…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

mais les femmes aiment les cochons

aproape fabula 

am iubit rău un ex-mascul feroce
nu mai era demult roz pe burtică
avea şoriciul tare şi scorţos
năparlise cumplit într-un incendiu
de foarte mică amploare
la o făclie romantică de lumânare
s-a oferit s-aprindă o ultimă ţigară
unei purceluşe de lapte
înainte de-un zvon de electrocutare

un prinţ transformat în porc am iubit
la fiecare mângâiere grohăia
râma sub talpă când pulpa mea
se freca de pântecul lui păros
oh ce am mai iubit eu acest porc
m-aş fi dedat şi la perversiuni
dacă ar fi vrut să intre în casă
dar se trăgea se opunea
numai în cocina şedea
de-al dracu nu mă mişc de-aici
e lumea mea

în fiecare zi îmi arăta cu râtul lui uscat
cuţitul înfipt în stâlpul porţii
ca şi cum mi-ar fi zis
înjunghie-mă fă-mă piftie cârnaţi
mănâncă-mă hai măcar un sângerete
fă din mine nu aştepta pân’ la crăciun
păi te iubesc măi porcule i-am spus
cum să înfig lama în beregata ta
am fost un prinţ un zeu un special
acum sunt porc ba nu eşti porc eşti om
doar ţi-am propus să te învăţ franceza
ai fi-nţeles şi tu că nu eşti unic
pentru că tous les hommes du monde
sont des cochons

14 responses

  1. balauru

    „pentru că tous les hommes du monde
    sont des cochons”

    pina si eu sint porc, un balaur porc.

    imi place genul asta de poezie, am sa scriu si eu, dar despre demagogia porcilor, inclusiv a mea 🙂

    barbatii sint porci din cauza ca voi, femeile ii iubiti prea mult. 🙂
    porcii au orgasm, jumate de ora, nu uita. vor sa fie iubiti.

    Noiembrie 5, 2007 la 12:38 pm

  2. Sky-Hunter

    C’est un beau poème

    Noiembrie 5, 2007 la 8:29 pm

  3. balauru

    mais oui…:-)

    Sky- Hunter, cred ca trebuie sa faci, de urgenta, o vizita aici:

    ca daca nu poti vorbi mai mult, si in romaneste, inseamna ca te doare cind te asezi la calculator…:-)

    Noiembrie 5, 2007 la 9:30 pm

  4. dimi

    scenarista,
    n-am prea mai trecut pe la tine….
    esti foarte inventiva azi(sau ieri??).da de fapt ieri…
    foarte frumos!!!!bravo!!!!!

    Noiembrie 6, 2007 la 12:14 am

  5. dimi

    si balauru (porcu) ai dreptate in legatura cu barbatii/porci.ma bucur ca te-ai inclus si pe tine in categoria asta.este imbucurator sa mai gasesti cate-un porc care sa se simta… …

    Noiembrie 6, 2007 la 12:19 am

  6. balauru

    „ma bucur ca te-ai inclus si pe tine in categoria asta”

    sa nu fie amantul tau singur pe lume 🙂 ar trebui sa-mi multumesti si tu si el..:-)

    Noiembrie 6, 2007 la 1:12 am

  7. balauru, S-H, dimi, pe campii mei incap toate vietuitoarele, indiferent de despicatura copitei.
    sa pastem impreuna, deci!:)

    Noiembrie 6, 2007 la 9:15 am

  8. balauru

    wow, ai stiut ca nu pot fi porc, sint kosher 🙂

    this is me:

    în fiecare zi îmi arăta cu râtul lui uscat
    cuţitul înfipt în stâlpul porţii
    ca şi cum mi-ar fi zis
    înjunghie-mă fă-mă piftie cârnaţi

    Ah, mi-ai deschis pofta sa scriu „dirty” 🙂

    Noiembrie 6, 2007 la 11:31 am

  9. frumos I. dar sa lasam timpul sa-si spuna cuvantul! ai habar pe unde e lumsa? mi-e dor de ea si de raspunsurile ei lungi. cred ca inca mai cauta sticluta de la mine!! R.

    Noiembrie 6, 2007 la 8:51 pm

  10. are ceva trebusoara lumsa si o simt cautand sticla aia cu ravas, plutitoare in bosfor. sper sa citeasca ce i-ai scris ca sa se intoarca mai repede la noi.

    jo, scrie dirty si let me know:) mie mi-ai dechis pofta de citit dirty…

    Noiembrie 6, 2007 la 9:27 pm

  11. nu pot sa raspund decat asa.. dirty deeds done ditr cheap – cunoscatorii trebuie sa stie ce e cu treaba asta:):))

    Noiembrie 7, 2007 la 11:56 am

  12. balauru

    jo, scrie dirty si let me know:)

    si eu care speram ca ma vizitezi din cind in cind 🙂

    Noiembrie 8, 2007 la 2:04 pm

  13. Genial! Mi-era dor de randurile si poeziile tale savuroase… cu asta ai intrecut orice asteptare, Scenaristo!

    Noiembrie 18, 2007 la 3:58 am

  14. te, jo. si te-as si mai des daca ti-ai pune link de blog la ID…

    sunny-girl, merau am avut succes cu poemasul asta. la femei, in special:)

    Noiembrie 19, 2007 la 5:47 am

Lasă un răspuns

