…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

criogenare

am tăiat ieri mânzul şi fară de foame l-am facut salam

m-am priceput la tăiere avea beteşug avea şi ham

avea botul umed nările imi abureau ecranul de la mască

mă iubea ca un nebun

il iubeam ca o nebună

azi l-am tăiat iar l-am tranşat i-am legat copitele una de alta

l-am pus la congelator pe sortimente astrale

pulpa marelui mânz inima lui sufleţelul lui drag

şi am plecat să văd o piesă de teatru cu un prieten

sau un iubit

venit peste week-end în capitală

aveam sânge sub unghii

asta am văzut în antract

dorinţele

30 responses

  1. O poezie pe placul inimi (sufletzelului) meu: cu imagini si miresme tari, tandru ironica si cruda, cu o contructie rotunda. Si nu foarte lunga… Excelent, Ioana. Sloppy kisses din america de nord…

    August 25, 2008 la 3:55 am

  2. danule, vreau in america de nord. cheama-ma si vin. portretul meu…?!

    August 25, 2008 la 4:04 am

  3. mw

    dear dear ioana…sunt cutre-murat si parul mi s-a
    facut maciucuri pe ambele maini,picioare si ORL!…lumsa help!…criogena-rea asta
    mi-a dat un impuls electric mai teribil decat scaunul electric…si daca era un osandit de tip sing-singer pe el…si citea poemul ca fiind ultima lui dorinta, ingheta de spaima…iar osanda de fapt l-ar fii readus la realitatea calda si prietenoasa a sistemului american…asta da poem: cei morti invie si cei vii abia asteapta sa moara ca sa aiba de ce sa invie!…my god! paradoxul asta demonstreaza teoria relativitatii in conditii de laborator si toate formulele sunt scrise desigur cu…ruj HR!

    August 25, 2008 la 4:05 am

  4. mw

    anyway 12 puncte pentru ioana!…ca deobicei pentru maestria cruzimii si cruzimea maestriei pohemice sau polemice…

    August 25, 2008 la 4:12 am

  5. lumsa

    marius, am vrut sa te avertizez sa nu vii aici, dar n-am apucat. sper ca ti-ai revenit… ca nu stiu cum sa purced la imblanzirea paroasa din cavitatile orl. stii tu cum este totusi cand iubesti pe cineva atat de tare incat iti vine „sa-l mananci”!!!!!!! it’s just a figure of speech. cu toate ca deja imi zboara avioane prin cap sa-mi fac boyfriendul… salam! ce idei geniale are fata asta.
    danu, tu insa ma ingrijorezi!

    la salam cu voi, baieti! sa fiti iubiti!!!!

    August 25, 2008 la 5:47 am

  6. mw

    ioana minipoemul tau concentrat ca uraniul imbogatit peste noapte mi-a dat o forta aproape titanica…si pot sa remarc ca un poem minuscul de trei randuri nu este mai prejos decat un poem-fluviu din aceiasi categorie tragicodureroscausticoposterotica si in plus timpul de incarcare cu energie paraatomica de tip „”happy”” este mult mai scurt ,deci…pot gandi mai indelung la esenta ideilor tale foarte umane si antiumane in the same time!
    anyway cateva cuvinte de la tine in directia circomvolutiunilor mele intr-un perpetuum brainstorming mobil si rabatabil imi dau o rezerva de inspiratie freudiana pe urmatorii 20 de ani …asa ca omenirea va fii salvata in ceea ce ma priveste chiar dupa disparitia ei programata in curandul apropiat…cca 4 ani.
    lumsa mersi pt intentia teoretica cu care bineniteles poate fii pavat iadul…am venit…m-am cutremurat de gradul 5 richter…si am invins rezonanta in care intrasera isteric celulele foarte cenusii ale sedimentelor intracraniene depuse printr-o forta centrifugala dar si frugala de jur imprejurul interior al cutiei mele ucrainiene!
    totusi am ramas cu unele sechele destul de evidente in special in zona ORELE…in sensul ca acum imi creste o barba stufoasa direct din nas spre centrul pamantului desigur actionata permanent de asa zisa forta de gravitatie!
    ce parere ai?…o depilez sau o tund?…cu breton?
    a la mireille mathieu?…te rog in mod public lasa-te de fumat!…intrucat fumul este nociv…hartia inginerica este un combustibil excelent…tot pt productia de fum…si cred ca ai putea economisi sume importante daca…ai renunta sa-ti transformi existenta in fum…ce zici?…te sanctifici sau nu de buna voie si nesilita de nimeni?…apropos in rai fumatul este interzis…iar in iad nimeni nu se uita la tine daca fumezi chiar marijuana…acolo te baga cineva in seama cu conditia ca fierbi minimum cinci ore pe zi…ca sa zic asa juma de norma…intr-un cazan de smoala sau plasma…la alegere…nu prea cred ca nu vrei sa ajungi nicaieri
    in viata urmatoare care te asteapta si in noua cariera filozoficmatematicofizica!
    hai intra si tu in liga antifumatorilor si respectul de sine va creste exponential cu puterea ta de autoconvingere….
    lumlumlumfarafum!
    doar o baie cu sapun…de mango!…sau tango!
    chiar ma gandesc ca un sapun de tango nu s-a inventat inca…ma duc sa-l brevetez!
    sa stii ca se poate folosi pre sau posttango…dupa acelasi sistem ca pre sau postludiul clasic!…este un sapun multitasking si binedeterminat in spatiu…are o culoare rosie taurificatoare si deci se potriveste perfect cu scenariile rujate ale dragutei ioana prietena ta vesnic in eruptie vulcanica si atat de romantica in vesuviul ei interior!
    noapte LUMa tuturor!

    August 25, 2008 la 10:18 am

  7. mw

    observ ca a disparut!…so sorry!

    August 25, 2008 la 10:27 am

  8. mw

    sper sa-l repostezi!

    August 25, 2008 la 10:29 am

  9. mw

    RASPUNS LA DORINTA DE A FII TRIST

    desigur copitele manjilor impartiti
    in transe egale de femei multipluactionate
    de fortele raului si ale binelui nu se stie
    in ce directie zburda dar milkway asteapta
    cu rabdare fiecare schimbare a astrelor
    rujate si sumar imbracate numai in culori
    boreal-trecatoare din 3D in polyD bicefal
    si care tind spre infinitul necunoscut
    desenat cu unghiile sangeroase ale Creatoarei
    ce privea nonsalanta la piesa de teatru antic
    sprijinita de umarul tandru al prietenului ei „drog”
    congelat din principiu…de frica…sau placere
    with a devil trace in his mind!

    August 25, 2008 la 10:50 am

  10. lumsa

    woooooooooow! azi nici cu treizeci de perechi de picioare nu tin pasul cu tine. 🙂
    retin cu entuziasm ideea cu sapunul de tango! sunt mereu in cautarea sapunului cu cel mai scazut efect de deshidratare. asta trebuie ca este perfect. iar daca iau si-un trandafir rosu in dinti (in loc de fum cu scrum), m-am scos la lumina pe loc si pe vecie!!!!!!!
    dar ce portal ai traversat de ai dat din frica in exuberanta la vederea acestui poem???? huh????? oricum, imi place transformarea. asa te vreau – viteaz si nonsalant la ideea ca undeva, cumva, te-ar putea paste o transare sangeroasa, pe sortimente…. gggggg.
    la mai lum to all of you-m!

    s, if you would’ve done it three days in a row, it could’ve qualified as a small miracle…

    August 26, 2008 la 7:28 am

  11. mw

    gandeste-te ce imagine feerica ar fii un bal mascat…in care apari tu intr-o rochie rosu-neagra infoiata si cu…surprise!…cele treizeci de picioare de care pomeneai….asta inseamna ca vei dansa concomitent cu 15 apashi parizieni unul mai doritor decat altul sa-ti zmulga trandafirul rosu plasat in dantura white@superwhite si sa transpire din greu in speranta ca o sa-i rasplatesti cu minunatul sapun de tango brevetat de mine!…parca vad ringul in care un maldar de flacai focosi danseaza ca un miriapod urias…si tu in mijloc ca o floare dn hawai…desigur de jur imprejurul ringului consumatori si consumatoare de toate culorile si varstele…intr-un clar-obsur rembrandtian, admira spectacolul gustand din pahare de cristal cocktailuri cu nume diferite…ca de exemplu (improvizez)…orgasma cireselor astrale…un lichid fosforescent redblue-neonic iradiind raze de lumina trandafirii si luminand fetzele fericite de cele cateva ore pe care le mai au pana la endofworld!…inchipuiti si echipa de chelneri si chelneritze…ei, cu o alura de armstrong in livrele rosii…si ele niste fete delicate a la sylvia cristel…susurand printre mese ca un rau de munte cristalin …imbracate in rochii clochegrenadantelate si cu un zambet seraficodiabolicosubtil pe buze…hmmm…mai sa fie, ce imagine demna de infern!…bineinteles mult fum…degajat de industria tigarilor de foi!…nu stiu ce sa-ti mai spun…fumtoyou sau lumtoyou!…transmite-i ioanei ca am o reteta de antivarza!
    cu respect…monocetateanul turmentat si de guvern angajat si apretat!…si sa auzim numai de bien!

    si o varianta pe gheata

    August 26, 2008 la 6:54 pm

  12. lumsa

    maaaaaaamaaaa, ce-mi place sa ma inaginez un miriapod urias dansand cu vreo duzina de bipezi pitici, toti implorandu-ma in genunghi sa le imprumut sapunul… brevetat de tine. iar eu, nasoala, o sa zic ca eu nu impart cu nimeni sapunul capatat cu atata truda de litere!!!!! cat despre trandafir… poate doar cu pumnul, caci altfel am o muscatura dura, de nedesclestat. cu toate ca s-ar putea sa renunt la trandafir in favoarea unei tigari de foi… ggg. deci, loveste-ma cu „fumtoyou”!!!!!!
    dar, hai, nu ma mai fierbe! de ce esti atat de exuberant? te-ai pilit…. sau te-ai indragostit???????? vreau crochiu in carbune, plus lista cu toate calitatile. esti cetateanul nostru de vaza (in curand de… varza), asa ca trebuie sa te supui si sa-mi spui povestea acum, cand este pufoasa si voluptoasa!
    care-i reteta anti-varza? rata? impaiata?
    …o sa-i transmit.
    tangourile au fost superus!!!
    lumtooneandonlycitizenconcernedwith-
    thelingeringcabbageissueofthegovernment!

    August 27, 2008 la 7:20 am

  13. hai sa va fac viata frumoasa tuturor:

    A cowboy named Bud was overseeing his herd in a remote mountainous pasture in California when suddenly a brand-new BMW advanced out of a dust cloud towards him.

    The driver, a young man in a Brioni suit, Gucci shoes, RayBan sunglasses and YSL tie, leans out the window and asks the cowboy, „If I tell you exactly how many cows and calves you have in your herd, Will you give me a calf?”

    Bud looks at the man, obviously a yuppie, then looks at his peacefully grazing herd and calmly answers, „Sure, Why not?”

    The yuppie parks his car, whips out his Dell notebook computer,connects it to his Cingular RAZR V3 cell phone, and surfs to a NASA page on the Internet, where he calls up a GPS satellite to get an exact fix on his location which he then feeds to another NASA satellite that scans the area in an ultra-high-resolution photo.

    The young man then opens the digital photo in Adobe Photoshop and exports it to an image processing facility in Hamburg , Germany

    Within seconds, he receives an email on his Palm Pilot that the image has been processed and the data stored. He then accesses a MS-SQL database through an ODBC connected Excel spreadsheet with email on his Blackberry and, after a few minutes, receives a response.

    Finally, he prints out a full-color, 150-page report on his hi-tech, miniaturized HP LaserJet printer and finally turns to the cowboy and says, „You have exactly 1,586 cows and calves.”

    „That’s right. Well, I guess you can take one of my calves,” says Bud.

    He watches the young man select one of the animals and looks on amused as the young man stuffs it into the trunk of his car.

    Then the Bud says to the young man, „Hey, if I can tell you exactly what your business is, will you give me back my calf?”

    The young man thinks about it for a second and then says, „Okay, why not?”

    „You’re a Congressman for the U.S. Government”, says Bud.

    „Wow! That’s correct,” says the yuppie, „but how did you guess that?”

    „No guessing required.” answered the cowboy. „You showed up here even though nobody called you; you want to get paid for an answer I already knew,to a question I never asked. You tried to show me how much smarter than me you are; and you don’t know a thing about cows…this is a
    herd of sheep. . . .
    Now give me back my dog.

    August 27, 2008 la 12:22 pm

  14. mw

    god! it was a giantstory
    but i like an old one more&more&more:

    eu cuvant doar in gand conspirand respirand calculand

    nu am verva am verb cu reverb amutit si soptit chiar tacut de-mprumt

    in adanc inca plang nu ma plang dar restrang

    si restrang

    S U P E R B !!!!!!! 100 krt!

    August 27, 2008 la 1:53 pm

  15. lumsa

    marius, era o gluma… pe seama guvernului american. trebuia sa fie lunga… si supertehnica… din varf. 🙂 dar iti dai seama in ce incurcatura intra un individ de genul asta daca are, naibii… insomnie!!!! nu poate sa numere oile cu imaginatia…. va angrena un intreg sistem de aparare anti-irakiana, anti-extraterestra, anti-whatever… si tot nu va adormi. si aici as putea aduce valeriana de pe pagina precedenta – poate ajuta?
    ma fac ca nu observ ca nu te-ai supus. dar deja m-am obisnuit cu tine – te intreb azi si imi raspunzi in doua luni… ggggg. uit si ce te intrebasem intre timp si ma uit in dunga, neintelegand la ce-mi raspunzi. si iaca-asa imi creste banuiala ca m-am tampit…

    admin, esti tu? adica, tu – tu? n-ai reparat bubu inca? 🙂

    August 28, 2008 la 5:09 am

  16. lumsa

    epica-magnum
    calibru mic
    pentru poseta de mana
    ce faceti? puneti muraturi? poate va prind ca nu le puneti bine!

    August 30, 2008 la 5:56 am

  17. mw

    imi plac glumele, insomniile , doamnele…si sistemele lor de aparare…care includ atacul…etc etc etc
    fii bun(a)….traieste si lasa-i si pe altii sa traiasca
    ziceau batranii celti…si nu uita ca matematica are si teoreme pe care nu le cunosti!

    August 30, 2008 la 3:39 pm

  18. lumsa

    marius…. matematica are numai si numai teoreme pe care nu le incap cu mintea!!!!! vad ca mai sunt si alte „alea” pe care nu le incap, dar nici n-o sa ma stradui, din considerente pacifiste.
    „make love, not war!” – sunt convinsa ca stii dictonul. din umbra lui zic mic: in acest spatiu urias , plin de atatea necunoscute care pot fi toate, spre disperarea mea, abstractizate in formule binare, ramanem extrem de insignifianti…

    s, unde ca-mi esti? am supravietuit cu brio primei saptamani!!!!! ne-am pus fundita rosie, impotriva deochiului, la usa. vii?

    August 31, 2008 la 6:36 am

  19. de cand nu mi’am mai trecut cuvintele pe aici, am ratat multe observ.cata cruzime in scris, dar totusi toate se leaga undeva .acolo.

    August 31, 2008 la 8:03 pm

  20. unde a disparut dianette?

    August 31, 2008 la 8:08 pm

  21. mw

    n-as face glume pe socoteala guv. american tocmai acum!…its dangerous!

    Septembrie 1, 2008 la 11:58 am

  22. una dintre cele ma tari poezii pe care am citit-o in ultimul timp

    Septembrie 2, 2008 la 4:40 am

  23. lumsa

    am primit sarcina sa va salut in numele scenaristei, pe toti trei; trei, doamne, si cu mine, patru.

    bored, unde ca ai fost si tu???

    marius, acuma este momentul propice sa faci misto de guvernul american – este labil!

    guvernul american, fii pe faza! astia din neamul barak/c sunt cam taricei. abia astept sa ai un literat la conducere!

    s & c, la sufletel mi-a mers. 🙂
    updated hugs and kisses from j. he’s in… green mood and against animal slaughter… i told him my grandmother used to kill a chicken every sunday… with an ax…. gggggggggggggggg. but i didn’t look; just plucked it.

    Septembrie 2, 2008 la 7:28 am

  24. eu am umblat pe meleaguri indepartate..
    am lipsit si am pierdut nenumarate lecturi.

    Septembrie 3, 2008 la 3:34 am

  25. lumsa

    ai umblat, nu gluma. nu te-am mai vazut pe aici de luni si… luni si marti si miercuri. sau mi s-a dilatat mie simtul temporal???
    oricum, te-ai intors la timp! ca sa vezi cum sunt macelariti manjii cei nevinovati. 🙂 invata si ia aminte!!!

    Septembrie 3, 2008 la 8:14 am

  26. luca, nu e asa ca sunt wow?!:) imi place ca ma lauzi.

    bored, trimite-mi pics din calatorie sa pun pe blog. hai!

    marius, daca nu facem glume pe seama guvernului, face el pe seama noastra.

    lum, am un navod cu sepii in cada. ti-am spus ca ma doare in gat. mi-e dor de tine.

    albastre
    condensat
    bratele ei lipicioase
    mimau salutul de hai pa mai vorbim

    semnat: Medusa

    Septembrie 5, 2008 la 1:12 am

  27. mw

    printre sute de meduze
    creste-un crocodil rapace
    si mimeaza ca e-un suflet
    care totul agreeaza…
    dar….
    sa fereasca cel de sus
    ca un mamifer supus
    sa calce cu stangu-n apa
    ca de-ndata el al papa!

    si meduza cea de sus
    oare ce-o avea de spus?

    ca atunci cand te grabesti
    de indata o patesti!

    deci concluzia finala
    si in fraze pertinente
    este
    cum spuneau batranii daci:
    FESTINA LENTE!

    semnat:
    un medusantrop bine dispus
    si de Medusa sedus…

    Septembrie 5, 2008 la 2:46 am

  28. ...

    da, scena, esti wow. si mie imi place sa te laud.

    m, de cand nu ne mai dedicationezi????

    b, helloooo!!!

    Septembrie 8, 2008 la 5:37 pm

  29. mw

    dear…dedicatia este built-incognito always!…dont worry be happy!…guvernul este ceva sfant si paravotat de monocetateanul consecvent si credincios liniei…conducerii… mai sunt si alte linii dar nu intra in discutie astazi.

    Septembrie 10, 2008 la 5:09 am

  30. ...

    am inteles

    Septembrie 14, 2008 la 9:19 pm

Lasă un răspuns

