…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Stadionul

 

 stad2.jpg

stad1.jpg

15 responses

  1. diminutivata

    superb… imi place mai ales nr.1 ; pe a doua mai trebuie sa o inteleg…. dar:
    cate posturi pui intr-o zi, soro ??! inteleg cat esti de innebunita dupa expozitiunile foto, dar for god’s sake lasa-ne timp sa ne bucuram de fiecare „exponat”… 🙂 eu cu chiu cu vai, daca pun unul la doua saptamani…

    Martie 15, 2008 la 2:24 am

  2. a doua este facuta fara blitz in ultima zi glorioasa a stadionului, meciul Romania-Albania. nu sunt innebunita dupa expozitiile foto. bucurati-va la gramada!

    Martie 15, 2008 la 3:04 am

  3. diminutivata

    da.. ne bucuram… si sper ca ti-ai antifonat locuinta din timp…

    Martie 15, 2008 la 3:08 am

  4. din nefericire, nu!:(
    noroc cu matusa tamara, ca am termopane.

    Martie 15, 2008 la 3:11 am

  5. diminutivata

    ce bine… macar atat. 🙂

    Martie 15, 2008 la 3:14 am

  6. diminutivata

    Noapte buna… !

    Martie 15, 2008 la 3:31 am

  7. buna dimineata, dimi

    Martie 15, 2008 la 7:53 am

  8. Pingback: CIOCO-CIOCO » Blog Archive » Tati Basescu joaca la cacialma

  9. diminutivata

    buna dimineata, scena.

    Martie 15, 2008 la 6:48 pm

  10. lumsa

    cum de n-am scris eu nimic aici???? a, stiu. ieri aveai virusi pe tine si nu puteam trimite comments.
    imi place stadionul tau de nu se poate (mai mult primul). mai vine si cu aduceri aminte de tot soiul. 25 de ani? asta ce inseamna in traducere libera? mult? mai tii minte cand aruncam cu scrumiere dupa the groom-to-be??? fuck! pardon. sock! (am hotarat sa nu mai vorbesc vulgar). and I mean, SOCK, din toti rarunchii; si iau putin si din ai tai daca nu-mi ajung ai mei…
    cine-i cioco-cioco asta? o cunosti? 🙂
    ps ce mai face matusa tamara? mi-e un dor de ea.

    Martie 16, 2008 la 5:18 am

  11. diminutivata

    oau. ce decizie inteleapta. mie imi mai iese pe gura cate un cuvintzel dirrty ( recunosc ). matusa tamara face bine. si ei ii este tare dor de tine, mi-a spus azi-dimineata. 🙂
    cioco-cioco este andaa’s pussy… … .. cat. 😉 cred-eam ca stiai… hihihihi.. !! si nu cred ca o cunoaste…

    Martie 16, 2008 la 3:26 pm

  12. diminutivata

    hey scena! si tu inca esti considerata un biologic-gefahr? te astept cu dor sa iesi din carantina…

    Martie 16, 2008 la 3:29 pm

  13. lumsa

    dimi, esti o sosie in toata regula!

    Martie 16, 2008 la 10:59 pm

  14. lumsa

    mama, n-ai fost nici pana cum la matusa tamara??? este foarte dezamagita ca n-o sa apuci sa-i vezi culoarea… plus ca trebuie sa pui together si avionul buclucas. eeeee?? iti urez succes!

    dimi, tie iti transmite salutari…

    Martie 17, 2008 la 12:08 am

  15. rameau

    frumoase poze…a doua este photoshopizata…sau numai miscata…artistic?
    mw

    Martie 19, 2008 la 11:40 am

Lasă un răspuns

