…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

SARBATORI FERICITE SI LA MULTI ANI

…si sa nu mai vorbiti aici despre sinucidere cand sunt atat de multi care se lupta din toate puterile sa ramana in viata, au mainile si picioarele vinete de la perfuzii si organele distruse de citostatice!

pls, fara teribilisme si glumite morbide. multumiti cuiva, poate lui Dumnezeu, ca sunteti suficient de sanatosi sa puteti veni aici sa cititi si sa scrieti!

aveti grija de sufletele voastre, respectati-l pe cel de langa voi si iubiti-l!

nu mai mintiti, nu mai furati, nu mai tradati!

ne vedem curand…

26 responses

  1. balauru

    http://asksanta.ca/?icid=SANTAENCA005

    pentru sinucigasii potentiali:

    Remember: dupa moarte poate sa urmeze mai nimic decit Nimicul. Asa ca, merita sa traiesti orice s-ar intimpla.

    Decembrie 23, 2007 la 1:45 pm

  2. lumsa

    in acest spirit pozitiv si corect dpdv politici si religios, va urez si eu la toti sarbatori fericite si pofta buna!

    Decembrie 23, 2007 la 8:03 pm

  3. Sărbători fericite!

    Decembrie 24, 2007 la 6:48 pm

  4. Va doresc la toti un craciun miraculos si numai bucurii ! 🙂

    ….

    Decembrie 25, 2007 la 2:33 pm

  5. I. eu iti urez multi copii. de Craciun. Sarbatori fericite!!

    Decembrie 25, 2007 la 3:07 pm

  6. balauru

    Merry Christmas

    Decembrie 25, 2007 la 8:20 pm

  7. dianette

    Eu tot vreau sa mor…. doar cateodata…;) daca si asta e interzis….
    Na, uite ca-i multumesc si eu… ca sunt aici… cu voi.
    An Nou FERICIT !

    Decembrie 27, 2007 la 10:16 am

  8. rameau

    farmecul zilelor de vara
    a plecat cu cocorii sufletului
    la pian ascult keith jarret
    raspund la telefonul care nu suna
    ma cuprinde frigul zilelor lungi de decembrie
    sincrazia firii mele nebune
    ma dezbrac de foaia de papirus
    ma las pe o raza de soare cuantificabila
    Maxwell, legea III cu fotoni
    si pun capul pe lemnul vietii mele
    imi gust singuratatea cu lingura de plumb
    minor motiv imi zic
    pentru ca undeva e un zid pe care il voi trece
    ca sa te gasesc cu flori si ochii plin de lacrimi
    ai bucuriei primei imbratishari…

    LA MULTI ANI!
    adrian

    Decembrie 28, 2007 la 3:11 pm

  9. visalon

    Wow, Adrian se pregateste sa intre in scena: sarmat si talentat asa cum numai el poate sa fie:)
    La multi ani si din partea mea!

    Carmen

    Decembrie 30, 2007 la 11:31 pm

  10. Va doresc un an nou fericit ! 😀

    Decembrie 31, 2007 la 9:39 pm

  11. Frumos scris…!!!
    La multi ani si tie, lumina pura, magie si iubire !

    Ianuarie 2, 2008 la 6:39 pm

  12. buna !! uite , ma tot plimbam pe aicia , admirandu – ti operele si am observat ca n-ai arhiva . ma incomodeaza fantastic absenta celei arhive , caci imi place sa vizionez in ordine cronologica ..

    Si unde Doamne iarta – ma v – ati ascuns cu to(n)tii ?

    Ianuarie 4, 2008 la 4:01 am

  13. lumsa

    aici trebuia sa scriu… in fine.

    dimi, am fost in ante-natal. ma chinui sa nasc inca. monstri mari, cu sapte capte, toate mai mult lungi decat late. n-am moasa si nici mos.
    tu?

    Ianuarie 4, 2008 la 8:05 am

  14. Imi este dor de I.

    lumso… draga imi esti si-n tot acest timp nu m-ai vizitat niciodata!!!

    Ianuarie 4, 2008 la 11:19 pm

  15. luumsaaaa … nici nu stii ce dor mi-a fost de tine .. !!
    sa-ti creasca monstruletzii mari si frumosi , sa le mai iasa inca 7 capete ( cel putin ) si intr-o zi sa-ti aduca faima si glorie in urma unui carnagiu desfasurat central in oras !!

    eu imi pun tinte in urechi , cu acul de la seringa de 20 in miez de noapte …
    kiss sweet !

    Ianuarie 5, 2008 la 3:33 am

  16. and guten Nacht ! , also …

    Ianuarie 5, 2008 la 3:46 am

  17. lumsa

    mercic de urari, dimi. 🙂 zi-mi cu ce sa-i hranesc.
    cum ti-au iesit tintele???

    r, am mai trecut, dar doar cu gandul… si ala cam ravasit. ce mai faci? unde este ce mi-ai promis, by the way………?

    scena, arata-te si… vino!

    Ianuarie 6, 2008 la 6:10 am

  18. LA MULTI ANI dragii mei, sanatate si noroc!

    back in town, mes amis

    Ianuarie 6, 2008 la 6:11 pm

  19. dianette

    LA MULTI ANI !!
    Welcome back ! 😉

    Ianuarie 6, 2008 la 8:21 pm

  20. in fata ta L. nu-mi vine sa cred ca inca nu ai gasit. cauta si in mine!!
    I. astept… scrie-mi… astept…

    Ianuarie 6, 2008 la 8:43 pm

  21. mw555


    la cat mai multi ani lumina incepand cu 2009!

    MW

    Decembrie 8, 2008 la 2:00 pm

  22. … cineva poare sa creada ca altcineva poate pomeni sau se poate gadi la sinucidere, din simplu plictis, vecin cu snobismul ? ca un Ajun de Craciun, cand lumea se pregateste, cum poate, in plina criza personala sau mondiala, sa intampine bucuria nasetrii Celui ce a stiut si a putut singurul sa se sacrifice pentru ceilalti [a mai fost unul care a baut cucuta, altul care s-a lasat ars pe rug, dar acestia au facut-o pentru adevarul lor!]
    si totusi, sunt unii care nu mai au nevoie de vorbe, nici de regretem caci altii le-au ucis speranta cu voie sau mai putin, iar ei nu mai vor sa simuleze, AU OBOSIT, intelegeti raspunsul?
    …ciudat, dar eu il gasesc la Pavese, care crede ca poate sa aduca impotriva iubirii tacerea dinantea cuvintelor, ca o dovada disperata si suprema , sublima de dragoste?
    de ce nu puteti crede, Doamna sau Domnule Admin. ca acestia au parcuRs intregul drum al Infernului?
    V-am mai facut o trimtere la Dante, dar nu ati acceptat-o…
    OARE DE CE????????

    Decembrie 24, 2008 la 1:31 am

  23. eugen

    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,????????????/

    LA MILTI ANI SI GANDURI SENINE !

    Decembrie 24, 2008 la 1:35 am

  24. … cineva poare sa creada ca altcineva poate pomeni sau se poate gadi la sinucidere, din simplu plictis, vecin cu snobismul ? ca un Ajun de Craciun, cand lumea se pregateste, cum poate, in plina criza personala sau mondiala, sa intampine bucuria nasetrii Celui ce a stiut si a putut singurul sa se sacrifice pentru ceilalti [a mai fost unul care a baut cucuta, altul care s-a lasat ars pe rug, dar acestia au facut-o pentru adevarul lor!]
    si totusi, sunt unii care nu mai au nevoie de vorbe, nici de regretem caci altii le-au ucis speranta cu voie sau mai putin, iar ei nu mai vor sa simuleze, AU OBOSIT, intelegeti raspunsul?
    …ciudat, dar eu il gasesc la Pavese, care crede ca poate sa aduca impotriva iubirii tacerea dinantea cuvintelor, ca o dovada disperata si suprema , sublima de dragoste?
    de ce nu puteti crede, Doamna sau Domnule Admin. ca acestia au parcuRs intregul drum al Infernului?
    V-am mai facut o trimitere la Dante, dar nu ati acceptat-o…
    OARE DE CE????????

    Decembrie 24, 2008 la 1:41 am

  25. … cineva poare sa creada ca altcineva poate pomeni sau se poate gadi la sinucidere, din simplu plictis, vecin cu snobismul ? ca un Ajun de Craciun, cand lumea se pregateste, cum poate, in plina criza personala sau mondiala, sa intampine bucuria nasetrii Celui ce a stiut si a putut singurul sa se sacrifice pentru ceilalti [a mai fost unul care a baut cucuta, altul care s-a lasat ars pe rug, dar acestia au facut-o pentru adevarul lor!]
    si totusi, sunt unii care nu mai au nevoie de vorbe, nici de regretem caci altii le-au ucis speranta cu voie sau mai putin, iar ei nu mai vor sa simuleze, AU OBOSIT, intelegeti raspunsul?
    …ciudat, dar eu il gasesc la Pavese, care crede ca poate sa aduca impotriva iubirii tacerea dinantea cuvintelor, ca o dovada disperata si suprema , sublima de dragoste?
    de ce nu puteti crede, Doamna sau Domnule Admin. ca acestia au parcuRs intregul drum al Infernului?
    V-am mai facut o i OARE DE CE????????

    Decembrie 24, 2008 la 1:42 am

  26. eugen

    CRACIUN FERICIT!

    Decembrie 24, 2008 la 2:22 am

Lasă un răspuns

