…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Tratat de Pace

Pagini din Vechiul Testament al Imparatesei Gri…

cand.jpg

eurespiram.jpg

ban2.jpg

Acum, e pace.

supusii.jpg

Ne-am crestat pe degete cel mai avantajos tratat.

sabia.jpg

El a murit scuipand sange.

ban1.jpg

acum1.jpg

Intre noi: vesela, tacam, servet, pahar, tacam, pahar din argint incrustat cu rubine, caprioara, mar, peste sabie, nuca uriasa cu o coaja de nespart, tap, scoici inclestate, placinta, placinta, placinta, peltea de gutui niciodata gustata, raci, multi raci, multi de tot, ca intr-un lac al imparatiei nesfarsite a racilor rosii de atata parjol al adancului, cocosi, fudulii de armasarul Fulger, dragul meu prieten drag, ranit si impuscat in cap chiar de aceste maini pe care le privesc acum odihnindu-se pe fata de masa rubinie, lumanare mica, lumanare mijlocie, lumanare mare de tot, sfesnic urias cu niciodata-nu-voi-sti-cate brate, lumanare mare de tot, lumanare mijlocie, lumanare mica, inima de om, de mine, preparata in sange de bucatarul singurei imparatii, cocosi, raci, peltea de gutui, placinta, placinta…

inchinati2.jpg

…am fost verde si a trebuit sa devin rosie. asa era scris. am semnat un tratat de pace pentru binele supusilor mei. mi-am pus amprenta inelarului pe ceara fierbinte. niciodata n-am invatat sa citesc. eram preocupata sa ies victorioasa in toate bataliile…

ban.jpg

12 responses

  1. lumsa

    sa zicem ca sunt pierduta. ce recomanzi? si sa nu fie comprese cu lipitori…

    Noiembrie 14, 2007 la 10:09 am

  2. diminutivata

    interesant;neobisnuit;foarte neobisnuit;”wow si incredibil”…

    Noiembrie 14, 2007 la 2:49 pm

  3. diminutivata

    lum’ incearca un ceai de sunatoare…

    Noiembrie 14, 2007 la 4:10 pm

  4. carmen.visalon

    Ioana,

    Sunt sigura ca am mai citit textul. poate varianta a fost prescurtata sau poate am prescurtat-o eu. oricum, ce conteaza. in noua prezentare este mult mai de efect.
    Ar merita sa transformi acesta poezie in Libretul unei expozitii de pictura.
    Daca te gandesti sa o pictezi pe sticla, donez geamuri. Am balconul plin.

    C.

    Noiembrie 14, 2007 la 4:37 pm

  5. diminutivata

    scenarista,
    si nu mai trebuie sa schimbi nimic…deja totul e perfect..

    Noiembrie 14, 2007 la 9:07 pm

  6. Poate pare un text interesant dar asocierea cu desenele acelea ,sugereaza mai degraba un kitch ieftin.Mai ales ca genul acesta de text e expirat.Intr-o lume ahtiata dupa un mesaj concret ,asemenea jocuri fara o finalitate semantica nu se mai joaca demult.Lipseste cititorul pentru ele.

    Noiembrie 15, 2007 la 10:27 am

  7. e o carticica de povesti cu poze. girls, be kids for a sec

    tomas, tu esti pretentios rau, nu?! incearca kitsch (ai mai gresit undeva in acest fel; take care, nu te-am uitat; te las sa te regrupezi, doar)

    Noiembrie 16, 2007 la 5:25 am

  8. rameau

    sunt de-a dreptul stupefiat
    stilul tau revigorat
    in efect de photoshop,
    am uitat ca sunt cam miop!
    si acum ma-nvart pe loc
    site-ul … e nostim foc!
    deci sa fie cu noroc!

    MW

    Noiembrie 19, 2007 la 11:44 pm

  9. acum sunt bolnava de razboi,
    vrei sa ne tratam de pace amandoi?:)

    nice, MW

    Noiembrie 19, 2007 la 11:50 pm

  10. rameau

    pax vobiscum ne uram…
    si cum vrei sa ne tratam?
    poate csardasz sa jucam?
    sau la bowling prin popice…
    sa lansam bile voinice?
    ca n-am fost bolnav de pace
    si nu prea stiu ce se face!
    MW

    Noiembrie 20, 2007 la 12:13 am

  11. ma gandesc…:)

    Noiembrie 20, 2007 la 2:07 am

Lasă un răspuns

