…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

sinapse

poezii din pauza de masa

Motto:
“Imi da de gandit va da de gandit
De scris de alcatuit inteligentia
Nimic angajat nimic construit
Le da de gandit compendia”

(T. P. Matzcarscky)

*

el mergea prin padure
ducea un cosulet
culegea mure
acasa avea grau
soareci in grau
sau culegea alune
ciuperci
sau piepteni
(paduri mici)
a gasit un sapun
s-a aplecat asupra lui
s-ar fi spalat
daca ar fi gasit
i
z
v
o
r
u
l
acum pute
a cianura
a soricioaica
a ciupercioaica
numele lui este
tom
rasputin
mita baston
nu?!
sau Mitza Boston
jerry
mesterul manole
poppins
bcr
otv

acum pute
nasol

*

Am in mine o camera nelocuita
O inchiriez lui dumnezeu
Anunt: dumnezeule camera
la mansarda fara dependinte
primele trei luni o inchiriez cu plata
dupa
mai vedem

*

Desurubezi un cuvant de ceata
Lung lat italic bold anormal
El este alcatuit din litere
Iltalic
bold normal mari mici
De mana de tipar
Il desfasori il imprastii il pulverizezi
Il intinzi
il tai il rupi il remontezi
Il calibrezi il
Treci prin trafor il torni
In matrice
Ii faci un mulaj
Masca mortuara a unui cuvant
De ceata

*

matele mele sunt de sticla pisata
prin ele tu vezi stalactite asa cum vedea
si Sakarst
matele mele si coapsele mele
si pulpele tale si bicepsii lui
le zdupui de zid ele curg in chiuveta
trec prin scurgere prin tevaraie
catre marele canal
aurolacii se adapa din ele
devin
una cu EL
caci matele mele
matele mele
transparente
sunt mate modEL

*

tu eu noi voi ei Etc
cine unde cum cat
Da
maine azi poimaine Asa
alo hei aha trala dovada dovada La
Un pitic atat de mic
(magic)
unde facea piticul baie
(gigantul ibricului)
sinapsa
alearga

piticul este un om mic
piticul este gigantul
acelui (?) ibric

*

cocosul face cu-cu-ri-guuuuuu
brancusi nu s-ar mai intoarce in mormant
daca ar poposi pe un mileu curat
tu, iubitule
e miezul noptii
cotcodacesc
creasta ta
c r e a s t a
ta
creas-ta-ta
si pulpa mea
de america

*

sunt in criza de nervi
merg la curve
ele nu vor bani
eu le var o mie
in buzunarul halatului
sunt trist
merg la curve
autobuzul trece
pe langa mine
m-a udat din cap pana in picioare
ploua
am cap
am picioare
a quoi bon
curvele nu vor
mia mea
curva
o mia stufat
ficatul drob
(de la alcool)

o mia

*

sarabanda
era un rebusist bun
a murit

claudia & de marco
un album de marca
naut cafea coffe cafee
efeca ffeca chanson
chant sing song
sinapsa alearga-(ma)
sing sing

*

ssssssa
ossssss
iccccc
ut
op
*
***

alb negru si blue
dungi
puncte
floarea de nu ma uita are pistil
:
punctul are dunga erotica
blue

*

„a dicto secundum quid ad dictum simpliciter non valet consequentia agere sequitur esse causa adductiva deffinedum creatio est factio alicuius de nihilo”

*

scriu fara sa ma opresc
acum scriu fara sa stiu ce scriu
nu conteaza de ce scriu dar scriu
fara sa ma opresc
imi vin idei una dupa alta
mi se potrivesc in degete eu scriu
sa ma opreasca cineva din scris
sunt inspirata
imi iese o tema o metafora
o coerenta o potriveala
uite cum scriu
hai opriti-ma daca puteti
nu-i asa ca nu ma poate
nimeni opri din scris
nici eu vreau sa ma opresc si nu pot
asa ca scriu si scriu am obosit
doamne opreste-ma din scris
(paranteza mi-am amintit ca am
o camera de inchiriat pentru tine
paranteza)
dar nu ma opri definitiv eu scriu
cum respir
sa nu-mi iei suflul doamne
sa nu-mi iei scrisul stiu ce te-am rugat
am mintit nu mai fac dar sa nu-mi iei
doamne scrisul lasa-ma sa scriu
sa nu ma opresc din scris
o sa scriu pana mor
viata mea viata mea

scriu si mor
scriu

*

agâp

49 responses

  1. lumsa

    parca am trecut prin furtuna. scrii, nu tejoci. imi plaaaaaaaace. daca ritmul asta la degetele l-ai avut inseamna ca romanta estegata de alaltaieri. vreau sa stiu. scrie-mi.
    vad ca nu te tii de degetele alea cand nu scrii…. am trecut de ziua nrl trei si nu se intampla ce speram, doream, cerseam. sunt moale chiar si cand nu ma pipai. dar, te-am scapat de costumatia neagra si multe alte maruntisuri! stiu ca-mi vei fi recunoscatoarepana la capatul vuetii.
    te iubesc

    valentin a

    Februarie 14, 2008 la 9:35 am

  2. valentin a ?! declaratii de amor on-line ?! prin cosangvinitate genele recesive ajung in stare homozigota…

    Februarie 14, 2008 la 12:28 pm

  3. ati mai facut o data copchii cu sindromul Down. tot nu v-a fost de ajuns ?! eu sunt embarasada acum. vreau si eu mutanti, ca iar ma ia cu puseuri de invidie. asa ca o sa iau frumsel un „plain” sh-o sa ma duc fuguta pan’ la laboratoarele sicomed-ului , sa ma ofer stang mouse de laborator, sa testeze pe mine noua generatie de Aulin.

    Februarie 14, 2008 la 8:22 pm

  4. lumsa

    banc pentru dimi:

    Suna la usa . Tipul deschide usa . La intrare o moarte mica, asa cam de douazeci de centimetri inaltime, cu coasa si parpalac negru.
    – Vai, Doamne, vaaaai!
    – Stai lejer, am venit dupa hamster!

    ps nu te mai oferi!

    chiar esti?

    Februarie 15, 2008 la 7:32 am

  5. girls, voi va harjoniti?

    yobi, amice, nu haina face pe om. esti out for good. merci de lectura si trafic.

    Februarie 17, 2008 la 7:27 am

  6. diminutivata

    cine? noi ? nooo…

    Februarie 17, 2008 la 4:18 pm

  7. lumsa

    hai ca mie imi place sa ma ciufulesc cu dimi. mea culpa. dar nici ea nu se lasa, nu vezi?
    unde-i raspunsul, scena? 15 a cam trecut………gggggggg.

    Februarie 17, 2008 la 8:08 pm

  8. yobi

    scenarista
    ma refeream la privire surioara, daca asta numesti tu haina atunci e de bine. se zice ca ochii sunt oglinda sufletului. Cu placere si la mai mare (ptr trafic)

    Februarie 17, 2008 la 8:27 pm

  9. yobi, dragul meu, tu de unde ai aterizat?

    lum, hai ca si mi-e-mi place sa ne ciufulim, sa n-o deducem in oroare pe scena… hihihi!

    Februarie 17, 2008 la 9:30 pm

  10. lumsa

    imi place noua ta constructie pe gura!

    Februarie 19, 2008 la 9:07 am

  11. lumsa

    damn you to hell, saturn!

    I’d like to tighten your shady rings
    so tight around you
    your eyes would bulge out
    tears of excruciating pain would pour out
    and up
    like bitter rain
    toxic
    into your atmosphere
    then falling back onto you
    burning you alive.
    you’d shiver in agony
    your center would get out of wack
    you’d twist backwards
    and sideways
    you’d fall off of your axis
    you’d get close to my planet and I
    would shoot damn
    hell
    red
    fiery
    destructive
    in your direction
    till you’d crumble in tiny pieces
    atoms
    or less.
    you’d spread like this
    humiliated
    microscopic
    powerless
    throughout the universe
    never touching my horoscope
    my houses
    my life
    ever again.

    Februarie 21, 2008 la 6:46 am

  12. lumsa

    se vede ca am draci pe mine? dar, nu, nu pe mine, pe el! daca-l mai prind pe la mine il termin.
    mai scrie si tu ceva, soro. imi pierd mintile. sau nu stiu ce mai am de pierdut. pierd ceva. timp.
    ps karl lagerfeld vrea o pasare de-a lui brancusi. ai sa-i dai una?????

    Februarie 21, 2008 la 6:49 am

  13. lumsa

    mai este si eclipsa de luna in seara asta….
    whatever

    Februarie 21, 2008 la 6:50 am

  14. yobi

    ‘ai de mama noastra lumsa, am dat de dracu..eclipsa de luna

    sus e ceru’nstelat….
    uite!…uite!
    uite luna….
    uite caru’….
    uite lula mea ca paru’

    chiar asa scenarista, nu te rushina..posteaza si tu ceva, acum nu se mai vede:D

    Februarie 21, 2008 la 3:41 pm

  15. yobi

    aropos de doleantele lui K.L

    ii pot da eu o pasarica de a mea, am un stol intreg…sunt de dimensiunea cocorilor!!:)))

    Februarie 21, 2008 la 3:43 pm

  16. lumsa

    sunt o fiinta magnetica, yobi. din pacate. din fericire, din intamplare.
    nici pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa fiu.
    evenimentele lunare nu ma lasa sa dorm. cand nu dorm sunt cu pardonul in sus, sau in orice alta directie nefireasca, si imi vine sa sar la gatlejul fragil al nevinovatilor. tu, totusi, nu pari foarte nevinovat.
    altfel, ma dau in vant dupa lucruri/intamplari/conjuncturi pe care sa pot da vina pentru insuficiente personale, caci daca este sa ccept ca este vina mea, atunci inseamna ca sunt proasta si ma doare egoul.
    ps
    sper sa singurul tau punct forte nu este sa te iei de dimi. mai bine adu-ti cocorii in vizita si renunta la cuvintele „cheie” – esti pe un blog subtil; sau era lula un neologism???

    Februarie 21, 2008 la 6:26 pm

  17. yobi

    lumsa
    magnetizato, vrei sa’mi suport ptr polonice’?

    Februarie 21, 2008 la 8:27 pm

  18. yobi

    *sa’mi fi
    (scuze)

    Februarie 21, 2008 la 8:28 pm

  19. diminutivata

    ti-am zis la diannette sa pui mana pe indreptarul limbii romane si constat cu adanca deceptionare ca nu mi-ai urmat sfatul. si ti-l oferisem cu atata caldura…

    Februarie 21, 2008 la 8:38 pm

  20. lum, uite o pasare pentru karl http://www.ciococioco.ro
    iar yobi e nevinovat

    Februarie 22, 2008 la 12:42 am

  21. yobi

    diminutivata

    a pune mana pe indreptar la varsta mea are tot atata efect ca si cum ai incerca sa indrepti un penis stramb din nascare. incerci tu sa’l indrepti?

    Februarie 22, 2008 la 1:04 am

  22. yobi

    scenarista

    am oarece banuieli sper sa nu mi se adevereasca. te tin sub observatie!

    Februarie 22, 2008 la 1:11 am

  23. diminutivata

    bine spui. si nu, n-am unstensilele necesare… entschuldigung.

    Februarie 22, 2008 la 1:15 am

  24. yobi

    lumsa

    intr’un mediu artistic in chinurile faceri este permis orice, „lula” poti ( nu zic sa o iei:D) sa o interpretezi cum iti doreste pipota , pana una alta sa zicem ca ar fi o metafora..un nume..ce vrei tu.chiar si aia poa’ sa fie daca tu te simti bine. ca orice artist , si eu am o imaginatie bolnavicoasa chiar imi dai de gandit cu magnetismul tau..serios. Stii..ma gandeam oare esti pol pozitiv sau negativ? normal al fi pozitiv si ma gandeam ca putem face amandoi..dat negativismul meu…putem face o minune!
    produce curent electric..ei bine daca te intrebi cum? foarte simplu…vine introdus rotorul in cavitatea magnetizata se creeaza un camp electromagnetic punem o elice si asteptam…

    ..vantu sa ne bata’n cur..
    cand pe vale..
    cand pe drum.
    …..asta energie „verde”
    traiasca miscarea ecologista martiana

    Februarie 22, 2008 la 1:25 am

  25. yobi

    scenarista

    ti’am zis pana acum ca ai nasul mare?

    Februarie 22, 2008 la 2:12 am

  26. yobi, ce e cu tine?

    Februarie 22, 2008 la 2:14 am

  27. diminutivata

    as putea sa iti spun eu… dar sunt atat de marcata de evenimentul astronomic ce tocmai s-a petrecut right before our very eyes, incat sunt speechless, once again…

    Februarie 22, 2008 la 2:41 am

  28. diminutivata

    acum ma cenzurezi? hai ca nu-s obraznicutza… 🙂

    Februarie 22, 2008 la 2:42 am

  29. diminutivata

    naaa… ce-am facut si nu trebuia? este bine, totusi ca nu dai drumul tuturor tampeniiilor ce le spun in momentele diazepamice…

    Februarie 22, 2008 la 2:45 am

  30. diminutivata

    ah… da… inteleg acum… este din cauza neo-pseudo adresei de mail…

    Februarie 22, 2008 la 2:50 am

  31. diminutivata

    pare-se ca vigilenta wordpress-ului e infailibila…

    Februarie 22, 2008 la 2:51 am

  32. yobi

    scenarista

    pe langa multitudinea de calitatzi pe care le am, am si un mare defect……ma plictisesc repede. cred ca m’am plicitisit si de voi oricum…iti spun sun „secret”:)))
    adaam, andaa, ciococioco sunt una si aceasi persoana….
    iar o alta esti tu 😉
    aia cu nasul mare era un mod de a te face sa scrii…te pui cu dracu.
    oricum mi’a parut bine , tote cele bune fetelor si ne mai vedem pe alti coclauri virtuali caci slava domnului avem destui de batut.

    pan’ la urma nu esti chiar asa uratanie, parca ai merge odata..bye papushiko , toate cele bune 🙂

    Februarie 22, 2008 la 2:57 am

  33. la revedere, yobi

    Februarie 22, 2008 la 3:11 am

  34. diminutivata

    scena, da-mi, te rog punga speciala pentru vomitat…

    Februarie 22, 2008 la 3:13 am

  35. era de la schimbarea ip-ului. le-am dat drumul.

    yobi are o frustrare pe care nu o pricep. e ok acum. a plecat.

    Februarie 22, 2008 la 3:17 am

  36. diminutivata

    da… nici eu n-am putut s-o pricep. o fi pentru ca noi suntem mai putin dotate intelectual comparativ cu barbatii…

    Februarie 22, 2008 la 3:23 am

  37. se poate. eu sunt chiar proasta. asta poate fi enervant. sa speram ca e mai bine acum.

    Februarie 22, 2008 la 3:29 am

  38. diminutivata

    da… si eu la fel. trebuie sa-mi fac transplant de creier. speranta moare ultima…

    Februarie 22, 2008 la 3:34 am

  39. diminutivata

    sau ramane in cutia Pandorei? nu stiu. poate ne lamureste un mascul de pe aici…

    Februarie 22, 2008 la 3:36 am

  40. diminutivata

    in fine… noapte buna.

    Februarie 22, 2008 la 3:45 am

  41. lumsa

    wow, a facut ceva vanzoleala yobi al vostru. 🙂 bine ca l-ati biruit si plictisit…

    scena mica si draga, el vrea o pasare; nu l-a invatat nimeni cum este cu diminutivele si incarcatura lor lingvistica…

    Februarie 22, 2008 la 5:51 am

  42. diminutivata

    da, exactly. incarcatura lingvistica pare-se c-a fost too great pentru el si n-a putut-o duce. am triumfat one more time, ca niste blonde amazoane ce suntem, asupra masculitatii…

    Februarie 22, 2008 la 12:16 pm

  43. yobi

    bey amazoanele lu’ feshte si intelijentele tot ale lui…
    batrani spun ca dàsteptu lasa de el , ptiu dracie da’ dàstept mi’s.

    scenarista

    nu ma asteptam sa fi in relatii atat de bune cu Andaa si tot la fel de putin ma asteptam ca ea sa’mi citeasca articolele astea pline de lirism..da’….
    nu prea am priceput dupa juma’ de ceas de dialog pe mess (oarecum surprins) de ce spunea ca „am batut campii” p’aci? oare topicul nu tocmai asta spune?…”sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor”
    chiar si luptatorii de sumo sunt plin de gratie, calai si ei..mai putin amazoanele astea..ele fiind pline de greata. pot sa le dau un sfat medical?
    daca starea de greata dupa fiecare supt de pula(virtuala, evident) nu trece ,incercati cu lamaie, daca simtomele persista se recomanda cate o „lamuitza” la fiecare 3 ore timp de o saptamana.

    Februarie 22, 2008 la 2:03 pm

  44. yobi

    * referitor la IP, nu va chinuiti cu localizarea, am Ip variabil

    Februarie 22, 2008 la 2:06 pm

  45. se vede treaba ca, aseara, n-ai fost apt nici macar pentru spitalul de psihiatrie. esti netratabil. poate incerci la un cabinet de sexologie. esti atat de obsedat de sex ca precis ai nevoie de un sfat, daca modificarea dimensiunilor si optimizarea functiilor de reproducere devin imposibile de la o varsta. uite ce e! las acum acum rahatul tau de comentariu ca sa nu zici ca nu sunt democratica si ca sa-ti certifici ca ne-am nascut absolut inegali dar la primul organ pe care-l mai scoti pe gura esti out. so, nu-mi mai jigni cititorii si nu-mi mai murdari pagina cu balele tale. bucura-te de aceste multe randuri pe care ti le scriu acum ca altele asa de multe nu mai pupi de la mine.

    Februarie 22, 2008 la 2:39 pm

  46. si nu mai tot banui atata. e sport vechi si erodat banuitul asta. nici macar pe mine nu ma intereseaza banuielile tale, chiar daca ar trebui, tu fiind lectorul textelor mele.

    Februarie 22, 2008 la 2:41 pm

  47. daniel A

    scenarista
    ai devenit colerica, sper ca nu a avut efecte nefaste eclipsa de luna si asupra magnetismului tau ca asupra charmului a avut cu siguranta.
    sau sa’tzi spun Andaa?
    nu’mi pune la indoiala virilitatea si nici dotarile naturale.
    Daca sunt cititorul textelor tale?….in cazul andei da, am fost. Cat priveste textele postate aici banuiesc ca ai atata inteligenta sa iti dai seama ca nu. Printre randuri iti citesc preocuparea ptr viata mea sexula, nu’tzi fa probleme..este cat se poate de normala si reala in acelasi timp..daca am nevoie de un exces merg la curve pur si simplu sau imi chem una acasa nu stau pe net. sunt sigur ca o sa citesti inainte de a sterge comentariul restul nu conteaza, raspunsuri nu astept si este total contra princiipilor mele sa primesc sfaturi de la persoane altele decat cele competente. Pa si pu.. la redevere!

    Februarie 22, 2008 la 5:37 pm

  48. la revedere, daniel. tu stii cum iti faci viata…
    un an bun

    Februarie 22, 2008 la 5:44 pm

  49. diminutivata

    whew… ! it’s over? i hope so…

    Februarie 23, 2008 la 3:16 am

Lasă un răspuns

