…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

sire… !

multumesc, marius!

26 responses

  1. mw

    avec plaisir ma duchesse !

    Septembrie 19, 2008 la 3:18 am

  2. lumsa

    i’m next… i hope. my favorite color is purple, marius! 🙂

    Septembrie 19, 2008 la 6:02 am

  3. mw

    purple deep of course!…
    lumsa give me your picture…
    and you will see!

    Septembrie 19, 2008 la 7:01 am

  4. lumsa

    the deeper, the better!!!! dark, rich, regal…
    how can i give you a pic.? you’re going to have to „draw” me from your… memory!!!!! how’s that for a challenge? 🙂

    Septembrie 20, 2008 la 7:13 am

  5. mw

    fie…o sa te desenez din memorie…dar orice asemanare cu fapte si persoane reale e pur intamplatoare!…

    Septembrie 20, 2008 la 7:45 am

  6. lumsa

    critica pe marginea (te rog transmite lui n&t; multum)
    dupa, m-am spalat la cap. imi este din ce in ce mai lene s-o fac. nu lene. incomod.
    si aici urmeza introducerea mai lunga decat continutul – sper ca ati invatat de-acuma!
    cand mi-am schimbat boiler-ul, acum cateva luni, l-am rugat pe nenea instalorul (bulgar de oricine) sa imi seteze temp. mai mica, inctru-cat cea de la cel de dinainte era mult prea mare… si anume ma frigea in draci. si ce mi-am zis eu? – de ce sa ma chinui sa manevrez manivela de la „rece-cald” cu spaima ca ma clocotesc? mai bine am din prima apa mai recisoara… bulgarul a zis: „este setat din fabrica; nu este foarte mare”. nu, am zis eu, fa-o mai mica, te rog eu frumos. si mi-a facut-o. numai ca acum este prea rece. adica inghet de frig dupa primele zece minute in dus. lenea care mi-a scapat freudian mai sus, este de fapt cu referire la initiativa pe care am luat-o in toate aceste luni ca sa chem pe cineva sa-mi schimbe setarea… sau sa ma urc chiar eu pe o sacrita sa ma uit cu ochisorii mei pe acolo, poate ma prindeam singura pe unde sa-mi bag degetele; si poate ma si electrocutam…
    de vreme ce sfarsesc a iesi din baie cam nervoasa, de fiecare data, mai ales cand ma spal pe tugui, nu mai amchef sa ma si usuc. zic: imi bag picioarele, nici nu ma usuc! un fel de autoflagelare inutila, adica.
    in paranteza parantezei fiind spus, il bestelesc pe instalator si in ziua de azi ca s-a luat dupa mine si pe cei de la fabrica, deoarece sunt niste scartani, setand temperatura atat de jos ca sa-i faca prostului de consumator economie la factura electrica…. cand poate omul nu vrea!
    nu ma usuc, deci, dar imi prind parul cu o clama, ca sa nu ma deranjeze si ma asez cuminte la computer, sa continui epopeea diacriticelor, cu patima omului care-si gaseste utilitate in actiuni imbunatitoare de karama – aka altruistice.
    clik si paste si copy si convert cu daruire, in timp ce aerul conditionat ma sabota ca un nemernic din directia generala „spate”, sufland exact in ceafa mea cu o rautate greu de imaginat intr-un lucru neinsufletit, dar, paradoxal, suflator. ma intorc la el cu naduf si-i fac niste gesturi obscene si-i soptesc ca daca nu „tace” il omor, si imi vad de treaba mea. la un moment dat, numai ce ma iau niste junghiuri la baza cutiei. capatana mea era de-acuma absolut inghetata si parca ma strangea de ganditor, dar nu vroiam sa ma opresc pana nu faceam cinci pagini!! cu greu le-am facut, si nu stiu daca am fost de fapt in stare sa gandesc cu adevarat cu creierii inghetati, producand astfel un rebut inutil, dar la sfarsit am alergat victorioasa la tabloul de comanda si l-am rezolvat pe netrebnic. am iesit pe balconet sa ma incalzesc, mi-am vanturat pleata prin aer, mi-am readus capul la o temperatura normala si mi-a venit ideea nastrusnica sa va scriu ceva; „diseara”.
    ceva imi spunea ca aveti nevoie de un rasfat, de o atentie… un fel de veste buna, la drum de seara, de la dama de ghinda… care are ganduri bune, mai ales dupa o inghetare preliminara. (sa-mi aduci aminte de asta,s! poate ar trebui sa-mi bag capul in congelator cate 15 minute in fiecare zi… poate, de fapt, secretul unui om mai bun sta in anchilozarea cefalo-craniana pe termen limitat.)
    de cand mi-au alunecat ochisorii, cuvant cu cuvant, codita si caciulita, articulat si neraticulat, pe „scriere” si pe masura ce in acest proces s-a creeat o nefireasca intimitate care s-a scurs prin pori/celule/neuroni, m-au incercat sentimente foarte diferite, unele cu rezonanta imediata, a la „snitele”, altele cu reververare pe a doua zi etc.
    ma gandeam ca de fiecare data cand citesc fictiune nu ma las pana nu identific care dintre personaje este cel cu incarcatura autobiografica, pentru ca mor de placere sa scormon in „capul altuia”, sa prind acele nunante care-mi aduc aminte de mine insami si… de restul populatiei. pana la coada, fictiue sau ne-, totul isi are radacinile in realitate. din punctul asta de vedere, sunteti de o sinceritate debordanta si de un realism usturator. dincolo de niste conotatii politice la care eu nu ma pot raporta din ignoranta, restul este delicios. si ma gandesc ca poate este bine ca ati pus totul sub fasa greutate a unor cuvinte tipatoare pe exterior, ca sa se impiedice lumea de un zid pe care trebuie sa-l darame mai intai, chiar daca, pana la coada, este doar o nisa prin care puteti voi „iesi in lume”. sunteti si foarte talentati si foarte destepti!
    asta nu inseamna ca mie mi-a pierit convulsia la fiecare cuvant-forte… gggg. asta ca sa termin pe o nota comica si sa nu vi seurce laudele la cap.
    hai, la treaba!

    Septembrie 20, 2008 la 9:22 am

  7. lumsa

    te-ai si trezit????
    eu imi iau catelul la rondul de noapte si ma culc! buna dimineata!
    ps promit ca n-o sa ma gandesc la mine insami dupa ce vad portretul… 🙂 feel free to be creative!

    Septembrie 20, 2008 la 9:31 am

  8. mw

    eu sunt treaz tot timpul si ma plimb virtusl…cu spiritul catelului meu care a raposat in urma cu doi ani sa-i fie tarana placuta…dar sufletul lui a renuntat sa rataceasca stingher si inca mi-a ramas credincios …hotii respecta asta si viziteaza alti musterii…slava domnului societatile de asigurare…nu sunt in pierdere!…portretul tau este in lucru deja…si sper ca intuitia mea nefeminina…sa reuseasca in aprecierile empiricofizicdecorticante!
    cand va fii gata am sa expediez rezultatul pe adresa ioanei!…lumtoyouagain!

    Septembrie 20, 2008 la 9:48 pm

  9. mw

    apropo de instalatori bulgari…lumsa…sper ca stii
    ca domnii bulgari spun da…si din cap fac semn ca nu si invers…din cauza asta mananca castraveti cu iaurt si usturoi din nastere…dar defectul asta de fabricatie inca nu au reusit sa-l corecteze…be careful!

    Septembrie 20, 2008 la 9:53 pm

  10. lumsa

    wow. este super-truper-para-ultra!!!! si scenei i-a placut tare de tot. …iar eu gasesc ca-i mai frumos decat „al ei”…gggggg. 🙂 nu de alta, dar nu pot pentru care sa ma fac ca nu observ asemanarile covarsitoare cu realitatea… cu toate ca am promis sa nu ma „sesisez” in acest caz. 🙂 oricum, ai prins niste esente incredibile. spinii si paienjenisul general valabil – la marele fix!
    esti foarte talentat!!! basca am citit si despre agam, artistul. foarte interesant procedeu. chiar este foarte frumos, complex si balansat colajul tau! imi place foarte mult. si multumic foarte frumos!!!!!

    deci, asta faci tu noptile. te plimbi cu catelul… in gand. nici nu vreau sa ma gandesc ca si catelul meu se va duce intr-o zi… ma intristeaza doar posibilitatea. ugh…
    dar, nu vreau sa vorbesc despre asta…
    mai bine iti povestesc despre personalitatea catelului meu… ca sa te amuz.
    vorbind despre hoti…
    catelul meu este atat de social, incat se bucura peste masura de absolut oricine. nu conteaza ca nu l-a vazut niciodata in viata ei! ea se bucura. se gudura, este pe spate cu picioarele in sus, ori, cel mai adesea, face un mic pipi – are o conexie speciala intre vezica urinara si centrul emotiv…. gggg.
    catelul meu latra doar daca ii este frica…. adica, la pungi de plastic plutind pe strada, la masinile de pompieri, la motociclete (cred ca are fobia zgomotelor cu prea multi decibeli), la pasii vecinilor pe scari si chiar si la obiecte din casa pe care le-a mai vazut anterior, dar carora le-am schimbat, cine stie cum?, pozitia, si-i par probabil niste monstri, sau ceva similar….gggg.
    adica, am un grozav caine de paza, vezi tu! m-ar apara de un raufacator, nu latrand ca un caine normal, ci gudurandu-se sau facand pipi. asta pentru ca probabil ne-a vazut pe noi bucurandu-ne intotdeauna cand vine cineva la noi si nicodata… atacand un musafir. acuma ma gandesc – oare cateii care ataca hotii si-au vazut in prealabil stapanii sarind la gatul cuiva?
    intotdeuana ma gandesc ca daca ma trezesc in mijlocul noptii si o aud gudurandu-se si „vorbind” (caci ea si-a developed si un limbaj cu care incearca sa ne imite pe noi, oamenii), e semn ca mi-a intrat cineva in casa!!! noroc ca stau la etajul unu si pot sari de la balcon… sa ma salvez singura, daca pe ea nu ma pot baza.
    dar, conceptul ca un caine trebuie sa-si apere stapanul este desuet. deja, dupa atatia ani de evolutie chinologica, s-au schimbat multe lucruri. de ex.: cateii sunt stersi pe picioare cand intra in casa (eu fac asta cand e fleasca afara… gggg), spre deosebire de stramosii lor care nu au vazut o baie cu sampon si conditioner la fata. cateii moderni dorm pe patuceanuri rococo, in loc de o cusca mancata de cari, sau in aer liber, sunt imbracati dupa ultima moda (aceasta industrie capata proportii ingrijoratoare; eu nu am ajuns inca la pragul asta de nebunie sa-mi imbrac cainele!) etc. normal ca bietii catei nu mai stiu ce-i aia indatorire… se cred egalii nostri, cel putin. 🙂 catelul meu sigur se crede om…. mai lipseste sa avem discutii filosofice si ii fac si cont la banca. 🙂
    oricum, am un caine super dulce… merita sa traiesc cu riscul unui virtual hot. tot ce sper esta ca hotul sa se sperie de latratul ei cand urca scara… si sa nici nu incerce sa intre… pentru un cald welcome canin.

    sa stii ca de fapt il banuiesc pe bulgar ca de-al naibii mi-a facut temperatura atat de mica. eu i-am zis cateva grade… el probabil le-a inmultit cu 7. ce om rau! ce viata de… caine. ma refer la stramos.
    lumagam!

    Septembrie 21, 2008 la 7:46 am

  11. mw

    multumesc pentru aprecierile unanime ale guvernului si incep sa ma umflu in pene de fericire…ma simt nu numai monocetatean…dar si monotacetean exclusiv de gradul 7 pe scara richter…cat despre chinofilia de care sufar se pare ca este din nastere…catelusa ta…care probabil este un caniche sau pechinez sau ceva
    de tip salon eventual soricar…probabil ca spera sa induioseze inima eventualilor hoti in timp ce tu sari de la etajul intai…si sper ca tii o umbrela a la mary poppins…nu de alta…dar s-ar putea ca dupa saritura sa nu poti sa ajungi per pedes la prietena cea mai devotata a omului…care isi va pierde reflexul de pipi-emotiv…care este destul de raspandit la cainii care sunt foarte alintati…daca are si prostul obicei de a dormi in pat cu tine…e clar…fostul meu cerber…cantarea cca 60 de kg…era fioros…cu falci imense…de colti nu mai vorbesc…dar avea inteligenta sfinxului de la piramide…nu era foarte sportiv…si cand mergea duduia pamantul…avea o libertate totala din partea mea…dar avea bunul simt sa nu profite…discutiile noastre erau prietenesti…si mai mult sunau a consilii de razboi…asa ca probabil …daca hotii care ar fi intrat in casa..in primul rand ar fii inghetat de spaima la vederea mamiferului cu alura de leu si boxeur in acelasi timp…ca nici macar nu ar mai fii fost cazul ca un alt caine sa faca pipi de emotie pe picioarele lor…chit ca ar fii avut sumtul umanitar al dezghetarii…prin incalzire…ceea ce era deosebit la raposatul…avea ochi mari rotunzi de culoarea mierii care parca vorbeau intr-o limba internationala…ma rog un tip ultrainteligent…pacat ca s-a dus…
    e preferabil sa ai un jder…sunt amuzanti si prosti ca noaptea…asadar cand se duc…nu creeaza sentimente atat de funebre stapanului…mai ales ca miros a urs cat sunt ei de mici…
    lumhowhowtoyou

    Septembrie 21, 2008 la 12:44 pm

  12. na ia, imi pare sorry pentru catzeluschul tau, marius…
    de ce nu incerci sa-ti procurezi altul la fel? iti trebuie doar o monstra din ADN si vreo catva mii de $- o nimica toata… iar clonarea nu dureaza asa mult. stiu o baba milionara care si-a clonat patrupedul defunct si merge de minune!
    si… va si invatz care este procedura pentru spiritismus… hihihihihi

    am analizat cu mare atentie cele schrieben mai sus. si am concluzionat: bulgarul vrea sa te saboteze. trebuie anihilat! si stiu si cum: il incuiezi in camera cu aerul conditionat, pana il congezi bine, dupa aia il spargi cu hammer-ul si in cele din urma il arunci la crocodilos… asta este masterplanul in 3 pasi simpli. rezultatele sunt garantate.
    pisica mea are 280 de kilograme… si prinde hoti all day long… se satura, de obiceo, cu vreo 2-3 pe zi. (daca vrei ti-o imprumut o saptamana-doua! ) ca oricum eu am supranatural powers si pot sa prevad momentele in care apar intruders, astfel incat sa se bucure de o primire calduroasa… ii intampin cu flame thrower-ul la usa…
    hei, dar stai tranquilita. nimeni nu intra peste tine daca e usa incuiata… dar, totusi, i-ati si tu niste arsenal de la un local gun shop, pentru orice eventualitate…

    Septembrie 21, 2008 la 10:22 pm

  13. lum nu stiu ce

    Septembrie 21, 2008 la 10:24 pm

  14. mw

    dimmi…imi pare bine ca te-ai dezghetat… catelul meu raposatul are libertatea de-a se plimba printre astrii…asa ca…sa se plimbe!…referitor la baba cu ADN-ul…eu am cunoscut una mai inteligenta…care in loc sa investeasca mii de dolari intr-un caine muribund…i-a investit in ea insasi…si sa vezi cum merge!…si cum danseaza rock&roll…ca numai din astea stie…deh…ca babele…ce pretentii poti avea la ele!…in orice caz a avut inspiratia fericita sa se autocloneze!…
    sa n-mi spui ca pisica ta e campioana la summo!…dupa cele relatate de tine…imi face impresia ca te poate imprumuta ea pe tine…si nu tu pe ea…ce ai tu cu bulgarii…dna ministra de razboi…de ce vrei sa-i arzi?…sa stii ca virgula crocodilii nu se hranesc cu bulgari inghetati…cred ca nici cu cei dezghetati…pt ca ei, adica bulgarii mananca mult usturoi…asa ca domnii crocodili decat sa aiba de-aface cu dnele lor…si sa nu se poata pupa cu ele sau alte chestii erotice…prefera sa renunte la bulgarii usturoiati din nastere!…asa cred…dar nu ma contrazic cu tine…este doar o evidentiere de pareri reciproca si nimic mai mult!
    lumschontoyou cu trema unde vrei!

    Septembrie 22, 2008 la 12:46 am

  15. lumsa

    azi nu ma pot aduna nici cu farasul si maturica, cu toate ca am incercat in cateva randuri.
    dar am citit, am zambit… adica am trecut pe aici si las si semn.
    ps este cocker

    Septembrie 22, 2008 la 6:16 am

  16. mw

    doamna…probabil ca weekendul a fost total…daca farasul nu ajuta…anyway cockerul american este o dulceata da caine…inteligent…frumos si bun de prasila…am avut si eu unul…14 ani…dupa care s-a dus intr-o lume mai buna…nu era caine ci academician…cunoatea 4 limbi straine…si daca vorbeai cu el chiar in chineza tot stia despre ce este vorba…era negru de culoare…stapanii lui il botezasera leonard…si uneori inteligenta lui surprinzatoare ma facea sa gandesc ca e o reincarnare a lui da vinci desi nu l-am surprins pictand niciodata…avea slabiciunea pachetelor de ciocolata uitate pe masa pe care le desfacea nu stiu cum…si dupa ce le manca…alerga dupa catelusele din cartier cu un buchet de flori…sa le faca cate o bucurie…un adevarat gentelman….
    asadar ai facut o alegere excelenta…la capitolul catei de salon…
    va doresc un weekend extenuant de placut…si o saptamana relaxanta in continuare…
    lumdingdongtoyou

    Septembrie 22, 2008 la 10:45 am

  17. whatever… i guess it’s better this way.

    si tu?! hei, doar stii cum ma loveste depresia daca vin aici si nu te citesc… si mai ales ca azi e… stim noi ce zi.

    Septembrie 22, 2008 la 7:45 pm

  18. revin… acum am de facut tratamentul.
    va kiss pe capsoarele voastre luminescente!

    Septembrie 22, 2008 la 7:48 pm

  19. revin maine, ca acum risc sa fiu luata de urechi daca mai stau…

    Septembrie 23, 2008 la 2:39 am

  20. lumsa

    va trebui sa ma suportati turtita zilele astea….cred ca va dura trei… ca orice… minune
    scriu ca sa nu se supere dimi, sa nu se sinucida artistic, nouveau-modernist, cu o supradoza de sunatoare in care galbenul a atins cote de maxima stralucire si ameninta cu orbirea neuronilor.
    scriu ca sa-i cer lui marius un print-out sau un attachment cu „portretul” meu, sa am ce arata nepotilor cand ma vor intreba cum aratam cand eram tanara si ferice. wow…
    scriu sa-ti zic, marius, si eu am vrut un caine mare, ca al tau, darm-am ales cu unul mai mic, ca al meu. cred ca toti cainii sunt tare draguti, iar cei care nu sunt, au parte de stapani nasoi – nu-i vina cateilor. bineinteles, eu nu ma pot uita la niciun alt caine mai cu drag decat la al meu. eu si cu cioara… cu atat mai mult cu cat al meu catel nu-mi seamana fizic deloc. asta ar mai fi lipsit… catelul meu are trei culori… eu am avut noroc doar cu una! in felul acesta trec usor printre muritorii de rand.

    Septembrie 23, 2008 la 7:29 am

  21. dianette

    As I said.. sunt mereu ultima.. pierd firul, pierd sirul.. de m-as pierde pe mine…
    Marius.. very, very beautifulllllllll!!! Wow… Frumoasa toamna-n parul ei.. pe chip si-n imprejurui…
    Si eu imi doresc un dulau la vreo 60-70 kg…
    Pacat ca s-a dus…:(((

    Septembrie 23, 2008 la 11:16 am

  22. mw

    „”.. pierd firul, pierd sirul.. de m-as pierde pe mine…””
    am postat ceva in palavrele albe referitor la fraza asta!…am sa caut alt dulau cu greutate specifica mare!

    Septembrie 24, 2008 la 3:50 am

  23. dianette

    Am vazut! Te pricepi…

    Septembrie 24, 2008 la 5:36 pm

  24. mw555

    dia…logo-ul precedent era mai reusit…vad ca esti
    intr-o perestroica totala!…difernta intre cele logo-uri este ca in primul priveai in sus…si in cel nou esti privita de sus!…trebuie sa-ti schimbi fotograful!

    Octombrie 2, 2008 la 2:55 pm

  25. dianette

    Marius… afurisit mai esti!
    E nevoie de rele sa le vedem pe cele bune.

    Octombrie 2, 2008 la 3:10 pm

  26. mw555

    ai dreptate…dar prefer pe cele bune…tu nu?
    jura!
    perestroica este buna
    doar atunci cand reuseste
    si schimba regimul slab
    cu un drum nou de poveste!!!
    e preferabil sa pasesti cu dreptul atunci cand cobori minimum trei trepte…si in plus sa gandesti de trei ori inainte de croiesti o noua imbracaminte
    ca sa defilezi pe bulevard…
    nu e critica…doar o remarca…traim in democratie…fiecare face ce vrea…pana la anarhie…dupa aceea militaria coboara din pod…si totul revine la normal (care unora le pare anormal)…este o sinusoida repetitiva clasica!
    o zi buna cu sau fara umbrela!

    Octombrie 2, 2008 la 3:43 pm

Lasă un răspuns

