…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

lum country map

lum_map.jpg

30 responses

  1. acum sa va vad
    ce mai trebuie in tara lum?

    Martie 28, 2008 la 4:24 am

  2. platinet

    unul ca mine

    Martie 28, 2008 la 4:46 am

  3. lumsa

    scena, mor de draci ca n-am fost pe faleza… asta. nu stiu cum naibili se potriveste sa nu ne gasim. am fost in south b. a fost ziua lui ed. big number!!! te saluta… 🙂
    acuma:
    nu ca nu-mi place sa-mi vad numele left and right, dar prea e de tot. posteaza si tu o poezie… imi lipsesc. imi lipsesti TU!!!!!! ce-i drept tara lum are farmecul ei, dar ar fi fost super sa ne pui si un gand, fie el si scurt, sub harta…ggggggggggg.
    oare vei citi ravasul asta? m-am si chinuit sa-l tin scurt… ca sa nu-ti fuga ochiul…
    pupici cu sclipici. 🙂

    carmen, ti-am promis viersuri si nu am… delivered. o sa-ti dedic urmatorul song care este super-misto. adica versurile sunt. se chama imitosis. o gaselnita englezeasca cu referire la… mitoza, plus pronumele. nu sunt sigura ca poporul are, dar eu am o fixatie in ceea ce priveste… mitoza, ca de acum asa o sa-mi numesc marele sentiment, si singuratea noastra proverbiala!!!!! si uite asa fac eu dedicatii: nu ce-i place recipientului, ci ce-mi place mie… cu toate ca asta ar putea fi bine in caz ca as vrea vreodata sa fac cadou o masina… sigur nu ar fi o dacie…
    si iata si refrenul care-mi place cam la nebunie:

    We were all basically alone
    And despite what all his studies had shown
    That what’s mistaken for closeness
    Is just a case of mitosis
    And why do some show no mercy
    While others are painfully shy
    Tell me doctor can you quantify
    The reason why

    sunt convinsa ca a scris these lyrics dupa descoperirea conform careia iubirea este… o reactie chimica! unii au mai mult „ingredinete”, altii mai putin… fericitii, chiar deloc. 🙂
    bine ai venit in randurile noastre!

    dimi, tu cum o duci cu mitoza???? ai, n-ai? mai ai chef de revolta? macar s-o faci sangeroasa. 🙂 si ia-ti mai in serios functia!

    marius… sper ca esti ok. da si tu un semn. ti-am mai zis ca am spirit matern! sper ca nu a fost imbratisarea… otravitoare si nici capsunile… cu alergie. iar daca m-ai parasit… pentru a doua oara saptamana asta, deja este prea mult. nu rezist!

    adrian, mai ca-mi vine sa schimb capsunile pe piersici. chiar daca nu zemuiesc in rosu…

    buna dimineata, tara!

    Martie 28, 2008 la 8:11 am

  4. rameau

    lumsa tu nu poti fii parasita…apropo…unde este tara lum…a fost stearsa din istorie…a ramas doar steagul?

    Martie 28, 2008 la 10:05 am

  5. visalon

    Lumi,

    Multumesc pentru dar. Este mai potrivit pentru mine decat o masina. Ce-i drept un submarin sau o insula nu as refuza:)
    Nici un taxi. TI-a povestit Ioana cum alergam noi vara dupa taxiuri? Pana cand il voi primi incerc sa demonsterz ca merit cheia orasului sau cel putin o garsoniera- in cartierul crepuscular.
    Depun CV si propun sa facem un Referendum: Sa proclamam prin Constitutie toti cetatenii Don Quijote Senior de la Mancha au ba?

    Aproape un CV

    Eu
    Nu sunt Jose Asuncion Silva
    Si-n anul de gratie
    1896
    Nu m-am sinucis la Bogota
    Dupa naufragiul vaporului Amerique
    Iar disparitia pe mare a manuscriselor n-a provocat
    Falimentul afacerilor de familie
    Nu eu
    Am ratacit 2 ani prin Paris
    Mai la nord si mai la stanga de Franta
    Nu! Nu!
    Nu sunt inadaptabil
    Sunt Ernest Hemingway
    Prietenul fidel al lui Castro
    Regele fiestei, Diana savanei,
    Pentru care clopotele vor continua sa bata in soare
    Chiar daca-am zis adio cu pusca la arme
    Dupa ce Tunsa
    Cu pletele ei de meduza cocheta
    M-a gratiat din 2 accidente d-avion
    Eu nu sunt ei
    Dar El este NOI:
    Don Quijote Senior de la Mancha

    Nu-i mare lucru de capul poeziei mele dar este o manusa arucata Scenaristei, tie, lui Adrian si evidement lui MV.

    Martie 28, 2008 la 2:00 pm

  6. lumsa

    meriti chiar cheia de aur. ma duc sa fac sapaturi… 🙂
    insula considera ca ai deja – asta este! ai un cv mortal. vei ajunge departe in hierarhie. presimt. 🙂

    marius… este pe aici… isi ia pulsul cu degetele. 🙂

    ca o ministra cuminte ce sunt si cu aproape siguranta ca celelate doua (dimi, prove me wrong!) nu vor tine drapelul cum trebuie… astazi o sa fiu mai subtirica la… stat. sa fiti cuminti!

    Martie 28, 2008 la 5:51 pm

  7. dianette

    Nu ma descurc.. pe harta 😉

    Martie 28, 2008 la 6:32 pm

  8. ...

    hiiiii !! intai si inainte de toate si de tot: mitoza??! o aa u. ce-mi place cum te extinzi semantic! e atat de „octopus” hihihi… in conditii propice eu ma divid o data pe secunda. am devenit asa de multe ca nu ne mai gasim una cu alta in imensa supa mintalo-primordiala… nush… akuma am o skizofrenie destul de inextricabila. azi de dimineata iar m-am sinucis. shtudiez hard, sa fiu o ministra coolta si sa-mi merit pe deplin functia, deoarece stiu ca m-ai investit cu toata incerderea… 🙂 da, da… stiu… sunt tare boastful today…

    Martie 28, 2008 la 10:54 pm

  9. ...

    dar deh.. nicaieri nu mai gasesti ministra asa erudita si deoportiva schizofrena..

    Martie 28, 2008 la 10:55 pm

  10. ...

    si autodivizibila pe deasupra…

    Martie 28, 2008 la 10:55 pm

  11. lumsa

    ati fost foarte cuminti… n-ati scos un cuvant!

    dianette, imediat o sa-ti facem un marcaj. pare un labirint doar la prima vedere. mai departe drumul se deapana cu tine cu tot… 🙂 si mai ales se balabane…

    dimi, am incredere legata la ochi cu tine… stii bine. voila si tie o dedicatie in ton cu mood-ul, ca sa stii ce ai pierdut, de vreme ce esti inca vie…
    tot andrew bird… ca acuma trebuie sa-l consum pana la supradoza… 🙂

    vivat mitoza si… copiii ei! va salut cu un „nervous tick motion of the head to the left”…

    Martie 29, 2008 la 2:06 am

  12. ...

    hai ca m-ai rupt cu salutul tau cu „nervous tick motion of the head to the left”…
    si songul, da. cu toate caaa… nu prea mi-a facut bine la durerea de bostan.. nice..

    Martie 29, 2008 la 3:06 am

  13. lumsa

    fiziologia tarii lum
    (descantec la cafeaua de weekend)

    sa facem carare drum poteca
    intrare in casa pe geam prin horn
    usa vopsita in rosu
    praf de caramida pe prag
    straini fiind vom musca din aceiasi bucata
    pe sangele nostru n-o sa mai fim stapani
    va creste din glastre ciobite de vremi
    hranind galaxii
    cu capul aproape axoni vor transcede
    vei deschide gura
    voi rosti cuvant
    pe care un altul il va fi gandit
    basme sa ne spunem in fiecare seara
    prin care sa ne miscam ca-ntr-o noua piele
    pesonaje fantastice cu puteri infinite
    realitati amestecate sa facem
    din joaca de minti prizoniere unor alte lumi
    un organism intregit
    cu inimi si creiere in circuit

    to be continued…

    Martie 29, 2008 la 5:33 am

  14. visalon

    basme sa ne spunem in fiecare seara/ prin care sa ne miscam ca-ntr-o noua piele imi aminteste de un poem al lui Nichita:
    ti-as intinde parul negru de la usa pan la pat, ca sa nu greseasca barbatul drumul lui predestinat… se pare ca in tara Lum, se poate trece mai departe de drumul oaselor, spre drumul resuscitarii prin Cuvant.
    revin sa ascult povestea…
    c

    Martie 31, 2008 la 12:43 pm

  15. rameau

    CANTEC

    ioanette
    lumsanette
    dimminette
    dianette
    visalonette
    e usor sa fii poette
    e usor sa fii atlette
    nu-i usor sa fii discrette!

    un suras din lumisfera
    pentru cea mai noua era
    pentru harta luminata
    inspre nord vag orientata!
    drumuri multe incrucisate
    spre orase disperate
    cetatene fermecate
    cu baloane colorate
    se inalta acum spre cer
    pe pamant ploua subtil
    cu lacrimi de fier!
    cetatenii in furtuna
    merg incet si cocosati
    iar in maini tin sinistrati
    umbrele negre…de guma!
    gong!
    si pauza de masa…
    m-am intors acum acasa;
    am gasit un biletel
    scris cu litere enorme
    si in plus cuneiforme
    in relief!

    MW

    Martie 31, 2008 la 2:36 pm

  16. lumsa

    carmen, sa fie cum zici tu: sa vedem cum ne resuscitam cu… cuvantul… nichita stanescu a despicat raportul asta, om-cuvant, in toate directiile; nu-mi pare ca a ajuns la vreun capat… 🙂
    si, vezi ca tu nu trebuie sa „asculti” numai – trebuie sa si „spui”!!!! esti „game” acum.

    marius, sper ca nu faci parte din cetatenii… plouati! si ce zicea biletelul? sunt poette… deci, indiscrette…. 🙂

    ………si tot citind din poeziile lui, am dat de una care parca ma aduce cu mintea la tara lum. stiti voi strofa: I bet you think this song is about you…..

    Neobisnuitul Firesc – Nichita Stanescu

    Presimt cum incep sa-mi pierd singuratatea.
    Auzul imi adoarme intr-o inima de miel
    si-aproape ca dulcele corn de melc
    nici nu mai fuge in sine
    cand degetul tau de lumina barbara
    lenes isi pune soarele peste el.

    Am inceput sa adorm in trei paturi,
    si, cu cinci capete
    sa visez trecutul altora.

    Setea cerbului imi locuieste beregata
    si sapte oua albe
    le clocesc cu pleoapa.

    Presimt cum incep sa-mi pierd singuratatea
    cum unu se toceste de vint,
    cum punctul isi ramane siesi
    larg.

    Aprilie 1, 2008 la 1:28 am

  17. rameau

    erau in relief…adica braille…asa ca trebuie gasit un orb benevol sa ne traduca…stii tu din care!…categoria orbul care a gasit braila!…chiar de unde pana unde e chestia cu braila?

    Aprilie 3, 2008 la 2:56 pm

  18. lumsa

    imi place prezumtia ca asa s-a ajuns la expresia respectiva… pare mai viabila decat faptul ca bietul orb chiar a gasit… braila.
    raman deci, cu curiozitatea in aer…

    Aprilie 3, 2008 la 5:23 pm

  19. rameau

    ma rog…am gasit un orb voluntar pentru tine si curiozitatea ta deosebita!http://www.youtube.com/watch?v=MeriTXdLfZk&feature=related

    Aprilie 6, 2008 la 2:32 am

  20. rameau

    iti mai aduci aminte doamna?

    Aprilie 6, 2008 la 2:36 am

  21. lumsa

    superb film. oh, god, pe vremea cand a aparut in cinematografe… se fuma inca in sala… stai ca am ramas cu subiectul fumatului de pe foaia cealalata…
    in orice caz, imi aduc mainte scena finala si acel „ce prabusire, boss…”. trebuie sa marturisesc ca ma aflu intr-un asemenea moment in viata mea… almost while we speak… iar senzatia este delicioasa. 🙂 absolut! sau sunt eu nebuna. si asta este posibil…
    🙂

    Aprilie 6, 2008 la 3:21 am

  22. rameau

    nebunia intotdeuna a avut valentze artistice…nu numai camasi de forta!

    Aprilie 6, 2008 la 4:42 am

  23. rameau

    ce preferi…arta…sau forta?…la forza del destino…my god!…saracul verdi…oare de ce s-a dus?…putea sa mai traiasca macar 10 ani…cate opere ar mai fii compus!

    Aprilie 6, 2008 la 4:45 am

  24. rameau

    desi o iubesc pe angela tare mult…nici roxana nu este mai prejos!

    Aprilie 6, 2008 la 4:50 am

  25. rameau

    hai…poate faci un pas in lumea operei…poate vrei sa citesti despre frumoasa doamna briban…o alta valoare internationala a operei!…
    http://www.roxanabriban.com/

    Aprilie 6, 2008 la 5:25 am

  26. lumsa

    stomacul meu este fericit de doua ori: si mancat si cu muzica de… digestie.
    vad ca multe talente avem prin tara aia… si eu am plecat pana sa ma descopere cineva, damn it…. pentru ca am o voce…. atat de terna si non… muzicala. sigur as fi facut furori…
    si pe verdi il stiu. acolo ne jucam de-a v-ati ascunselea….
    🙂

    si acuma sa-ti fac si eu o dedicatie. melodia este interesanta, parca se rupe din sapte genuri in acelasi timp, iar versurile sunt criminale. favoritul meu este „you can’t ride the concept of the horse”…. tare misto suna chestia asta. ba imi suna si cunoscut – feelingul

    Aprilie 6, 2008 la 6:21 am

  27. rameau

    imi face impresia ca esti foarte amatoare de tull…retro!

    Aprilie 6, 2008 la 6:42 am

  28. lumsa

    astazi este sarabatoare
    tara lum a crescut mare
    a facut o luna-ntreaga
    de comments prin lumea larga.
    tara asta-i cam ciudata
    stranie si scufundata
    intr-un spatiu cam incert
    intre degete si net.
    furam cinci am ramas doi
    dar ne tinem de cimpoi
    cu manute de artisti
    cam nebuni dar optimisti
    fiecare-n felul lui:
    tu ca-i bine
    eu ca nu-i.
    lupta nu abandonam
    dar din lacrimi picuram
    carmen dimi si cu scena
    sa mai iasa in arena
    sa ne spuna salutare
    v-ati sonat nevoie mare
    acuma chemam ambulanta
    sa va duca la constanta
    o cura iodizanta
    si bronzanta
    numai bine ca v-ar prinde
    lumsa marius blogul nu va mai cuprinde!
    ati crescut ca o halucinatie
    de lsd in recreatie.
    scena:
    aduceti otetul
    deshideti robinetul
    sa-i trezim din transa
    sa le dam inca o sansa
    caci sunt tare dulcinei
    ii iubesc pe mititei.
    dimi:
    cu stanga le atac semantica
    cu dreapta le scufund antarctica
    iar cel mai lung germanic substantiv
    va fi de gen peiorativ.
    carmen:
    de-abia v-am cunoscut
    documente mi-ati facut
    m-ati facut si luministra
    nu-nteleg de ce sunt trista
    mi-e sa nu ma molipsesc cumva
    de ceva ce nu se ia. (ba se ia!)
    ……..
    suntem cea mai tare tara
    cu sau fara de ocara
    gura lumii sloboda
    noi meregem prin loboda
    ne vedem de premonitii
    ne-antrenam pentru tranzitii
    fluturam pleata rebela
    crestem inc-o fontanela
    discutam umanitate
    si despre antichitate
    opera si vresuri albe
    apocalipse pesti cu salbe
    elemente constituente
    legi si alte unguente…
    cine-ar fi crezut sa divagam potent
    de la sosete la omniprezent?
    crampeie sciplitoare de dileala
    ce bine ca nu ne cere nimeni socoteala.
    ….
    stai ca nu mai pot sa ma opresc….
    s-o fac de cinci metri????
    mai bine o las atat si de restul completam cu sampanie pe care o deschid eu cu forta mintii…

    Aprilie 6, 2008 la 7:43 am

  29. lumsa

    hai ca ar mai fi mers vreo 10 centimetri… m-am intimidat…
    si, ia vezi, nu ma starni cu vrajitoarele… aici s-a facut intuneric… creierii canta, greierii acompaniaza… poate imi pun straiele de nimfa si ma apuc sa te alerg prin padure!
    numai in ochi sa nu mi te uiti ca esti pierdut!!!

    ps ma astept la pereche… la soseta, sa stii!

    Aprilie 6, 2008 la 7:52 am

  30. lumsa

    am mai intrat de vreo doua ori azi, dar mi-a fost lene… sa-mi scriu. pe urma ar fi trebuit sa-mi si raspund etc. complicat.

    marius, sper ca nu te-ai ratacit in padure… dar cel mai tare sper ca nu te-ai speriat de mine… si-ai fugit in lumea larga, urland… acustic. ar fi trebuit sa te pregatesc cu… frumusetea-mi ravisanta. nu m-am gandit…

    un singur lucru merita mentionat din ziua mea… : de maine ma fac… pescarian!!!! cel putin o luna… rata crimelor in randul bipedelor inaripate si patrupedelor comestibile va scadea considerabil… si asta doar din cauza mea! pestii insa au incurcat-o. ma gandeam astazi ca din toate animalele pe care le consumam noi, si care sunt initial ucise in cele mai groaznice feluri, pestii sunt singurii pe fata carora nu citesti spaima mortii… asta probabil pentru ca n-au mimica, saracutii…
    un poem se merita, stiu, dar nu vreau sa va abuzez – am mai scris si ieri unul…. a ramas neincaltat… vai mama lui, singur pe lume.

    tie si celor care ne citesc din umbra… dar nu se pun la mintea noastra, o sapatamana lux, a-I-a!
    🙂

    Aprilie 7, 2008 la 4:56 am

Lasă un răspuns

