…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Light Blue Perfume

pentru Lum

intai mi-am spalat
atenta
fiecare contur
aveam timp
timp era si pentru o clisma
asa ca
am inghitit o panglica de atlas la fel de albastra ca iubirea
am asteptat sa treaca
prin esofag stomac intenstine si rect
a iesit curata la fel de albastra
intocmai ca iubirea
mi-am insirat pe brate lanturile
necoclitoare
e timpul mi-am zis
inca e
sa aud primul gong
se va traga cortina
inelele
saruturile tale
urmele limbilor tale
erau incrustate in piele
uitati biletul!
in loja centrala pe aleea cu crini
mi-am pus rochia albastra de stamba
ca iubirea albastra de stamba
cu floricele sangerii marunte
m-am parfumat din belsug
lumina albastrie iubirea ta albastrie
incerta a noastra era
la noduri de cale ferata
m-am asezat inauntru
mi-am tras peste cap capacul greoi
si am murit
in graba
light blue a ramas
un damf de parfum

35 responses

  1. pentru lum ?! si pentru mine nimic ?!?! na, m-am suparat si n-am sa te mai incant cu mica mea apologie… oricum spuneai ca fac misto si am vazut ca esti si cam inexpugnabila… 🙂

    Februarie 9, 2008 la 3:14 am

  2. lumsa

    hai, nu fii geloasa degeaba. mi-o mai dedicase o data, post-ul de dinainte. nu esti deloc atenta!

    Februarie 9, 2008 la 7:05 am

  3. tocmai m-a sunat tatiana. vrea NEAPARAT sa returneze caietul si cartea cat mai repede. neparat? intreb. da. sa-i zic cand poate veni. e o problema capitala sa le aduci? insist eu, curioasa la ce zice. pauza. da. eu nu ma las: de ce? cui ii trebuie de vrei sa faci efortul asta si trebuie sa il fac si eu? vreau eu sa le aduc. aha, zic eu, pai te sun si iti zic cand sa vii, daca e musai sa le aduci pentru ca vrei. nu poti sa-mi spui precis cand? nu, raspund. dar vad ca arde tare… vreau sa vin sa le aduc. sigur te sun si-ti spun cand sa vii si la multi ani, ca uitasem sa-ti zic pe anul asta. ce face mama…?

    auzi?! subtilitatea descreste odata cu varsta sau sunt eu desteapta?:)

    tempus fugit indeed

    Februarie 9, 2008 la 5:08 pm

  4. esti tu desteapta… dar deja… devine encomiastic 🙂

    Februarie 9, 2008 la 7:21 pm

  5. lumsa

    subtilitatea nu creste sau descreste. pur si simplu isi pierde utilitatea. dar tu oricum esti desteapta. 🙂
    si tu, dimi. vezi ca azi iti trantesc o dedicatie, ca nu mai suport sa te vad atat de amarata.

    Februarie 10, 2008 la 5:19 am

  6. lume noua.. lum.. alea alea. dragostea mea! 🙂

    Februarie 11, 2008 la 7:39 pm

  7. lumsa

    chiar, nu te-am mai vazut pe aici. cata sesiunea ai avut!!!!! sper ca n-ai picat la niciun examen.
    varsa! te-ai indragostit? erai? vei fi? ai sclipici in ochi? care-i treaba? si te rog sa nu fii gelos si tu! ca iata ce se intampla celor gelosi:

    dimi, ieri am zugravit (chiar); alaltaieri noapte am baut ceva acru si eram toata strepezita. adica, nu am putut sa te iau la versuri, dar pentru ca ai fost cuminte, rabdatoare si isterica, te premiez:

    1. ca tren popular

    foaie lata bob de cui
    dimi e a nimanui
    cum o dai tot nu i-e bine
    caci se tine buline.

    2. free writing

    imi vine sa
    vin in pahar sa-mi torn
    sa ma uit in el ca-n bobi
    sa-ti ghicesc viitorul
    si-al meu sa ti-l dau pe datorie.
    pe urma sa-l beau
    imi vine
    si sa-ti cer nimic in tacere
    si sa-ti dau si mai nimic
    in cuvinte naive.

    Februarie 12, 2008 la 6:29 am

  8. lum, lirsismul tau ma onoreaza. ca tren-ul tau popular mi-a mers la suflet. 🙂

    Februarie 12, 2008 la 6:56 pm

  9. nu cumva voi faceti un triunghi erotic?

    Februarie 13, 2008 la 4:52 am

  10. oh, Ménage à trois – ul asta….

    Februarie 13, 2008 la 6:59 pm

  11. lumsa

    care voi si care triunghi? noi facem o linie dreapta cre nu se vaintalni niciodata nici macar la infinit caretrebuietotusi sa fie finit se vedeca mi-a cazut tastatura n-am chefsacorectez sa spatiez chinuiti-va voi cred ca nu mai am cateva litere alea guturale s-au dus naibii.
    concluzie: ai suflet. am mers.

    Februarie 14, 2008 la 9:26 am

  12. lum, n-am reusit sa pricep nimica. si eu sunt tare la romana, doar stii. numai la matematica am cateva lagune 😉

    Februarie 14, 2008 la 12:25 pm

  13. lumsa

    ideea este si va fi: nu trebuie sa intelegi ceva anume. intotdeauna se ating doar nuante cameleonice. niciodata sa nu te uiti prea lung intr-un singur punct!

    Februarie 15, 2008 la 7:34 am

  14. rameau

    Rapsodie in „blue”
    pentru ultima scena

    rodia cea invelita
    in albastrul delicat,
    m-a impresionat la culme…
    parca nori am respirat…
    am planat printre acvile
    care aduc in cuibar,
    boabe de nectar sublime
    in culori de chihlimbar…
    esti sublima ca un astru
    care inca nu s-a stins,
    ochii tai pun intrebari,
    parca ai… suflet de sfinx!
    in gradina ta cu mere
    serpii se ascund de frica,
    numai eva si adam
    privesc tandru…o furnica!

    MW

    si vorba lumsatecii:

    imi vine
    sa vin… in pahar
    in loc de cafea,
    in loc de tigara de foi,
    dar la zapada din curte
    nu renunt!

    Februarie 15, 2008 la 12:18 pm

  15. si aici…
    revin

    Februarie 17, 2008 la 7:30 am

  16. lumsa

    doua chei sau trei
    mai jos
    menuet in blue major
    din norul fumului de foi:

    *ma inspiri la nebunie domnule mw!

    iar imi vine
    cu sacul de cuvinte
    sa vin
    sa le rastorn aici
    cuminte
    ca o lunateca
    fara culoare
    fara miros
    fara gust
    (contur am pentru ca l-am luat de la scena)
    doar cu goluri mari
    ametitoare
    din care culoarea idilica
    am scos-o cu cutitul
    si ala bont.
    mai mult am scurmat
    cu el prin carne.
    culorile s-au amestecat.
    acum sunt mov.

    Februarie 17, 2008 la 8:27 pm

  17. yobi

    diminutivata

    daca la matematica ai „lagune” atunci la l.romana ce doamne iarta’ma ai? sau n’ai…sau ai si nu se vede, sau ai si se vede de la o posta. Am o senzatie ciudata ca esti una si aceeasi cu andaa si cati or mai fi…am senzatia ciudata ca esti un fatalau care se imbraca pe ascuns in zdrentze muieresti…vad ca va plac al dreaq de mult jocul de cuvinte, dar tu „dimi” esti cam privata de talent ptr un asemenea joc,esti „obiectul” meu de studiu. „mistocareala” este tipic masculina. scenarista postarile aici sunt moderate sau de ce supararea mea asteapta „ok”-ul ? parca ar fi blogul lu’ nastase sau iliescu..sau iti este teama de un alt gen de comentarii, altele decat fabulatii „literar-artistice”? macar vreau sa vad ca’mi multumesti ptr trafic.:))))

    Februarie 17, 2008 la 9:53 pm

  18. yobi

    apropos…
    nu exista undeva un blog unde se „scriu scenarii cu crema de barberit”?

    Februarie 17, 2008 la 10:00 pm

  19. yobi, spune
    ce e?

    Februarie 18, 2008 la 3:03 am

  20. lumsa

    peace! any color….

    Februarie 18, 2008 la 8:51 am

  21. diminutivata

    ah… yobi… da-i fuguta pana’n debara, ia teava de la aspirator si fa-i „poc-poc-poc” in bibilica.

    Februarie 18, 2008 la 11:13 pm

  22. diminutivata

    si tu, scena… ce faci? opreste-l pe nemernic, cat mai poti. asta e doar inceputul. nu ai idee de ce orori este capabila creatura.si nici nu se cuvine ca 3 cucoane din inalta societate ca noi sa asiste la asemenea grosoalanii.

    Februarie 18, 2008 la 11:28 pm

  23. diminutivata

    puisor, mai am pentru tine un aphorism, care se raporteaza la toata acrimonia ta de o trivialitate rar intalnita. nu t-il spun acum, sa nu se supere scena. si promit sa fie ultima ora cand ma adresez la tine.

    auf wiedersehen!

    Februarie 19, 2008 la 2:47 am

  24. yobi

    diminutivata

    gata draga mea, m’ai convins!
    ai „lagune” si la l.romana………….”si promit sa fie ultima ora cand ma adresez la tine.”
    hai ca’mi placi:)))

    apropos de limbaj. daca analizam un pic limbajul folosit in textele de mai sus nu prea zaresc urma de trivialism decat urme de neciopleala mai ales in postarile tale .Probabil esti o opera barancusiana doar ca ai ramas necioplita diminutivata…te’a lasat „neterminata” 😉

    poem
    la umbra unui niuk batrin
    gyuri odormisè
    dormè ca un copilashù
    aninat de vise…
    egy, kete, harom…scoala gyuri drag còpil
    turci ..tiptileshte vin
    paloshu aghetzat in kui
    aninat de o krake
    calu paste’n voia lui
    munke si se kake

    dedicatie pentru sexul frumos

    Februarie 19, 2008 la 3:57 am

  25. yobi

    scenarista

    cand vad privirea aia pe langa faptul ca ma trec fiori simt si nevoia sa’mi cer scuze ptr greselile de ortografie (nu si cele de exprimare) in comparatie cu diminutivata care are „lagune” la l.romana si asta fara nici o scuza ptr ca traieste in romania, cred ca am mult mai putine „lagune” .
    oricum imi place ca e amuzanta, habar nu are de nimik:)))

    Februarie 19, 2008 la 4:05 am

  26. yobi

    scenarista
    asta’i ptr tine ca esti mai putin suparacioasa …se spune „albastruie” ( in l.romana) dar am inteles ca de fapt era o figura de stil 😀

    Februarie 19, 2008 la 4:22 am

  27. yobi

    scenarista
    imi torn cenusa in cap, las dracului teava lu’ dimi
    scuze
    e corect si albastrie , acu mi’am pus okelarii( fac trafic sau nu?)

    Februarie 19, 2008 la 4:31 am

  28. yobi

    Februarie 19, 2008 la 6:53 am

  29. am schimbat, yobi. ai dreptate. vad toti ca sunt nebuna. nu trebuie sa mai afle cineva.

    Februarie 19, 2008 la 7:07 am

  30. lumsa

    hmmmm, plotul se diversifica. fac pasente. cine pe care si, mai ales, de ce? sa nu va prind ca raspundeti! vreau sa-mi dau seama singura. 🙂

    Februarie 19, 2008 la 9:04 am

  31. lumsa

    nebuno, nebuno!!!!

    Februarie 19, 2008 la 9:05 am

  32. yobi

    scenarista
    apreciez, a fost una din putinele datzi cand parerea mea conteaza si mai ales a fost luata in „serios”. Doar ca este ceva lipsa….ai putea reduce un pic dimensiunile imaginii iar in coltul din stanga sa scrii cu litere mari „love u yobi” in rest este okappa.

    Februarie 19, 2008 la 4:57 pm

  33. diminutivata

    yobi, sezi mumos. nu ma face sa vin la tine si sa te pleznesc.
    daca esti cuminte, te mai bag in seama maximum o data…

    scena, noul tau antet este absolutamente paradiziac.

    lum, go on girl!

    Februarie 19, 2008 la 5:19 pm

  34. yobi

    diminutivata
    si daca’mi place sa ma pleznesti?
    a?

    Februarie 19, 2008 la 7:05 pm

  35. yobi

    bey ce ore afiseaza ceasul asta :))) 7:05 = 14:07

    Februarie 19, 2008 la 7:07 pm

Lasă un răspuns

