…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Luminitei, de Inviere

Ce-ar mai ramane din noi,

ce-ar mai ramane din

Tine,

(O fasie sangeranda,

O geana de nisip din rasturnatele clepsidre ale rasturnatelor anotimpuri albe)

altceva decat in imaginile

oglinzilor orbecaind de teama

si slugarind zadarnice placeri.

Ce-ar mai ramane, deci, din

Noi,

din

Tine,

din

Mine,

altceva decat nisip, daca nu

ne-am alipi uneori

intr-o siameza gratie

oasele trudite de miliarde

de respiratii gafaite

intr-o trainica si alba cruce,

intr-un cimitir fara morminte.

11.04.87

15 responses

  1. lumsa

    sa nu zici ca nu mi-a nins suficient peste aripioare!

    Noiembrie 4, 2008 la 5:13 am

  2. Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
    Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
    blog: http://www.varby.ro
    Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
    Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
    Sa avem bafta la trafic!

    Noiembrie 4, 2008 la 7:37 pm

  3. lumsa

    asa.
    marius, spune-mi repede daca te aranjeaza fetita asta. picioarele nu-s suficient de lungi, dar putem sa le lucram in photoshop. ma gandesc daca-i drept acum… eu te fac sa razi, tu ma faci sa plang… o sa mai cuget la acest aspect.

    s, mi s-a parut mie sau ai zis ceva? batea vantul. come again.

    mwaaaaa! (slang not french)

    Noiembrie 5, 2008 la 5:55 am

  4. mw555

    …cu o gratie siameza ma gandeam ca ce-ar mai ramane din noi…din tine… din mine…daca nu am rade sau am plange?…doar oasele trudite…de respiratii gafaite!
    http://il.youtube.com/watch?v=JaPil7C4eOc
    poate o sa-ti placa…poate nu…dar am o slabiciune pt limba sarba…desi nu inteleg o boaba
    …printre multe alte boabe neintelese!

    Noiembrie 5, 2008 la 7:01 am

  5. mw555

    ce sa le mai lungim in fotosoap…sunt „”produse””
    gata lungite!

    Noiembrie 5, 2008 la 7:03 am

  6. mw555

    http://il.youtube.com/watch?v=JaPil7C4eOc

    Noiembrie 5, 2008 la 7:08 am

  7. lumsa

    maaaaaai! fii cuminte! la lungimi de-astea kilometrice te uiti tu? eu credeam ca esti mai ponderat… aparentele astea, tz, tz, tz…
    altfel, ce sa zicem ca mai faci??????? sau sa nu zicem?

    dimi, imi promiteai credinta vesnica – vax albina! iar esti la cersit?

    s, scrie pana nu ma surp. unde pisicii mei esti????? am inviat si murit de mii de ori. hai ca mi se goleste clepsidra si nici rezerve nu mi-a strans in vara, ca un greiere natang ce… eram, si afon.

    🙂

    Noiembrie 6, 2008 la 6:53 am

  8. mw555

    sunt chiar foarte ponderat…dar sunt unele melodii
    interpretate asa de prestigios….ca nu pot sa nu le recomand mai departe…de exemplu:
    http://il.youtube.com/watch?v=U8Z690Y_9H4

    Noiembrie 7, 2008 la 7:08 am

  9. lumsa

    si umbla ca o molusca prin casa, cu somoioage de hartie igienica indesate in nara care-i curge mai mult. arata cel putin hilar, oarecum patetic si are o aura de microbi robusti care petrec nevoie mare – se pilesc ca niste porci lasati liber la copaia cu terci, strivesc sub calcai, cu nesimtire, celulele albe ca varul, si scuipa in stanga si-n dreapta, si-n san, umori mutante, purtatoare de gene ondulate la maximum, cu fierul din nas. se vaieta, icneste, vorbeste pe nara libera, da vina pe astrul nu-stiu-care si promite razbunare virulenta cu vaccinari atipice in luna lui venus.

    alta data ar fi spus ca nu-i pasa daca citeste ziarul de la coada la cap, de jos in sus, sau in x si y. acum si l-a deschis cu meticulozitate, aliniat la toate colturile, perfect perpendicular pe privirea cu care si-a proups sa citeasca, la o distanta ideala de etina pe care totul se va intipari invers. va citi tot, pana la ultima litera si cifra din colt si virgula erata. isi va inghesui mintea cu crampeie din creierele unor jurnalisiti care-si rod unghiile in fiecare zi, care scormonesc cu degete boante in vietile altora, sau in istorie, sau in alceva, intr-o disperata cautare de miezuri umede, lipicioase. dupa ce va trece de obituare, nu va sti sa dezlege anagrama zilei: transgresie! va cere, drept ultima dorinta, sa sune la primul anunt de matrimoniale si-l va felicita pe abonat pentru castigarea la tombola a 60 min. gratuite cu cucuietii din deal. va inchide brusc si va face circa 800 de avioane de hartie de ziar, pe care le va lansa de la geamul puscariei. cu degetele negre de tus isi va face cruce si se va duce la culcare. maine este ziua executiei.

    asa. aveam niste scris in mine. a trebuit sa-i dau drumul pe batatura, ca sa pot sa dorm, traiesc si altele.

    va salut discret cu un mare dat din brate si ridicare pe varfuri! sper sa ma vad din multime. 🙂

    Noiembrie 7, 2008 la 8:03 am

  10. lumsa

    aha. in ce mai esti tu ponderat??? if i may ask…….
    🙂

    Noiembrie 7, 2008 la 8:07 am

  11. lumsa

    azi am ceva foarte important de zis:
    chitz-chitz…

    Noiembrie 8, 2008 la 10:17 am

  12. mw555

    kitz in stanga kitz in dreapta
    tonusul a cam secat..
    si se pare dragi ministre
    c-am intrat in hibernat…
    nu conteaza doar momentul,
    iar istoria traieste si cu clipe
    de stagnare
    daca soarele apune
    in mod sigur va rasare
    in aplauze de astre…
    si…va fii iar sarbatoare!
    asadar sa bem un spritz
    chiar daca lumsa graieste
    pe-a lui mickey mouse limba
    si ne spune doar kitz kitz!

    Noiembrie 8, 2008 la 11:41 pm

  13. lumsa

    ar trebui poate sa miaun azi…. dar nu sunt in voce.
    marius, sper sa ai rezerve si pentru mine. e mult pana la primavara. 🙂
    cin-cin!

    Noiembrie 9, 2008 la 6:08 am

  14. yobi

    Miau in stanga, miau in dreapta
    umbla lumsa cu coditza ridicata
    si cu pohta desfranata……..
    shoricelul meu sfios
    tocmai e kakat la dos
    de privirea’i curioasa
    si de coada ei stufoasa…

    va urma

    Noiembrie 9, 2008 la 7:51 pm

  15. platinet

    lumsa

    hai sa depasesti stadiul de „stratana” si hituri „cutzu cutzu” :))

    Noiembrie 10, 2008 la 12:45 am

Lasă un răspuns

