…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

o, mamă / separat o, ceilalţi

o, tată
separat o, fraţii mei
sângele vostru ar trece prin mine
pe voi v-aş recunoaşte
în dimineaţa asta întunecată
tocurile mele de tablă
răsună pe bulevardul central
în carantina oraşului gol

o, prietene, indiferentule
separat, duşmane
vă voi alege iar unii de alţii
la petrecerea de după victorie
masa va şedea pe o pânză de iarbă
pânza pe un vulcan
va fi belşug
saltimbanci menestreli
voi aduce circul la voi
şi corida
vom râde vom glumi
eu voi ţine amnarul
separat, ţeapa

o, mamă
te-am recunoscut
după o vreme am uitat
că mă târăşti după tine
pe unde te-ntorci
tata ne-a părăsit

separat
ceilalţi

71 responses

  1. lumsa

    separat
    ceilalti
    se tin dupa tine
    ca dupa mirosul hranii care i-a scos din
    scorburi
    si mama
    si tata
    au lasat ei merg la circ
    sa stearga fardul cu degetul
    sa planga rimelul
    sa schimonoseasca colturi de guri
    de sus in jos
    si invers
    salturi fara plasa de siguranta
    palpitatii in firul de par
    miros de fiare
    de dincolo de zabrele incerte
    si gongul.
    canta-ti sarpele in unduiri
    scoate un nou univers din palaria ta
    ghiceste-ne in asul de pica
    da-te de trei ori peste cap
    fa-te un ghem –
    vreau sa te iau acasa.

    Aprilie 4, 2008 la 10:49 pm

  2. visalon

    o, ioana,
    te-am recunoscut chiar atunci cand tu erai atat de departe de tine
    purtata de cuvant spre dimineteata crepusculara
    de dragul experientelor bungee jumping
    si serilor pline de fun
    in care ne adunam in jurul focului
    de dragul ginului din pahare
    al tobelor si bancurilor cu Bula
    inlocuite astazi de mitul femeii irlandeze:
    spre care Grauenfels ne recomnada sa ne grabim:

    HITE WOMEN

    First date: You get to kiss her goodnight.
    Second date: You get to grope all over and make out .
    Third date : You get to have sex, but only in the missionary position.

    IRISH WOMEN
    First Date: You both get blind drunk and have sex.
    Second Date: You both get blind drunk and have sex.
    20th Anniversary: You both get blind drunk and have sex.

    ITALIAN WOMEN

    First Date: You take her to a play and an expensive restaurant.
    Second Date: You meet her parents and her Mom makes spaghetti and meatballs
    Third Date: Y ou have sex, she wants to marry you and insist on a 3-carat ring.
    5th Anniversary: You already have 5 kids together and hate the thought of having sex.
    6th Anniversary: You find yourself a girlfriend. Preferably an Irish gal.

    JEWISH WOMEN
    First Date: You get dynamite head.
    Second Date: You get more great head.
    Third Date: You tell her you’ll marry her and never get head again.

    CHINESE WOMEN
    First date: You get to buy her an expensive dinner, but nothing happens.
    Second date: You buy her an even more expensive dinner. Nothing happens again.
    Third date: You don’t even get to the third date and you already realized nothing is going to happen.

    INDIAN WOMEN

    First date: Meet her parents.
    Second date: Set the date of the wedding. Third date: Wedding night.

    BLACK WOMEN
    First Date: You get to buy her a real expensive dinner.(Or a cell phone
    Second Date: You get to buy her and her girlfriends a real expensive dinner.
    Third Date: You get to pay her rent.
    Tenth Date: She’s pregnant by someone other than you .

    MEXICAN WOMEN

    First Date: You buy her an expensive dinner, get drunk on Tequila, and have sex in the back of her car.
    Second Date: She’s pregnant.
    Third Date: She moves in. One week later ~ her mother, father, his girlfriend, her two sisters, her brother, all of their kids, her grandma, her father’s girlfriend’s mother, her two cousins, her sister’s boyfriend and his three kids move in and you live on rice and beans for the rest of your life in your home that used to be nice, but now looks like a home
    along the Rio Grande.

    The POINT?

    DON’T YOU JUST LOVE IRISH WOMEN?

    o, Ioana,
    oricat de departe de tine ai fi
    orica de departe de mine as fi
    oricat de departe de tine am fi
    oricat de departe de mine am fi
    no problem
    eu stiu ca printre ingerii tai pazitori
    eu stiu ca printre ingerii mei pazitori
    este intotdeauna prezenta, Cliodhna
    zieta care intr-o buna zi
    iti va arata drumul
    imi va arta drumul
    spre locul unde este ascunsa Cupa lui Graal
    si vom canta
    si vom dansa
    la nunta din cer

    Aprilie 5, 2008 la 7:05 pm

  3. lumsa

    carmen, how about the romanian women??? cum nu sunt ele pe firmament? mi se balbaie orgoliul…

    vin cu propunere:
    first date: vraja marii…
    second date: vraja marii take two: disectie pe marii folosofi ai lumii, nirvana, life after death… daca ai noroc: un sarut cast sub clar de luna.
    third date: mama ei iti cere sa-i versi butoiul de varza si sa-i muti si cateva mobile prin casa.
    there is no other date, ant the sex part must have been straggled somewhere between… kant and camus… ???

    Aprilie 5, 2008 la 9:06 pm

  4. ...

    na, n-am inteles what’s the point. daca ai fi intr-atat de amabila, carmen, incat sa ma clarifici, as fi extrem de.. grateful

    Aprilie 5, 2008 la 10:55 pm

  5. platinet

    ptiu dracie da’ ce v’ati mai mioritizat inglizashte. cum face oaia in irlandeza mey?

    Aprilie 5, 2008 la 11:19 pm

  6. complicat.

    Aprilie 5, 2008 la 11:42 pm

  7. ...

    da, am luat-o pe anglicisme, dupa cate se pare. ma bucur nespus ca ai reusit sa identifici successfully despre ce language este vorba. cu putin noroc, in ritmul asta, Iq-ul tau va ajunge la pragul nesperat de 50 de unitati. tine-o tot asa, deci!

    Aprilie 6, 2008 la 12:46 am

  8. platinet

    punkutletz ma poti edifica mey cum face capra in irlandeza?

    sper ca ai remarcat te intreb cum face nu ce face sau cum sta

    Aprilie 6, 2008 la 1:39 am

  9. platinet

    si inca ceva mey pucktuletz

    pentru cantitatea ta cerebel (cca 1100 ccm) mai putin decat o dacie si aia rablagita tin sa te anunt ca treaba asta cu Iq s’a dovedit a fi lipsita de importanta. Eventual te poti lauda cu cat porti la palarie sa’ti spun cat esti de capoasa. Am vazut recent un test de laborator..o fumeie si’o maimuca. o femela cimpanzeu…rezultatul? unul socant dar nu de neasteptat. Crezi ca poti deduce care a fost?

    Aprilie 6, 2008 la 1:44 am

  10. ...

    poate ca in cazul in care ai respecta conventiile gramaticale, as putea sa deduc, sa remarc si chiar sa efectuez constatari. dar asa… te informez cu durere ca nu reusesc sa inteleg nimic din ce incerci sa-mi spui. dar, trebuie totusi sa iti acord felicitarile de rigoare pentru efortul depus. nu de multe ori copiii crescuti in salbaticie au izbutit sa-si dezvolte abilitatile lingvistice.

    Aprilie 6, 2008 la 2:06 am

  11. platinet

    punktuletz

    nu aveam nevoie de confirmari ca nu te duce smekeria aia de pe umeri sa pricepi nimic. se vede de la o posta. Cu una ca tine enigmele egiptului sau ale altor civilizatii demult apuse ramaneau enigme pentru eternitate. Ce ghinionista’i omenirea domle’ ca nu’s geniile astea ca tine majoritare. Si bash’ ca ma facushi curios al dreaq, care’s mey conventiile alea? Dimi, de cand ne fitilim noi, ai scos o gramada de porumbei ma intrebam chiar de unde pasiunea asta ta columbofila?,

    Aprilie 6, 2008 la 2:59 am

  12. platinet

    scenarista

    astept aplauze la scena deschisa pentru traficul care ti’l fac.

    Aprilie 6, 2008 la 3:02 am

  13. visalon

    lumsa,
    tu m-ai facut sa rad in hohote. se vede ca ai plecat din tara pe vremea cand inca clarul de luna era accesibil, cartile se dadeau pe sub mana, mobilele era mutate de mosafiri dornici sa faca sex cu vedere la strada. Astazi, totul se vinde si se cumpara, inclusiv varza si femeile, iar mobilele se plimba prin casa cu ajutorul unor firme specializate. Deci, astept o noua varianta:)

    Aprilie 6, 2008 la 3:22 am

  14. lumsa

    carmen, stiam eu ca pe tine te voi face sa sa razi… sa stii ca inca mai astept… povesti – scena nu-mi spune nimic. ma tine in umbra… cucului – nu ma mai lasa si tu in necunostinta de cauza (mama ei mi-a cerut sa tin un ochi pe ea in fiecare moment, dar vezi bine ca nu pot – am doar doi si aia mi-s legati de cap).
    mai deunazi ne-ai facut declaratii sub clar de… soare si acum… salivam din greu. mancare n-am mai vazut la fata de ieri… nu-ti mai povestesc…
    dar, as vrea sa elaborezi… cu femeia autohtona a la secolul 21… stii probabil ca vreau sa ma si intorc… vreau sa stiu ce ma asteapta… poate nu ma mai intorc… 🙂

    Aprilie 6, 2008 la 3:44 am

  15. visalon

    Lumsa,
    Scena este foarte ocupata. In curand se va intampla un eveniment. Dupa aceea o sa se intoarca in tromba si ne va anunta noutatile fericite din viata ei. Pana atunci trebuie sa te multumesti si cu mine, chiar daca nu sunt in cea mai buna forma.

    Romanian WOMEN

    First date: She buys him an expensive dinner, but nothing happens because he is too too tired to have sex
    Second date: She cooks him an healthy dinner. Nothing happens again. He falls asleep watching TV. He is having erotic dreams
    Third date: She invites a friend- an irish woman, of course, they both get blind drunk and have sex. The Romanian woman cries all her life listening irish music.

    Aprilie 6, 2008 la 1:59 pm

  16. lumsa

    carmen, va trebui sa ma gandesc foarte bine ca… ce si ca… cum. partea care-mi displace total este… ca s-ar presupune sa-i gatesc…
    se poate si fara? ….si „healthy”? asta deja ma depaseste cu totul…
    cat despre scena, astept de luni de zile… evenimentul important. s-ar putea sa mai dureze inca alte… sapte… dar stii si tu asta…ggggggggggg.
    sper sa-ti rezolvi… forma cat mai repede, asadar… 🙂

    Aprilie 6, 2008 la 5:34 pm

  17. De fapt daca as putea modifica un pic la femei romance, ar fi cam asa : first, second, and last date : They go out to dinner, he pays, they go home, they have sex, he pays again.
    Un pic de rautate pitoreasca nu strica.

    Aprilie 7, 2008 la 7:45 pm

  18. lumsa

    … i kindda like that….
    ca sa fiu in ton cu pitorescul…

    needless to say, i found you… and only you again. your… luck! have no clue where the rest of the people are, but… i wanted to ask someone this:

    is this a staged show, or not….? please tell me it was…
    http://www.pentrunoi.net/profa-de-istorie-sex-oral-.html
    i have a couple of friends who are trying, hard, to keep me posted on what’s going on at… home. 🙂 however, this is little story freaked me out….
    and, since we’re talking about the… romanian women – is it that difficult to get… laid (pardon my french) in romnaia????? what are the… older (at least past 18…) men doing???? or is it a trend of teachers abducting minor students going on????

    sincerely, the other bored….

    Aprilie 7, 2008 la 9:28 pm

  19. draga mea lumsa, mi’ai scazut cu o treapta in fata mea, ai ajuns sa dai crezare amalgamei de tampenii difuzate la DDTV?! Ma miri.Si in caz de ar fi adevarat, poate femeia are un fetis cu minori, poate vroia sa fie bagata in seama, poate e inteleasa gresit, poate e indragostit de minor(nu am fost atent cati ani avea „baiatul” in cauza, daca avea de la 15 ani in sus probabil profesoara era o femeie de grad inalt la care se uda cand isi scapa pixul), poate ii place sexul oral, poate nu o satisface barbatul!In ultimul caz, as putea sa’i dau un mail cu numarul meu de telefon si o pot rezolva cu marinimie si seriozitate, fara prea multe complicatii.Intotdeauna am avut o fantezie ( sunt sigur ca nu sunt singurul) cu o profesoara, e practic imposibil ca in viata unui barbat sa nu fi avut la un moment dat o fantezie cu o profesoara cu jartiere, ochelari si o camasa descheiata prin care iti scapa ochii lejer de fiecare data cand o chemi sa iti explice logaritmul de la exercitiul 2.Pe de alta parte poate ii este ciuda prezentatorului.Sau pe de ALTA parte, realizez ca este o tampenie si termin de discutat pe tema asta.

    Aprilie 7, 2008 la 10:38 pm

  20. lumsa

    dar vad ca te-am starnit, nu gluma…
    inca nu dadeam crezare… ceream relatii cu privire la regizare… iti iau raspunsul drept „da, era regizat” si ma linistesc…
    si apoi, tv „dd” ce mai este???? are vreun hram special? lamureste-ma pana la capat macar…
    felicitari pentru fantezii si… succesul matematic!!!

    Aprilie 8, 2008 la 12:57 am

  21. ddtv – raiul minciunilor, si scenelor regizate, pentru a deschide navala babelor care fac troc intre telenovele si emisiuni de genul carora se gasesc pe otv,ddtv,cosmos tv s.a.

    Aprilie 8, 2008 la 1:03 am

  22. lumsa

    am priceput… sa zic. o sa ma pun eu la curent cu multiplele televiziuni din romania in curand…
    dar cu… babele ce ai??? au fost si ele tinere odata… or fi fost chiar profesoare!! las’ ca o sa fii si tu… baba intr-o zi… si-o sa-ti creasca par pe… barba… o sa te traga gravitatia de toate cele si care incotro… si cate si mai cate. si o sa te uiti si la telenovele, ca orice baba care se respecta!!! 🙂
    sa nu ma intrebi de unde stiu…

    un salut calduros tuturor babelor pe care le cunoasteti… caci ma indoiesc ca intra pe blogul asta… intre doua telenovele si o cura de… lipitori!!!!

    Aprilie 8, 2008 la 5:42 am

  23. visalon

    dragii mei,
    hai sa ne intoarcem la poezia ioanei:
    o, tată
    separat o, fraţii mei
    sângele vostru ar trece prin mine
    pe voi v-aş recunoaşte
    în dimineaţa asta întunecată
    tocurile mele de tablă
    răsună pe bulevardul central
    în carantina oraşului gol

    o, prietene, indiferentule
    separat, duşmane
    vă voi alege iar unii de alţii
    la petrecerea de după victorie
    masa va şedea pe o pânză de iarbă
    pânza pe un vulcan
    va fi belşug
    saltimbanci menestreli
    voi aduce circul la voi
    şi corida
    vom râde vom glumi
    eu voi ţine amnarul
    separat, ţeapa

    o, mamă
    te-am recunoscut
    după o vreme am uitat
    că mă târăşti după tine
    pe unde te-ntorci
    tata ne-a părăsit

    separat
    ceilalţi

    Replica mea a fost la un e-mail a lui Grauenfels, dar…pt ca aveam nevoie sa ma distrez un pic am facut-o comm.

    Cat despre babe numai de bine

    Drag,
    Dochia

    Aprilie 8, 2008 la 1:50 pm

  24. lumsa

    dochia, draga, ma bucur ca esti alaturi de mine in lupta pentru protejarea… babutelor de gurile rele. mie chiar imi sunt foarte dragi – orice creatura umana de pana in 6-7 ani sau trecuta de 75/80 ma bucura nespus si imi vine sa o iau… acasa. 🙂 nu stiu exact ce ma atrage catre aceste doua… terminatii de… spectru, dar tind sa cred ca are de-a face cu un anumit grad de naivitate, respectiv… senilitate, care-i scoate din marea patura a celor cu interese… dubioase, manipulative, rautacioase etc. … care am fi… restul (exclud cititorii/scriitorii… din politete).
    eu una abia astept sa fiu baba… si sa ma iubeasca… stranepotii. 🙂 sper doar sa nu ma senilizez complet, ca sa nu uit de ce… ma iubesc (stranepotii, adica). de aceea fac flotari la creier in fiecae zi si-mi propun ca… de maine sa ma apuc de lecitina…. ziua mea „de maine” are intodeauna niste valente foarte importante, cu atat mai mult cu cat nimeni nu mi-o garanteaza… 🙂 atunci si eu ma infig sa o umplu de planuri… toate bune sau extra-bune! in acest fel simplu, „ziua de azi” este intodeauna… relaxata – un fel de dolce far niente, ca mai e si maine o zi….gggg. (are chiar si-un nume… boala asta….. dar cei multi si desi o numesc procrastinare.)

    compatriotilor mei le spun: m-ati lasat pe mine sa fiu singura… nebuna!(mai ales marius, ca dimi intodeauna s-a tinut intr-o pozitie foarte safe.) nu ca nu-mi place starea de singuratate sau nebunie (dimpotrva, cred ca-mi confera un aer foarte… interesant), dar, totusi, ce bine e cand mai ai un… seaman in preajma! asta a fost declaratia de… dor si, in incheiere, va rog sa ma imaginati… plangand in pumnisori… nu-mi sade deloc bine… cu alura mea ghidusa!

    ali… baba

    Aprilie 8, 2008 la 5:46 pm

  25. hmmm, nu am nimic cu babutele alea dragute, care te servesc cu diferite dulciuri, care te alinte si te lauda.dar sunt si o alta categorie de babe, cele despre care vorbeam ca se uita la telenovele si otv.scorpiile, nu sunt niciodata multumite de ce li se ofera, intotdeauna stiu ele mai bine si comenteaza peste masura, sunt acele femei in varsta care tot timpu cearta pe cineva mai tanar, in autobuz, la coada la paine etc.Pe alea nu le suport, sper sa existe o epidemie de ucigatori de babe insuportabile, sa scap de toate, suprapopuleaza pamantul!

    Aprilie 8, 2008 la 9:18 pm

  26. visalon

    Acum, dupa ce am epuizat cele doua subiecte fierbinti: Sex si babe am o propunere foarte importanta. Daca nu vreti sa revenim la poezia Ioanei, pe care o salut pe acesta cale, hai sa dezbatem subiectul o prietene, indiferentule cu referiri sau nu la Marius W.
    c

    Aprilie 8, 2008 la 10:34 pm

  27. lumsa

    o salut si eu, cu toate ca am mai salutat-o si in trecut… :), ba ma mai si proptesc in fata ei o secunda si, cu capul inclinat spre stanga, ma uit sa vad daca inclinatia altereaza… efectul. well, tot aia: creierii scenei inca imi sunt vitali… 🙂
    nu sunt in forma de dezbateri azi… too little play and too much work always rubs me on the wrong side… si, evident ca pot sa-l invinuiesc pe marius… pentru lipsa mea de joaca, dar n-o s-o fac. 🙂 o sa dau vina pe o situatie… planetara defavorabila (se produc misculatii masive in perioada asta, mai ales in zona mea geografica…).
    ce ma mira insa chiar mai mult decat absenta lui mrius, este absenta lui dimi… ea nu lipseste, nemotivat, mai mult de doua zile de pe blogul asta.
    si, ca sa inchei lista: absenta scenei nu ma mira chiar deloc… 🙂
    … mai degraba as avea chef de o poveste… fantezista, realista, nu conteaza… are cineva? poveste.

    bored, babutele agasante, oricat de insuportabile ar fi, sunt absolut nevinovate. isi aroga niste drepturi de a moraliza… doar pentru ca le strivesc zeci de decade… care daca nu te fac bland si intelegator, atunci de fac nesuferit. hai, poate te conving sa le agreezi… 🙂

    Aprilie 9, 2008 la 1:11 am

  28. lumsa

    SCENA!!!!!!

    i’ve finally sent you pics.!!!!! the same address. check the bulk also, they’re not from my e-mail. if it’s not my name in the subject, then it could be andre luiz. you have to sign up to view them!
    anyway, the last market week just started today. nothing so far…ggg. and, boy, when i’m gonna hit the bottom, it’s gonna be… something else… yet, i think i am ready!!!
    no smile…

    Aprilie 9, 2008 la 1:16 am

  29. ...

    da, si eu ii trag tare cu lecitina, in speranta ca la 30 de ani nu voi ajunge completamente senila, asemeni iubitilor mei parinti, pe care din nefericire n-am apucat sa-i cunosc pe vremea cand nu aveau schizofrenie. dar ce sa fac, incerc pe cat posibil sa iau loviturile nimicitoare ale vietii ca pe o parte integrata a paletei cu trairi iesite din comun si sa asadar, sa ma bucur de ele asa cum se cuvine.
    nu, pana nu apare, in semn de protest, nu mai comentez poezia ioanei cu aceeasi inflacarare ca in vremurile de mult apuse. na ja, next step este sa intru in greva foamei, iar mai apoi sa-mi dau foc in fata la casa poporului.

    grevista

    Aprilie 9, 2008 la 1:21 am

  30. ...

    dimi reloaded

    Aprilie 9, 2008 la 1:23 am

  31. lumsa

    dimi, pai n-ai inteles esentialul: scena da cu sapa din greu….nu ca nu i-ar placea mai tare sa arda gazul cu noi. cat despre tine – stii bine ca esti flebetea ei… dupa mine, evidamente! 🙂 iar greva si auto aprinderea… vor fi inutile daca ea nu este de fata, sa te vada in toata splendoarea arderii…

    purtatoarea de cuvinte

    Aprilie 9, 2008 la 5:20 am

  32. lumsa

    am facut niste sapaturi…. 🙂
    am aflat secretul fericirii…. :get an ugly girl to marry you…

    nu stiu daca este adevarat, si mai ales nu stiu cum ma rezolva pe mine chestia asta, dar este… antrenant…

    Aprilie 9, 2008 la 7:05 am

  33. lumsa

    ma apucase o mare topaiala aseara in jurul casei, pe ritm de rock… dar, cum exista o lege a… echilibrului, m-a pus naiba sa ma uit la televizor… la un documentar, infernal, cum s-a dovedit a fi. asta pentru ca tot vroiam eu poveste……
    si, pentru ca inca vin aici… sa-mi beau cafeaua si… vars creierii, in mod curativ, o sa va spun si voua, ca poate nu stiti povestea asta – ca sa va… bucurati ca traiti intr-o lume… civilizata. intodeauna, la… umbra dramelor altora, ale tale par mici copii… rasfatati.
    o sa incep cu concluzia: sa nu dam arme incultilor… analfabeti si sa tratam cu grija culturi rudimentare… dupa ce au fost colonizate de unii… inteligenti… (asta daca am fi vreunul din noi investiti cu asmenea putere… deci, concluzia este, cum era de asteptat: inutila.)
    este vorba despre tara congo; in mijlocul africii, maricica tare, cam cat europa de est. ei bine, tara asta este (vorbesc la prezent: acum, in timp ce eu scriu) in razboi civil de 10 ani!!! nu o sa va plictisesc cu detalii poetice, cum ca tara este frumoasa in definitiv, ca mai este si plina de resurse rare, ci trec direct la partea macabra. daca vreti povestea intreaga, se cheama „the greatest silence: the rape of congo” (sper ca am retinut corect).
    original colonizati, ulterior sub dictatura, mai apoi invadati de vecini, soldatii (termenul este pretentios, pentru ca ce-i face soldati pe ei sunt doar armele cu care i-au inzestrat culturile evoluate) acestei tari (plus cei ai tarilor vecine) violeaza tot ce prind din doua considerente: unu, ca… le aduce noroc in lupta si doi, ca au drepturi… biblice sa ia cu forta o femeie daca ea zice nu. si este important de retinut ca acesti soldati s-ar presupune sa apere populatia tarii lor…
    sa nu credeti ca este vorba de viol sporadic, este vorba de viol la o scara incredibila – sute de mii de femei… si, de fapt, nici cu se poate sti care este numarul adevarat, ca multe nu declara (marea majoritate traiesc in… jungla). aproape 20000 de soldati u.n. sunt acolo sa incerce sa curme aceasta situatie, dar sunt cu mult prea putini pentru masivitatea acestei orori si pentru faptul ca in congo nu exista pedeapsa pentru viol…
    partea cea mai oripilanta nu este violul, respectiv sex fara acord comun, si nici macar ca multe victime sunt violate de cate 20 de barbati odata, ca li se omoara copiii, sotii (eventual prin taiere in… bucati) sub ochi, ci faptul ca multe, enorm de multe din aceste femei nu scapa… intregi. dupa ce sunt violate, sunt absolut mutilate, raman fara uter, fara vezica urinara, cu incontinenta pe viata (cele care scapa cu viata si au noroc sa ajunga la un spital, trec prin zeci de operatii si stau in spital vreun an) si… nici nu pot sa imi imaginez cum raman cu… creierul. dar, exista inca o parte, inca si mai tragica, daca se poate asa ceva: acesti nenorociti violeaza orice este de sex feminin, de la 80 de ani in jos, pana la fetite de 3-5 ani! ei bine, eu cred ca as fi in stare sa sa le tai, cu mana mea, la toti, pana la ultimul, pe viu, prelunigirile lor de care sunt atat de mandri – cred ca asta i-ar durea cel mai mult.
    si, ca sa fie tacamul complet, femeile violate sunt izgonite de acasa de sotii, familiile lor, au copii rezultati din aceste violuri, multi dintre acesti copii sunt abandonati… este un cerc infernal… si se intampla in… zilele noastre… in timp ce restul lumii… se cloneaza… si mananca cu furculita…
    mi-e o sila cumplita sa ma duc la treaba si viata mea meschina … sau sa ma frece intrebarile existentiale inca o zi…

    Aprilie 9, 2008 la 6:23 pm

  34. ...

    da, zairezii astia, saracii, duc niste vieti incredibile. multumesc ca mi-ai diminuat suferintele prin metoda … extrapolativ-imaginara!

    Aprilie 9, 2008 la 7:09 pm

  35. lumsa

    ma invart… aimlessly. ma gandesc ce-ar fi daca mi-as lasa eu catelo-purcelu’ si m-as duce in congo, sau zair, dupa hotararea dictatorului, sa fac niste ucideri in masa. in momente de genul asta imi pare rau ca nu sunt barbat, cu muschi seriosi pe mine si cu centura neagra pe deasupra. as frange niste gaturi ca pe niste surcele…
    imi vine in minte zicala see no evil, hear no evil, speak no evil… si faptul ca… ignorance is bliss… cu respectivul autohton – fericiti cei saraci cu duhul… dar, frate, nici ignoranta nu-ti garanteaza fericirea…
    acestea fiind spuse, cu draci pe mine, va alipesc un banc cu blonde… ca sa-mi spal pacatul de a va fi spus o poveste atat de urata mai devreme.
    am impresia ca bancurile cu blonde sunt facute de barbati si nu de femei… brunete…
    sper ca nu sunteti blonde… si daca sunteti nu conteaza, va spun eu ca tinta este „femeia”… nu femeia blonda

    Un avion zbura spre Montreal, cand o blonda se ridica de pe locul ei de la Economic Class si se aseaza pe un loc de la First Class. Insotitorul de zbor o vede si o roaga sa-i arate biletul. Apoi, ii spune blondei ca ea a platit un loc la Economic Class asa ca va trebui sa se aseze in spate. Blonda ii da replica :
    „Sunt blonda, sunt frumoasa, merg la Montreal si am de gand sa stau aici !”
    Insotitorul intra in cabina pilotilor si le spune de bomba blonda care nu vrea sa stea pe locul platit ci sta la First Class.
    Copilotul se duce la ea si incearca sa-i explice din nou cum stau lucrurile.
    Blonda ii raspunde la fel :
    „Sunt blonda, sunt frumoasa, merg la Montreal si am de gand sa stau aici !!!”
    Copilotul ii spune pilotului ca – probabil – vor trebui sa astepte pana la aterizare si acolo sa o dea pe mana politiei si sa fie arestata.
    Pilotul ii raspunde :
    „Ce spui ??…e blonda ??…Ma ocup eu atunci! Sunt insurat cu o blonda!! Eu vorbesc „limbajul”!!!
    Se duce la blonda, ii sopteste ceva la ureche, la care ea :
    „Oh, ma scuzati…” si se muta inapoi pe locul ei de la clasa Economic.
    Insotitorul de zbor si copilotul sunt uimiti si il intreaba ce i-a spus de a reusit s-o faca sa se mute la locul ei fara sa mai faca scandal.
    „I-am spus ca First Class-ul nu merge la Montreal !!!”

    Aprilie 9, 2008 la 9:27 pm

  36. ...

    auchci! ma simt profund vexata, in calitate de fosta blonda…

    Aprilie 10, 2008 la 12:02 am

  37. platinet

    mey lumsa

    nu stiam ca ai si inclinatii belicoase. Ca bine zici tu acolo ..ai vazut, dar n’ai inteles mare branza, cu ce se mananca africa. Pune mana pe maceta si purcede la taiat de carice in scop umanitar:))

    Aprilie 10, 2008 la 2:11 am

  38. platinet

    punktuletz

    ia si tu un zairez acasa, cica are banana de omenie:))

    Aprilie 10, 2008 la 2:12 am

  39. lumsa

    yobi, nu ma enerva azi, te rog eu frumos. lasa-ma in durerea mea – chiar nu vezi ca sunt pe dos?

    scena, am venit chitita sa te gasesc aici. vax albina. daca nu intri mai repede incep si eu cu amenintarile, ca dimi. si stii ca la prostii nu ma intrece nimeni… nici macar tu.
    si daca te prind ca nu iei nobelul ala cu fast si onor, te si bat.
    scrie ceva pana nu-mi iau boceluta si fug in congo… sau la dracu’… undeva departe in orice caz.

    moi in verde inchis

    Aprilie 10, 2008 la 4:08 am

  40. lumsa

    … pana ma iei tu acasa sa-mi oblojesti aripa, imi fac singura… proteza din scobitori… imi trec si nervii… ma intorc si din congo, imi fac sicasa la tara si-mi plantez si copacul…
    si, daca tot am trecut la schimbari inutile de saptamana asta, si m-am hotarat sa nu mai comestez (?) gaini, porci si vaci, unless vin singurele la mine acasa si se sinucid romantic, se auto-gatesc si mi se aseaza si-n farfurie, ma gandii sa ma las si de… documentare… prea ma supara faptul ca dramele altora sunt mai cu mot decat ale mele….gggg. sa nu mai spun ca nu-mi mai permit… extaze care sa ma tina mai mult de o zi. (cam gravidoid!)
    in acest spirit pozitiv, la cafeaua tuturir inceputurilor, imi consemnez acest inceput de zi acisilea… ca sa nu mai am cale de intoarcere. 🙂
    si ma arunc si-n niste versuri, ca-ntr-un ocean refrisant, ca am asteptat destul dupa marius sa se intoarca de la pescuit sau sa-si piarda seriozitatea care l-a lovit brusc, subit si pe neasteptate si sa ma tina… de companie… iar in tine nu-mi mai pun sperante… inca de pe vremea cand imi spuneai povesti cu iele si incercai sa ma convingi ca am ochii galbeni…

    as incepe cu o foaie
    de o culoare anume
    dar n-am chef de… populisme
    si nici de rime perfecte
    liiceanu imi vine in minte
    si sistemul de iluzii
    si o boala rara deasa
    dedesubturi sangerande
    dincolo de derm
    un alt fel de goliciune
    sau tesutul moale visceral
    gri si inervat
    convalescente lungi de toamna
    care nu mai ies din iarna
    astenii de primavara
    vara singura saraca
    o gasesc aplatizata
    fara cap si fara coada
    sper sa mergem la paris
    la vie en rose
    ori
    life is but a dream:
    row your boat!
    there isn’t much else you can do
    any…who

    Aprilie 10, 2008 la 6:07 pm

  41. platinet

    lumsa

    mai bine iti sta nervoasa decat poeta

    Aprilie 10, 2008 la 8:11 pm

  42. ...

    pai yobi… tie iti sta mai bine cand taci!
    na ia… arrivederci!

    Aprilie 11, 2008 la 12:09 am

  43. platinet

    punktuletz

    te’am intrebat cat arata big ben-ul?

    Aprilie 11, 2008 la 12:19 am

  44. lumsa

    dimi, ce-mi place ca… ma aperi de oamenii rai. 🙂 cred ca ar fi oidee buna sa te infiez si sa te am cu mine zilnic…
    ce mai faci tu??? cum mai merge scoala? boala? blogul… viata… universul…

    yobi, ascutimea observatiilor tale ma… lovesc din plin, dar nu ma dor suficient. pana maine imi fac si bull’s eye, ca sa stii unde ma doare cel mai mult… si sa ai si tu tinta. da’, ia zi, ce nu-ti mai place tie la mine? spune-ti marele of…

    Aprilie 11, 2008 la 1:24 am

  45. platinet

    lumsa

    daca asmuti pe mine catelusa asta pudeloasa si fara botnitza sa stii ca ma superi, nu de alta lumsa dar ma gandeam ca ar exista o solutie prin care am putea rezolva divergentele astea virrtuale. Stii care ar fi? Sa ne’o punem odata si gata, sa vezi ce armonie domneste pe blogul asta:))

    Aprilie 11, 2008 la 2:19 am

  46. platinet

    sper ca ai remarcat finetea in exprimare, vecina cu romantismul chiar

    Aprilie 11, 2008 la 2:20 am

  47. platinet

    a..si inca ceva lumsa

    daca vrei sa o gasesti pe scenarista p’aci atunci tre’ sa te rogi de mine sa intru mai des, nu de alta dar scena intra cand stie ca sunt p’aci, si este normal pentru ca sunt singura persoana care’i mai starneste curiozitatea:))

    Aprilie 11, 2008 la 2:24 am

  48. lumsa

    yobi, nu mi-ai raspuns la intrebare… aveam chef de o analiza… la sange. nu-i nimic. o sa ma duc la doctor pentru asta.
    stii bine ca nu trebuie s-o asmut eu pe dimi – tu o intarati mai mult decat suficient. si ce bine ar fi daca n-ati mai folosi apelative… dragastoase unul cu celalalt. este desuet. mai moderne sunt loviturile sub centura mascate de un zambet… candid si incremenit pe fata pe toata durata luptei. ar trebui sa incercati… poate chiar va veti imprieteni. sa nu spui niciodata… niciodata. orice este posibil!
    cat despre pacea pe acest blog… avand in vedere ca tu esti cel care straneste comotiile, rezolvarea este chiar mai simpla decat… pusul romantic… gandirea obtuza si unidirectionala, fie ea si freudiana, nu este ideala, ba te mai face sa pari si obsedat de la distanta – parearea mea de spectator de la balconul prezidential (zilele astea sunt drama queen!… am chiar si o motivatie… astrala, o sa vezi in cateva zile).
    nu vreau sa o… gasesc pe scena. vreau sa ma gaseasca ea pe mine… este o chestiune de nuanta.
    in loc sa te musti aici, absolut inutil, ba cu dimi, ba cu mine (oricum, ai inteles sper ca eu am abandonat lupta per se, deci: nu-ti mai irosi amunitia!), nu vrei tu sa ne povestesti ceva interesant? sau neinteresant. totuna. strneste-mi si mie curozitatea… nu numai scenaristei. si eu sunt om… singura diferenta este ca nu am un blog al meu si o… patratica cu „aceasta este lumsa”. ba ar mai fi niste diferente, dar tin de talent, si cum ar cam fi in dezavantajul meu, nu le mai mentionez.

    presimt ca atentia mea ti se va urca la cap. as vrea sa franez procesul prin a mentiona ca sunt iar in conul de umbra (nici nu stiu daca este vorba despre leftovers… congoleze sau este ceva nou) – daca nu-ti adresam tie un comment, il adresam… net-ului. stii bine ca scriu… singura de nu ma vad. asta pentru ca de vorbit, vorbesc foarte putin. undeva trebuie sa compensez…
    peace, yobi! si sper ca ai un maslin in curte sa vii cu ramura data viitoare…

    Aprilie 11, 2008 la 4:56 am

  49. lumsa

    gggg…. me, myself and I… nu avem inspiratie in dimineata asta… sa-mi scriu. dar este vineri si asta este suficient. 🙂 intr-o zi o sa-i fac lui vineri o dedicatie speciala…
    si voua o sa va fac. in alta zi.

    asta este pentru scena, cu multumiri… 🙂 si pentru… monstri nostri cei de toate zilele

    Aprilie 11, 2008 la 5:26 pm

  50. ...

    catelusa virtuala, yobi ?! pai, off, sa ma saruti undeva!! si sa stii ca sunt turbata, atentie, deci! stay away.

    Aprilie 11, 2008 la 9:36 pm

  51. ...

    yobi.. platinet, pardon. dar vroiam sa te intrebam, eu si o veche amica: ai operat vreo schimbare en punto s… ! hai, spune.

    Aprilie 12, 2008 la 1:03 am

  52. ...

    lum… 🙂 pai vine cam asa:
    -blogul e inchis;
    -scoala am abandonat-o de mult;
    – iar viata.. e pe terminatelea.
    but what about u? how are you lately? sa stii ca duminica astept sa ma servesti cu torturile alea… si bineinteles ca eu am sa iau eu bucata a’ mai mare.

    Aprilie 12, 2008 la 1:09 am

  53. platinet

    punktuletz

    sunt imunizat mey,
    e bine ca ma pui sa te musc nu sa te ling, aia ar insemna supunere. sa mi te supun eu?

    Aprilie 12, 2008 la 3:18 am

  54. platinet

    lumsa

    sunt mai comod cand vine vorba de scris,
    dar daca esti atat de curioasa , de fapt care fumeie n’ar fi, o rogi pe dimi sa te duca de manutza pe blog la mine si ai ce citi. Daca sunteti atat de fumei incat nu gasiti drumul va pot da niste indicii. acolo in chenarul ala de goglaiala scrieti si voi „lumea lui platinet „si va aduce pe taramul meu, cat priveste comentariile , primul trebuie sa il moderez tot timpul dupa care aveti dezlegare la peste. Este free de cenzura ca si aici

    Aprilie 12, 2008 la 3:23 am

  55. platinet

    scenarista

    nu imi cer scuze pentru reclama asta „mascata” ci era un fel de invitatie, nu ca sa’mi faci trafic oricum nu asta ma intereseaza, la un moment dat eram inaintea ta in top pe wordpress:)). este cu totul altceva, poezia nu’si are locul.

    Aprilie 12, 2008 la 3:27 am

  56. lumsa

    dimi, cand ai scris si tu mai mult de o propozitie… am fost eu cu monstri la pascut/tratament/cosmetica. de obicei… cam asta fac eu cu viata mea. 🙂 si daca a ta, la 12 ani, este pe terminatelea…. a mea este deja putrezita, descompusa in elemente… primordiale. numai parul mi-a mai ramas… marturie, si oasele. ca… sunt, deci.
    de ce ti-ai inchis blogul???? chiar l-ai inchis? palnuiam sa te vizitez in cincinalul urmator… 🙂 stii ca nu ma duc pe la nimeni, deci sa nu mi-o iei in nume de rau. de tinut la tine tin ca la copiiiiiiiiiiiii mei. 🙂 si ai intotdeauna atentia mea sporita, marita, largita, lungita!
    torturile ti le las tie pe toate. eu daca mai bag ceva dulce in mine dau in diabet. sper sa n-ai vreo preferinta… iau si eu ce gasesc de-a gata, cu conditia sa aiba… capsuni. sunt touched though… ti-ai notat in agenda???? in tocul usii… in rama patucului…?

    yobi, cum tocmai spuneam, nu ma dau pe blogul altora in aceasta perioada… scurta a vietii mele. dupa ce ma vindec bine de tot, if ever, poate ca o sa vin sa te vad si la tine acasa… asa ca o sa mai raman cu… curiozitati (cucufonia este permisa, nu?) masive in ceea ce te priveste… si te voi observa cum te vei outo-portretiza pe blogul asta, one comment at a time. mi se pare oricum mai interesant… iar curiozitatile mi le infrang destul de usor, contrar legilor firii.

    scena, trepidez din emotii… 🙂

    Aprilie 12, 2008 la 4:12 am

  57. lumsa

    hai ca ati incurcat-o. cu totii. asta pentru ca imi intarzie… ride-ul…
    s-a zis cu depresiile si alrte zone de relief dubioase… in noaptea asta. sper macar sa scapati de un poem… poate vine cursa pana termin cu dedicatiile… caci am una pentru fiecare… sper sa nu le incurc… ha, hi, hu, ha, ha, ha… 🙂 🙂 🙂
    ca sa-mi fac incalzirea… am ascultat muzica romaneasca. stiu, voi sunteti satuii de ea. eu nu…

    o sa incep cu… mine, de la… marius: (are o importanta maiximoruma intru-cat m-a fentat la creieri saptamana asta… incjhid paranteza… si nu pot perntru care sa-l las… invingator la puncte… pardon, abia a….cum o inchid…
    eu nu pot sa fiu serioasa o vesnicie!!!! ma depaseste. 🙂 este un defect din nastere. cu drag, imi fac o dedicatie de la tine… pentru ex-nebuna… ta si pionii ei:

    dimi, tu ai fi fost prima, daca nu ma supara marius, sa stii. si pentru tine am gasit o piesa ideala… intru-cat contine xcuvantul … contesa. stiu ca iti place. 🙂

    ps de acum incolo cu aceasta piesa muzicala ma voi recomanda… drept romanca. si asa toti strainezii inculti cred ca transilvania este in… ungaria… ggg

    carmen, vroiai sosete? te aduc direct la sursa, sa ti le alegi singura…. 🙂 🙂 cum ti-e forma????

    yobi, si pentru tine am gasit una pe masura… 🙂

    si, la categoria… musca… cei pe care-i cunosc cel mai mult… si cel mai putin (n-am gasit nimic matching in… simplu, pentrui voi; ma gandisem la… parazitii… ca sa fie bobo mandru de mine, dar… nu pot sa… bleep-bleep… atat de mult… plus ca pierd mood-ul de… club)

    bored, sa ne imaginam ca tasha este… de 93 de ani! 🙂 si ca va rupeti in figuri… in semn de pace…

    scena, esti ultima pentru ca esti cea mai tare… si eu… „ca tine” vreau sa fiu! 🙂 🙂 de cnad m-a facut mama mea si am dat cu ochii de tine…

    vreau la…. twist cu tine….. ggggg

    haidi pa!

    Aprilie 12, 2008 la 8:55 am

  58. lumsa

    scena, ok-aza-ma…. am pus prea multe linkuri…. m-a lovit un entuziasm rarism. 🙂 ma duc sa-mi pun camasa de forta, sa nu-mi fuga…

    Aprilie 12, 2008 la 9:01 am

  59. platinet

    lumsa

    nu asteptam explicatii, ti’am oferit o varianta de satisfacere….evident a curiozitatii tale. SI mai vreau sa’ti spun ca nu insist sau ma rog de tine. Acum ca o curiozitate personala, persoane sanatoase pe aici sunt? De ce am eu asa mare trecere la suferinzi? nici macar nu’s doftor.

    Aprilie 12, 2008 la 12:58 pm

  60. lumsa

    mai, eu va scot la… dans si voi nimic…. halal petrecareti sunteti. sau io??? bine, fie, le iau eu asupra mea pe toate… sa-mi tina de cald.

    tu, yobi… ai trecere pentru ca ii cauti cu lumanarea!!!!! daca te duci pe bloguri cu oameni normali, acolo n-o sa mai ai atata…. succes. cred…
    si, ca sa-ti rezolv curiozitatea… mai vin si persoane sanatoase, dar pleaca repede. trebuie sa fii pe faza, cu ochii gogonati! si asta pentru ca scena nefiind aici sa pastreze un echilibru intre cei normali si a-, raman doar cei cu… a in fata. dar lasa ca vine ea, in… trompa, cum ne-a amenintat carmen, si sa vezi ce bine o sa fie.

    sefa lor

    Aprilie 12, 2008 la 9:29 pm

  61. platinet

    lumsa
    ma intreb daca normalitatea mea este una si aceasi cu a ta , sau a altora. parerea mea , cel care spune ca este normal este de fapt cel mai mare nebun in schimb cel care’si recunoaste nebunia este pe jumatate vindecat pentru ca este constient de existenta ei.

    Aprilie 13, 2008 la 12:30 am

  62. platinet

    „normalitatea” lor ma facut sa nu mai intru pe blogurile acelea.

    Aprilie 13, 2008 la 12:32 am

  63. ...

    na ja… a durat ceva, dar am venit pana la urma sa facem un vals.. vienez. am fost busy cu niste …kestii! u know.. whatever.

    lum… stiam. 🙂 si eu tin la tine ca la proprii mei… copiiiiiiiiiiiiiiiii :PP. doar stii.

    yobi… na hai, ca te pup. stiam ciar de la inceput, ca este totalmete imposibil ca tu sa fii doctor. la un intelect atat de dezvoltat ca al tau, de mascul, era mai mult decat evident ca esti cel putin rocket scientist.

    Aprilie 13, 2008 la 2:20 am

  64. ...

    un dedicatia.. tancs. mi-a mers la inima… era sa fac stop… 🙂

    happy birthday!!!!! na, uite ca-s prima care te sorcoveste.

    Aprilie 13, 2008 la 2:30 am

  65. lumsa

    simt in piele un aer de pace… imi place!
    pupaturi, valsuri vieneze… sunt pe alta… planeta dintr-odata. oricare, numai alta sa fie…. gggg.
    dimi, no, i don’t know… can i imagime?? sper ca ai facut macar curat in casa… ca sa ma umilesti. 🙂 zilele astea forget about curatenii, vase, rufe… mancare nu mai zic. zilele astea sunt for… searching the bottom of the bottle… for the secret of life…. or something… i don’t exactly know what… but still on the lookout…

    yobi, era sa cred ca si tu ai ceva cu…. nebunii, ca deja….. innebuneam! exista mii de definitii pentru nebuni… iar ei, mititeii, sunt de fel si chip, dar sunt de parere ca au si ei drepturi egale la existenta… at least, daca nu chiar si la un loc pe blog…
    iar normalitatea… este inamicul numarul unu… de care, eu cel putin, ma ascund pe aici. cum inchid computerul am, frate, la normalitate, de imi iese prin toti porii… nu stiu ce m-as fi facut fara blogul asta al scenaristei…gggg….

    sa fim nebuni, asadar!
    asta a fost chemarea mea la nebunie… ca un fel de chemare la pace…
    si, pentru cei care cred ca este… rusinos sa fii usor diliu, iata ca zice domnul seal:

    Aprilie 13, 2008 la 2:48 am

  66. lumsa

    mercic beaucoup, dimi. imi caut buzunarele sa-ti dau schimbat… 🙂

    Aprilie 13, 2008 la 2:51 am

  67. platinet

    punktuletz…
    data onestiatea mea e clar ca nu pot fi doftor, nu prea are meseria asta mare lucru cu intelectul .
    a fi doctor inseamna a fi un om lipsit de scrupule nu doar ca te uiti in gaura curului sau in fundul pizdii in adancaul gatului sau in canalu’ pulii oricarui muritor de rand. Pentru mine a fi doctor este sinonim cu om fara bun simt, un om fara caracter sau de caracter indoielnic intodeauna cu intentii ascunse profitand de handicapul pe care la un moment dat fiecare dintre noi il avem. Un om care este insensibil la suferinta omului, cu alte cuvinte un bastard de spagar nimic altceva..iata dimi de ce nu m’am facut doftor, da’ nici popa, asta am sa’ti explic alta data;)
    cat priveste intelectul tau punktuletz (dimi) nu supralicita, ma pui in situatia sa’ti reamintesc rolul si locul pe care’l ocupi in lumea asta fie ea si virtuala.

    Aprilie 13, 2008 la 8:23 pm

  68. mw555

    ma rog…hai sa zic si eu o vorba la adresa femeii romane…sper ca nu enervez pe nimeni
    1.visul unei nopti de vara…iarna!
    2.batuta mar, dar nu in stil wilhelm tell
    3.nu stim de ce…dar e absurd ca eugen ionescu..
    marele academician francez…
    4.sorry sorry sorry
    5.lumsa m-a pomenit…nu stiu daca de bine…o sa aflu eu pana la urma
    6.de mult n-a mai fost asa o atmosfera incinsa la statiunea balneara ioana d”arc…pana si carmen a venit…desi a uitat de palavre albe…pur si simplu sunt transparent si cu nume schimbat in casuta ei…nu ma supar…e o fata minunata si de caracter …cand iubeste este forever!
    7.ma duc sa schimb un cauciuc la masina vecinei…pur si simplu nu stie sa o faca…si fara vecini nu poate…are totusi 88 de ani si inca conduce…fenomen tibetic inca neelucidat..
    8.asa da vecina…va doresc tuturor sa ajungeti sa aveti vecini si de 88 de ani…si din cei care sa schimbe cauciucurile dezumflate in caz de urgenta…chiar pe ploaie!
    9.sf valentin a trecut…dar vad cu bucurie ca are o continuare in zona crespusculara
    10.ave!

    si acum dupa cei 10 prunci ….mai asteptam si altii!

    Februarie 19, 2009 la 5:01 am

  69. mw555

    canta-ti sarpele in unduiri
    scoate un nou univers din palaria ta:
    nu ma pot impotrivi unui nou univers intrucat asta ne-a fost destinat :
    in caz ca lumsa si-a risipit toate tuburile…mai am si eu cateva pentru weekend in cazul ca e vreo pana de tv…sau pur si simplu nu exista in casa aparatul de iradiat clasic pe sute de canale…


















    Februarie 19, 2009 la 5:41 am

  70. daca voi ramane vreodata fara u-tuburi stiu unde sa ma duc. LA TINE!!!!!!! 🙂 sa tii intotdeauna vreo 7 in buzunarul de la piept, pentru zilele mele albastre pe trei…
    multum anticipat!

    Februarie 20, 2009 la 3:03 am

  71. mw555

    sper ca te amuza…au legatura cu talentele romanesti de diverse categorii…sunt reale talente…pe busuioc nu l-am mai trecut…si poate pe multi altii…scuze…si distractie placuta in week…

    Februarie 20, 2009 la 3:44 am

Lasă un răspuns

