…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

acasa

kitsch surrealist

acasa.jpg

12 responses

  1. oau ! kitsch-ul acesta surrealist e „tare” ( exprimare din popor ) …

    Februarie 2, 2008 la 3:54 pm

  2. lumsa

    vreau si eu la tine acasa!!!!! ggggggggggggg.

    Februarie 6, 2008 la 6:43 am

  3. dianette

    Home sweet home…

    Februarie 7, 2008 la 2:06 am

  4. lumsa

    ce pustiu pe aici. propun sa aducem niste mobila in casa fetei asteia. prea n-are de niciunele. pana si peretele i s-a daramat – cine stie ce gogomanii i-a spus!
    eu ofer un sac de ramuri de brad sa le punem sub cort. il facem, evidamente, in sufragerie. n-o sa ne ploua si nici apa pe dedesupt nu vom lua. dar vacile? or sa dea peste noi, mugind orbeste in noapte? daca se impiedica naibii de ancore si cad peste noi.
    epitaf:
    erau tineri si rebeli. isi faceau cortul in casa si mancau doar daca aveau baterii in remote control. au murit instantaneu, fara suferinta, turtiti sub greuattea masiva a vacii sacre! r.i.p.

    Februarie 8, 2008 la 9:07 am

  5. data viitoare va lasati claparii la usa. nu vedeti ce gauri mi-ati facut in podea…?!:)

    Februarie 8, 2008 la 3:55 pm

  6. intr-o criza de ” generomanie ” si ” caritabilitate” , iti ofer , draga scena, salteaua mea gonflabila din plastic 100% pe care am primit-o „bonus” atunci cand am „gekauf un „neues” „Bildtelefon” de la compania nemteasca Siemens, acum vier Jahre…

    Februarie 9, 2008 la 3:10 am

  7. lumsa

    in sfarsit dimi a devenit generomaniaca! you go , girl! pun pariu ca de fapt nici nu se umfla; sau poate se desumfla peste noapte, ca sa te trezesti dimineata cu spinarea direct… pe gaurile din podea acoperite de ramurelele de brad frumos.
    … germana ta ma lasa sasie.

    Februarie 9, 2008 la 6:56 am

  8. nu stiu unde ti-a mai dedicat-o-ooo data, dar cand am sa vad… am sa fiu si mai geloasa. o sa ma fac radioactiva de invidie. iar in final am sa explodez mai ceva ca o bomba cu hidrogen. Urbea X o sa fie noul Cernobal.
    germana mea e menita sa socheze. stai sa vezi cum am lasat-o pe madam profesoara cu germana mea 👿

    Februarie 9, 2008 la 2:22 pm

  9. si sa stii ca merge „zeis”. e calitatea nemteasca, ce naiba. pacat ca e ” made in china ” …
    nu-mi donezi si mie niste ramurele de brad ? trebuie sa astup cu ceve sparturile din geamuri iar cartonul e prea scump si nu mi-l pertmit de cand am fost data in judecata pentru mal praxis si mi-am pierdut slujba cu salariu de zeci de mii de $.

    Februarie 9, 2008 la 9:50 pm

  10. ma duc fuga la Jucu, poate primesc un job de la Nokia platit cu 1000 de euro… pe an

    Februarie 9, 2008 la 9:55 pm

  11. lumsa

    tie iti donez o gradina de brazi, dimi. sa fie toata a ta, sa te plimbi prin ea intr-o caleasca trasa de reni, sa-ti fluture la gat blanuri de vulpe argintie si sa n-ai nici o grija pe lume.
    jucu ma depaseste la fel de tare ca si germana……ggggggggggggg.
    . pardon erau „doua posturi”; adica ala de dinaintea astuia. acum te-am lamurit?
    te rog sa-ti faci poza cand explodezi. iar simt nevoia de interioare moi, fragile, vulnerabile imprastiate pe suprafete straine.

    Februarie 10, 2008 la 5:16 am

  12. da, m-ai lamuriiit. ti-as face si eu o dedicatie, dar… putinii neuroni neafectati de radiatii nu mai fac fata tumultului de solicitari virtuale. pun mana sa citesc istoria literaturii de calinescu, poate imi mai vine minte la Kopf. desigur, ma ajut si de tratamentul psihiatric. va imbratisez , all …

    Februarie 10, 2008 la 3:24 pm

Lasă un răspuns

