…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

POEM

poezia.jpg

16 responses

  1. sublim! chiar daca dianette ti-a luat toti barbatii,eu raman aici pan’ la moarte.
    da,ma rog si n-am stiut ca ai asa multe bloguri.nu stiu cum de le tii pe toate.mie mi-se anchilozeaza degetelele de atata blogging,dar ma rog….
    si cum spunea dianette,cititori putini,dar de calitate…

    Decembrie 11, 2007 la 12:35 pm

  2. lum’,eu sunt premianta la scoala.10 pe linie!plus la copiat!asa ca nu pot ramane repetenta la cat de isteata sunt…
    nici daca m-as stradui….
    in orice caz iti astept vizitarea cu „impacienta”…..

    si pupa-i pe andronicus si titus! 🙂

    Decembrie 11, 2007 la 12:39 pm

  3. si LA multi ani Anei cu intarziere!(oricine o fi ea….)

    Decembrie 11, 2007 la 1:51 pm

  4. dianette

    Sublim.

    Aici sunt si eu. 🙂

    Decembrie 11, 2007 la 2:51 pm

  5. scenarista,
    si te-ai gandit sa dai si tu cu nitel dermatograf pe la ochi?poate si niste fard..
    poate asa ai avea mai mare priza la masculi…

    Decembrie 11, 2007 la 5:38 pm

  6. 😀 zic si eu…

    Decembrie 11, 2007 la 6:47 pm

  7. lumsa

    ia-mi putinul pe care il am si o sa ma crizez urat, cu spume verzi si albe la gura, in jos, pe barbie, pe gat, in colt, acolo unde mi-ar placea o mica apasare de gura si o respiratie inceata.
    las-mi-l si tot panicata voi fi. promit.

    gandesc ca este bine; ba nu, ca nu este rau. contre dracesti ma inghiontesc din toate partile. moarte. moarte, moarte. din ce in ce mai aproape, prea tarziu, prea devreme, prea departe, prea definitiv.
    m-am ancorat in pamant cu zeci de cordeline. mi-am bandajat incheieturile mainilor, coatelor, umerilor, sa nu cedeze. pot sa sustin oaresce greutate cand ti se vor inversa centrele. am tras si mult aer in piept. eu sunt gata. tu?

    Decembrie 11, 2007 la 10:05 pm

  8. guys, daca vreti sa purtati cercei cu toarte nu ma puneti pe mine sa va gauresc urechile. unul si bun is enough for me. ma fardez de reveillonul 2008-2009.

    lum, eu nu sunt gata, inca…

    Decembrie 12, 2007 la 12:26 am

  9. guys,veniti la mine sa va gauresc urechile,nasul,chiar si zonele intime+ ce mai vreti voi!
    experienta,precizie chirurgicala si multa dragoste;de obicei utilizez capsatorul,dar cateodata recurg si la bormasina;depinde doar de grosimea urechii,sau nasului,sau……… falusului.succes garantat!apelati cu incredere!
    astept solicitari!

    scena,stai linistita,acum se poarta stilul „natural”!!!!!!!!!!

    Decembrie 12, 2007 la 2:07 am

  10. asa ca esti in trend! 🙂

    Decembrie 12, 2007 la 2:07 am

  11. c te saluta conotativ!

    Decembrie 12, 2007 la 2:09 am

  12. uitasem…

    Decembrie 12, 2007 la 2:09 am

  13. si promit ca nu ma mai leg de pasaricile altora.
    asa ca sa nu te superi pe mine.

    Decembrie 12, 2007 la 2:20 am

  14. bine faci, dimi. salutari pt c de la mine. :*

    Decembrie 12, 2007 la 3:11 am

  15. lumsa

    te rog eu, fa-te gata mai repede! si scrie

    dimi, ce nu gauresti? ca sa stiu sa-ti cer taman fix exact… aia.

    Decembrie 12, 2007 la 4:41 am

  16. lum,desi am 14 ani,eu deja am absolvit medicina,sunt chirurgita cu doctorat si salariu in zeci de mii de $,in U.S.! asa ca pot sa gauresc orice!

    Decembrie 12, 2007 la 1:31 pm

Lasă un răspuns

