…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

saramura cu apa de ploaie

un fulger
noaptea muta sfasiata
un ac infipt in disc la patefon
stapanul nu mai canta se opreste
departe suna lung un telefon
lubenita pe masa pe terasa
printre pahare mai astepti o zi
usa intredeschisa intuneric
fereastra luminata vis-a-vis

iubito, sa ne dedulcim la pace
inca mai cresc vorbeste-mi
acum ma coc sunt trist
ia un cutit inteapa crusta verde
transeaza-ma si gusta
sunt dulce
deci exist

tuna acum
va curge prin burlane turbata mierea
zahar rafinat
eu cresc ma coc priveste peste umar
fereastra ta de vis-à-vis alt bloc
alta terasa alta viata spatiul
dintre usa deschisa si canat

ploua
dormim tu plangi dormim amorf
un bulgare de sare in asternut un vis
tu plangi cu fata la perete mut
intrarea in salina s-a deschis

lubenita intreaga pe terasa
printre pahare zemuri in furtuna
o lacrima pe limba se aduna
eu sunt aici tu vis-à-vis
gustam
si tu si eu
sarati
deci existam

2006-07-20

10 responses

  1. M I N U N A T!!!!!!!!

    Noiembrie 11, 2008 la 6:31 pm

  2. mw555

    n-am cuvinte …ce metamorfoza muzicala…nu mai esti tu?…sau asa esti tu deobicei…dar noi muritorii de rand…nu stim!
    unde-i lumsa si dimmi si guvernul in general!
    cin-cin…3 sticle de sampanie merita sparte de bordul noii corabii a ioanei!
    http://il.youtube.com/watch?v=okv6uA48LoA

    Noiembrie 12, 2008 la 3:56 am

  3. mw555

    n-am mai gasit cuvinte…dar am gasit un filmulet…cu aceiasi idee!
    http://il.youtube.com/watch?v=okv6uA48LoA

    Noiembrie 12, 2008 la 3:58 am

  4. mw555

    SUPER
    http://il.youtube.com/watch?v=okv6uA48LoA

    Noiembrie 12, 2008 la 6:37 am

  5. lumsa

    ABSOLUT!

    Noiembrie 13, 2008 la 5:38 am

  6. das mädchen mit dem streichhölzer

    WUNDERBAR!

    Noiembrie 14, 2008 la 12:00 am

  7. yobi

    am sa ma dedic in totalitate psihologie.

    situatia pe blogg-uri devine alarmanta iar cazurile devin patologice.

    Noiembrie 14, 2008 la 12:29 am

  8. lumsa

    hopa

    Noiembrie 14, 2008 la 1:04 pm

  9. lumsa

    hai, nu mai plange in pumnisori. nu te-am parasit. nu pe tine! pe mine ma mai parsesc uneori. ma abandonez in coltul strazii, poate ma colecteaza gunoierii, dimineata, si ma duc la deal. marele deal de gunoi! singura forme de relief de aici. ah, doamne! imi vine sa rad. si n-am de ce.
    dar, guess what, gunoierii nu m-au gasit suficient de… atractiva sa ma culaega si sa ma duca departe, cu masina lor cu piuituri agasante pe revers. (iti mai aduci aminte?) au crezut ca sunt doar beata, adormita ca o… frumoasa in padure. ei nu erau printul si nici vrajitoarea rea. au bun simt si cred in povesti, idiotii. si asa le-ar fi fost greu sa ma ridice. eram ancorata la o viata cam cat toate zilel mele… le-ar fi trebuit o macara! poate doua. am adunat ceva in tot timpul asta. chiar. ce-ar fi sa-mi masor viata in masa, greutate, volum… nu ani? ce dracului este aia, timp? nu, frate, mie da-mi ceva ce pot sa masor cupasul, cu linia, cu kilogramul, cu ceva in jurul caruia pot sa-mi incolacesc privirea, sau mainile… de o mie de ori. atunci as avea ce sa arat… in cazul ca imi cere cineva socoteala.
    saramura, zici. imi place ideea. nu stiu cum doar yobi – tocmai yobi – a scris cele mai multe randuri la postul asta. incredibil. ceilalti s-au rezumat la un cuvant. oamenii au timp limitat. eu nu! (nu eram eu mai sus!) eu am timp… pana mor. pe urma nu pot sa-ti mai promit mare ,ucru, ca nici eu nu stiu ce va fi. cineav spunea ca este nimic. „absolut nimic”. nu vreau sa-l cred. altcineva, odata, intr-o carte, spunea ca daca eu-l a reusit sa se autoidentifice, atunci trebuie sa fi reusit sa gaseasca si o cale de perp0etuare. 🙂 acuma am ras! destept eu-l asta!!!! daca-l prind, il sparg.
    ma gandesc la peste. asta din cauza saramurii tale. nu mi-e foame. nu. la buna ma gandesc. si la niste randuri ale tale de acum ani si ani, din delta. insuficienta momentului. incapacitatea fericirii.
    ba nu. nu stiu la ce ma gandesc. oare eu gandesc? nu. nu-mi raspunde!
    ata in plain view

    Noiembrie 21, 2008 la 7:07 am

  10. dianette

    Scena.. nu stiu daca mi-a mai placut atat de mult vreuna…

    Noiembrie 24, 2008 la 3:27 pm

Lasă un răspuns

