…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Emo Conta – western

Emo Conta – western

“greşeala mea a fost că m-am închis într-un borcan curat”
.

ce să vă spun despre suferinţă
nu mai am nu am nicio emoţie nicio mirare frică nici atât
îngădui servesc respect nu mint nu plâng nu beau
mai fumez rar uneori petale uscate de roze
când nu mă poate nimeni mirosi
nu am vicii sociale să mă prezint deci
mă cheamă Emo Conta numire fără legătură
cu puştii fără modele nu m-am uitat la desene animate
în viaţa mea poate uneori prin vitrină
la Naruto şi lumea lui mă duceam la şcoală mă întorceam
sâmbătă aveam desen două de sport şi ping-pong după ore
iubeam un prof în tăcere
simţeam cum mi se sparge inima când îmi zâmbea
restul zilei mă gândeam dacă nu cumva altcuiva
într-o zi am trecut strada în fugă
nu m-a călcat maşina jur că nu am plâns
am nimerit cu mâna între spiţele unei biciclete în mers
n-am spus la nimeni m-am infectat am şi cicatrice
uite aici
de frică să nu mă certe mama că am trecut strada în fugă
fără să mă asigur fără să fiu atentă în jurul meu
fără să bag la capul meu tâmpit că lumea întreagă
este un mare pericol iar bărbatul îşi scutură pălăria şi pleacă
mai departe am trecut din eşec în eşec cu entuziasm
uneori cu emoţie şi deseori cu teamă
dură de tot a fost surpriza cu cheia succesului
când am deschis cutia
cu arc a sărit capul ăla de clown s-a auzit şi un chiţăit
însoţit de mersul în gol al unei roţi de sârmă ghimpată
apoi s-a întâmplat ce s-a întâmplat m-am mirat oarecum
ştii şi tu
m-au tăiat de la raţie se furase prea mult glumeam eu
povestea e simplă faptul consumat
am uitat absolut tot nu-mi mai pasă
ce este atomul de exemplu
volume întregi le-am trecut la capitolul pierderi
nu-mi caut cuvintele nu e nevoie înţelegi oricum
iţi transmit mesajul că nu e totul pierdut
practic nimic nu se pierde
nu are ce să se piardă de ce să ne emoţionăm
ce rost are să ne fie greu să luăm pills
serios acum ce rost mai are când totul e hazard
în atâtea lumi de-odată e o şansă unică
pentru mine
să-mi imaginez că sunt un samurai stau pe un pietroi
teaca sabiei e plină ochi cu sânge închegat ab4
am dat cât am dat mă uit acum la pomul din faţă
văd prin el asta e chiar miracol
să mă ia dracu dacă nu văd prin el artera Akihabara
şi pe tip cum hăcuieşte 18 inşi animaţi
mă pipăi exist am o masă ciuf şi brâu lat
stau pe piatră între membrane
miros a fum de petale uscate de cais
ce poate fi emoţionant aici de ce să-mi fie frică
rar uneori e de mare mirare

39 responses

  1. lumsa

    ethos, pathos & logos
    proezie in alta limba

    yeah take me and filtrate me through your own experiences
    slice me into 267 portions of being
    appeal to my senses
    to my trust values and reason
    let me just as well taste with the same
    not different at all
    taste buds the same
    never different
    sweet bitter and salty
    or a combination of all
    allow me to casually slide off your skin and get inside
    recognize things you did not mean
    yet you let them float vaguely above my head
    so i can make whatever the hell i please of them
    back and forth
    until i get blue in the face
    and your poem becomes mine
    and i can swear you know things i didn’t think you know
    about me
    things that are not mine
    but i choose to relate to
    for the need for pain is always greater than the need for happines
    how bizarre
    do take me by the hand and show me the way
    into oblivion
    when you’re done showing me the way into the obvious
    let my reason pull its hairs out of its head
    my values sand still so they can be counted and accounted for
    and shot at the wall by a teenage soldier
    without a fair trial
    and oh
    my trust
    that you can toy with all you want
    i learned to blindly trust anything that brings along a slight shadow of pain
    for nobody can or will lie about that.

    ps what the hell is „emo conta”? explain!

    Octombrie 13, 2008 la 7:12 am

  2. das mädchen mit dem streichhölzer

    nu pricep poezia in alta limba! o mai citesc de vreo 10 ori. fa-ti blog, omule! 🙂 scena vad ca oricum se cam pregateste de retirement.
    achhh.. da si: uitasem de ieri!! nu sunt din specia humana. 🙂 sunt generata de computer…
    mai revin.. (azi e montag si prin urmare fac all day long inhalatii cu sunatoare) !! bis bald! 🙂

    Octombrie 13, 2008 la 10:18 pm

  3. lumsa

    … asta pentru ca nu e poezie ci pRoezie! vrei sa traduc in alta limba? 🙂
    chiar, era cat pe ce sa uit ca azi e luni. repede, sa ma arunc de la marea trambulina in piscina plina cu iluzii pana nu bate de midnight… si, cu gatul frant, sa ma bucur de cateva ore de depresie intens intrinseca.
    la sunatoarea vesela! si la ziua de marti!
    ps daca-mi fac blog imi promiti sa nu ma parasesti nici cand o sa fiu baba, stirba, boanta, senila, homeless, starving, desperate, crooked, ill, wierd…?

    to all emo-people: i feel for you!

    Octombrie 14, 2008 la 5:31 am

  4. mw555

    lumsa dear
    esti un real talent prolific in proza…poezie si proezie romana si engleza deopotriva… astazi esti cam matinala!…de cand matinezi asa de devreme si cu atata gratie…te pomenesti ca esti in vizita la ioana!…lasa depresia…fii romantica cu gandul la sampanie si torturi nuptiale…cu artificii si nu te mai gandi la vremea cand iti vei pune dantura in paharul vecinului…gandeste-te numai ca poti musca cu dinti de fiara din toate bucuriile vietii…imbuteliaza ceaiul de sunatoare pt zile negre…si impreuna cu ministra de razboi…bucurati-va de ce nu v-ati bucurat pana acum…sper ca lista este suficient de bogata!…stai sa te lamuresc eu ce e cu titlul asta!
    emo- conta….este prescurtarea diabolica si ireversibila a adevarului ca:……….
    EMOtia CONTA…fetelor!…cest tout!…numai ioana putea sa inventeze asa ceva de simplu si genial deopotriva…ca deh…de asta e ea prim-ministra!…
    ceea ce nu inteleg eu este de ce se exprima la trecut…””conta””…trebuia sa fie ceva actual si tineresc tonic si optimist…EMO CONTEAZA!…asta e…sper sa fie aprobata ideea in unanimitate! privim numai in viitor si nu in trecut desi il stim pe dinafara!…oricum poemul este cizelat si ne lucreaza pe toti subconstient de ni se prabusesc toti neuronii in pantofi…sau mai bine zis in sosete! nici la luna park in carusel nu avem asemenea senzatii…vivat ioana!

    Octombrie 15, 2008 la 3:49 am

  5. mw555

    dimmi poezia lumsei este foarte clara…nu pot face dizertatii pe margina ei…ca s-ar putea sa ma apuce zorii scriind…are o complexitate inginereasca in ea…look to 267 slices…dar sunt de acord…fata asta scrie de blogg first quality…eu imi ofer serviciile de monocetatean in caz ca are nevoie …numai sa comande…
    lumtobloggerfamily

    Octombrie 15, 2008 la 4:04 am

  6. mw555

    SCURTA ODA UNUI BISCUIT

    intr-o zi de dimineta
    citind cu un ziar in fata
    am baut ceai vietnamez
    ce ma face sa oftez…
    si in ceaiul ud puneam
    cate-un biscuit german
    sa se-nmoaie pan-la brau
    si cu-n ritual desfrau
    sa-l absorb in stil hazliu
    cu un zgomot durduliu
    uite ca acum il scriu:
    brrulfertigemacht!

    dedicat lui dimmi care ma invata germana din cand in cand!

    Octombrie 15, 2008 la 4:23 am

  7. lumsa

    stai sa vad ce o sa zici de ora mea acum, marius. este tarziu. deja sunt in aceiasi zi cu voi, doar mult mai devreme… gggg.
    of, of, as vrea eu sa fiu in vizita la scena…… dar voi fi la un moment dat, in viitorul minunat pe care mi-l tot promiti. 🙂
    vezi ca am terminat povestea lui t si c. du-te si citeste ca sa vezi ca nu te-am dezamagit… nu s-a mai indragostit nimeni 😦
    mercic si de explicatie! apucasem s-o intreb si pe autoare… ca trebuia musai sa stiu. o s-o intreb de ce „conta” si nu mai „conteaza” – la aspectul asta nu m-am gandit.

    *daca-mi mai faceti multe complimente, promit ca ma intimidez. oricum, stau cu comanda in mana si astept momentul prielnic, de inspiratie maxima… sau minima.

    dimi, abia astept sa raspunzi la ce te-am intrebat. ti-e frica? zi merci ca-i tarziu si ca nu compun si eu un „partener” pentru biscuitul lui marius. al meu s-ar fi intitulat ceva cu „biscuite in dunga”…

    sa ne traiasca emotiile! pup pe doi.

    Octombrie 15, 2008 la 10:40 am

  8. mw555

    ioana…foarte frumos poem…dar cel mai mult mi-a placut mica oaza de lumina grigoriana sa-i zicem
    unde se vede inimioara ta adevarata si inteleg de ce ai scris emo conta si nu emo conteaza…tu ai viziuni retro…deci citez:
    iubeam un prof în tăcere
    simţeam cum mi se sparge inima când îmi zâmbea
    cat romantism incorsetat intr-un western samuraic sangeros si garnisit cu petale de cais uscate…lumsa ce parere ai?…ca ioana nu stiu pe ce paralele ale universului alearga…

    Octombrie 15, 2008 la 8:10 pm

  9. mw555

    precis dimmi se joaca cu siringile ei tranquilizante si precis vrea o continuare posttudorica la o odisee mai mitraliata in cateva episoade quasiromantice…aromate cu praf de pusca sau chiar de tun…cu bombe atomice inca nu a sarjat pana acum…dimmi spune sincer nu te-a tusat oda biscuitului?…numai la tine m-am gandit si la razboiul total pe care il declansezi cu atata vehementa in mijlocul celor mai frumoase povesti de dragoste initiate de lumsa…cat de contradictorii sunt doamnele uneori!…adam a fost prototipul creat…pt a vedea cel de sus…daca e apt sa coboare din rai pe pamant…cand a vazut ca nu…a conceput-o pe eva…sa-l ajute pe bietul barbat neajutorat…si de atunci tot il ajuta intr-un stil de banii sau viata…adica ori il pupa ingrijeste…etc…ori ca dimmichka…il mitraliaza de-i sar ochisorii…la donna e mobile zicea saracul rigoletto inainte de se imbata si tot spera ca este usoara ca o frunza sau un fulg in bataia vantului…precis nevasta-sa avea cel putin 80 de kg…naiv si visator rau era Riggo saracutul!

    lumallesuberemoconta

    Octombrie 15, 2008 la 8:24 pm

  10. mw555

    lumsa daca nu stii ce-i akihabara…ai un link de la mine….http://il.youtube.com/watch?v=9pp_BXTfS6o…poti sa-l imparti fifty-fifty cu dimmi…daca vrei bineinteles…din spirit de colaborare guvernamentala!

    Octombrie 15, 2008 la 8:37 pm

  11. lumsa

    i-l dau ei pe tot. ma simt generoasa azi. 🙂
    oricum povesti de dragoste nu mai servesc. data viitoare vreau ceva de groaza. ma si pricep. daca-mi lumiez fata de sub barbie si fac si niste zgomote guturale, reusesc sa sperii pe cineva.
    sa stii ca incepe sa-mi fie mila de bietul adam, oropsitul raiului. ma gandesc sa-i fac o placinta de zmeura… am si instincte materne azi, nu mi-s numai generoasa. ce-o fi cu mine? m-oi fi imbolnavit. se ia pe net?
    ma duc sa ma tratez. marius, scrie si tu o pioama de convalescenta… 🙂 cu reteta inclusa. vin frisoanele sa risipeasca petalele ale de cais.

    Octombrie 16, 2008 la 5:27 am

  12. mw555

    fa-i o placinta cu mere interzise…ca sa fie multumita si eva…care dupa ce l-a corupt…nu stiu la ce s-a mai gandit…oricum nu a fost de bine…ca au ramas fara spatiu locativ…un fel de homeless…

    Octombrie 16, 2008 la 5:38 am

  13. Mai jos va prezint in varianta proprie de ce condamnarea generalilor Stanculescu si Chitac reprezinta raul mai mare?!…
    http://sorinplaton.wordpress.com/2008/10/16/un-act-de-imbecilitate/

    Lumea vorbeste despre principii doar pentru linistirea propriei constiinte… dar oare rechinii si alti pradatori (inclusiv umani) au constiinta incarcata, sau indeplinesc un act de normalitate a legilor firii?…
    http://sorinplaton.wordpress.com/2008/10/16/lumea-prezentului-pentru-unii-muma-pentru-altii-ciuma/

    Octombrie 16, 2008 la 1:44 pm

  14. das mädchen mit dem streichhölzer

    woooo! ce mult am chiulit. se pare ca iar am confundat blogosfera cu scoala… normal ca voi fi alaturi de tine, l, pana la moarte si inca si dupa. so go ahead! 🙂
    marius, da, cu seringile m-am spielen.. 🙂
    mai vin! acum plec s-o verific pe sora-mea daca nu cumva s-a killen, c-am emo-tii!

    Octombrie 17, 2008 la 12:04 am

  15. tja! este inca in viata. merci de poem. eu le-as face o placinta de mere.. si cu un secret ingredient- trisulfura de arsen. hihihi. ca ma simt azi autoare de mistery novels..
    inchei pe un citat dintr-un mare clasic literar:
    „…ma duc acum repede la banca, sa iau un imprumut, sa-mi pompez niste silicon in tzi-tzilici. hihihi…”

    e plin de mesaje codificate si intelesuri ascunse

    Octombrie 17, 2008 la 12:34 am

  16. mw555

    dimidragafemmefatale
    cucomportamentlethal

    silicon in tzi-tzi-ilici
    sa nu pui prea mult,
    ca pici
    greutatea lor globala
    uneori e chiar fatala…
    trisulfura de arsen
    iti da insa mult antren!
    da-mi si mie-o portioara
    sa ma duc in alta tara
    numai ca turist etern
    dar lipsit de simt matern
    sa ma uit de-acolo-njos
    cum te joci periculos
    cu bombe si mitraliere
    si pe-o scara eleganta
    se urca spre lumea-cealalta
    o intreaga omenire
    care doar la pomenire
    e vorbita cu iubire
    eu cer mila de la tine
    in coliva lor sa pui
    doar dulceturi amarui
    nu arsenicul tau shui
    ce este prea mult strica
    si cand randu-ti va veni
    nu vei avea musterii
    care sa care sicrii,
    iar tzitzi de silicon
    nu sunt exact un balon
    la ceruri sa te ridice
    si o stea sa iti dedice!

    cred ca observi spiritul meu de sacrificiu ca un scut de titanium fortificat cu vitamine astrale si galvanizat cu toate durerile lumesti!

    Octombrie 17, 2008 la 1:26 am

  17. lumsa

    mi-a placut!!!!!!!!! mai vreau.

    Octombrie 17, 2008 la 8:06 am

  18. das mädchen mit dem streichhölzer

    mda! observ.

    si tie ce ti-a placut? citatul? mai am 100 de unde a venit asta… este prima data in istorie cand te-am vazut sa scrii un singur rand…

    Octombrie 17, 2008 la 5:13 pm

  19. lumsa

    in sfarsit am facut si eu ceva neobisnuit!!!! 🙂 cred ca sunt bolanda. am mai zis.
    mi-a placut spiritul… pastoral. eu vreau sa-mi fac reducere…

    Octombrie 18, 2008 la 4:17 am

  20. mw555

    lumsa…dupa exuberanta poetica proezica si literara de calitate superioara…te-ai retras in umbra deasa a filozofiei personale…si ne lasi sa asteptam un val de exuberanta pozitiva si plina de energie LUMzitorica si quantica in acelasi timp…dar noi speram o redresare mai mare decat a bursei amercane…hai
    vieni qui!

    Octombrie 18, 2008 la 7:35 am

  21. Animaliciul29

    Hai ca incepi sa scrii udin ce in ce mai bine 😛

    Octombrie 19, 2008 la 2:00 am

  22. das mädchen mit dem streichhölzer

    mda! aici se intampla ceva suspect. o fi venind din astral. imi sun astroloaga. l, sper sa te insanatosesti cat mai repede… mpa!

    Octombrie 19, 2008 la 6:16 pm

  23. lumsa

    erau vremuri cand ma laudam cu bale si lacrimi
    azi vreau sa ma laud cu ceva mai putin poetic
    nu stiu de ce
    ma plictisesc
    nici voi n-ati scris despre fericirea absoluta
    sau drama la cub a unei vieti obisnuite
    sau sinuciderea prin viata inerta
    sa-mi luati mintea si sa mi-o duceti vraiste
    n-am nimic cu voi sa va pedepsesc atat de rau
    dar
    adevarul este crunt si mai ales scarbos
    imi curg muciiiiiiiiiii
    da vin dintr-un astral virulent
    n-au nicio legatura cu bursa
    nici cu temperatuar care a scazut brusc la 25
    imi plimb oasele prin casa
    mai ales spre pat si dinspre pat
    nu ma despart de sulul de hartie si crema mycitracin
    respir gutural vorbesc nazal vad dublu aud infundat
    gandirea este si mai deformata
    citesc plaga lui camus
    cand nu-mi curg ochii
    .
    .
    .
    .
    .
    aceasta a fost o scurta fiziologie a unei raceli banale. daca o luati prin simpatie, sa nu-mi aud vorbe!

    Octombrie 20, 2008 la 3:56 am

  24. mw555

    lumsa…daca tu crezi ca esti bolanda…noi ce sa mai credem?… ca tu esti „”bolnava inchipuita”” molierificata in mileniul 3…sau ca ai trac de „”scena””…si nu poti sa ne onorezi din cauza unei defectiuni tehnice temporare la capitolul „”romanul e nascut poet””…
    intrebarea este: unde este semnul de intrebare?

    Octombrie 20, 2008 la 4:03 am

  25. mw555

    extraordinar…ai postat un gram inaintea mea….asta da telepatie

    Octombrie 20, 2008 la 4:05 am

  26. mw555

    LUMSA AFTER BOLANDA
    sau semn de carte lichid
    sau oda bucuriei

    your „”muci””ce curg
    so much
    ca nu mai satisfaci
    multimea de ortaci
    ce stau pe camp de maci
    si toti consuma raci
    cu vin rosu putere
    si ganduri de muiere
    la orice adiere
    si-asteapta vorba ta
    ce canta-n struna
    vioara cea nebuna
    cu strune-universale
    ori rupte ori lethale…
    ooh…bine ai venit
    la neamul parasit
    de o LUMina pura
    cu-o forta mult prea dura
    ce se prelinge-n jos
    cu-n zambet dureros
    si sub un cer noros!

    fuck populi fax dei!
    oare e latina veche
    sau
    a dat in mine-o streche?

    Octombrie 20, 2008 la 4:21 am

  27. mw555

    caramizile din tine
    le-ai aranjat peste mine
    si ma simt usor presat
    pe parchetul meu cerat
    cu majuscule latine
    si in zumzet de albine
    ma ridic inspre tavan
    levitatie in van…
    tu dormi!

    Octombrie 20, 2008 la 4:28 am

  28. imi faceti urias de bine. e ca si cand sunt miner si cobor in galerie, iar voi ramaneti acasa, imi gatiti si imi faceti curat. cand ma intorc, negra de la carbune, gasesc casa curata, tocanita calda pe masina de gatit si pe voi dormind si zambind in somn. multumesc.

    Octombrie 20, 2008 la 11:34 am

  29. mw555

    alba ca zapada cea minera…noi suntem aproape cei 7 pitici tie devotati…unul mai harnic decat celalalt…iar mancarea noastra calda abureste ferestrele palatului ducal…vinuri vechi isi rasfata rubinele pe masa intinsa pelegrinilor infometati de senzatii tari si prajituri cu arsenic proaspete oferite cu darnicie de piticutele noastre hiperactive…si care
    mangaie in loc de matanii…mitraliere second hand…pe scurt ospitalitate nemaiintalnita in nici un blog din lume!

    Octombrie 20, 2008 la 2:27 pm

  30. lumsa

    tocanita de piatra rosie

    aduc razatoarea sa prefac caramizile
    cu praful lor
    sa ne desenam pe incheiturile mainilor
    pasari arabescuri simboluri ale altor civilizatii
    ca pentru un ritual de descantec
    tie* sa-ti creasca o usa in tavan
    tie** sa-ti vedem lanterna de la casca de sub pamant
    tie*** sa-ti vedem ceea ce nu vrei sa ne arati
    mie sa-mi creasca un alt canal de comunicare
    sa sedem in pozitia foetus
    sa observam in vitro
    din exteriorul borcanului curat
    clipe care chiar trec din vietile noastre
    aici

    ps imi place strechea. orice boala vine cu o deformare a perceptualitatii.

    Octombrie 21, 2008 la 5:34 am

  31. mw555

    pur si simplu…s u p e r b a….am cazut din pantaloni langa papucii din baie…efectul LUMsa…

    OUI

    lumsa este pe un nou drum
    si-n baloane de sapun
    se indreapta catre cer
    cu nuante rinocer
    fara cornul lui de fier…
    si de-acolo
    ne priveste cu o mare
    de iubire
    ce-i ascunde intre falduri
    cea mai galesa privire…
    haide sa ai dam citire
    si in zorii zilei astea
    noi sa-i facem o primire
    de contesa-n devenire…
    oui!

    Octombrie 21, 2008 la 7:17 am

  32. lumsa

    eram pe celalat post. iar ne-a facut praf fata noastra…
    multumesc de primire! hai ca nu sunt pe un drum nou. sunt doar pe unul cu presiune craniana mare. inca doua zile si-mi cumpar bormasina sa-mi trag cateva gauri in cap, drept supape. dar, nu ma intelege gresit – dupa cum spuneam, starea de boala ma incita… cand nu ma lasa chiar varza. 🙂

    Octombrie 21, 2008 la 7:36 am

  33. mw555

    hai…nu bate retragere cu pudoarea care te caracterizeaza…gandeste-te la generatia lumsipotenta de tineri cititori si cititoare care reconsidera critica fostului tau stil literar brutalmasochiseismicundergroundiform si care se metamorfozeaza in placi caline pe suprafata ionianbarachianogrigoriana cu o semantica moderatagresivirginalocinetica de influenta quasibaudelairianamuiatainvaleriana….offf…mi-am distrus muschii orbicularoantropofagostropiticumapel incercand s-ti explic noul tau drum convalescentopertinentotal
    ales de subconstientul tau in deriva precum ghetarii polului nord…spre polul sud si unirea subitgeneroasa intre cei doi antipozi considerati ostili si divergenti undeva in spatiul extraterestru
    subliminalconvulsiv melancolic!….
    sper ca am fost clar…si lumsa s-a indreptat spre patul conjugal…mergand perpendicular pe suprafata pardoselei proaspat ceruita si in papucii ei cu pompon bleuciel mosteniti din generatie in generatie din mileniul precedent si cu un gest aristocratic de balerina gratioasa casca eroic inainte de a zice: iarta-ma doamne!

    Octombrie 21, 2008 la 10:49 am

  34. mw555

    carabusi de mai
    pe scoarta creierului
    rostogolesc sincer
    ultimile rezerve
    excre-mentale
    perfect sferice
    spre paradisul
    dementei sinusoidale
    si repetitive in graficul
    matematic mondial!
    mondo cane!

    Octombrie 21, 2008 la 11:03 am

  35. mw555

    eu cred ca tangoul este ceva nativ…am auzit de un nou stil de tango asemanator tangoului apache dar mult mai pur ca aparenta cinetica denumit:
    foetus-tango…in care cei doi parteneri sunt legati ombilical si prezinta o hipersensibilitate siameza
    in timpul dansului..ai auzit de asa ceva doamna lumsa?

    Octombrie 21, 2008 la 11:17 am

  36. lumsa

    nu, n-am auzit… nu stiu cum auzi tu de toate inaintea mea………… 🙂
    sper sa mostenesc de la tine talentul pentru cuvintele sudate la capete. va trebui sa incep sa practic in curand… dar nu azi, ca am calcatura moale. o fi de la papucii cu pompon? dar undeva ai avut dreptate, sa stii: am subconstientul in deriva. si inca ce deriva. esti pe aproape, dar poti sa plusezi – merge si mai multa dileala acolo.
    cat despre paradisul dementei sinusoidale… mi-a mers la creierul expandat. imi plac asocierile de termeni religioscerebralfizici (hai ca am incercat unul!) – trei planuri care converg, diverg si se si imbarliga pana ne merg fulgii…

    Octombrie 22, 2008 la 5:35 am

  37. foarte midto blogul!

    Ianuarie 7, 2009 la 4:39 pm

  38. misto*..srry:)

    Ianuarie 7, 2009 la 4:39 pm

  39. lum, marius, va astept cu o opinie (in versuri, sau nu) si la ultimul entry.

    sonia, bine ai venit!

    Un An Bun tuturor!

    Ianuarie 11, 2009 la 12:11 am

Lasă un răspuns

