acasa??? n-ai terminat alea 700 de pagini inca? te-ai inzapezit? om de zapada, facut-ai? si cum de ai vacanta in mijocul anului scolar???? huh?

    pentru cine are animale de casa – daca nu aveti voi, poate aveti prieteni care au…
    s-a constatat ca STRUGURII si STAFIDELE au un coeficient toxic letal pentru caini. o boaba, doua, din greseala, nu-i omoara, dar o portie cam cat un pumn, da. deci, a nu se lasa accesibile cainilor. daca va dispare un ciorchine din fructiera sau constatati ca vomita cu.. boabe, fugiti cu cainele la urgenta, poate mai scapa. iar daca nu scapa, moare in chinuri – blocaj renal, varsaturi continue etc., indiferent de asistenta medicala. deci, pasati stirea!
    si, inca:
    ciocolata, dar mai ales praful de cacao pura sunt letale pentru caini si pentru pisici. nu le dati coicolata sau cacao sub nici o forma. si aici este o anumita cantitate care este fatala, dar este in functie de greutatea animalului, varsta, probleme cardiace (de obicei mor de infarct…)
    concluzia serii: dati-le carnica! aia stie stomacelul lor sa digere. si daca sunteti scurti de carnica, dati-le macare de caine/pisica sau sfanta zeama de carnica, cu painica, branzica, ousor. legumele, fructele, dulciurile si drogurile nu sunt bune pentru ele, ba le mai si omoara.
    si cand ma gandesc ca eu i-am dat cainelui meu in cateva randuri cate o boaba de strugure. ce sa-i fac? pofteste la orice. si usturoi ar manca. la revedere trufandale! se va chinui, ca un caine, doar cu bobitele ei si cu ocazionala carnita, la sarbatori.

    ce sa va mai spun eu? nu ca tin sa va intretin, ci sa ma intretin – nu vreau sa ma culc inca. si nici altceva nu vreau. de-a dreapta si de-a stanga dorm pisica si catela. este pace. oamenii cam dorm. cei acre nu sunt la vestitele chefuri de halloween. nici eu nu m-am dus, ca au zis astia ca vrajitoarele s-au demodat, iar mie doar in vrajitoare imi sta bine, si mai ales pe matura. forget it. mi-am facut planul oricum – cand fuse luna plina am dansat goala pe acoperisuri, m-am intalnit cu consoartele, ne-am facut vrajile. luna viitoare ma umplu de bani. ii voi intoarce cu furca si voi zice „miiiiiiiiiiiaaaaaaauuu”, cu intonatie. cand moare mama ma insor si-mi fac si trei copii pe care o sa-i intretin cu doua milioane – sper, de dolari, macar. pe urma, nu mai stiu. poate ajung in rai.
    blah, blaaaaaaah

    Octombrie 28, 2007 la 11:30 am

  19. dimi , cu chilotii o sa dai lovitura!! s-ar naste o noua moda dupa tine… I. dorul e mai temporar decat persoana care il duce , lumi ce inseamna eroic??? – vad doar in reprize si atunci cate foarte putin. intretine-te pe tine prin noi, fa-ne noptile lungi si matasoase la fel cum face cocolino… si n-o sa mai avem rabdare!

    Octombrie 28, 2007 la 1:59 pm

  20. Nu-i rău…

    Octombrie 28, 2007 la 4:58 pm

  21. congrat, lumsa, baby. pupa fata de la moa. inca le tin impletite ca sa am motiv sa nu-mi gatesc.

    R, sper ca ai ciocnit un pahar cu 1 mm de cognac si pentru mine. si mie.:) ce face MM?

    alex, nu numai ca nu este rau. este chiar bun. de-asta l-am si postat. tin la parerea ta. poate mai vii, din cand in cand, sa-ti mai arunci un ochi pe aici.

    thanks all

    Octombrie 29, 2007 la 4:34 am

  22. lumsa

    rasarit, nu-ti spun ce inseamna eroic pana nu-mi spui ce inseamna colanti! si cine este cocolino? asta ca sa inteleg conexiunile si sa-mi imbogatesc cunostintele – si, si. 🙂 trebuia sa mai dau si pe la tine sa vad cu cate maini ai scris. daca mai astept mult n-o sa mai catch up….. 🙂
    data viitoare vino cu sticla, nu fii! ce face mm? cine e mm? de ce vreau sa stiu? cum ma cheama?
    🙂

    alex, daca asa cum pare, mercic. 🙂 nici pe tine nu te-m mai vizitat. vreun cantec de suflet postat lately??? testoasa aia a nascut ou?

    scena, nu mie congrat, ca nu merit. eu reusesc sa nu-mi gatesc chiar cu ele despletite. cand o sa ajungi la varsta mea o sa intelegi. o s-o.
    pupuc. 🙂

    Octombrie 29, 2007 la 9:55 am

  23. am ciocnit cu apa plata. si a fost bine:) . pai colantii sunt acei ceva nemaintalnit la altcineva prin altceva. pe scurt niste strampi. nu stii ce sunt strampii.? niste porcarii… I. cine e MM? …. iar cocolino e dat disparut .. criminal foarte periculos.

    Octombrie 30, 2007 la 8:28 pm

  24. hobbitul

    Sînteţi cam dezordonate, fetelor! Mă dezamăgiţi…

    Octombrie 31, 2007 la 11:39 pm

  25. e si asta un sentiment, maitre!

    Pentru onor inaiiiiiiin-te!!

    mai treci

    Noiembrie 1, 2007 la 1:14 am

Lasă un răspuns

