…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

ferpar

visul vegetal al lui grigore şi mama

grigore se lasă la umbră cu o pară albă pe piept
cerul lui era negru de la nucile verzi
braţele încărcate de rodii
mii de fărâme roşcate se rostogoleau în sângele lui
muşcate roz şi albe muşcate grigore dormea şi gemea
a deschis un ochi mama lui îl privea
grigore deschide ochiul oglindeste-mă sunt mama ta
lasă-mă să mai dorm nu mă trezi
vreau să dorm
mi-e somn

povestea fetei cu canistra de gaz

grigore îmi permite să încep cu numele lui o poveste
este povestea fetei cu canistra de gaz
o bicicletă albastră tohan o şosea de ţară
îmi spune îţi permit începe cu numele meu
drumul se înfundă în curtea găzăriei
fata pune frână zice
vreau
şi eu
gaz mama e bine ai mei sunt bine toţi
ai voştri?!
nimeni nu răspunde
grigore îmi face semn să încep
grăbeşte-te
mă opresc
în aer vapori curtea albă
pe pieptul ei o pară de foc

povestea de ieri a lui grigore

nu voi vorbi despre grigore
mâine va fi astăzi
mâine va fi ieri
nu despre el voi spune
voi spune despre mine
un ceas tihnit
o masă
noi dedesubt cobzarul
ne va cânta din cobză
va vorbi despre mine
voi vorbi despre el
mâine va fi astăzi
grigore va fi ieri

8 responses

  1. hei , scena , vezi sa nu te apuci sa fumezi 30 de pachete pana maine , ca nu vrem sa te vedem pe la vreoun intensive care unit ..

    Ianuarie 9, 2008 la 3:35 am

  2. lumsa

    in sfarsit, ne-ai scris. 🙂
    as avea cel putin zeci de intrebari, dar ma abtin, din respect pentru lipsuri.
    prima zi este grea. apoi prima luna. primul an. de la a cincilea incolo, floare la ureche. sa-ti trimit un patch?
    totusi, ce fel de „anunt” este??? …
    ata legat

    Ianuarie 9, 2008 la 6:48 am

  3. balauru

    grigore trebuie sa fie un barbat fericit, nu?

    Ianuarie 9, 2008 la 8:12 pm

  4. acum , la ora asta ( 19:46 ) te putem considera oficial nefumatoare , scena ??

    Ianuarie 9, 2008 la 11:46 pm

  5. azi, 10 din 35. sunt oficial nefumatoare?

    lum, pune-le! sper sa-ti placa ultimul colaj.

    grigore e un barbat fericit, jo.

    Ianuarie 10, 2008 la 6:56 am

  6. dianette

    Tine-o tot asa ! E doar inceputul. Al naibii de greu, ce-i drept. Iti dai seama ce va urma…

    Ianuarie 10, 2008 la 1:45 pm

  7. iar timpul doar tace . . . si ceasul face tic tac tic tac . . .

    Ianuarie 22, 2008 la 2:19 am

  8. si inima, the same

    Ianuarie 24, 2008 la 4:38 pm

Lasă un răspuns

