…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

SEMNEAZA PENTRU SORIN OPRESCU !

preluat dupa ciococioco on Apr 17, 2008

Numai pentru atat si tot il voi vota pe medicul Sorin Oprescu la primaria capitalei:

Juramantul lui Hipocrat

”Odata admis printre membrii profesiunii de medic:

Ma angajez solemn sa-mi consacru viata in slujba umanitatii;

Voi pastra profesorilor mei respectul si recunostinta care le sunt datorate;

Voi exercita profesiunea cu constiinta si demnitate;

Sanatatea pacientilor va fi pentru mine obligatie sacra;

Voi pastra secretele incredintate de pacienti chiar si dupa decesul acestora;

Voi mentine prin toate mijloacele onoarea si nobila traditie a profesiunii de medic;

Colegii mei vor fi fratii mei;

Nu voi ingadui sa se interpuna intre datoria mea si pacient consideratii de nationalitate, rasa, religie, partid sau stare sociala;

Voi pastra respectul deplin pentru viata umana de la inceputurile sale chiar sub amenintare si nu voi utiliza cunostintele mele medicale contrar legilor umanitatii.

Fac acest juramant in mod solemn, liber, pe onoare!”
Formularea moderna a juramantului lui Hipocrat, adoptat de Asociatia Medicala Mondiala in cadrul Declaratiei de la Geneva din anul 1975.

Pana la vot, merg sa semnez pentru el. Haideti si voi!

PIATA DOMENII
PIATA SUDULU

PIATA PROGRESULUI

PARCUL CISMIGIU

PARCUL BAZILESCU

PARCUL CAROL I

PARCUL IZVOR

PARCUL TITAN

PARCUL HERASTRAU

PIATA UNIRII

Doc, venim!

6 responses

  1. lumsa

    ahaaaa…
    sunt pe dinafara si n-am nici acces la… piete/parcuri… dar eu va doresc succes!
    eu o sa-l votez pe… barack, ca-i ruda cu tine!!!!!!!!!!!!! 🙂 stiu ca-ti place…

    Aprilie 18, 2008 la 6:44 am

  2. politică… hmmm
    aş semna, pentru că îl susţii tu. pentru ceea ce este cu adevărat, nu ştiu dacă m-aş risca. oricum, nu sunt în bucureşti, aşa că rămâne la nivel de discuţie.
    PS: mă bucur să te regăsesc! mult succes şi numai bine!

    Aprilie 23, 2008 la 3:46 pm

  3. imi cam place, recunosc. mai mult, semanam foarte bine. amandoi tachinam strasnic. doar ca sunt ceva mai scunda…:)

    hey, BM, pe unde-mi esti? tell me u’re happy…

    Aprilie 25, 2008 la 4:54 am

  4. lumsa

    barac ioana… barack obama – chiar semanati… 🙂

    Aprilie 25, 2008 la 5:19 pm

  5. ‘Sanatatea pacientilor va fi pentru mine obligatie sacra’

    –– cind un alt(cineneva) cisidera boala mai buna decit un semen al sau,
    ei, bine, da, semnez!
    indiferemt cine face acesst juramint

    si chiar semnez pt ca semnez de impostura si basacalie, indifent cine face aceest legamint!
    PUNCT!

    Octombrie 21, 2009 la 4:42 pm

  6. lum, tenul ne face frati!:) de cand esti aici?

    anamaria, vom semna impreuna pentru mai mult decat aspirina saracului:)

    Octombrie 29, 2009 la 1:14 am

Lasă un răspuns

