…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Inca te simt

Motto: „In lumea asta totul piere
precum mireasma de muiere
ce lasa-n urma ei durere…”

Emil Brumaru, „Constatare olfactiva” 

Urechea mea cand ea-mi soptea
Sa ii fac cuib de catifea
Cand glodul o s-o lasa grea

Cum sa m-ascund de ochii tai
Lucet albastru prin odai
Comori ascunse sub vapai

Din sanul copt da-mi o felie
Sfarcul sa-l sug pana-n chindie
Zeama sa-mi curga pe barbie

Mi-e dor ca buza sa-ti ating
Mierea din pantec sa iti ling
In zori cand stelele se sting

Cat inca te-oi iubi, femeie
Voi rupe tone de condeie
Pe pielea ta ce ma scanteie


13 responses

  1. fii atenta ca nu e compatibila ideea din strofa 3. nu ai cum sa spui ..
    Mi-e dor ca buza sa-ti ating
    Mierea din pizda sa iti ling….
    In zori cand stelele se sting.

    Intr-un context romantic nu se poate integra vulgaritatea , chiar daca este una cu un contur frumos. se bate cap in cap si niciodata nu o sa se implineasca. asadar , in afara de strofa 3 totul este bine. si nu inteleg , tu ai scris poemul? sau Emil Brumaru… e ceva ce ma depaseste.! R.

    Noiembrie 6, 2007 la 8:55 pm

  2. este un omagiu adus poetului. m-a dat gata poemul de la motto care ii apartine. praf si pulbere m-a facut. for good…

    ai dreptate. voi schimba chiar acum. multumesc, R.

    Noiembrie 6, 2007 la 9:16 pm

  3. dimi

    scenarista,
    de ce ai schimbat????
    era mai interesant asa….
    dar…mda……fie.
    si mie mi-e tare dor de madam lumsa ca n-am prea vazut-o zilele astea…
    oare sa fie depresia de luni?????

    madam lumsa,
    daca citesti,te rog sa iti dai doua palme,sa-ti torni o cana cu apa rece-n cap si sa revii cu raspunsurile dumitale lungi……

    Noiembrie 6, 2007 la 9:26 pm

  4. R are dreptate. nu cadra…
    cu siguranta lumsa citeste cum batem noi campii. cheama-o.

    Noiembrie 6, 2007 la 9:30 pm

  5. dimi

    madam lumsa, vino!!!!

    Noiembrie 6, 2007 la 9:36 pm

  6. dimi

    te rog frumos si mumumos…. 🙂

    Noiembrie 6, 2007 la 9:37 pm

  7. 🙂 chiar asa nu avem de ce sa-i ducem dorul. sa speram ca va ajunge sa ni-l duca ea noua! Multumesc ca ai luat in seama observatia mea! Suna mult mai bine! 😛

    Noiembrie 7, 2007 la 12:00 am

  8. esti un profesionist, R. si chiar daca nu ai fi, cateva argumente pertinente sunt suficiente.:)

    Noiembrie 7, 2007 la 3:17 am

  9. dimi

    lumsa,lumsa, lumsa, unde esti tu lumsa???

    Noiembrie 7, 2007 la 7:33 pm

  10. multumesc! era si cazul sa primesc cateva aplauze. :))) ce ochi verde ai ! ma orbeste!!! stinge-l si tu din cand in cand….

    Noiembrie 8, 2007 la 12:20 am

  11. Luna de miere si poezia de muiere

    Ureche catifelata,ochi zvapaiati,san copt, sfarc zemos,buza fina, pantec mieros, piele scanteiatoare, asta da festin lirico-erotic olfactiv si vizual deopotriva.Cred ca este printre putinele poezii ale tale pe care nu doar ca am rabdare sa le citesc pana la capat, dar am „rabdarea” sa le citesc pana la capat de vreo duzina de ori, poate poate imi intra in sange aromele respective. Ca orice gurmand pofticios atunci cand vine vorba de poezie erotica,nu pot sa nu remarc amestecul fin de ingrediente apetisante atent selectionate si inteligent condimentate care transforma poezia intr-un act sexual spiritual de mare rafinament artistic.

    De fapt eu doar vroiam sa spun ca mi s-a facut pofta de miere si eram curios sa aflu de unde ai luat-o…restul e poezie…si oricum dezbaterea „mierea din pantec” vs. „mierea din pizda” sunt sigur ca o sa-mi dea subiect de meditat pentru toata luna..de miere

    Noiembrie 19, 2007 la 1:44 am

  12. Ah si sa nu uit…titlul poeziei e perfect..e vorba despre mirosul acela care persita mult timp dupa ce stimulul olfactiv a disparut, e vorba despre memoria acea olfactiv-afectiva care iti revine mereu in minte,pe care nu o uiti niciodata si pe care o porti mereu in suflet.
    Eu inca te simt,
    Tu nu ma simti inca

    Incepand de la poezia asta gustul mierii de dimineata intinsa lasciv pe o bucata de paine proaspat prajita va fi altul.
    Multumesc pentru poezie.

    Noiembrie 19, 2007 la 1:53 am

  13. nu stiu de ce te-am lasat ultimul. cred ca imi place cum imi faci curte. go on. mieros si fara patetism.

    Noiembrie 19, 2007 la 5:49 am

Lasă un răspuns

