…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

epoda

in zarzarul asta inalt m-am catarat cu IPod-ul pe urechi
fredonez fals si tare

zarzarele sunt acre ma uit peste si vad tigla ascult the wall
imi vine in cap ceva

acum s-a schimbat ascult love beach EL&P de nefredonat
e un best selection

ars la munca de baiatul de la IT poreclit titimauzi? de radu
acum asa-i spun toti

el e persoana care-ti rezolva o problema pe care nu stiai c-o ai
intr-un mod de neinteles

cum ma mai dau jos din zarzar la vale e greu sa-ti iei avant
avantul e in sus

mi-au taiat astia coada sa va ia dracu de bipezi rasi si pedanti
ma plictisiti rau

71 responses

  1. dianette

    Na hai, ca esti subtila rau!:))
    Te plictisim, auzi.. Pff!! 😛
    Stiu ca te-amuzi,
    cand ne citesti
    cum aberam.
    Nice.:)

    Iulie 7, 2008 la 5:43 pm

  2. dianette

    Zarzarul… de la Ipotesti.. mmm , tinerete unde-mi esti? Zarzarul e dulce, Scena!! Dulce-dulce ca aproape doare. Acum m-ai melancolizat… Tu cu zarzarul.. Marius cu florile..
    Adios..

    Iulie 7, 2008 la 5:45 pm

  3. vorbesti cu tineretea? unde e ea, dianette?

    nu te mai vreau rasa si pedanta:) te prefer epilata cu ceara de lumanari parfumate si mai sloboda.

    lumsa, unde-mi esti, love?

    Iulie 8, 2008 la 4:34 am

  4. lumsa

    aici, love! mor de placere, rau de tot, dar rau-rau, sa vad cum iti este frica de mine… mai rau decat de mama ta… plus ca, sa stii, era sa te amenint ieri ca daca nu apari imi tai si ultimele doua vene, dar pe urma m-am gandit ca, naibii, poate nu apari, ca te va durea fix pe undeva de santajul meu… si va trebui sa mi le tai, ca doar am cuvant, ce pana mea! 🙂 in fine, as fi putut plusa, dar n-am vrut sa risc. am o mana lately…
    anyway, ce bine ar fi de-ai trece mai des pe aici… imediat se incing spiritele, lumea devine mai vorbareata, mai pasionala, dar… deh. nu vrei sa te platesc eu pe comment? cred ca mi-as permite unul pe saptamana, din pensia de urmas! let me know.
    „el e persoana care-ti rezolva o problema pe care nu stiai c-o ai” – fa-mi cunstinta cu el, te rog!
    ai sters mustata!!! merci. dar eu vroiam si alta culoare de ruj. hai, ca poti! priti-pliz!

    Iulie 8, 2008 la 5:24 am

  5. dianette

    In zarzar cred c-am pierdut-o pe-a mea… Nu mai sloboz demonii ca va epileaza si pe voi, cu ceara la rece, sa nu va dau fiori..
    Se pare ca nu au detectat noul post… citesc printre randuri si au pierdut sirul..
    Sa-i asteptam in tacere.

    Iulie 8, 2008 la 11:28 am

  6. dianette

    De Marius si Dimi’ vorbesc. Acum tac, la lumanare.
    Si astept.

    Iulie 8, 2008 la 11:29 am

  7. mw

    parca mi-o inchipui pe dimmi in rolul lui odette (se observa o asemanare dubluconsonanta) dansand la lumanarea ioanei in aceasta bezna providentiala si gandindu-se delirant la eterna
    vorba „”licht mehr licht””!

    dianette parca te vad la lumina lumanarii asezata pe un arc intins…si tinta este un peste leviatanic demn de ancorat pe peretele din salon…dar nu al refugiatilor!
    esti oare ruda (strastrastra,etc…nepotica) cu diana zeita vanatorii…sau doar e o potrivire de nume…ca si ea nu avea nume de familie…diana pur si simplu!…apropo exista un stil de pescuit cu…arcul!…foarte aristocratic zic unii!

    Iulie 8, 2008 la 4:35 pm

  8. ...

    sis, hello!

    scena, welcome back!

    tanti, asteapta-ma si pe mine, please, atunci cand mai vrei sa-ti scurtezi venele.
    aduc aparatul de tuns vene electric…

    nenea, where r you?

    Iulie 9, 2008 la 2:42 am

  9. ...

    anyway, as putea si eu sa-mi permit chiar 2-3 commuri pe an, daca adun alocatia de stat pentru prescolari cu ajutorul pentru handicapati…
    iar acum ma cufund in intunericul noptii… si incep sa-mi tai arterele!

    auf wiedersehen!

    Iulie 9, 2008 la 2:47 am

  10. lumsa

    … o calcatura tare, una moale. nu stiu ce mi-a nazarit pe sentimente zilele astea. mai ales pe unul anume. sa fie de la zarzar? sau de la presentimentul lui…

    d&d, fiti cumintele!

    Iulie 9, 2008 la 6:03 am

  11. mw

    D&D fiti cumintele
    cumparati-va andrele
    crosetati un cantecel
    sa ne bucuram de el
    lumsa haide sa dansam
    si pe ioana s-o distram!

    SENZORIALE CAZUTE DIN DICTIONAR
    condamnatii de la sing-sing
    au dreptul la o soarta mai buna
    firele de iarba adora sinucigasii
    un scaun electric ne-ar remonta
    mai ales cand din nas si urechi
    se aude un gangurit de porumbei
    si speranta ca o lume noua va veni
    ne face sa vedem totul prin
    cioburi de sticla ramase
    de la ultima eclipsa solara
    tineti-va bine de castanii infloriti
    cutremurul viitor nu va decide
    daca numai cei buni au privilegiul
    de al vedea pe creator mai ales
    cand mana lui infinita ai mangaie
    pe crestetul capului napadit de utopii
    stop!

    ACESTE RANDURI SUNT DEDICATE PERSOANELOR CU TENDINTE GHILOTIZANT-MACABRE
    CU SPERANTA CA VOR PRIVI CU OPTIMISM LA GALAXIA NOASTRA IN ARTERELE CAREIA
    MAI EXISTA INCA UN FLUVIU DE SPERANTE UMANE INCA NEIMPLINITE!

    Iulie 9, 2008 la 12:03 pm

  12. lumsa

    pai, la dracu’ cu sentimentele! gata! astazi am calcatura stramba: ma iau la tranta cu ratiunea de a fi. how about that?????????

    2
    m-a indispus povestea dariei. unii se chinuie sa traiasca, altii nu stiu cum sa moara ma repede. aberant si ilogic. nu voi comenta mai mult.

    *
    ma bucura schimbarea in baby blue. si poza. si vioara. adica: nu mai am de ce sa ma plang. voi incerca sa ma rad.

    @marius
    al bano si romina ma dusera in pod; si nu in i-pod, ca este ocupat de cineva fara coada. de acolo mi-as da drumul la vale. pentru ca avantul este si la vale (scuze, scena). cu toate ca mai degraba este atractie gravitationala. semantica o sa ne omoare. sau cuvantul. sau ne-a omorat deja?
    pai, da, sa dansam. unde ramsesem? parca tie iti placea cabaretul, right? asa ca trecem de la latini la francofoni. si parca vorbeai si de serbet… care in mintea mea-i totuna cu marmelada. am gasit fix ce trebuie: voila!

    d@d
    in spirit de echipa, sper sa va scoateti si voi penele de la naftalina… genele false de trei kilometri, cioarapii cu portjartier si evantaiul.

    Iulie 10, 2008 la 7:36 am

  13. dianette

    Marius… ma zbat ca pestele pe uscat..
    ………………………..
    Trista poveste 😦

    Iulie 10, 2008 la 10:53 am

  14. lumsa

    hai ca sunteti si voi lesinati zilele astea…
    cred ca este ceva in aer… luna este doar la jumatate, planeta x este inca departe… tri-li-li… dar ce sa fie????

    in za min taim, nu va mai fac nici dedicatii, ca v-ati luat nasul la purtare.

    scena, te-ai epuizat, mama? nu vezi ca plutim letargic in butoiul comunal? iar eu vroiam sa rad… fa-ma! adica sa ma faci – „fa” pe mine – „ma”. amuzanta combinatie de scurtisme. ia uite cum ma fac… pana la urma singura!!!!!! it’s better to be self-sufficient… i read it in a coloring book two years ago.

    Iulie 11, 2008 la 5:47 am

  15. lumsa

    stati ca am limbarita.
    marius, arunca pestele inapoi in apa, lasa-te de pescuit si ridica moralul pe aici, ca scena sigur n-o sa apara pana nu suntem cu totii impaiati…
    dimi, naste-te odata ca m-am plictisit de cand astept!
    dianette, vine imediat. fii pe faleza!
    lumsa, shut up!

    Iulie 11, 2008 la 5:53 am

  16. lumsa

    tricked you!
    am si butonarita, nu numai limbarita. adica: apas prea repede pe butonul de mai jos.

    am vrut sa va urez un weekend minunatus! you need it!

    Iulie 11, 2008 la 5:58 am

  17. lumsa

    peace on earth!

    Iulie 11, 2008 la 6:00 am

  18. lumsa

    lum to all!

    stati ca n-o sa credeti. cand am apasat sa send commentul asta, m-a luat computerul in primire, mai, tata!!!!! m,i-a zis ca „you are sending comments too quickly. slow down.” can you belive this???? the freaking computers tells me what to do!!!! this really made me laugh. try it!

    Iulie 11, 2008 la 6:02 am

  19. lumsa

    pa

    Iulie 11, 2008 la 6:05 am

  20. mw

    Ce cauţi unde bate luna
    Pe-un alb izvor tremurător
    Şi unde păsările-ntr-una
    Se-ntrec cu glas ciripitor?
    N-auzi cum frunzele-n poiană
    Şoptesc cu zgomotul de guri
    Ce se sărută, se hîrjoană
    În umbr-adîncă de păduri?

    În cea oglindă mişcătoare
    Vrei să priveşti un straniu joc,
    O apă vecinic călătoare
    Sub ochiul tău rămas pe loc?
    S-a desprimăvărat pădurea,
    E-o nouă viaţă-n orice zvon,
    Şi numai tu gîndeşti aiurea,
    Ca tînărul Endymion.

    De ce doreşti singurătate
    Şi glasul tainic de izvor?
    S-auzi cum codrul frunza-şi bate,
    S-adormi pe verdele covor?
    Iar prin lumina cea rărită,
    Din valuri reci, din umbre moi,
    S-apar-o zînă liniştită
    Cu ochii mari, cu umeri goi?

    Ah! acum crengile le-ndoaie
    Mînuţe albe de omăt,
    O faţă dulce şi bălaie,
    Un trup înalt şi mlădiet.
    Un arc de aur pe-al ei umăr,
    Ea trece mîndră la vînat
    Şi peste frunze fără număr
    Abia o urmă a lăsat.

    dianette sa nu te zbati…pt ca eminescu nu mai
    poate sa-ti dedice nimic!

    Iulie 11, 2008 la 9:38 am

  21. mw

    lumsa ce dimineata bei tu cafeaua!
    sunt foarte multumit de noile culori optimiste…dar imi lipsesc „”lips””-urile din perioada obscura!…erau foarte sincere si ganditoare!…frontonul nou e mai putin convingator…daca ar vrea ioana…as putea sa-i fabric eu unul la un moment dat…

    lumorning to you

    Iulie 11, 2008 la 9:47 am

  22. ...

    ‘evening !

    i’ll try…
    but you should give a lesson to that rude computer of yours…

    ca sa nu va creasca periculos de mult nivelul de serotonina:

    http://nz.youtube.com/watch?v=UZjf9C6atT4

    Iulie 12, 2008 la 1:35 am

  23. mw

    lumevening to all of you…and some antievanescence reaction!

    Iulie 12, 2008 la 4:53 am

  24. mw

    Iulie 12, 2008 la 4:53 am

  25. lumsa

    intai si intai, se vede ca ati intrat in weekend – parca v-ati mai revenit… dimi a trecut la goth nervos, marius a intrat in miscarea anti, de dianette nu stiu; astept pana si-o citi dedicatia.
    eu imi revenisem de ieri… cu presentimentul grosolan al uni weekend de tot rahatul la orizont. ei, bine, am intrat in el si ma pun de-a curmezisul: el vrea sa fie rau, pe mine nu ma intereseaza! am zis. contrar oricarei logici… caci logica nu ma guverneaza… de aceea am si biruit in lupta cu ratiunea de a fi. sic! ma puteti felicita. accept si coronita din flori de plastic, s-o puna mama la boxa, cu restul trofeelor acumulate in anii mei de glorie…
    nu-mi mai beau demult cafeaua aici. aia a fost in era paleozoica. acum beau alte alea – sirop de tuse, ser fiziologic, spirt medicinal, frectie diana (fara legatura cu tine, dianette) etc.
    tu, marius, ce-ti bei pe aici? ceaiul de flori exotice? asa mi-ar placea sa-mi imaginez… prea esti senin ca o raza de soare. oare tu de pe ce planeta vii? sau te-am mai intrebat? mi-ai raspuns???? am uitat…
    de dimi nu intreb. stiu deja. sunatoare…
    dianette nu s-a lasat de baut pentru ca nici nu s-a apucat. ha!
    scena, toi? apica??? scrie-MI.

    stii de cine mi-am amintit chiar acum? de prietena mea… daniil sihastru! si de adam. oare mai exista?

    inchei fluierand cam asa:

    Iulie 12, 2008 la 7:43 am

  26. mw

    sau asa:

    Iulie 12, 2008 la 12:45 pm

  27. mw

    dove vai scenetta mia?

    Iulie 12, 2008 la 12:46 pm

  28. ...

    l,
    Da , huh, ne-am mai revenit …….cu putin ajutor venit din sertarul cu medicamente . de Schwester D nu stiu mai nimic , da’ promit ca atunci cand am sa dau de ea o s-o iau la rost pentru ca a indraznit a lipsi nemotivat !!!
    da, si mie mi-e tare dor de amicii mei cei de de-mult. se pare ca numai noi doua am mai ramas, sadly. 😦

    m,
    no se admite asa ceva.
    de asta ce zici? ::::::::

    http://nz.youtube.com/watch?v=DGrD3ECzqAg

    de nu ti-o place, ascult-o pan’ te cucereste. it’s my favorite…. !! O ingurgitez zilnic tu-ghe-der uiv za drags. 🙂

    iar acum… ma fac pe ghierute cu oja deiwelisch-schwarz , imi fac injectia si ma bag in patuc…. sa ma invelesc cu paturica, sa-mi trinken sunatoarea, sa-mi iau si orataniile cu mine, cu tot cu purici, sa stau la laptop, sa termin de citit istoria diazepamu-lui ..

    gut Nacht !!!!!

    Iulie 13, 2008 la 2:23 am

  29. lumsa

    imi vine sa va iau sa va mostrofalcesc… nu cred sa cunoasteti cuvantul, caci nu a fost omologat, cred, dar ce vrea el sa spuna este de bine. 🙂
    imi place ofra haza de nu se poate; nu stiu de ce am o pasiune pentru ritmirile orientale, dar am.
    lithium nu am luat niciodata, dar portia de aici este in regula! oricum, dimi, o sa mai cresti tu si o sa iesi din faza de grudge – atunci o sa ne dedici si alte alea, sunt convinsa. 🙂 pana atunci, fa-ti somnicul si nu mai lasa orataniile sa doarma cu tine in pat! trebuie sa stie cine-i stapanul, altfel ti se urca-n cap… la propriu.
    aveam chef sa fac o divagatie pe marginea drogurilor, dar mi s-a scurtat sederea… mi-a zis computerul ca prea scriu des si lung aici… mai ales de cand s-a ingustat pagina. ce tupeu de obraznicie!
    am o intrebare: are ceva germanic in ea expresia „ales bules”???

    Iulie 13, 2008 la 4:55 am

  30. ...

    nah, pai nush daca are ceva germanic in ea… poate ceva hindu. am sa incerc sa ma documentez.
    dar ce, am zis eu ca ma apuc sa schlaffen?? no way..
    asta e singura kestie care mi-a venit in minte vis-a-vis de rhytmus orientalisch:


    as fi anexat si o translaion, dar m-am temut prea tare sa nu distrug aura de misterio…

    Iulie 13, 2008 la 6:04 am

  31. ...

    translation ! corectare
    enjoy….

    Iulie 13, 2008 la 6:05 am

  32. lumsa

    ei, da!!! si putin hispanic, si putin oriental – m-ai ochit si m-ai nimerit!
    sunt pe scurte azi… in asteptarea lui maine, si-mi vine sa vorbesc in semne… obligatoriu la stanga… pe aici nu se trece… de aici nici nu se iese… etc. oare azi sunt masina, sau politist? ma intreb cam apatic. tu ce crezi? si cum este, frate, in vacanta, huh?

    de maine ma apuc de haltere. vino cu un subiect greu! eu o sa aduc acidul lactic..
    la lunea vesela! 🙂

    Iulie 14, 2008 la 7:48 am

  33. ...

    ‘ morgen!

    bine ca ai venit.prea si-a permis mult data trecuta obraznicatura aia de computer . trebuie neaparat sa-l inveti bunele maniere. ia-l de urechi si trimite-l la coltz, sa se invete minte!
    nici eu nu i-am facut educatie la timp si… a indraznit sa ma bata… la chess. si inca cum. a mai si inceput sa se strambe la mine dupa aia..
    venim maine cu subiectul greu… la germana!!
    happy sunday!!
    e grozav in vacanta! nu pot sa ajung la o intelegere cu eurile mele cu privire la modul in care trebuie sa pierdem timpul. pana la urma cred ca o sa stam sa impletim coronite de sunatoare…

    Iulie 14, 2008 la 7:02 pm

  34. mw

    MORGEN MORGEN MORGEN
    VA PROPUN O DIMINEATA INSORITA
    de tip emanuelle… se poate observa ca se consuma un mar taiat in doua…in caz ca nu reusiti sa-l terminati mai ramane si pe a doua zi…
    oricum este dinamitat cu vit.C…
    fata arata tare naiva si mai putin sportiva…nu ca shakira…dar oricum sportul ei este altul…auditie placuta toLUMinoasele fetze duminicale…

    Iulie 14, 2008 la 11:04 pm

  35. mw

    oare din coronitze de sunatoare…se face si ceai?…sau sunt folosite doar la incoronarea sonatzilor!…chiar imi imaginez…un concert
    cum ar fii sonata lunii…si toti in sala poarta coronitze de sunatoare…mai putin dirijorul care
    are o coronitza din flori galbene de musetel…care dezinfecteaza in mod natural notele false!

    Iulie 14, 2008 la 11:08 pm

  36. mw

    oare neologismul „”mostrofalcesc”” vine de la „”falci de monstrii””..sau de la „”mostre de falci””?…sunt putin derutat si nu stiu cum se foloseste verbul…lumsa help!
    complimente guvernului inclusiv scenettei care ma inspira si in somn!…eu beau ceai de levantica…ca sa nu fac molii!

    Iulie 14, 2008 la 11:14 pm

  37. mw

    ou est dianette?
    nu aud un glas discret
    ce ma anunta cochet
    ca-i plecata…la bufet!
    difuzorul prea incet?
    de ce nu vrea sa apara
    in acest colt mic de tara?
    sau clatite pregateste
    pentru puiul ce-l iubeste
    si de pofte culinare
    pe noi toti ea ne scuteste?

    Iulie 14, 2008 la 11:22 pm

  38. ...

    hey, bonjour!!! credeam ca ai plecat in urlaub… sau… ai si tu computerul nepoliticos? am sa vin sa ti-l educ dupa bunele metode didactico-pedagogice romanesti: il pleznesc peste ochi !
    coronitele de sunatoare mi le primesc atunci cand urc pe podium, sa-mi primesc premiul nobel pentru schizofrenie aplicata.
    pana una alta, daca tot e de bine, va mostrofalcesc si eu… 🙂

    Iulie 15, 2008 la 12:24 am

  39. ...

    verdammt, era sa vergissen dedicatia…

    http://de.youtube.com/watch?v=O2AEaQJuKDY

    Iulie 15, 2008 la 12:31 am

  40. mw

    vad ca suntem pe aceiasi unda!
    http://de.youtube.com/watch?v=_3Eqxct8FRM&feature=related

    Iulie 15, 2008 la 1:48 am

  41. lumsa

    azi voi puncta esntialul:
    o sa retin ideea cu ceaiul de levantica
    simfonia numarul noua spitalul de sonati
    coronita de sunatoare drept lauri pentru mintile hartuite
    mostrofalc se scrie si citeste cu i din a
    de unde devine ca maxilarele nu intra in semantica
    (monstrii however have a permanent home upstairs)
    raspund la strigatul de ajutor in miez de noapte
    imaginati-va pe cineva mototolindu-va cu drag
    dar si putin putina durere survine
    ca sa fie echilateral
    nu va spun si despre a treia latura
    ca sa nu va panicati
    unghiurile sper ca stiti
    sunt si ele in egala masura
    ps dimi, nu mai veni cu greu ca m-a rezolvat scena. see next page.
    pps marius, vezi ca molia se paote interpreta intr-o anume limba. sper ca nu atatea incat sa fii in pericol… !?

    Iulie 15, 2008 la 5:02 am

  42. mw

    daaaaaaa….si inafara de moglia tratata cu ceai de levantica…mai exista…tot intr-o alta limba…””moliendo””…care se foloseste la cafea…de fapt inainte de a fii bauta…oare in eschimosa veche ce o fii insemnand „”moliendo””.?

    Iulie 15, 2008 la 2:07 pm

  43. mw

    Iulie 15, 2008 la 2:11 pm

  44. mw

    lumsa ti-am gasit o profesoara pentru ca sa te intelegi si mai bine…cu dimmi…she parere ai?

    Iulie 16, 2008 la 1:26 am

  45. mw

    offfffff…am gresit linkul!…sorrrryyyyy

    Iulie 16, 2008 la 1:28 am

  46. yobi

    scenarista …ce schimbare draga, bash’ ca nu’mi vine a crede, dreptu’i ca n’am mai intrat de ceva amar de vreme..da’ ma bucur cand vaz ceva nou…si mai vaz ca squadra e completa, evident este vorba de lumsa si dimi , marea mea simpatie .Am sa te mai stresez din cand in cand.

    Iulie 16, 2008 la 2:19 am

  47. lumsa

    kusturica imi plaaaaace. are o muzica de sfrasit de lume adesea… anyway, nu-mi place frigul. ma ia cu frisoane doar sa-mi imaginez ca oameni chiar traiesc in clima aia…. brrrrr.
    mai, v-a casunat pe mine sa invat germana???? iar v-am gresit cu ceva… gggg. da’ nici voi nu spuneti cu ce, iar eu ma prind greu. eu vreau sa invat franceza!!!!!!!!!
    hai, mai bine zi-ne cate molii ai! vreau sa-ti tin inventarul.

    dimi, hai sa inghetam sambata seara! vezi ca marius vrea sa ne… intelegem. unt tu?

    yobi, daca promiti s-o stresezi doar pe scena, bine ai revenit! cum a fost la bai?

    Iulie 16, 2008 la 6:11 am

  48. dianette

    M. Eminescu nu, doar tu!
    Aici sunt, ma orbeste lumina!!!
    V-am lasat la lumanare si va regasesc in bataia reflectoarelor.. fug la mine-n barlog!! 😉

    Iulie 16, 2008 la 11:36 am

  49. mw

    Chant pour une femme
    en b(ar)logg

    dianette on the rocks
    just a minute, i cant stay
    anywhere and anyway

    dar tu, esti tare draguta
    vino in a mea caruta!
    marea toata te priveste
    si nisipul il netezeste…
    doar delfinii angoasati
    zburda vesnic agitati.
    voi veni la tine-n b(ar)logg
    cu trei fete sa te rog
    sa ne incalzesti putin
    cu un paharel de vin
    fiert!
    in barlogul tau de piatra
    pot gasi ceva salata?
    sunt la o dieta turbata!
    iti aduc un trandafir
    cu petale de-altadata
    invelite-n ciocolata…

    patru zile-ti voi canta
    songs din balalaica mea
    pregateste draga fata
    un bradut cu cetini verzi
    multe globuri colorate
    si la poala lui s-asezi
    sosete nenumarate
    doar de ioana crosetate!
    uite-asa in bezna ta
    lumanari vor lumina
    asezate ordonat
    pe bradutul colorat….
    tu te vei trezi la viata
    langa focul din camin
    pe pielea de urs intinsa
    la caldura fermecata…
    ochii tai magnetizati
    vor privi mai dilatati
    la roza de ciocolata
    si paharul de cristal
    in franceza doar gandind
    sorbi incet si savurand
    cu privirea la faleza
    sampanie japoneza!
    lumsa te va inveli
    cu a ei tandra frenezie
    cu o plapuma maiastra
    din frunze de vita de vie…
    dimmi va fi ocupata
    cu romanticul décor
    si de zor ea va alege
    blana de urs asternuta
    langa focul primitor!

    daca esti de-acord sa-mi scrii!
    bon nuit ma petite fille!

    Iulie 16, 2008 la 7:00 pm

  50. ...

    am vazut… 😦 las’ , ca vin data viitoare….

    ¿y tu?? ¿que demoño hiciste??? ich bin wütend !! ahora me dejaste sin lugar donde aberar!! :(((

    Iulie 16, 2008 la 11:44 pm

  51. ...

    and in this case… I guess i’ll have to teach you español. 🙂 you didn’t saw that commning…

    Iulie 17, 2008 la 12:09 am

  52. lumsa

    ba am vazut-o, sa stii. ma asteptam sa ma ataci si cu asta. next, o sa-mi gaseasca marius o lectie pe youtube si sunt gatata! oricum, niscaiva din limba spaniarzilor stiu. totusi!!!!!! eu!!!!!! revin la oaia mea!!!!!! franceza!!!!!! eeeeeee?????? anybody???

    dianette, mai cu elan! si lasa barlogul ala. iesi si tu la sosea. mai un om, mai o aratare, mai ceva…

    marius, mi-am luat ochilari cu sticle negre. cu mana streasina deja nu mai puteam… basca plecam de aici chioara de atata sclipire. ce faci? sau mai bine zis, cum faci? esti conectat la high voltage tot timpul? sper sa nu te epuizezi pana se autocombustioneaza blogul asta.

    joi pe doi!

    Iulie 17, 2008 la 5:46 am

  53. dianette

    Hermanita, l-am sters.. para siempre!! Puedes aberar a el… o no.. Quien sabe??
    ****
    Marius d’acord! Pai se mai pune intrebarea.. acum cand am atat nevoie de caldura unui camin, de blanita din fata focului… de ciocolata…
    Privesc magnetizata cat de frumos te exprimi in versuri..
    Marturisesc ca am ucis-o pe Dianette cu sange rece, ieri, la orele amiezii… Mai e valabila oferta, in acest caz?

    Iulie 17, 2008 la 4:21 pm

  54. ...

    m, iar ai dispoarut?? si de unde aparsi cu kilo-comentarul de mai sus de mine?? puteam sa jur ca nu era… cred ca mi se trage de la mama, ca ea m-a invatat sa fiu mioapa…

    l, te atac by any means! in franceza stiu 42 de cuvinte mari si late!!!! le-am numarat azi noapte… dar sunt sigura ca daca mi-as mai fi stors creierul timp de inca o juma’ de ora, mi-as mai fi amintit inca vreo 10-15. si stiu si unde se pun accentele si pot sa pronunt si r-ul graseeat. in orice caz, pot oricand sa lansez un atac si pe limba frantuzeste. asa ca… prepare yourself!
    anway, invatatul germanei era pentru largirea orizontului cooltural. gandeste-te la vasta mostenire lasata de lumea germanofona speciei humane… hihihi

    d, cum ar spune spaniolul, a la orca con tigo !!! :p

    Iulie 17, 2008 la 4:46 pm

  55. ...

    nah, de fapt cred ca se scrie cu „h”… sau cu „ah”. nu prea ma pricep sa scriu, dar de vorbit, vorbesc atat de bine, ca parca as fi trait aventuri cu..cu…cu cubanezii din florida !! cred ca mi se trage, poate, dintr-o viata anetrioara…

    Iulie 17, 2008 la 11:47 pm

  56. mw

    am avut o presimtire ca ceva se va intampla cu dianette…si am incercat intuitiv sa-i amenajez barlogul cu un spirit de echipa total: toti pt unul si unul pt ne-toti! am cantat din balalaica cu rosa de ciocolata in mana stanga…scena a crosetat sosete la bradutul luminat feeric ,dimmi a ales frumoasa blana de urs din fata focului…lumsa ca deobicei a facut controlul de calitate plus stampila de rigoare.
    si totusi…suicide…not good for mankind!
    anyway oferta ramane valabila…nu te las eu sa ramai singura pe lume a la hector malot…
    doamnele nu au comentat lectia de machiaj…a fost trecuta cu vederea…nu e repros…doar o constatare!

    Iulie 18, 2008 la 4:23 am

  57. lumsa

    hai, ataca-ma, dimi. sunt pregatita. nu m-am ras pe picioare de luna trecuta… ca sa fiu in spiritul nonsalant al frantuzilor. si daca ma enervez, nici nu ma mai spal – apa este scumpa, tata!

    dianette, hai, nu te mai lasa rugata!!!!! ce naiba? vino odata la sanii nostri (it’s a figure of speech, of course, especially since marius has none…) primitori, in tara lui lum, mai ceva decat a lui papura voda…
    eu am fost insarcinata cu distribuirea de tandreturi frenetice – imi frec palmile de nerabdare sa-ti aplic o mostrofalcire. treci la aparat, or else…

    marius, te rog scoate o presimitire si pentru dimi. si una pentru scena. si trei pentru mine. vezi sa fie in rime.
    nu stiu despre ce lectie de machiaj vorbesti. mai lipeste-o odata. vine si cu tehnician?
    si vreau si un repros!

    un zambet va inmanez, stampilez si parafez.

    Iulie 18, 2008 la 6:34 am

  58. mw

    lectia de machiaj este dupa lectia de pupat eskimo-style… lumsa citesti din 2 in 2 randuri uneori?…sa nu spui ca ai sarit peste toate linkurile youtubice?

    Iulie 18, 2008 la 4:45 pm

  59. ...

    ce ? eu citesc din 3 in 3 randuri. daca e zi divizibila la 3, atunci citesc numai randurile care au numar divizibil cu 3. na ja, si care e criteriul de divizibilitate cu 3 ?? sa va vad ! 🙂

    nu e de ajuns. mai trebuie sa pui niste vin la pastrat si niste fromage la mucegait. 🙂

    cand mai lipsesti asa mult, sa aduci adeverinta semnata de unul din parinti. da? ne-am inteles ? ca altfel o incurci ! 🙂

    Iulie 18, 2008 la 8:26 pm

  60. lumsa

    ce vorbesti tu acolo? care pupat eschimo? eu am vazut unul cu caini si eschomosi. nu m-am prins ca se pupau… poate m-am intimidat?
    mai pune-l o data. ce, te doare mana? nu vezi ca vreau sa ma fardez acum, pe loc?

    dimi, am tot ce-mi trebuie. da-i la vale.

    weekend placut, copii!

    Iulie 19, 2008 la 4:06 am

  61. mw

    a gasit orbu braila…si n-ai sa gasesti tu eskimo-style kissing?…nu faci tu asa ceva
    doubleweekplacutoyou!

    Iulie 19, 2008 la 3:47 pm

  62. lumsa

    ….all righty . i’ve watched them all!!!!!!!!!! the one with the polar bears and the dogs was really precious!!!!! eskimo style kissing i try by myself in the mirror… and the rose and chocolate combo i do only when i’m depressed….
    fair enough, right?
    🙂
    we’re kind of slow motioned here. i wonder why. are we getting bored? with each other, with ourselves, with yesterday’s full moon? or is the summer way too hot? answer if you dare…
    actually, how about you cheer me up? i sense that it is my turn to be in the dumps… yeah, right! i live there!!!! i have a palace and a butler and a gardener and three maids… i ate the cook!

    Iulie 20, 2008 la 7:28 am

  63. mw

    talk to me talk to me
    tare mult as vrea sa stii
    pe VASILE l-am gasit
    si indata ti-l trimit

    Iulie 20, 2008 la 11:41 pm

  64. mw

    life si life&money is money

    tot VASILE

    Iulie 20, 2008 la 11:48 pm

  65. lumsa

    this is how you cheer me up? telling me that we should all go jump in the sea? like there is no freaking hope on earth?????????? anyway, if it would come to that, i would never take a three weekss vacation on earth! never, never, ever!
    hey, but how are you? need any cheering up? or is it still good there on your mighty planet?

    Iulie 21, 2008 la 5:02 am

  66. lumsa

    tell vasile i said hi!

    Iulie 21, 2008 la 5:04 am

  67. mw

    lumsa…pace voua in weekend…inclusiv prim ministra si tanara sinucisa atat de talentata!
    sufletul ei pluteste in wi-fi sustinut de aripi de libelula.

    deocamdata plutesc in wi-fi si observ ca tonusul musculocervicaloministerial are un grafic descendent…era si timpul pentru o odihna meritata!

    Iulie 26, 2008 la 10:07 pm

  68. lumsa

    pace noua! si voua!!!!!
    ce ca sa fie aia wi-fi???? 🙂
    bine, odihneste-te si tu, dar nu mult!!!!

    Iulie 27, 2008 la 6:04 am

  69. mw

    nu ma odihnesc…
    wi-fi?…nu se poat sa nu stii…
    glumesti!

    Iulie 30, 2008 la 7:54 pm

  70. mnte

    …cautam „Epoda a-8-a”a epicurianului Horatiu si am dat peste blogu asta.vreau sa felicit scenarista (macar)pentru acest lucru:felicitari!ma incanta peste ce am dat.:)toate bune!:)

    August 23, 2008 la 1:48 am

  71. uite ca a venit muntele la scenarista daca nu s-a dus scenarista la munte:) bine ai venit, munte! mai coboara ursii in oras??

    c u soon

    August 23, 2008 la 3:21 am

Lasă un răspuns

