…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Guests Suffocated by Rose Petals Falling From the Ceiling

romantic nightmare

Look at me!

I am the central piece
Magma and gravitation
Wine rouge
Iceberg burning in hell
Nebuchadnezzar’s palace ponies
Flowers and breakfasts
No frozen dinners
Nothing canned
Everything canned
Perfume oil from Persia
Free birds flying in the fist
Blood of Aphrodite’’s beloved Adonis
Rose and orchid cascading

The perfect centerpiece for your polished nails

I am the perfect dream and you want to wake up… !?

Look at you…!

15 responses

  1. RTT, i keep my promises

    Noiembrie 19, 2007 la 10:33 pm

  2. Pingback: Proiect de Gradina « scenarii scrise cu ruj

  3. diminutivata

    imi pare rau… 😦
    si facusem prajituri.
    dar am o intrebare:cum iti dai seama cati ani mai ai??ai niste semne distinctive dupa care te ghidezi,faci niste calcule complexe?sau este doar o chestie de intuitie??

    n-am stiut ca scrii si in engleza… bravo.

    Noiembrie 20, 2007 la 12:44 pm

  4. prin ce cvartal iti duci veacul? poate dau o raita pe la platou…

    calendarul, dimi. ca oricare om normal.

    si mi-e si foame acum. na!

    Noiembrie 20, 2007 la 2:03 pm

  5. lumsa

    o sa te iau, draga central piece, la masa de curca. aia tafnoasa care ma astepta la bataie de fiecare data cand vroiam sa ma duc stii-tu-unde, in curtea cu oratanii de la bunica’ta. imi era frica de curca!!!!! incredibil. si eram cu mult mai inalta decat ea… probabil ca nu si mai desteapta…….
    da-mi de stire cand devii central peace, ca atunci te iau si te grefez pe sufletel.
    la serotonina, inainte!
    ps evident si pentru tine, dimi…

    Noiembrie 21, 2007 la 6:16 am

  6. votez pentru masa de bucatarie si un scaun, ca vicepresedinte. masa de curca poate sa ia ministerul de externe. m-am saturat de mase intregi de gaste.

    Noiembrie 22, 2007 la 1:35 am

  7. lumsa

    bine. pitesc curca sau o travestesc in gainusa. mai la dreapta voi pune si o stiva de lemne. nu ma supara si vino!

    Noiembrie 22, 2007 la 7:09 am

  8. Eu am citit, la inceput, doar poemul mini, care se termina cu Iceberg burning in hell…si mi s-a parut excellent. No need for the rest. Parerea mea de pictor… Spre deosebire, probabil, de alte situatzii, scurt e mai bun decat lung…Poate…

    Se pare ca devin obsedat…de puncte puncte, ca Celine, nu de sex (iar te gandesti la prostii!)

    Noiembrie 24, 2007 la 2:39 am

  9. lum, danu, vreau iades de curcan si sirop de artar. amandoi aveti cate ceva de dat.:)

    luv u

    Noiembrie 25, 2007 la 1:39 am

  10. lumsa

    am festelit curca. era atat de cruda incat ligamentele din piciorul secerat doar pana la jumatate (caci mustea de seva) erau inca active, nepermitandu-i cracului sa se plieze la loc, in pozitia de faetus – pardon, galbenus. matusa a dat in criza de ras, varul s-a ratoit, copilul a privit critic, cu colturile gurii lasate, natural, in jos, bucatareasa s-a facut ca nu observa si ca nici nu-i pasa de o inca infrangere culinara. am legat piciorul la ochi si i-am spus sa ma gaseasca. ba era din cantec. am legat piciorul capos de cel supus si animala a fost supusa unei noi serii de iad incins (elementi – nu am gaz, draga).
    si am spus povestea ei si-am incalecat pe chei (n-am gasit alta).
    asa ca iades nu pupi. scheletul il donez pentru cercetari.

    danu, daca tot devii obsedat de „puncte puncte” poate le arunci pe-un canvas. oare cu s-ar putea reprezenta conceptul de „…”?

    Noiembrie 25, 2007 la 11:06 am

  11. am auzit de aici cum se isi umfla gusa de nervi ca bagati furculita in ea fara sa va faceti rugaciunea. si nu intelegeam mesajul pe care mi-l transmitea telepatic „ma doare genunchiul piciorului”. de aici si expresia „a face pleonasme ca o curca beata de durere”. eu optasem pentru o buctata de piept dar am fost refuzata de doctorul de familie sub motiv ca pieptul era internat la chirurgie estetica pentru implant. am zis ca astept, si sa-mi pastreze sfarcul fara silicon pentru ca mereu am probleme la digestie cand ingurgitez silicon. ma rog… am renunatat la ideea de curca recunoscatoare, si la cea beata, si am ramas la cea plouata, pentru izul romantic. de aici si poemul:

    se plimba ca o
    curca plouata pe
    ulita principala a
    satului no
    stru

    danu a trecut la pointillismul minimalist. pune punctul pe i si semnatura in dr jos:)

    Noiembrie 25, 2007 la 7:00 pm

  12. curca

    curca …a priceput. din acest moment , scena…este libera .granitele bununlui sunt depasite.

    Noiembrie 25, 2007 la 8:44 pm

  13. lumsa

    eu cred ca danu va umple curca beata cu puncte de suspensie pana va exploda intr-o noua galaxie: galaxia curcii, but of courrrrse.

    Noiembrie 25, 2007 la 10:09 pm

  14. rameau

    ioana…poemul asta imi aminteste de filmul barbarella…a lui roger vadim cu jane fonda…1968…poate l-ai vazut…poate nu!…anyway tot un romantic nightmare!

    MW

    Noiembrie 28, 2007 la 3:46 am

  15. lum, curca nu mai exista. a fost halita de vie la TGD. intai perpelita, ma rog…

    MW, cred ca toata viata ei cu vadim a fost a romantic nightmare. cand a fost aleasa miss?

    Noiembrie 28, 2007 la 11:19 pm

Lasă un răspuns

