…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Baby, Îţi Dedic un Claxon de Cărtărescu

A Doua Zi După Nostalgie

Mai întâi i s-a deschis ochiul.
Verde, albastru, impletit in două.
Le vedea de sus subţiindu-se
dar erau la fel peste tot:
aceeaşi grosime, lungime, diametru, unduire.
Se subţiau ca nişte piramide subţiri.
Pietroiul s-a dat la o parte.
A făcut cercuri in locul unde se afla.
Un cerc, două, trei cercuri concentrice.

Ochiul a râs pofticios:
ha, ha, ha
Porţile se inchideau si se deschideau fără noimă.
Ferestre nu erau. Nu mai erau.
Nu mai avea prin ce să vadă in stradă
amintirile care săreau coarda
sau jucau şotronul.
Animalul e ludic şi născator, se gândea…
Sau ouător, adică născător de ouă.
Fungus, celula se divide.

Oglinda părea că se fereşte de el
Şi-a zis: “asta esti surioară…!
Ia loc si priveste-ma-n ochi!”
I-a construit un cocktail tare.
Pe un colţ,
pe un şerveţel curat.
S-o îmbete ruseşte.
Pe masă avea pistolul fără permis
(aştepta sa vină, era înscris şi aştepta…)

Atunci pietroiul s-a rostogolit în sus,
s-a dat de 3 ori peste capul lui de pietroi
şi s-a transformat in altceva.
N-a spus în ce, că nu ştia.

El s-a uitat la ea,
ea la mine,
masa s-a învârtit intre noi până ne-a ameţit pe toţi.
Nu mai ştiam cine e ea, cine eu
Iar el a zis: “Alis vrea minunea…”

“Eu în cine intru?”

18 responses

  1. lumsa

    superba. chiar aveam chef de o seanta…

    Octombrie 28, 2007 la 11:39 am

  2. dedica-mi…:)

    Octombrie 28, 2007 la 4:53 pm

  3. dimi

    lumsa,
    merci…asa picteaza-ma de zor acolo.vezi sa ma faci frumoasa!!!nu prea mi-am incarcat bateriile ptr.maine …mi-e frica…dar asta e o sa indur,ce sa fac???noroc de ceiutul de sunatoare!dar cu tine cum ramane?ce faci luuuuuni? 😦 😦 😦 😦 😦 :::::((((( eu cred ca iar ma apuca depresia,cu tot cu ceiucul meu…cred ca iar o sa dau iama in separanda sa pap tot diazepamul…sau ce mai gasesc eu pe acolo…
    eu le zic zambilici,asa mai nestiintific… 🙂 😦
    scenarista,
    si eu incep sa te iubesc…
    asa cum esti tu acum…
    rasarit,
    te salut!
    restu’,
    o zi de luuuuni fericita!!!

    Octombrie 29, 2007 la 12:23 am

  4. continuati-l!!

    jam session

    Octombrie 29, 2007 la 1:01 am

  5. textul, i meant

    Octombrie 29, 2007 la 4:22 am

  6. lumsa

    dimi,
    imi place sa-mi imaginez ca lunea este o zi mai proasta decat altele, cu toate ca in viata mea numele zilelor si ordinea lor nu are nici un cap si nici o coada. adicatelea, imi permit moftul de a fi down si sa bat si toba, caci toat lumea este de acord ca lunea sucks si nu se uita stramb la mine. daca ma dau lovita-n freza sambata, se uita lumea urat, asa ca nu ma dau. sambata trepadusec de fericire!!! oricum, nu te cred cu ceaiul ala nici sa ma bati. si nu mai lua pilule daca nu ti le prescrie un doctor! mai bine date-n petec pe aici, daca tot ti-a picat scenarista cu tronc. 🙂

    scena,
    ma joc si eu daca se joaca si altul inainte. sufar de manii complexe, multiple si cronice. 🙂

    r (de la rasarit), ce sa-ti dedice? tot poemul? nici vorba – cel putin o strofa este pentru mine. simt eu in… umori ( ha). treci la session, nu mai dormi la ora asta. parca vroiai nopyi lungi

    la toti si altii, o luni cu mot blond, matasos, legat cu ata rosie. ave!

    Octombrie 29, 2007 la 10:12 am

  7. dimi

    lumsa,
    lunea chiar e o zi mai proasta decat altele.nu stiu sa iti dau o definitie exacta a colantilor,imi pare rau….in viata mea nimic nu are ordine/sens,asa ca simte-te inteleasa.si eu trapidez sambata de fercire,ce chestie curioasa.sigur,asta nu si in concedii….eu sunt doctor,sa stii.
    scenarista,
    merci ca mi-ai atras atentia cu poop-ul cela…la randul meu,am incercat sa pun in evidnta acest lucru fata de alti nestiutori,dar nu am fost inteleasa.ce-i drept,eu m-am prins a doua zi…dar macar m-am prins.af fi ramas cu nedumireala….

    Octombrie 29, 2007 la 9:38 pm

  8. dimi

    as fi ramas cu nedumireala….am vrut sa zic… 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    carpe diem la toti si o luni de-a dreptul 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 miraculoasa! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Octombrie 29, 2007 la 9:43 pm

  9. lumsa, am ceva pt tine. vei vedea peste 2 zile. lai lai laaaaaaaaaaai

    dimi, imi place cand zambesti. si ironia ta imi place. chiar poti fi o persoana placuta:)

    alex, merci de link. voi intra.

    ce de-ati mai scris la jam… wow

    Octombrie 30, 2007 la 5:33 pm

  10. dimi

    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Octombrie 30, 2007 la 6:51 pm

  11. dimi

    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Octombrie 30, 2007 la 6:53 pm

  12. 🙂
    thanks

    Octombrie 30, 2007 la 7:20 pm

  13. dimi

    scenarista, 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    ma bucur ca iti plac..ti-am mai zis..ok,cu placere dar nu stiu pentru ce imi multumesti… 😉

    Octombrie 30, 2007 la 7:37 pm

  14. dimi

    iti multumesc si eu si te astept sa ma bucuri cu un alt eseu cu tema existentiala….

    Octombrie 30, 2007 la 7:49 pm

  15. vine acum
    vuuuuuuuuuuuuuuuuum

    Octombrie 30, 2007 la 7:50 pm

  16. dimi incerci sa pescuiesti ceva??? sa stii ca montura pe care o folosesti nu mai e una comestibila .. incearca la boiles , stii tu , bobitele acelea mici cu arome…..bla bla. ( ciortanul merge cel mai bine) in rest poti incerca pescuitul la avat , si salau. sturionii ii lasam pentru mai tarziu sa ti-i prinda lumsa in par:) .
    I. iti plac eclerele? azi am facut o investigatie prin cta si sa stii ca cele mai bune le fac astia de la colonade. o sa-ti fac intr-o zi o comanda. ce zici? Lumi cateodata ma uit in larg si vad o sumedenie de vapoare , ma intreb cat le ia sa ajunga pana departe. vezi ca intr-unul dintre ele ti-am ascuns ceva. poate o sa ai ocazia sa-l gasesti…..

    Octombrie 30, 2007 la 8:22 pm

  17. lumsa

    r, ocazii am intotdeauna… ai ascuns ceva-ul ala bine de tot, sau am vreo sansa sa-l gasesc? sa-mi iau niste greutati in buzunare???
    dim, o sa reinventez ziua de luni. am vorbit cu doamne-doamne. joi am auditie.
    scena, lai-lai-lai. mai, mai, ce abia astept sa vad, mai, lai, lai.

    noel este vantos, superb, absolut demential, viu, isteric, nervos, puternic. iubesc vantul… intotdeauna isi gaseste loc. si daca nu, atunci isi face loc. noel, te iubesc, dar stai departe!

    Octombrie 31, 2007 la 9:46 am

Lasă un răspuns

