…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

merg la concert la Oprescu…

…maine la 7 seara. Nu este primul la care merg in perioada asta electorala. Mi-am dorit sa ascult pe viu ELO (Electric Light Orchestra) si am facut-o. Niste batranei simpatici, mustaciosi si colorati a la flower power. Nu eram eu in mood in seara aia, dar am marcat momentul. N-am avut rabdare sa stau pana la „Ticket to the moon”. Chiar sunt curioasa daca au cantat-o. Ma rog…

Maine merg la concertul lui Oprescu. Daca lui Traian Basescu ii zic „Basescu”, atunci cand vorbesc despre el, pe Oprescu l-as numi „Sorin”, daca ar fi primarul capitalei. Sper sa ne vedem maine seara cu totii, in fata Academiei Militare.

16 responses

  1. adrian grauenfels

    e bine ca mergi la concert
    ca iti pui sosete noi si rimel cu umbre lacuite
    ca ti-ai uitat amicii undeva sub colb
    merge mai departe viata
    ca o calugarita la manstire
    o sa ne devoram candva plenitudinea
    dar tot singuri suntem
    oricat de bun e locul la concertul eliberarii
    in randul 5

    Adrian G

    Mai 31, 2008 la 1:46 pm

  2. lumsa

    cand se aleg primarii in tara aia???
    n-ai dat cu batul despre marea intalnire. ma pui sa stau cu pumnii in pozitie, dar nu dai si… dezlegare… nu vrei deloc sa am si eu motiv de bucurie…
    anyway, eu am intrat sa-ti livrez o veste fabuloasa… pe care trebuie s-o impartasesc, ca am impresia ca trebuie sa stie tot universul acum, pe loc: tumoarea lui m a dsiparut cu totul!!!!!! asta nu inseamna ca dau indarat de la o inca mare bucurie… pe care sper sa mi-o relatezi tu (vezi mai sus). eu, frate, sunt cu bratele deschise cand vine vorba despre bucurii: dati-mi, dati-mi, cat mai multe, mari si mici, puzderie, buluc, gramada! io sunt numai gata pentru ele.🙂 vreau sa fiu naucita de bucurii… cam cum o fi aia????
    imi cam vine sa cant… si nu stiu, draguta mea, nici un alt cantec decat… „o sole mio…

    Iunie 3, 2008 la 7:10 am

  3. lumsa

    da, asa am zis si eu… ezista un dumnezeu! cu toate ca mie mi-ar placea sa existe mult mai multi… cate unul pe cap de locuitor, si daca ma obraznicesc… chiar doi, ca un fel de parinti – setul transcedental. cel mai mult si mai tare ma bucur pentru melissa. cu toate ca ma bucur si pentru mine. intotdeuana mi l-am imaginat la capataiul meu… de duca… si n-as vrea sub nici o forma sa fie invers vreodata. nu stiu de ce. imi place sa ma rasfat. ca cine dracului sa ma rasfete? cu siguranta nu tu!!!!! si nu cu scrisul… poate cu gandul… dar ti-am zis ca nu prind nuantele calatoare pe caile astea. ma voi specializa, insa, caci alta sansa nu am cu tine, neam!
    am pus si pe dumnezeu si pe dracul in acelasi paragraf… deh!
    la o intrebare tot nu mi-ai raspuns: cand se termina alegerile??? nu ma mai arde! zi!
    inainte sa decid pe acelasi model: tu acolo, eu aici… ma intrebam ce as gandi eu cu capatana mea daca as fi o cititoare a blogului tau actual… sa o tot gasesc pe lumsa cu introspectii mai mult sau mai putin sanatoase, raspunzand in doi peri la intrebari care nu se vad aici, pentru ca sunt in alta parte etc. si am decis: m-ar amuza. as vrea sa o trag pe lumsa de-o parte, cu umbra multa si o adiere dulceaga, s-ai crap capul in doua sa vad ce are ea acolo, ce starneste aceste iesiri, for lack of a better word. here i go again, switching languages like they are frames of mind. but this is not the reason! acyually, there is no reason for this.
    bineinteles, imi imaginez eu, beletristic, n-as gasi nimic special, ci tot o masa amorfa de creier mucilaginos. alt cuvant care nu-mi place… pentru ca contine fragmentul „muci”…
    acestea fiind scrise, asigur cititorul curios: nu, nu este nimic in neregula, ci TOTUL!
    acuma parca imi vine sa fac o analiza pe cuvinte… terminale precum „nimic” si „tot”, sa ma lansez intr-o divagatie einstein-iana si sa spun ca totul este realtiv… si iti tai maul cu totul si fara drept de apel. dar nu-mi vine sa-ti fac tocmai tie asta, ca si asa nu mai ai „mau” demult… si las divagatiile stiintifice pentru cei scoliti, caci ei au parte…
    pai, maine avem graduation! asteptam telefon cu felicitari si trmur in glasul contrafacut cu minimorum 7 beri reci… nu-mi vine o marca romaneasca in minte. pentru ca vreau sa fie autohtona! ba da. bucegi! mai exista?
    as vrea sa vorbesc despre emotii, despre cum de zece ori m-a pocnit plnasul azi si cum mi l-am spalat cu apa rece, fara sa ma uit la mutra mea, patetica, in oglinda, dar n-am rabdare sa fac poezie acum; data viitoare. o singura pierdere de control… vezi mesajul patologic… it was, indeed, me, in caz ca te intrebai, infranta de mister… dar nu era si rasul meu… data viitoare las si rasul dovada.
    as mai vrea sa spun si asta: ******** aici trebuie sa-ti imaginezi o sumedenie de lucruri pe care nu le-as spune nici hipnotizata.
    in incheiere, ca asa am invatat la scoala sa fac, adaug ca eu am cazut de pe lista. voi sta sa-mi fac hieroglifie… (nu ma intreba ce-i aia, please). someone will come though, t5o spend quality time with the… new family, which intends to bring a fabulous sense of normality to the mind that has been damaged by the moster in me. or the monsters… i can’t possibly have only one!
    si ca sa-l citez pe un amic din… copilarie, hop si-asa!
    yours, tout jours…

    Iunie 5, 2008 la 8:30 am

  4. lumsa

    dimi, pentru tine in mod cu totul si cu totul de au:
    la multi ani!… pentru maine.
    sper ca mai treci pe aici sa… ma citesti si sa-ti umfli urarea cu mot.🙂
    sa fii sanatoasa, mai ales la cap, sa aiba terra recolta buna de sunatoare in acest nou an al vietii tale, sa nu ai restante, sa-mi scrii poezii (?), sa nu fi trista – intotdeauna se poate si mai rau! -, si sa trepadusesti de elan!
    nu astept torturi, cu toate ca le merit cu varf si indesat, dar daca te lasa inima sa-mi arunci o felie, vreau sa fie cu niscaiva capsuni si multa frisca!🙂
    am zis!

    scena, bagi si tu ceva nou. sau daca nu nou, macar ceva. poate sa fie si capra cu trei iezi, din partea mea… cu toate ca am mai citit-o, dar demult.
    iti promit recunostinta vesnica!

    Iunie 5, 2008 la 10:21 pm

  5. ...

    hallo!!! nu stiu unde mi-a fost capul si mai ales cum de am fost in stare sa te abandonez, mai ales ca acest blog traverseaza timpuri negre. asa ca, am decis sa raman aici pana la adanci batraneti( sau pana cand fac Alzheimer), intr-un gest de extremism-solidaritism. o sa fie grozav!! de abia astept sa ajungem doua doamne in etate si sa facem schimb de alifii pentru reumatism si adezivi pentru placa dentara.
    cand ti-am vazut request-urile disperate de a nu-mi lua picioare in (la, pe) spinare, era deja mult prea tarziu. dar nu-i nimic, now I’m back for good and will never leave you again.
    merci beaucoup pentru dedicati- mi-au mers la suflet( mai ceva ca cei 2.5L infuzie sunatoare pe care i-am ingurgitat azi de dimineata).

    ceilalti: cum spuneti???? daca nu ma dedicati/gratulati, nu primiti torturi !
    nu, nici macar putina sticla pisata in paharul cu suc.

    Iunie 6, 2008 la 4:17 pm

  6. dianette

    Happy Birthday to UUUUUUUUUUUUuuuuuu!!!😉
    Vreau torturi, dar fara crema
    Vreau o guma
    fara zuckUr
    sa ma bucur
    pana nu devin boema..
    ce dilema, ce problema
    sa infloresti tu diadema
    sa te inalti pana la fluturi
    sa bei xanax si sa bucuri
    lumea asta de apotheke
    terche-berche.
    Doamne iarta-ma.. am innebunit din nou de bucurie sa fiu partasa la aceasta fericire!! In dar de ziua, ta.. draga mea..
    PS. Scuze de off topic.. si de urarea cea cretina, fara rima.
    LA MULTI ANI!!!😉

    Iunie 6, 2008 la 9:07 pm

  7. ...

    thank u very muci, muchas gracias, danke sehr schöööööööööööööön!!!!!!!!🙂
    atunci banuiesc ca u must join us quickly pentru a petrece zusam(m?)en mileniile urmatoare ( o sa trebuiasca sa te dai si tu cu cremischoara, asta e ritualul de initiere care punere in contact cu fortele din sferele mentalului superior).
    asadeci, daca lum nu vrea, pastrez pentru tine tot ketsch-up-ool extra heiss, carligele de rufe, si… casetele cuuu… manele.

    Iunie 7, 2008 la 12:28 am

  8. dianette

    Facand abstractie de festeluiala ce ti-am tras-o la mineeeee.. iti spun ca manele nici in groapa, ketsch-up-ul ale kcalorien mein schatz, wenn schon, dann nur HEISS!!! Asta te salveaza, c-ai precizat. Carligele de rufe sunt indispensabile unor pro..whatever suntem noi, kaugummi ohne zucker zum beispiel..😉
    Ansonsten.. alles gute!!! :*

    Iunie 7, 2008 la 12:33 am

  9. dianette

    And now, excuse me, I must restart!! Cineva-mi saboteaza messul.. am uitat sa-l dau cu cremisoara sa li se lipeasca degetele cand fura passuri🙂

    Iunie 7, 2008 la 12:38 am

  10. lumsa

    asa……. revenisi…
    stiam ca n-o sa te prind azi… ma rog, ieri….
    asa ca, iata, inca unul: la multi ani!!!!!!! sa cresti mare, frumoasa, desteapata, norocoasa si fericita! (oridnea importantei este… inversa)
    sper ca ai suferit ca un caine… fara stapani, de cand nu ai mai scris aici… ggggggg.🙂
    chiar ai fost plecata, sau te-au apucat pandaliile? nu-mi promite ca n-o sa ma mai parasesti, ca sunt foarte emotiva zile;le astea… si am facut alergie la hartia igienica cu care-mi tamponez ocheanele; batiste nu mai am de pe vremea in care mama mi le calca si impaturea frumos, in patratele. eu nu fac promisiuni, ca pe urma nici la groapa nu pot sa ma duc daca nu le tin… dar cred ca voi fi pe ecranele acestui blog inca ceva timp, timpuri, anotinpuri… se prea poate sa ma vantur pe aici pana pe vremea cand mi se vor anchiloza degetele intr-o pozitie… de gheara.
    vezi ca placile dentare se vor outdate pana cand ne vor cadea noua toti dintii… cu reumatismul… nu cred ca-i va da cineva de cap, asa ca… cremusoare putem schimba! carligele de rufe pentru ce ca erau?
    da’, ia spune cum ai petrecut! cati invitati, ce ati mancat, ce ati baut, cat, cine a dormit sub masa, cine pe balcon, daca ai stins toate lumanarile dintr-o singura suflare etc., etc. ?

    Iunie 7, 2008 la 8:00 am

  11. ...

    hi! aqui estoy. unde ramasesem? mda… pai sa incepem cu inceputul:
    1.danke, da’ mai m-ai gratulieren o data….
    2. cum? party? nu sti ce anti-sociala sunt??? am avut doar cativa guests, pe care i-am servit cu juice de sunatoare si mancare de tranchilizante. 1st dish diazepam, 2nd dish valium si dupa aia… n-am mai tunut socoteala. torturile… au fost cu aspartam si zaharina, dar s-au cam lichefiat, cand am stins lumanarile cu föhn-ul. drept cadou am primit in avans medicamentele pe anul urmator….
    3. cum pentru ce sunt carligele de rufe????

    Iunie 9, 2008 la 11:22 pm

  12. lumsa

    iti trimit adresa. vreau si eu cinci tone mici. overnight, if possible…
    azi sunt surda. deci sunt si muta. oarba eram dinainte.
    pentru rufe?

    Iunie 10, 2008 la 3:46 am

  13. ...

    da!!!!! exact asa!!

    Iunie 10, 2008 la 5:22 pm

  14. lumsa

    am zis eu vreodata ca spal rufe??? no frigging way! i wear disposables! that’s why i’m mainly naked… and pure… and inocent… like a baby… monster………….

    Iunie 11, 2008 la 9:51 am

  15. ...

    :)))

    Iunie 11, 2008 la 11:16 pm

  16. lumsa

    idem, asa, cum zici, aha, ihi….🙂
    te rog uimeste-ma cu…. cuvinte!

    Iunie 14, 2008 la 5:36 am

Lasă un răspuns

