…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

A N A 1 8

Sa impingem tavanul sa-l ridicam cu un deget
Sa trecem capul prin el apoi printre nori mai sus
sau mai jos depinde de pol
Sa jucam in picioare jepii mari
Sa-l luam pe Victor de aripi hai ma Victor la babe
vreau sa ascult o poveste despre cursele de cai
despre arcasi si tinte asezate pe crestet
nimeresti sau ratezi ?

ana1.jpg

ANA

Sa refuzam sa scuipam
Sa refuzam sa ragaim
Sa refuzam sa pierdem
Sa iubim
Sa iertam
Sa intelegem
Sa…

…nu aruncam pe parchet cojile de alune
chiar daca ne obliga ospatarul seful de sala
Bill Gates sau Papa de la Roma
Sa intindem o masa lunga cu optispe scaune

Cu 18

Lumanari
Aromate

Minunată
Ultima
Ţinere
Înlauntru

Albă
Nunta
Iedului

!

43 responses

  1. diminutivata

    foarte frumos!

    Decembrie 9, 2007 la 2:36 am

  2. multumesc si in numele anei.

    Decembrie 9, 2007 la 4:42 am

  3. Ana

    thank you so much. you made me smile 🙂 2 questions..whos the capra? and is that ur painting?! LOVE.

    Decembrie 9, 2007 la 11:16 am

  4. lumsa

    m-am spalat pe dinti
    gustul de pasta de dinti nu mi-a placut niciodata
    cu gustul de tigari
    dupa margherita
    dupa chef
    de viata
    altfel
    am un pahar alaturi
    atat de normala
    nu-l beau
    vreau sa scriu un sentiment
    cum scrii asa ceva
    cum sa te fac sa simti
    ce simt eu
    cand
    18 + 18
    36 de ani dorm la un capat si altul
    al canapelei decadente
    cativa ai mei
    cativa ai alteia
    o adunatura de cifre
    am un drept real sa folosesc cuvinte
    cuvintele nu definesc realitati
    nu stiu ce definesc
    nu mai cercetez
    astazi doar cred

    Decembrie 9, 2007 la 11:54 am

  5. lumsa

    si astazi
    a fost o zi speciala. imi dau premii cu ambele maini si ma plou cu ovatii. mi-am spalat draperiile. incercam sa scap de mirosul de tutun din vara asta. s-a dus dracului de vara. si altele. mult si multe. n-am pomenit un stadiu de denial mai lung decat asta.
    nimic nu se pierde. totul se consuma.
    mai sus nu era poezie. don’t get excited. sunt pilita. mai devreme nu am ajuns pana in 3. n-am mai sunat. gasisem pizza si tort in forma de arici si joben si baston. lumanarile au fost fashionable, argintii.
    ai aflat, sper, andronicus a cazut de pe masa – cam de la etajul 50, deci. nu cred ca i s-au rupt toate piciorutele petru ca a putut alerga sub canapele. tot alea. nu am reusit sa o gasim. poate va avea mai mult noroc spicy. poate chou-chou. poate o sa-i intre in gura linei cand sforaie. mi-e teama ca andronicus nu va rezista pana dimineata. daca ii voi gasi cadavrul, ii voi face o ceremonie frumoasa maine. priveghiul il organizez intr-o lume paralela ca sa poti participa. coroanele nu se mai poarta. vino si tu cu o bucata de casacaval mucegait; pentru titus: premiu de consolare. probabli ca si el va muri in curand… sinucis in nuca lui de cocos cu trei gauri perfect rotunde prin care isi baga mult rumegus drept saltea relaxa.
    cred ca la noapte nu dorm. voi avea cosmaruri cu andronicus mic asteptandu-si sfarsitul prematur. mor de draci.
    ma si gandeam cum o sa faca 500,000.00 de pui.
    astazi i-am tinut in palme. simteam sub fiecare piciorus minuscul o caldura teribila. trebuie ca au o temperatura foarte mare. mi-i imaginam cobai pentru rujuri sau anti-depresante. ii si vedeam fardati pruna si taindu-si venele cu lama, dupa ce in prealabil vor fi scriind o scrisoare de adio.
    acum zic:
    dimi, cu toate ca as putea sa-ti fiu cel putin strabunica paterna, nu-mi vorbi cu dumneavoastra! caci daca tu ai 14, eu nu pot avea mai mult de 23, drept pentru cine, putem sa ne tutuim in continuare. nu mai inteleg nimic din realitatea ta; insa tot nu cred ca esti baiat. un lucru stiu sigur: for a while o sa-ti fie ok cu noi. astept sa scrii poezii si sa-ti faci blog.

    un zambet tamp, la ceas suspect, pentru

    Decembrie 9, 2007 la 12:21 pm

  6. lumsa

    multumesc

    Decembrie 9, 2007 la 12:33 pm

  7. lumsa

    vad semnatura ta. este pictura?

    Decembrie 9, 2007 la 12:34 pm

  8. diminutivata

    eh,dupa socanta dezvaluire pe care am facut-o,ma asteptam la un shock wave de-a dreptul knock-out-oustic..

    dragele mele,multumesc pentru intelegere si bunavointa!sa va dea Dumnezeu numai bucurii….

    lumsa,ai picturat destul de trist,depresiv si dureros.mi-ai dat fiori…sigur nu vrei un ceai de sunatoare? 🙂

    Decembrie 9, 2007 la 2:03 pm

  9. diminutivata

    ma duc sa imi fac tema la matematica….
    revin!

    Decembrie 9, 2007 la 3:30 pm

  10. diminutivata

    gata,mi-am facut tema la matematica,si la geografie.am facut comentariul la „La hanul lui Manjoala” si am mai si terminat de citit „Mizerabilii”.la chimie tot nu mi-am invatat si mai am si un 2,dar nu-i nimic:).

    lumsa,nici eu nu imi inteleg realitatea,asa ca tu nu ai cum sa poti,nici chiar daca te-ai stradui….gggg
    pentru asta trebuie sa fii paraom 😀
    si mai ales acum,ca am dezvaluit acest adevar inefabil si inavuabil gggg
    poezioare n-am sa scriu,pt. ca nu prea imi ies rimele,masura(nici descantece nu stiu sa fac:()
    eu am sa fiu doar o prozatoare postmodernista 😀

    Decembrie 9, 2007 la 7:47 pm

  11. diminutivata

    si,da m-am gandit!lum’,daca vrei,poti sa fii strabunica mea paterna pe care nu am avut-o niciodata.trebuie doar sa te hotarasti care din cele doua strabunici paterne vreii sa fii 🙂

    Decembrie 9, 2007 la 9:59 pm

  12. diminutivata

    o sa fim o familie unita.

    P.S.daca scenarista e verisoara ta,atunci ea ce o sa-mi fie mie??

    Decembrie 9, 2007 la 10:02 pm

  13. diminutivata

    hugs and kisses!

    Decembrie 9, 2007 la 10:02 pm

  14. lumsa

    dimi, am luat notite. o sa raspund elaborat mai incoace. acusica am intrat doar sa va spun: andronicus e vivant!
    ma duc la farmacie sa-i iau xanax; poate ii mai alin starea de soc…
    nu cred ca trebuie sa precizez cat de fericit este titus

    Decembrie 9, 2007 la 10:26 pm

  15. diminutivata

    ma bucur!daca nu iti da duduia farmacista,pe motiv ca n-ai reteta,poti apela la mine oricand…

    Decembrie 9, 2007 la 10:51 pm

  16. diminutivata

    te ajut cu cea mai mare placere!

    Decembrie 9, 2007 la 11:39 pm

  17. ma fascinezi I.

    Decembrie 10, 2007 la 1:21 pm

  18. diminutivata

    lum’,te astept anxioasa si cu xanax-ul in mana!
    asa ca grabeste-te!

    Decembrie 10, 2007 la 1:38 pm

  19. diminutivata

    hai,ca se raceste de tot ceaiul sunatoare…. 😦

    Decembrie 10, 2007 la 3:42 pm

  20. diminutivata

    a,da si de ultima ora:miam facut blog!inca nu e disponibil pentru vizitare(mai trebuie sa pun titlu,poza,sa aleg tema,blogroll,etc.,si nu in ultimul rand sa imi fac timp pentru un prim „postaj”,dar sunt cam seaca lately,asa ca va rog:aruncati cu sugestii!)

    Decembrie 10, 2007 la 3:45 pm

  21. diminutivata

    si unde naiba as putea gasi o poza 760×200 si care sa mai fie si interesanta?si nu,nu ma pricep la „arta fotografica”…

    Decembrie 10, 2007 la 3:53 pm

  22. dianette

    Dimi….daca ai unu’ fa bine si nu face ca mine… da-l la rasfoit…rapid ! 😛

    Decembrie 10, 2007 la 3:55 pm

  23. diminutivata

    am sa incerc…

    Decembrie 10, 2007 la 4:10 pm

  24. La multi ani

    Decembrie 10, 2007 la 4:38 pm

  25. diminutivata

    La multi ani iti spun si eu!deci sa intelegem ca azi e ziua ta?unde sunt torturile promise?

    Decembrie 10, 2007 la 4:45 pm

  26. dimi iti astept blogul. cu nerabdare. daca andaa spune La multi ani! zic si eu : La multi aniiiiiiiiiii! – o fi ziua cuiva de pe aici. R.

    Decembrie 10, 2007 la 4:51 pm

  27. diminutivata

    merci,rasarit!momentam ma chinuiesc cu blog-ul si marturisesc ca imi vine foarte greu,atat de atehnica fiind….:(

    Decembrie 10, 2007 la 5:00 pm

  28. dianette

    LA MULTI ANI !!! E ziua ta ?

    Dimi, hai ca nu-i mare scofala 😉

    Decembrie 10, 2007 la 5:56 pm

  29. bla bla

    Decembrie 10, 2007 la 8:57 pm

  30. gata,e oficial-mi-am facut blog!
    un lucru nu pot intelege:si anume de ce dumnezeule mare nu reusesc sa imi gasesc blogul in imensitatea internetului decat atunci cand ma „log on”…ma edifica cineva…?

    Decembrie 10, 2007 la 9:06 pm

  31. sau login…ma rog…

    Decembrie 10, 2007 la 9:22 pm

  32. sau log in?

    Decembrie 10, 2007 la 9:22 pm

  33. lumsa

    14 ani zici???? am cazut neincetat pe spate si apoi pe spatele spatelui, si iar, si invers, si de-a’ndoaselea, si in interior, constant, precum o coca framantata in draci. nu-mi mai gasesc centrul cu toate ca simt ca gravitez foarte aproape de el.
    ca esti nebuna, era clar de mult. ca din frageda pruncie… nasol. interesant ca un copil ca tine crede in puterea ceaiului de sunatoare.
    observ ca m-ai asteptat si n-am venit… pentru cana de xanax, dar multumesc. andronicus s-a linistit cu niste cascavalut clasic si un somn lingurit alaturi de titus.
    felicitari pentru blog!!! n-o sa vin prea curand sa te vizitez – astept sa devii experta. si asa nu imi gasesc elan sa mai vizitez pe altcineva decat pe scena, dar sper sa te mai vad pe aici. 🙂
    si fa-ti lectiile. sa nu te prind ca ramai repetenta!

    buna, anda, r!

    Decembrie 11, 2007 la 12:55 am

  34. pink capra is your rojo mother, babe:)
    & will be a real one. promise.
    nice trip!

    toti ceilalti… pe 8 a fost ziua de nastere a anei (e in poza). poate va simtiti si voi cu niste urari orientate, amici!

    Decembrie 11, 2007 la 4:36 am

  35. dianette

    Ei, ei si te plangi ca-ti lipsesc musafirii… uite ce-i aici…
    Masculii cam lipsesc dar cu siguranta motivat.
    Vin ei… :*

    Decembrie 11, 2007 la 12:00 pm

  36. lumsOOO , mama lui de internet. ai gasit pana la urma ce-ti trimisesem? sau inca iti mai pierzi timpul cautand? ce mai faci , unde iti mai bei cafelele , ce tigari mai fumezi…. treci la raport. scuza-ma ca in ultima vreme te-am cam neglijat . stiu ca tu , in schimb, te-ai gandit mult la mine :))

    Decembrie 12, 2007 la 12:42 am

  37. dianette, nu ma plang de nimic. trust me. de la oricine ma astept la orice, avand orizont de asteptare 0.

    Decembrie 12, 2007 la 3:14 am

  38. lumsa

    pai, r, chiar, m-ai cam neglijat. acum realizez… ggg
    am innebunit cu mesajul ala. nu vrei tu sa-l retransmiti, poate pe alta lungime de unda… eu sunt si mioapa si un pic surda.
    am imbatranit galopant in ultimii 60 de ani si mi-am captusit caii cu vatelina la copite, sa nu-i mai aud niciodata. cafelele le beau tot pe acolo. furnicile hiberneaza. am asteptat sa-mi aprinzi tigara cu sclipirea din ochiul inghetat, dar…
    am raportat. tu la ce te raportezi?

    Decembrie 12, 2007 la 5:32 am

  39. dianette

    Te-am molipsit si pe tine… sau e doar experienta ?

    Asa macar nu avem nimic de pierdut.

    Decembrie 12, 2007 la 12:01 pm

  40. nu ma raportez. eu ma plimb pe pozitie. ca un criminal in serie. ce spui schimbam frecventele? macar in urmatorii 60 de ani… 😛

    Decembrie 12, 2007 la 1:07 pm

  41. @Puiu, I am not in the team. Nu ma baga in tot felul de chestii care nu au nici o legatura cu mine. Moartea si viata includ femeile, barbatii, animalele si plantele. I cannot be in an evil sisterhood!!!! chiar nu-mi pasa

    Decembrie 16, 2007 la 1:35 am

  42. who the fuck is puiu? not me i hope. hey, bianca, stay cool baby sister. i’m more myself that you could be in your entire life. god… take it easy & be nice with me & my guests.

    welcome

    signature grande

    Decembrie 16, 2007 la 8:40 am

  43. friends?

    Decembrie 16, 2007 la 8:59 am

Lasă un răspuns

