…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

bol cu apa de roze

Stiam ca te vei intoarce acasa dupa ce ai plecat sa iei paine si vei trece pe la florarie si pe la cofetarie si pe la baia turceasca si ca nu vei uita sa platesti toate datoriile toate toate datoriile pe unde le aveai asa cum te cunosc plin de solicitudine in a plati datorii corect cu zambetul pe buze apoi cu o incruntare abia perceptibila si o ridicare a sprancenei atunci cand nu parea ca ai achitat tot absolut tot.

Stiam ca un leu nou in plus nu va mai pleca din buzunarul tau asa ca iti vor ramane suficienti sa iei si paine sa treci si pe la florarie si pe la cofetarie si pe la baia turceasca si in final pe la vomitorium.

Stiam ca te vei intoarce acasa cu paine trandafiri si ciocolata amara si vei spune iubito vad ca au facut treaba buna faiantarii astia hai sa facem baie impreuna.

8 responses

  1. lumsa

    am trecut scurt pe aici, sa ma spal pe maini inainte de a manca.
    sper ca era faianta rosie.
    vomitorium? yuck.
    keep on dreaming!

    August 6, 2008 la 5:43 am

  2. lumsa

    aurolaca cu visuri nebune si mintile expandate isi trece falangele uscative peste acelaesi taste capatate la partaj si gandeste spontan cu fractiuni de creier smulse pe rand din gaoacele lor cuminti de o frenezie fabricata chimic in timp ce sinapse largite latite lungite caraghios o fac sa dea cu mana in masa si sa se gandeasca la tine. unde gandeste o intreb adesea dar niciodata nu stie sa spuna. doar rade cu lacrimi in ochi si crampe abdominale de care se tine cu mana cealalta. cand tace insa o viteza grozava la circuitele discrete produce vacarm. de aceea vorbeste intruna.

    August 7, 2008 la 7:18 am

  3. lumsa

    mie sa-mi spuneti cine la ce ia aurul, ca eu nu ma uit la toate, sa stiti. ma intereseaza romanii, but of course. restul de 200 si de tari… asta-i viata… nu pot sa keep track of everybody! ba m-am razgandit: vreau si monaco! acolo sper sa sfarsesc mai spre finele vietii… asta in ideea ca nu va fi maine. 🙂
    sau azi…
    anyway, ieri am luat-o in freza cu alfabetul… gggggg. am asteptat nu dupa „r”… ci dupa nu stiu cate linuite in ideograma. eram pierduta. n-are nici o logica „alfabetizarea” lor. dar ce le trebuie? au o traditie de ne bat la fund… si au si o disciplina in ei chinezii astia de ma doare creierul din cap…
    stati ca am si o intrebare incuietoare. este steagul moldovei la fel cu al nostru, sau mi s-a parut mie?
    astept sa nu-mi raspundeti, evident!
    …si de cand poate sa creasca un chinez pana la 7.4 feet????????????
    si i-ati vazut, frate, cum se hlizeau? cred ca i-au obligat cu pusca, ca astia nu zmabesc asa cu una, cu doua…
    va salut thai-chi, rostogolindu-mi chi-ul in fel si chip, dandu-l cu capul de toate zidurile chinezesti, poate iese ceva bun din el…
    ichi-mikhi-chiki…

    August 10, 2008 la 6:48 am

  4. LORELEI

    scenarii scrise cu rujul pe care am pastrat sarutul cald al primaverilor tarzii . 🙂 .

    fain blog ma bucur sa gasesc cuvinte pentru
    neobosite citiri…

    August 14, 2008 la 2:40 am

  5. criminal! incerc sa nu fiu doar cat o secunda si-un pic. Ca tot spuneai ca nu mai vin.
    R.

    August 14, 2008 la 6:15 pm

  6. mw

    SUFLETE BOLNAVE

    peretele te priveste cu ochi albi
    printre tablouri celebre plagiate
    tavanul se apropie incet incet
    glisand spre pofta ta de oxigen
    incercand sa decida pentru tine
    ce e bine si ce e rau dar
    singurul tau respect ramane
    pentru floarea cioplita in piatra
    care lumineaza la capatul patului
    circomvolutiunile uscate de sinceritate
    si fluviul inocentei tale pierdute
    in secolul trecut…o ultima marturie
    ca trenul care strabate lanul visceral
    de grane aurii netratate chimic
    va ajunge la destinatia sa, aristocratia
    din rio de janeiro iar in gara pustie
    il vor astepta toti bolnavii clubului SIDA
    purtand ca semn de recunoastere
    garoafe la butoniera sau daca vrei tu
    un cutit vechi si ruginit pe care scrie
    louis XV est deja mort…ce parere ai? merita?
    nu intra in panica inainte de zorii zilei…
    s-ar putea sa fie prea multa lumina
    pentru ochii tai obositi de abisul profund
    al gandurilor tale refuzate de stiinta!
    nimic nu are legatura cu bolul rozelor
    lichefiate in apa; este doar un suras amar
    al galaxiei noastre inainte de a vedea
    iarba ce va creste pe mormantul ei!

    mw

    August 17, 2008 la 2:14 am

  7. lumsa

    ce de doruri… si ce de oameni noi! vine toamna. e clar.

    August 17, 2008 la 5:47 am

Lasă un răspuns

