…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Paste fericit!

47 responses

  1. ...

    mulmumim… si tie la fel !

    Aprilie 28, 2008 la 4:22 pm

  2. lumsa

    in sfarsit, vad promisiunea cu ochii mei de melc… care ies din cap doar daca le canti. iti raman vesnic recunoscatoare si ma uit la aceste lalele cu o mare veneratie; ma posternez in fata lor ca in fata sfintelor moaste si ma arunc in cap intr-o noua saptamana…

    Aprilie 28, 2008 la 5:15 pm

  3. Paste Fericit! 🙂 I. niste lalele ca e vremea! imi pare bine c-am vazut! si lumsa e aici… n-am mai vorbit de mult!!!!

    Aprilie 28, 2008 la 6:36 pm

  4. ...

    pe mine nu ma vezi?

    Aprilie 28, 2008 la 8:06 pm

  5. lumsa

    sunt incantata & descantata (tot cu ochii la exterior!) sa-ti vad cupa de vin, r. 🙂 pe tine chiar ca nu te-am mai vazut demult. ai hibernat bine? cum e primavara? sau te-ai facut cadou vreunui copil obraznic cu ocazia pastelui si acuma esti impuns cu degete curioase, tras de urechiuse si hranit salata verde? nu merita ei iepurasi, pe bune. da-le niste ciocolata la metru…

    dimi, nu cred ca te stie sub forma de… puncte!

    Aprilie 28, 2008 la 11:46 pm

  6. dianette

    Sper ca ati pascut bine cu totii! 🙂 E cam tarziu sa va mai urez ceva.

    Aprilie 29, 2008 la 1:31 pm

  7. lumsa

    poti sa ne urezi un 1 mai muncitoresc cu caldura la mare… cu conditia sa o faci pe 5 mai!

    stiu eu ca asta faceti voi acolo – va legati pastele de 1 mai si va trageti o mica vacanta… ce rasfat pe voi…..!
    cu mic cu mare
    la mare
    chiar daca-i frig si nu soare
    sa ne digeram caltabosii (vai cat nu-mi place cuvantul asta)
    si mieii
    la o halba de bere
    si-un varf de picior in apa ca gheata
    sa visam la vara
    cand va fi cald afara
    pam-pam.

    Aprilie 29, 2008 la 5:23 pm

  8. dianette

    Na dann.. caldura mare, de 1 mai la mare!!! 😛

    Aprilie 29, 2008 la 9:33 pm

  9. lumsa

    asa da! acuma ca s-a intrunit nr de ganduri pozitive concentrate pe temperatura zile de 1 mai, s-ar putea sa intrati in apa pana la… genunchi. 🙂

    pe acest gand minunat, imi amintesc ca odata am facut rime pe genunchi, despre genunchi, ca mi-a mai tinut cineva isonul trililiu, ca nu mi i-as putea plia in fata decat daca as fi un caracter dintr-un fim de groaza, sau, fie, sf, si ca sunt, pana la coada, absolut neinteresanti. acest tren de marfa al gandului ma aduce la concluzia ca mai bine ziceam „s-ar putea sa intrati in apa pana la jumatatea coapselor…”. deja devine mult mai… promitator, chiar cu o nuanta erotica, neintentionata neaparat, dar buna la casa omului, indiferent de anotimp si pozitionare geografica. cred ca si eschimosilor le creste pulsul daca se gandesc la… coapse, si nu necesar la cele de urs polar. trenul deja devine accelerat si imi aduce pe tapet chiar si un banc… cu eschimosi:
    un geolog si un eschimos la pol.
    deodata vad ei in zare un mare urs polar care pare sa cam alerge in directia lor. eschimosul se apuca sa-si puna schiurile in picioare. geologul:
    de ce-ti pui schiurile? stii ca alearga mai repede decat un om pe schiuri.
    eschimosul:
    pana una-alta, trebuie doar sa alerg mai repede decat tine…

    choo-choo! n-am directie dar sosesc in statie la linia franta. feriti peronul…

    Aprilie 29, 2008 la 10:38 pm

  10. lumsa

    intre timp am capatat o mare directie: vecinii de dedesubt au nascut (nu david – frate-su’… cu putin ajutor de la nevasta…ggg), cei de deasupra continua sa-mi tranteasca capacul de la wc in creieri cand mi-e lumea mai draga si somnul mai dulce, de plouat n-a mai plouat de-un secol si simt ca mi-am pierdut vlaga de tot, relatia catelo-pisiceasca ma imbolnaveste de inima, traficul este adorabil decat daca-l privesti de sub palarii cu boruri largi, viata este frumoasa (n-am zis eu, ci altii mai isteti), banii ma plictisesc, mancarea ma scoate din minti, inteligenta cea mare se lasa asteptata (n-am avut o ordine premeditata)…. totusi, nu mi se mai scorojesc demult tavenele-n cap, cafeaua continua sa fie buna, inconstienta joaca inca rolul principal in relatia cu realitatea, cosmogonia ma fascineaza, pensiunea ta imi asigura the ultimate day dreaming fix, tinerii mananca prajituri cu iarba si rad fara sa dea cu mana in masa pana o rup si, peste toate astea si inca multe altele, eu contnui sa dau mic din maini si din picioare… conform legilor firii.
    asta a fost un fel de incurajare (caprele tuturor vecinilor sunt demult moarte!) si pentru aducerile aminte… cu aroma arborelui de ceai si a rozatoarelor mai mult sau mai putin imaginate din varful patului, cu inima-n gat… daca iti vine iar sa ma intrebi daca mai stiu ceva despre michael, raspunsul este acelasi. si nici vasul nu l-am recuperat. poftim. bine?

    dimi, esti deja la mare?????

    chiar. care este un pret decent pentru o camera la mare??? este mai scump decat la monaco?

    Aprilie 30, 2008 la 5:49 pm

  11. ...

    la mare nu ma mai duc deoarece e mai ieftin in alta parte… 🙂 unde e mai cald si mai curat si lume mai putin nesimtita. ultima data cand am fost a costat vreo 20 de milioane… doua pers, varf de sezon, trei stele, sase zile si nu stiu cate nopti…

    Aprilie 30, 2008 la 6:37 pm

  12. ...

    varf de sezon inseamna cand nu are apa 10 grade…

    Aprilie 30, 2008 la 6:44 pm

  13. ...

    la monaco nu stiu cat e… dar stiu ca e mai scump ca-n caraibe…

    Aprilie 30, 2008 la 6:45 pm

  14. dianette

    Nici pe departe. Pasii ma poarta eventual spre Marea Moarta. De 1 Mai nu-mi leg nimic, poate doar o bratara la degetul mic. (de la piciorul stang, glezna dreapta). Un cappuccino sarat, cu apa din mare, ori lacrimi amare pe clapele pianului l-am rasturnat. Ma scuzati.. caut o carpa muiata-n lacrimile norilor de ieri seara sa sterg cu sarg cafeaua amara…………

    Aprilie 30, 2008 la 8:21 pm

  15. ...

    acum ma duc sa ma fac cu crema pe, pielisoara. sa imi iau
    pijamaluta de bumbacel , cu bulinute, sa imi spal dintisorii
    cu pasta de dinte de-men-ta ! sa imi beau lapticul, sa ma
    furisez incoace si incolo !

    Aprilie 30, 2008 la 8:27 pm

  16. ...

    عذرا ، وانا ذاهب مجنون

    Aprilie 30, 2008 la 9:24 pm

  17. lumsa

    si mie/noua de ce nu vrei sa ne zici unde te duci tu, daca zici ca zona este lipsita de nesimtiti (deja temeratura apei nu mai conteaza; si nici ca este stransa intr-un lighean, doar pe timp de ploaie)? huh??? unde te duci?
    altfel, tot ce ma mai pasioneaza sa stiu este cum te furisezi tu „incoace si incolo” si mai ales care-i legatura furisatului cu acea scriere arabica? locuiesti in vreun serai? esti a 85-a nevasta a lui ali? scoate cartile pe masa si ghiceste-mi ceva spectacular in… orientul indepartat.

    dianette, alegerea este minunata… cand o sa vreau sa ma sinucid prin inec, acolo ma voi duce. ma rog, mai degraba va fi sinucidere prin… plutire prea indelungata. si uite cum ma gandesc de doua ori la numele david azi. unul mai israelit decat altul, dar cel putin unul era rege…ggg.
    cat despre pianul vechi… si intermitenta gustului „sarat” si „amar”, tot ce pot sa spun este: trebuie fuguta sa instaurezi zaharul candel in tron, sau macar un pahar de porto… pe urma vreo doua fugi executate artistic si o sa vrei in bahamas!

    cheers!

    Aprilie 30, 2008 la 11:22 pm

  18. ...

    nici eu nu am inteles cum e cu furisatul incolo si incoace. :)))
    e un citat apartinand unei vechi si bune amice… 🙂
    in arabisch ziceam ca sunt cam nebuna. am spus-o de prea multe ori in romana, english, espanola, deutsch… si ramasesem fara foreign languages, riscand astfel o… tautologie.
    pai spuneam ca e lume mai putin nesimtita… la noi romanii se gaseste o combinatie unica cand vine vorba de servicii: scump si prost. si uite asa contrazicem noi zicala care zice ca daca e scump trebuie sa fie si de calitate…
    nu stiu unde o sa ma duc in vacaciones.. cred ca undeva in africa est. am auzit ca se poate muri de ebola foarte repede…

    Mai 1, 2008 la 12:38 am

  19. ...

    ma duc sa-mi savurez linistita ceaiul de sunatoare, dupa care am sa „divinez” in tea leaves si o sa comunic rezultatele deindata.
    cheers! 🙂

    Mai 1, 2008 la 12:43 am

  20. ...

    …contra cost, bineinteles

    Mai 1, 2008 la 12:46 am

  21. ...

    dar unde e MW???

    Mai 1, 2008 la 12:48 am

  22. dianette

    :)) Bahamas… mmm
    Pana ajung acolo… ma duc sa savurez o baie fierbinte si in loc de… sarat- amarui am sa ma scald in miere caci zaharul imi provoaca durere… acompaniat de un pahar de porto la sugestia matale…

    Cheers, doamnelor! 😉

    Mai 1, 2008 la 1:19 am

  23. ...

    savurare placuta! 🙂
    na ja… atunci da-o-ncolo ( si incoace) de Africa de est, cu tot cu ebola si malaria si febra nilului si crocodilii gigant. in Bahamas ma duc! acolo poate ca ne vom intalni si o sa va scot la un ceai de sunatoare, sub clar de luna, sa va prezic viitorul cu acuratete-mi binecunoscuta…
    ma duc sa ma scald in aspartam, ca mierea si zaharul au calorii, iar eu sunt o membra respectata in cercurile si patratele din paturile inalte ale societatii anorexicelor..
    good night y buenas noches und gut nacht… espero que van a dormir bien. jo soy enferma.. de los nervios y lamentablemente no puedo hacer lo…
    عذرا ، وانا ذاهب مجنون

    Mai 1, 2008 la 2:12 am

  24. ...

    y a ti, dia, te espera un castigo terible por haver tocado algo que tiene que ver con la comida.. no te voy a olvidar. 😛 asi que… prepara te por lo que te espera. lo que hiciste es imperdonable..

    Mai 1, 2008 la 2:18 am

  25. ...

    y requerda te que soy muy decepcionada. chiar entäuscht bin ich.. 🙂 ))

    Mai 1, 2008 la 2:23 am

  26. dianette

    Amiga mia.. es verdad.. tienes razon.. am atins mierea :((( dar nu am inghitit nici o picatura cu toata durerea insuportabila de gat ce o aveam la ora aceea… Am preferat durerea acelui aliment calorios!! Intelege-ma… Macar in apa de baie sa am ceva dulce.. in rest doar matraguna si pelin…
    Pedepseste-ma!:(((

    Mai 1, 2008 la 1:22 pm

  27. ...

    na ja, I forgive you… but only this time.. 🙂 ))

    Mai 1, 2008 la 5:12 pm

  28. lumsa

    fetelor, stiam eu ca sunteti… amigas, dar nu vedeam dovada. ati facut vreun juramant impreuna, la ceas tarziu si sub clar de luna plina, sa nu aveti de-a face cu… dulcegarii???? se practica inca in cercurile… adolescentine… ritualuluri de genul asta? hai, ca vreau sa fiu tinuta… in curent… sa vad daca ma ia durerea de trigemeni sau de reumatism exacerbat.
    dimi, ne cunoastem de atata timp si tu inca vrei sa ma charge pentru ghicit? da-o incolo… si incoace de treaba. oricum, sa ne intalnim la bahamas suna binisor. spune-mi cand ca sa-mi fac planul cincinal.
    altfel, poliglotismul tau ma umple de respect si umilinta in acelasi timp. ma dau zbatuta in fata geniilor… linguale si imi scot… jobenul, din joben un iepuras, din iepuras… parca nu-mi vine sa scot ceva.
    mw nu stiu nici eu unde ca este… o sa-l intreb telepatic, cu toate ca nicodata nu ma descurc in zona asta a creierului… ggg. vorba este ca nici pe amicul lui nu l-am mai vazut pe aici, nici pe carmen, nici pe bored… nici pe multi altii.
    incredibil ca oamenii mai au si… alta treaba… decat sa arda gazul pe blogul asta. 🙂 tu si cu mine suntem exceptia care confirma regula, pana la proba contrarie… ggg. eu deja simt in madulare ca ma apropii de un fel de sfrasit. va trebui sa ma prind mai intai de ce natura este. intuitia in ceea ce-i piveste pe altii functioneaza destul de bine, dar cand vine vorba tocmai despre mine, imi ia trei luni sa inteleg ce mi se inatampla… si adesea gresesc si atunci…ggggg. oh, well, raman la paharul de porto… ca este desert… si desertul este bun la orice ora si… in loc de orice masa.
    inchin pentru tot zaharul din lume, chiar daca voi doua il dispretuiti!

    Mai 1, 2008 la 5:44 pm

  29. ...

    hi!!! m-am furisat un pic aici, intr-o pauza de la munca asiduaaa pe care o desfasor in incinta propriei locuinte, sa-mi beau sunatoarea la adapostul tulips-urilor …
    asadar, tzin dezmintesc in mod categoriccc ccccum ca.. cca.. ccca as fi in halul asta de poligloata.

    Mai 1, 2008 la 7:40 pm

  30. lumsa

    dimi, n-am inteles mare lucru… tradu asta: „tzin dezmintesc in mod categoric”… esti, sau nu? si daca nu esti, de ce scrii in toate limbile, huh? nu vreau sa-mi irosesc respectul si nici umilinta aiurea-n tramvaiul fara cai… 🙂

    Mai 2, 2008 la 1:47 am

  31. ...

    Whoops, am mancat un „sa”. I am so, so sorry. Sunt poligloatisch pe filiera inglhisch-spanish-doici. „doici” fiind „deutsch” pronuntat fonetical… adica nemteaska. Dar marturisesc ca, pe aceasta din urma am macelarit-o cu barbaritate ani in sir, pana sa ma apuc s-o invat cu cccconsecventa cuvenita, iar trativele in acest sens le-am inceput acum vreo etwa trei months. Na ja, in rest m-am mai kinuit si cu dutch, frenci, norveagiansk, ruscaya, japoneza si…… nenumarate altele. Dar nu prea mult… haraba am luat-o de pe „gugal”, aceasta fiind noua-mi pasiune care imi intuneca judecata si imi provoaca neliniste….
    Mentionz ca pe masura ce imi dau silinta cu unele „tongue”-uri, altele se pierd pentru eternitate in supa neuronalo-diazepamica din bila-mi. Asa ca poliglotismul… mi se duce incet, incet, la fel ca sanatatea mintala de care m-am bucurat odinioara, la inceputurile mele.
    Dupa pauza, am izbutit inca o data sa ma fofilez de la indatoririle gospodaresti, dar, cu toate ca muream de nerabdare sa continui conversatiunea, mi-a fost imposibil intrucat a mea mamica draga si a asezat posteriorul la unicul computer functionabil din casa, ca-sa-si spiele games-urile ei pentru copii de gradinita. si da, am incercat sa o trimit la azilul de batrani, dar nu au primit-o. for unknown reasons, it seems.. na ja, sigur reusesc la anul.

    Mai 2, 2008 la 3:39 am

  32. lumsa

    dimi, in… limbi cu tine n-o sa ma bat. ma iei de nu ma vad…. si cred ca la varsta mea paleolitica nici nu ma mai duc neuroanele sa invat cu usurinta… dar, macar ma stradui sa nu uit si putinul pe care-l mai stiu… prin practica… vezi abuzul de cuvinte, sintagme si figuri de stil de aicisilea…
    nasol ca trebuie sa te bati cu… mamonul pe computer. groasa treaba. nu se uita si dansa la o soap-opera la timp de seara??? cam asa fac mamele cu copii… ca tine (talentati, adica!). ce-as mai rade sa descopere blogul asta si sa ne tina isonul………
    oricum, nu incerca sa ma duci cu „indatoririle gospodaresti”… nu tine! locuiesti cu mama si faci ceva in casa??? eu n-as face mai mult decat sa duc gunoiul si sa merg la… boxa (astea erau my chores pe vremea… dictaturii 🙂 ) nici vasele nu le-as spala, intrucat nici nu as manca din vase, ci pe servetel! as prefera chiar sa nu mananc deloc decat sa spal vase. clar!
    deci, dianetta este sora ta?????? de mult??

    Mai 2, 2008 la 6:32 am

  33. ooooooooohhhhhhhhhmmmmmmm….
    pai, house chores.. este tot timpul de facut. na ja, stii, am de dat cu aspiratorul, sters parfu’ , facut ordine in dulapul cu tranchilizante( le aranjez in ordine alfabetica), udat sunatoarele, hranit porcii, etc…
    tu risti un meeting cu noi in bahamas?! cine stie ce nebune/ obsedati suntem. dar in fine, nu stiu cand si cum sa-ti zic sa-ti planifici planurile penta anuale. 😦 leider, nu am prea mare putere de decizie atunci cand se planifica excursia anuala a familiei. de obicei se merge… in scopuri curative, la cate o clinica cu specific mintal, din insorita elvetie..
    nu se uita la soap-opera. 😦 nu sunt pentru nivelul ei de cultura si civilizatie… mai face doar cate o auditie din Bach, Vivaldi, Beethoven, Mendelson… Marylin Manson.. hihihih! nu, fara el.. si bineinteles ca asta la maximum, ca eu sa innebunesc si mai tare, iar madama de vizavi, care are 60 de ani si probleme cardiace sa… aaa.. aa..aaaa..
    pai na, cum de cand?! de cand m-am nascut, de cand vroiai?
    🙂 juraminte ne-am facut sub lumina palida a ecranului pc-ului..

    Mai 2, 2008 la 3:04 pm

  34. lumsa

    dimi, daca zici ca faci chores, revin la vechea propunere: fii copilul meu, te rog! de cand sunt „la casa mea” imi aduc aminte, cu lacrimi in ochi, scurse spre nas (aici imi revine in minte porcul mistret din „the lion king” care plangea cu clabuci… la nas! bestial!), de vremurile bune cand tot ce faceam se rezuma la entry-ul meu de mai sus, dar, tata, de cand nu mai stau cu mamisoana, dracii ma gasesc incercand sa tin casa in ordine, disciplina si curatenie. ce n-as da sa am un copil care sa-mi stearga… celulele moarte din vitrine si sa-mi dea cu aspirataurul prin mormanul de par de animale, strans cocoloase pe la colturile… magnetice ale casei. urasc parul!!!!!!!!!!!!!! rau il urasc. de vase scapi ca am masina! 🙂
    la bahamas ma risc cu oricine!!!! este mult prea tentant. haideti!
    ps. ti-ai resuscitat blogul???? felicitari!

    Mai 2, 2008 la 8:10 pm

  35. ...

    pai, nu stiu cum sa-ti spun, m-am cam intimidat. pentru inceput, de ce nu incepi tu prin a-ti publica o declaratie de avevere. succinta, dar… relevatoare. gggg 🙂
    nu-ti face griji, este suficient ca… poti sa comunici acurat in doua limbi. 🙂 mie nu-mi prea iese treaba asta cu alea 1001 de lenguas ale mele. hihihi. dar stii cine e mai poligloata ca mine? dianetta! ea ma bate de ma sparge la Sfanta Treime sus amintita! si in plus… parleste masterfully multe altele.
    don’t be sad… gandeste-te la partea pozitiva: te intelegi bine cu maica , atata timp cat va despart mari si tari. 🙂

    Mai 2, 2008 la 11:35 pm

  36. ...

    n-am resuscitat blogul. 😦 l-am trezit doar din hibernare, ca sa-i dau lovitura decisiva..

    Mai 2, 2008 la 11:38 pm

  37. lumsa

    vezi ca iar ma incurci… ce-i aia „avevere”????
    care vasilica dianette este si mai poliglota! mai – pardon: mey, dar numai inteligenti vin pe aici (pe mine ma exclud din modestie, but of course)… plus ca eu nu „vin”pe aici – eu locuiesc aici!~~~~~
    da, cu cat esti mai departe de parinti, cu atat mai bine te intelegi cu ei…. culmea! dealtfel, reteta functioneaza si in alte relatii in care imediata vecinatate devine agasanta, to say the least… eu cand o sa ma marit, cu unul din australia o voi face si voi cerceta sa nu aiba fonduri pentru a-si cumpara mai mult de un bilet de calatorie, dus-intors!, pe an… eu sigur nu voi avea vreodata… nu ca sa-l vizitez pe el, anywho….
    well, asta a fost un excerpt din filosofia mea de relatii, calde, interumane… am un intreg manual cu care dorm sub perna. daca vrei mai mult, iti dau pe fax…

    Mai 3, 2008 la 1:35 am

  38. ...

    ei, hai, ce te-a apucat?? 🙂 si tu esti poligloata tare. faci niste compositions in english… de imi cad toate plombele.
    avevere.. e avere, na. mai greseste omu. am uitat sa mentionez ca tre’ sa lasi money..s la vedere, astfel incat eu sa pot sa-i… gasesc! damn, ai masina de spalat vase! nah, spalatul vaselor era …flebetea mea, din moment ce la mine in casa no se mananca..
    mai vreau, trimite-mi tot cu vaporul..

    Mai 3, 2008 la 5:14 pm

  39. lumsa

    stai… nu m-a apucat nimic…. si asa ma cred cu mult mai desteapata decat sunt….. 🙂 nimic nu poate sa-mi schimbe aceasta parere…
    avere???? ok. eu nu vad banii la fata niciodata… pusa in aceasta situatie debilitanta, cheltui si ce nu am…. de fapt, cheltui cu precadere ce nu am. asadeci am ajuns, dupa toate calculatiile, sa detin, cu toate ca termenul este impropriu, fabuloasa suma de minus $80,000.00. evident, o sa-i iau cu mine in groapa… ca nu vad ce altceva as putea face cu ei.
    ce zici? sunt suficient de avuta pentru gusturile tale??? vrei sa bat suta intai si abia pe urma sa mai vorbesc cu tine????

    Mai 3, 2008 la 6:42 pm

  40. ...

    nah, nici o sansa. sunt neinduplecabila. mai pune un zero… si inmulteste cu -1.

    Mai 4, 2008 la 12:46 am

  41. ...

    atunci mai discutam..

    Mai 4, 2008 la 12:46 am

  42. lumsa

    zerourile si numerele negative ma scot din minti. nu le pricep, nu le pot… atinge… deci nu exista! convinge-ma de contrariul si reevaluez…
    ps sa inteleg ca m-ai… pensionat? n-am bani, dar am alte avutii, mey! daca esti cuminte si te infiez, ti le las tie pe toate… cu limba… moarta…

    Mai 4, 2008 la 1:10 am

  43. ...

    :PP Bine, atunci banuiesc ca ma poi adopta. Iti dau unda verde (poate chiar si albastra) ! O sa fie grozav!!!O sa facem schimb de impresii, de parume, de organe( o sa-ti donez un plaman de-al meu sanatos si tu ai sa-mi donezi o emisfera cerebrala sanatoasa, de asemena) de bacili, de spirili, de vibrioni… o sa te invat algebra, management, kestii de bussines, spanish, notiuni de psihiatrie, toxicologie, chiar si toxi(co)manie, eventual si anatomia humana( inima nu este tocmai in stanga), si cate si mai cate… iar aunci ai sa te convingi ce avutie sunt la casa omului. 🙂

    Mai 4, 2008 la 4:00 am

  44. ...

    na ja, parfume & atunci in loc de „parume” si „aunci”…

    Mai 4, 2008 la 4:02 am

  45. lumsa

    abia astept sa ma inveti toate cele!!!… cu toate ca le-am mai invatat o data, macar o parte dintre ele… hai, nu ma supara cu inima! in centrul centrului nu este, pe dreapta nu… ramane, deci, o singura varianta: si anume stanga! chiar daca este doar… slightly… eu incerc sa-l iau cu zaharelul pe yobi, tu vrei sa-mi bagi bete-n roate. tine stanga cu mine or else….!!!!!
    ce ma umple de sperante este oferta… de plaman. 🙂 tu ce emisfera vrei?
    despre reala ta valoare nu ma indoiesc, de aceea si… plusez. poate, poate ma fac cu copil gata crescut, vaccinat, trecut prin… furcile caudine, dat cu alifie… si parfum. ce parfum preferi, by the way? al meu este… de cativa ani buni… light blue! mi-a casunat rau de tot pe el. cum sa nu? orice cu cuvantul albastru in el, eu plac…. hai ca vorbesc romaneasca scurta azi… din cauza inteligentei ;lichide… tu stii cum este cu inteligenta lichida???? sa te invat eu?
    ps vezi ca ti-ai sarit ora… somunului de frumusete! watch it!

    Mai 4, 2008 la 6:09 am

  46. ...

    si eu sunt nerabdatoare sa iti cedez din intelepciunea mea netarmurita…
    sorry 😀 da, stanga e la putere.. emisfera cerebrala stanga e mai desteapta decat aia dreapta si de aia scriem cu dreapta.
    asa ca mi-o poti da pe za right one.. ca sa fie un match pentru aia stanga a mea. desi tigarele cam distruge neuronii, dar ma rog, fie.
    cumplita nenorocire s-a abatut asupra mea… maine incepe school. de azi dimineata tot plang cu sughituri 😦
    in vacanta nu dorm niciodata noaptea..
    invata-ma !! 🙂

    Mai 4, 2008 la 8:27 pm

  47. lumsa

    dimi, ce damage au facut tigarile la neuroni mei este o nimica toata comparativ cu ce damage au facut alte alea… oricum, nu-mi prea vine sa cred ca schimbul este… fair: un plaman sanatos pe o emisfera bleaga, dar daca insisti, ma las…
    acuma te-ai gasit sa bocesti… sa te duci la scoala cu ochii gogonati? pune-ti nise castraveciori pe ocheane si… nu te mai vaieta. asteapta vremurile mai… rele, caci vor veni!!!! 🙂
    inteligenta lichida se obtine cu ajutorul…. lichidelor, logic!, cu procentaj ridicat. functie de coeficientul… sa-i spunem, „cantitate”, ea devine din ce in ce mai… fluida (inteligenta, da?), pana la lichefierea totala si gandirea corespunzatoare in… valuri pururi miscatoare. este ceva mai simplu decat fizica cuantica, nu-i asa????
    la carte cu tine! nu vreau copil incult…

    Mai 4, 2008 la 11:35 pm

Lasă un răspuns

