…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

DISCLAIMER

Vă informez că începând de mâine, între orele 11 a.m. – 5 p.m. (cu pauză de masă între 1 p.m. – 1.30 p.m.) sunt dispusă să vă primesc cadourile de Crăciun. În felul acestă sper să poată fi evitată aglomeraţia din preajma sărbătorilor şi nu mai staţi la coadă pentru a mi le înmâna ! Coletele peste 5 kg vor fi lăsate administratorului de bloc (etaj 1, ap.8) împreună cu numele şi adresa expeditorului, pentru a fi returnate în caz că sunt dubluri său, pur şi simplu, nu mă interesează ce este în interior. A nu se aduce cadouri inflamabile (cum ar fi dizolvant sau acetona) şi perisabile ca, de exemplu, fructe şi legume proaspete, pizza, pui la rotisor, etc.. Conservele vor avea obligatoriu termenul de garanţie. Vă avertizez că nu primesc alimente care conţin coloranti sintetici şi alte E-uri. Ţin să vă anunţ că, la ideea verisoarei mele, am în plan să trec la brad artificial, aşa că vă sugerez o chetă pentru unul alb de minim 2 m înălţime. Cine are pe acasă îngeri şi globulete albastre şi o instalaţie nouă cu steluţe, nu refuz. Cine vrea la schimb, pe o pereche de patine numărul 37, un ciorap de cadou alb/roşu cu aplicaţii de satin (made in China pt USA), pot face tranzacţia în intervalul orar de mai sus. Fără felicitări cu sclipici de globulet spart. Sunt foarte periculoase pentru animalele de casă. Mulţumesc pentru înţelegere şi sărbători fericite!

38 responses

  1. lumsa

    yeah… what is this? wishful thinking????
    by the way, could it be alive? cu par, pene, chel…? am cateva animalute…

    Decembrie 15, 2007 la 10:14 am

  2. ai em going tu tel iu ! ! ! but ai uil du it greduali- uan letar/ uic! 🙂

    Decembrie 15, 2007 la 2:00 pm

  3. bat, ecsuali!

    Decembrie 15, 2007 la 2:03 pm

  4. buni….
    mai vino pe la mine !
    si sa nu uiti ploverul mov de lana, pe care ai zis ca mi-l crosetezi! mi-e frig.
    te astept! macar un chanel 5 pe jumatate gol sa-mi lasi si mie..

    Decembrie 15, 2007 la 2:36 pm

  5. si sper sa nu ma bat cu scenarista pentru restul masei succesorale….

    Decembrie 15, 2007 la 4:03 pm

  6. de regula lucrurile astea le faceam la miezul noptii…

    Decembrie 15, 2007 la 7:25 pm

  7. tot vorbe imi aduceti? voi nu ati auzit ca s-au inventat pungutele pentru cadouri cu stelute, globulete si ramurele de brad?

    fireste ca primesc si animale, lum…:) doar cu plete si barba, daca ai…

    cerecioasa

    Decembrie 15, 2007 la 7:52 pm

  8. rameau

    cadoul meu pomului tau:

    uneori as fugi cu tine
    in urma ta
    adulmecand-te
    privind soldurile alea unse de priviri
    zgomotul talpilor pe asfalt
    as lua masura pantofilor tai
    ca sa numar pashii
    cu inima

    Adrian G
    iarna lui 2007
    planeta Earth

    Decembrie 15, 2007 la 9:03 pm

  9. carmen.visalon

    As vrea sa spun ceva care sa nu incepa cu „imi pare rau pentru ca…”dar nu prea am inspiratie de cand am primit discul de platina.

    PS: Sanatate!

    Decembrie 15, 2007 la 10:42 pm

  10. dianette

    Eu iti spun LA MULTI ANI !! Cu mare intarziere. Dar nu s-a putut altfel. Un pupic.

    Decembrie 16, 2007 la 1:12 am

  11. anonimenea

    CaBoul de Craciun !

    Te informez ca cealaltaieri (n.a. 16 dec) m-am prezentat in fata blocului dumitale cu un cadou special de Craciun. Dupa ce am urcat 5 etaje in sus cu ea in brate ( n.a. cu cadoul,ca cadoul continea ceva de gen feminin) ca nu mergea liftul in sus, am realizat ca deja se facuse coada de 3 etaje la stat la rand la dat cadouri speciale de Craciun, asa ca am coborat dezamagit in jos, pe jos (ca nu mergea liftul nici in jos), cu ea intre picioare, (n.a. cu coada, ca coada e de genul feminin) Odata ajuns la etajul 1, ap. 8 am batut la usa pentru a lasa cadoul de aproximativ 6.8 Kg la administratorul din dotarea blocului dumitale. Mi-a raspuns fiica administratorului, o domnisoara blonda, diafana, stralucitor de vaporoasa, imbracata doar intr-un halat alb cu parul inca ud ca tocmai terminase de facut dus. Intr-o fractiune de secunda maxim doua am analizat situatia la rece, am pus in balanta atuurile tale vs. nurii ei inca uzi si, transpirat de emotie, i-am inmanat cadoul pretinzand sincer ca sunt un admirator secret al ei de cateva fractiuni de secunde, maxim trei. M-a invitat inauntru cu un glas timid. Rosise. Rosisem. A deschis cadoul cu mainile ei fine si lungi mirosind a gel de dus Dove, cu niste miscari stangace
    Bunul simt si spiritul meu cavaleresc desavirstit ma impiedica sa detaliez ce a urmat apoi si mai ales cat a durat.
    Auzi, tu cred ca imi porti noroc in dragoste. Drept rasplata ti-am fac eu cinste cu chiria pe luna trecuta , ca aveai restanta si am lasat banii la administrator pe birou.
    Nu-i asa ca e cel mai frumos cadou pe care nu l-ai primit vreodata?
    PS: nu o sa stii niciodata ce cadou i-am facut domnisoarei. Putea fi al tau. Si avea 6.8 Kg, greutate neta. Si era de genul feminin. Si avea si termen de garantie.

    Cadouri fericite !

    Decembrie 18, 2007 la 3:50 pm

  12. dianette

    Codificat. Cin’ treia sa se prinda ?

    Decembrie 18, 2007 la 3:55 pm

  13. dianette

    Nu de alta da’ mi-o trasese unu’ ieri cand am iesit de la dus… sau chiar in timpul.. Azi am constatat ca am visat. Da eram beata… poate n-oi fi visat … Mda si ar mai fi ceva… degetele mele subtiri si lungi nu miroseau a Dove… NU E VORBA DE MINE ! 😛

    Decembrie 18, 2007 la 3:58 pm

  14. balauru

    Sarbatori fericite.

    Decembrie 18, 2007 la 5:23 pm

  15. dianette

    Si tie Zmeule ! Esti primul caruia ii urez. Maine n-o sa am timp de toti. Esti un OM. Oricate capete-ai avea 😉
    Scenarista iti urez si tie pe aceasta cale SARBATORI FERICITE SI UN AN NOU CAT MAI PROSPER… IN CE-TI DORESTI TU!

    Bat campii si eu… mai mereu 😉

    Decembrie 18, 2007 la 5:37 pm

  16. balauru

    yes I am

    Decembrie 18, 2007 la 6:41 pm

  17. lumsa

    ia uite ce patesc daca stau si frec manganul: vine altu’ nimenea si-ti da cel mai tare cadou, sau macar cel mai lung. si nici macar nu ti-l da, de fapt. in fine. you snooze, you lose!

    Xtra, Xtra, read all about it:
    andronicus nu este fata; titus este. am observat de caeva zilisoare cum ceva gogonet se profileaza sub codita lui. eu am crezut ca are o diformitate, mama a crezut ca este bolnav – se imbracase sa mergem la doctor. n-am mers. ultima avere am ingropat-o.
    andronicus este chiar un pic grasut si agresiv. ma musca cu incapatanare de degetul mare. il imping tot cu degetul ala in semn de protest si articulez si un fel de sunet; se opreste olecuta si incepe din nou. nu musca tare dar gasesc ca este tare orbraznic. titus este prietenoasa, dar incepe sa formeze un fel de botic lunguiet si lataret, cam ca cel al veveritei din „ice age”… fara a fi si cocosat. azi mi se par cam sobolanei; si am si o mare greata. ma gandesc cum sa inlesnesc accesul lui spicy la etajul superior…

    mi-a crescut foarte mult bretonul. mi-am desenat un rand de ochi, mai jos, cu creionul chimic inmuiat in propria-mi saliva. sunt inchisi, nu cata in ei.
    curentii de inalta tensiune vin si pleaca – mai mult vin. cafea nu mai beau in schimb ma spal des pe dinti si pe limba – pe acolo excretez surplusul de metale grele. abia daca mai fumez, dar nu le spun lor ca sa nu se bucure.
    mananc cat n-am mancat o viata intreaga: 539 de mestecaturi pe zi.

    a venit, draga, frontul tau favorit – rece. intreaba de tine zi si noapte. unde esti?
    altele:
    vad ca nu mai am loc s-arunc un ac de cate cadouri au deversat amicii. ia-le si tu din drum, claseaza-le, aranjeaza-le, sa am pe unde calca data viitoare.

    la multi ani! in general si plenipotentiar

    Decembrie 19, 2007 la 12:20 am

  18. adrian, numara-i dar nu te uita incotro se indreapta. nu maine…

    carmen, esti prietena perfecta si stii asta. multumesc pentru tot. mai ales pentru noaptea aia.

    anonimenea si dianette, ma bucur sincer ca am contribuit la ceva atat de frumos cum e iubirea. e darul meu pentru voi de sarbatori.

    jo, sper sa ne mai uram pana atunci. mai e ceva vreme. poate ca raspunsul e da. nu e bine acolo?!

    lum, imi place mult ce-mi scrii, iar eu sunt ok, sa stii. nu dramatizez decat in literatura, nu si in viata.

    imi faceti bine cu totii

    ne vedem in cateva zile

    Decembrie 19, 2007 la 3:17 am

  19. dianette

    Ce-mi placi ! 😉

    Decembrie 19, 2007 la 3:28 pm

  20. balauru

    „jo, sper sa ne mai uram pana atunci. mai e ceva vreme. poate ca raspunsul e da. nu e bine acolo?!”

    e fuuuuarte bine !!!!

    Decembrie 19, 2007 la 8:30 pm

  21. presupun ca acum faci inventarul cadourilor……..

    Decembrie 20, 2007 la 12:18 pm


  22. Sarbatori din tot sufletul, ca atita avem!!!

    Decembrie 20, 2007 la 6:04 pm

  23. I. tacerea mea spune mai multe decat au spus toti cei de aici. crede-ma!

    Decembrie 20, 2007 la 11:48 pm

  24. Lara

    buna seara, scenarista ! imi permite-ti va rog sa folosesc , pentru prima data , pagina dvs, pentru ai transmite lui adaam sincere condoleante. nu stiu cine a decedat. din pacate (ingerul lui)… adineauri insa , l-am citit pe vollard , pe web-ul lui adaam. indiferent ce inseamna acesta „viata virtuala” , pentru factorul om, va ramana o dimensiune , ..cum sa-i spun? de neatinsa. asigurati-l va rog , ca, indiferent , ce s-a aruncat in „gramada” , pe pagina virtuala, un asemenea moment tragic , ma misca profund. ai doresc, tot ceea ce isi doreste .
    va multumesc foarte mult. v-am citit intr-o perioada de aproape doua luni,astazi insa, este pentru prima data cans imi iau libertatea de a va scrie, chiar daca in mod indirect.
    va multumesc.
    toate cele bune !
    lara

    Decembrie 21, 2007 la 1:41 am

  25. lumsa

    unde esti? te astept…

    Decembrie 21, 2007 la 6:00 am

  26. ZIUA TREZIREA!!! 1 AN CU BLOGUL TREZIREA!!! http://www.trezirea2007.wordpress.com Stanga si dreapta, cultura si desene animate… De toate pentru toti! Ia, bade, de citeste… :)) http://www.trezirea2007.wordpress.com

    Decembrie 21, 2007 la 7:37 am

  27. vreau sa ma sinucid ..

    Decembrie 21, 2007 la 2:06 pm

  28. lumsa

    vino sa ne sinucidem in masa
    sub masa, pe masa, pe langa
    masa sa fie
    imi place cum suna
    a gloata
    talamba

    Decembrie 22, 2007 la 8:26 am

  29. asa am sa fac , lum !!

    Kuß süß !

    Decembrie 22, 2007 la 6:37 pm

  30. si mie imi place cum suna !! 😀

    Decembrie 22, 2007 la 6:37 pm

  31. lumsa

    se vede treaba ca tu nu trebuie sa pegatesti de-ale gurii, ca altfel nu-ti mai ardea de sinucideri.
    culmea, nici eu nu trebuie sa gatesc, dar imi arde de resuscitari. imi fac respiratie gura la gura si imi altoiesc si cateva palme pe obrajori. apas cu incredre pe toracele meu inca elastic si m-ascult cu urechea sa vad daca incep sa am bataie. patetic, imi spun, nu face asta, nu inca, te rog eu frumos, nu ma lasa singura taman de sarbatori. mi-ai luat barbatul, pozele, pisica, lasa-mi macar pesoana mea sa-mi tina de urat in noptile de iarna fara nameti, la piscina din partea de est – este mai mare si mai frumoasa. eu nu ma ascult. stau cuminte si moarta in continuare. imi place sa se roage cineva de mine.
    merry christmas!

    Decembrie 22, 2007 la 8:32 pm

  32. lumsa

    am uitat sa pun un zambet…
    poftim: 🙂

    Decembrie 22, 2007 la 8:33 pm

  33. am primit exact darurile pe care le meritam. acum e randul meu sa fac daruri.

    dianette, bianca, dimi, lum, lara, R, jo, dinu, viski si toti ceilalti care ati trecut pe aici, sarbatori fericite, mes amis.

    lara, adam este un tip absolut normal si un om cu bun simt. de ce nu mergi tu sa ii spui ce ai de spus? nu cred ca iti va raspunde pentru ca nu are computer acolo unde se afla, but…

    la anul va voi iubi si mai mult. asta va fi telul meu si marea promisiune.

    yours

    Decembrie 23, 2007 la 9:33 am

  34. hello ! wtf happened here ? where are you people ?

    Ianuarie 2, 2008 la 1:45 am

  35. HAPPY NEW YEAR , btw … !!

    Ianuarie 2, 2008 la 1:48 am

  36. lumsa

    draci copii si adulti, va doresc un an nou bun, cu sanatati si bunatati!

    acum,
    bine ca ai revenit la asfintit, sau rasarit, sau intre, cam cum este acum aici. si frig, 18 grade, cu hainuta si alcool. cafeina mi-o mai trag doar din coca cola. alt an. thai food fuse bun. americani, tiiiii, tata… si n-am cuvinte. sunt tare in plus, dar sunt off the drugs – fucking shit! shit, shit, shit!
    ha, ha.
    enigma ascult. cola beau. alb, mai devreme. mama stie sa zica „i have a smart girl”. i told her this is enough english – she needn’t know more than this…. she laughed. i feared she’s lost all her humor since god is all she sees. well, i manage to be wrong quite often.
    ma duc. poate o ninge.
    ave!

    Ianuarie 4, 2008 la 8:02 am

  37. god is the best in comics, baby:)

    hello, dimi…

    avoastra pe 2008

    Ianuarie 6, 2008 la 6:15 pm

  38. hello , scenarista ! welcome back !

    lum , don’t drink that fuckin’ coke ! it is made from toxic and radioactive waste . stop before it’s too late ! 🙂

    Ianuarie 6, 2008 la 9:51 pm

Lasă un răspuns

