…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Milady Milady, I love you twice

Take care of my bags, Milady!
All I can do for you!
The left one: an-ex-multi-champion-Romanian-gymnast!
The right one: fresh-barbecued-meet-my-relatives-from-quartzwood!

2 eyes, 1 abnormal Cyclopes.
2 pens, 1 white ink and 1 coal
pen my style.

This mirror reflects me as a man.
Normal–abnormal. A man I am.
With moustache and tattoo,
too!
It is not love
but philosophy,
astrology and astronomy.

My bags filled up with dreams cliché.

Dings-dong
Dong-dings

My cell rin-gs!

!Twice?

Milady Milady, you are my self, my self ISH.
Ash, Dish
I am your pet Fish.
My Universe turns around your neck puss
(the kneeled Suns before Copernicus!
(**)

I promised you my inspiration…
Impossible. Too much I love life!
(yuppie! I found a rhyme for knife)
I promised me, from you, your expiration…
Impossible. I love life to munch!
(CO2)
Meet the gymnast
meat!
With my bags What did you do?

“the Lunch. Crunch!”

Los Angeles, 2004-03-16

22 responses

  1. lumsa

    yesterday i looked sideways at this poem. today i look at it backwards. it makes more sense. if i start with the idea of crunch, respectively time crunch, then things fall in a different place. it might have none to do with loving someone twice, or with fish, the pet, but it’s a whole new ballgame….
    i remember those times though. it was right before you came back here. i can relate to that state of mind, but it makes me feel uneasy.
    the idea of relatives strikes a fine cord…
    bring your bags over; i’m taking you in.

    August 15, 2008 la 6:45 am

  2. lumsa

    am vrut sa ma scalambai in apa de roze, dar nu dadeam bine sub celelate dedicatii asa ca am venit aici… with the bag lady. unde esti nu mai intreb. inteleg plictisul totusi. si restul.

    August 17, 2008 la 5:51 am

  3. lumsa

    tri-li li-li cro-co di-li
    tu ce mai faci? eu fac, fac si fac. desfac cu mult mai putin.
    am compus compunere cu paragrafe intamplatoare dar ideei concise; asa am invatat la scoala!
    ploua in draci; imi place de mor. nu vantuie insa; mi-ar fi placut si mai si. nu pot sa le am chiar pe toate. (wow)
    ma gandesc la nemurirea sufletlui – piesa in doua acte cu intermezzo de tigara, cafea (la baie este coada!) si flirt. locuri doar la balcon, cu binoclu incorporat, scaune tapisate in catifea visinie.
    mai, mai.
    marius, unde esti?
    dimi, mai esti?
    verbul a fi ma termina.

    August 19, 2008 la 7:06 am

  4. lumsa

    bleeeeep

    August 20, 2008 la 4:31 am

  5. lumsa

    yellow! anybody home?

    August 23, 2008 la 2:54 am

  6. all i want: 2 Grande Mocha Frappuccino

    pls, baby

    August 23, 2008 la 3:26 am

  7. mw

    milady se maritaaaaa
    si lumsa o vopsesteeee
    o nunta fericitaaaaaa
    ce ioana pregatesteeee

    dimmi quoando tu verrai
    dimmi dimmi dimmi quandoooooo
    stai sa beau un ou crud
    si sa bun basca pe nud
    care sade-ntepenit
    in croquis-ul black&white…
    (basca e un articol din tara bascilor si se foloseste la protejarea materiei cenusii de vremea ploioasa sa zicem….uneori ajuta si impotriva sinuciderilor de iarna, deoarece incalzind scoarta creierului are o influenta energetica de tip O asupra circomvolutiunilor disperate in special de notele de plata ridicate pt incalzirea spatiului locativ si desi nu are aparent nici o legatura sa stiti ca are!)
    unde-i diafana sinucigasa sa-i trimit o basca originala tesuta din fire de titanium galvanizate intr-o baie de usturoi proaspat!
    all we want is a happy day…to remember!
    lumsa lasa-te de murit, fumat, si baut!…
    ai voie numai inghetata pe bat…dietetica!
    nu de alta dar am un chef nebun sa te sanctific!
    santa lumsa sau sanita lumsa est sau mens luminati in corpore lumsati …ce bine suna!

    August 23, 2008 la 4:30 pm

  8. lumsa

    parca am intrat in alta dimensiune. milady se marita, scena a dat din taste, marius m-a sanctificat, am vazut si-un nume nou care-mi suna a „minte”. sigur este ceva necurat la mijloc. s-a terminat olimpiada?
    as vrea sa te rezolv cu frappuccinele, dar cu ultimul tub de frisca m-am inveselit acum trei zile, iar la publix ma duc doar la zile mari, sau cand mi se termina hartia inginerica. niste cafea mai din topor nu te-ar aranja? mai am un pic pe fundul cutiei; zahar am din plin; laptele s-a acrit (incredibil).
    in schimb, cum mi-a spus marius sa ma las de toate cele, cum mi-am infipt o tigara intre dinti si un pahar intre degete. nu spun cu ce ca sa nu fiti invidiosi (bine, poftim: cu supa de pui!). daca as putea as si muri un pic, doar ca sa fiu in contra, dar pricepui in isti ani de viata ca nu prea se moare la comanda, iar bolile rele si terminale vin cand nu le vrei – ca naiba!
    dar, mi-a placut „all we want is a happy day”… trei bile albe!
    ps chiar as fi vrut niste inghetata azi. m-au uitat in congelator; nu am. trebuie sa astept pana mi se termina hartia.

    August 24, 2008 la 5:55 am

  9. mw

    lui lumsa hiperactiva positiva inventiva questin to you:
    where is dimmi-tree?
    where is scena-ristotel?
    where is carmen-citta delle donne?
    si tot asa!
    de ce nu mai cuvanta fetele acestea?
    de ce utilizeaza cea mai in verva purtatoare de cuvant…in loc sa se foloseasca de verva lor proprie?
    intrebarea este…pentru cine o pastreaza si why?
    si vorba aceea: verva volant scripta per-manent…ma rog, am mai uitat latina pitica pe care o mai stiam in mileniul trecut!
    lumsa dear cea mai buna solutie pentru hartia inginerica care determina toate actiunile de importanta culinaro-estetico-congelatoric utile este sa calculezi consumul de hartie cu o precizie de cel putin 3 zecimale dupa 00!
    si cu eccobonomia realizata…un weekend in hawhy cu un pahar de superstressunderpalmtree in mana stanga si o umbrela de martipan in mana dreapta pe care o consumi de la maner in sus privind nesatios peisajul marin lipsit de rechini si fara sa-ti fie teama de ploaia eventuala de masline…dedicata cockteiluluiluilui din mana stanga!
    cin cin atti…sau cin cin a monde entier…sau
    lumlumlumcubaloanedesapuntoyou!

    August 25, 2008 la 3:40 am

  10. mw

    p.s. daca totusi apare un rechin in peisajul feeric sugruma-l cu o fraza caustica bine plasata undeva spre carotida care ai conduce oxigenul spre creierul sau rapace!…si vorba-ceea: si la pace fii rapace, la razboi fii cu-ncimpoi scos din matzele de boi care scurma prin gunoi oase…moi!

    August 25, 2008 la 3:47 am

  11. eu cuvant doar in gand conspirand respirand calculand

    nu am verva am verb cu reverb amutit si soptit chiar tacut de-mprumt

    in adanc inca plang nu ma plang dar restrang

    si restrang

    marius, nu pot mai mult de atat, sunt varza de obosita

    lumsa, scrie-mi

    August 25, 2008 la 4:01 am

  12. lumsa

    cat de bine-mi prinde ca esti in verva, nu-ti povestesc, dar mentionez. pe mine ma cam lasa verva si vorba, fyi.
    nu stiu nici eu de ce nu mai vin fetele pe la noi. poate ca s-au maritat si au lacat la internet, ca sa stea mai mult la bucatarie. o sa revina dupa divort, blazate, arse la degete si cu nervii-n palma. atunci sa fii prezent cu compresele cu lipitori (sau rechini), paharul si ramura de maslin.
    de obicei calculez cu grija… cumpar cu mult mai putina hartie decat mancare, ca sa am motivatie sa merg la piata mai adesea, doar ca uneori termin mancarea cu mult mai repede. plus ca fara mancare, treaca-mearga, dar fara hartie devine stresant! cand ajung la ultima dau in atac de panica intocmai ca atunci cand ajung la ultimul pachet de tigari. este un sentiment groaznic. asa ca, iata, stii ce vei gasi intotdeauna in casa mea: tigari si hartie!
    acestea fiind zise dintr-o letargie specifica a unei duminici muribunde, ma duc sa-mi rod umbrela si ma adresez si scenei in acolada: o sa, varza mea. dar pana o sa, tu esti ok? constat cum ai scris doua zile la rand, dar nu mai stiu sa interpretez „semnele”.
    lumtocitizenhiphiphurray!

    August 25, 2008 la 5:23 am

  13. mw

    desi sunt chef de bucatarie la seral…dar varza obosita inca nu am gustat!…cred ca e buna pe un pat de ceapa clasic rumenita…si in final amestecata cu mararul verde si caloric-negativ …parca as adauga pentru aroma si niste tulpina de telina si o para transate salbatic de un mulinex de ultimul tip cu trei randuri de cutite animate de cca 500w…. plus putina paprica iute ca focul ca asa mi-a fost norocul…mai sa fie, chiar ca oboseste varza…dar oboseste de gustoasa ce e!
    lumsa lasa tigara si oboseste si tu varza… in loc de!…
    ca vorba aceea…o dieta buna intr-un corp sanatos…e preferabila unui corp canceROS!
    dar sa ne intoarcem la aristocrata milady de mai sus:

    Milady Milady, you are my self, my self ISH.
    Ash, Dish
    I am your pet Fish.
    My Universe turns around your neck puss
    (the kneeled Suns before Copernicus!)
    oare varza obosita poate fii garnitura la un petFish?
    tu intelegi lumsylady de ce ioana nu prea are energie?…observi cu ce se ocupa universul ei?
    anyway…in muzica onomatopeelor pe care poate sa le mai rosteasca after this tournament si in sunetele carora in alta epoca istorica raposatul ernest scria romane celebre:
    Dings-dong
    Dong-dings
    va urez o noapte instelata …si o cale lactee parfumata…de teii de altadata…
    LUMtoallofyou!

    p.s. ioana menajeaza-ti fortele…poporul are nevoie de tine!…tonica,vajnica,fericita,caustica si sangeroasa intr-o proportie rezonabila…ca eventual sa opreasca putin proliferarea chineza…nu de alta dar sa nu piara de foame avand atatea guri de hranit!

    August 26, 2008 la 9:03 am

  14. mw

    SONGDINGDONG
    (numai pentru tine)

    intr-un avion de frishca
    cetateni cu cap de pruna
    cam toti speriati de furtuna
    se aduna…
    printre crengile din nori
    patru ratze in furou
    tot admira un tablou
    semnat!
    din galeata imbatat
    privesc cap decapitat
    uischiul curge turbat
    spre gatlejul ferecat
    cu un lacat minunat
    in pat!
    frunze moarte daca vrei
    de la yves montand sa ie-i
    tanti!

    August 26, 2008 la 7:12 pm

  15. lumsa

    nu numai ca inteleg de ce nu are energie, dar chiar stiu si de ce. crede-ma pe cuvant si necuvant ca de abia face fata! eu in locul ei as avea limba scursa din gura pana pe partea cealalta a globului…
    in orice caz, daca esti atat de talentat la gatit, data viitoare „gateste-ma” si pe mine! si eu tot varza sunt, dar de alta natura (moarta). prefer salatele, iar mararul il iubesc tare mult – intr-o zi i-am scris si o epistola de amor! si-n alt an l-am crescut in ghiveci. acum il consum uscat, trimis de mama la punga ziploc.
    cine este „tine”? si cine este „tanti”?

    s, tanti imi aduce aminte de… atlanta. tie? she’s still here, you know, and she manages some „native” language. 🙂

    August 27, 2008 la 6:44 am

  16. mw

    tine si tanti…este eventual o buna prietena de a mea…
    apropo de retete…varza antistress…se face cu passiflora…si cine nu e multumit poate adauga valeriana!
    fumanchutoyou sau lumararinnumerar!

    August 27, 2008 la 1:34 pm

  17. lumsa

    sa inteleg ca pe mine m-ai gatit simplu… cu valeriana… dupa gust? 🙂 biiiiine. o sa incerc, dar cu valerian! mi se pare mai sexy…
    ce face prietena ta tanti? si cand ne va chema in vizita… pe toti?
    lumlatine (titlu)
    lumlamine lumlafabricisiuzile lumlaclasamuncitoare asadecisilumurmare
    lumlatine!

    August 28, 2008 la 4:51 am

  18. lumsa

    se vede ca am trait sub comunism????????

    August 28, 2008 la 4:51 am

  19. mw

    unii au trait sub comunism…altii peste…si altii…intre…tu se vede ca ai trait in general…bine sau rau….asta numai cel de sus stie…astazi analizele sunt corelate la euro dolari yeni etc…pentru ca binele si raul au o legatura solida cu materia…si nu cu spiritul!

    August 30, 2008 la 9:29 am

  20. mai sunt!!!!!! sorry ca am abesentetizat, da’ am tot fost plecata in vacante si concediuri… de mi s-a uscat toata recolta de sunatoare de anul asta…
    but it’s ok. i’m back for good, i’m here to stay, or.. whatever. sunt intr-atat de serotonizata de revedere, incat nici nu mai necesit sunatoarea…

    Septembrie 8, 2008 la 5:52 pm

  21. mw

    serotonizata…inseamna in ultima instanta in a fii in toane bune…sau nu neaparat!

    Septembrie 21, 2008 la 3:21 am

  22. dannish

    you killed mr moonlight. for lunch.

    Aprilie 5, 2013 la 3:07 pm

Lasă un răspuns

