…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

la multi ani, e-prieteni!

De ziua mea, va multumesc tuturor celor care ati trecut sa ma vedeti. Va pregatisem si un tort de pe care am luat bomboana:)

Sa nu credeti ca nu am fost acasa. Coborasem in beci sa iau tortul de la insiropat si mi s-a blocat chepengul. Nu v-am vazut dar v-am auzit. Intai, cautandu-ma prin casa, apoi, filosofand in jurul cafelelor, in final dansand step pe Anotimpurile lui Vivaldi.

Iata si tortul si fiti siguri ca mi-a prins bine putin intuneric:)

Photobucket

la multi ani, lumsa, marius, dimi, razvan, dianette si toti ceilalti care ati trecut pe la mine pe 14!

19 responses

  1. hihihi! la multi ani, scena… nush de ce, da’ crezusem la un moment dat ca ai trecut in lumea celor drepti. welcome back! mersi de postaj! wow, ne-ai pus si link-uri, vad… 🙂
    spune-mi daca tortul e ohne zucker!bitte… schnel. ca altfel nu mananc. am azi dezlegare la nutrienti.
    si sa stii ca primim premii in bani pentru meritele deosebite la activitatile blogosferice…

    Decembrie 17, 2008 la 3:02 am

  2. in sfarsit, iubire!!!!!!!!! te-ai aratat la tine pe blog. nu stiu din ce piatra sa musc. nu credeam sa ma apuc ziua, dar iata ca totusi………. 🙂
    ai adus si tort. visez, cred. ciupeste-ma! bine, nu atat de tare, draga. 🙂
    e-prietena ics bara ics

    Decembrie 17, 2008 la 4:13 am

  3. trebuia sa intervin. bateati niste campi incarcati cu lanuri de secara. pericol mare. iar sperietoarea de ciori nu veghea suficient de constiincios. mai ales ca se apropie furtunile continentale…:)

    Decembrie 17, 2008 la 5:17 am

  4. mw555

    sa mananci un tort pe intuneric …fara ustensilele necesare…doar cu mainile si orl…pare o experienta interesanta…oare cum arata o doamna…dupa?…ai o poza? precis aveai frisca pe crestet…ca un nimb serafic!…ioana degli angeli!
    la multi ani again!…parca vad eliberarea ta din intunericul hadesului provizoriu…au fost si fotografii?…unde e poemul tau de inspiratie fortatnocturna?….sa-i zicem „”un tort in beci…si indulcit pe veci””

    Decembrie 17, 2008 la 8:17 am

  5. scena a si comentat!!!!!!!!!! chiar ca se apropie ceva maret. cum devine treaba cu furtunile continentale? explain.
    ce bine ca ai intervenit, totusi. ce-ar fi sa intervii mai des? huh? HUH?????????
    si mai scrie si tu o poiama, ca mi s-au lungit dintii de cand nu mai inchid gura, asteptand. migreaza afurisitii.
    🙂

    ps merci si aici, ca pana intri tu la mine se autodistruge postul…, pentru header. este super cerebral!

    Decembrie 18, 2008 la 6:24 am

  6. La multi ani si …bine te-am regasit!! 🙂
    Sper ca esti cat se poate de bine.

    Decembrie 18, 2008 la 7:20 pm

  7. vreau mai mult! trebuie sa vorbim!! cand mai aveti timp I.

    Decembrie 20, 2008 la 2:32 pm

  8. lumsa

    … am venit sa ma milogesc, in numele tuturor cititorilor tai de o POEZIE!!!!!!!!!! hai, posteaza-ne ceva, pls! tortul a fost… am incercat sa-mi infig dintii in el si degeaba. adica, ce folos….?

    hai, ca iar am ramas singurica aici si n-am o margine noua pe care sa aberez. la mine nu pot inca…. mi-e rusine. 🙂

    Decembrie 21, 2008 la 5:51 am

  9. nein nein… jo estoy aqui tambien.. asi que no estas sola. posteaza-ne ceva, asadar, ca facem proteste in masa… atomica! na! so hurry up

    Decembrie 21, 2008 la 7:52 pm

  10. lumsa

    hai, dimi, nu sunt singura????? nici aici nu ma parasesti? 🙂
    ce zici? facem un pronostic? cand crezi ca ne posteaza scena ceva? eu zic: de craciun. tu?

    Decembrie 22, 2008 la 10:35 am

  11. Ja! natürlich! eu zic: la anu’ si la multi ani…

    Decembrie 22, 2008 la 4:19 pm

  12. cu ruj de piersica poate s-ar veghea campii de secara cu mai multa gratue si s-ar regasi de sarbatori mai usor firestile atingeri !!!!…

    LA MULTI ANI!

    delicioasa felia de tort… dar nu am ajuns decat la firimituri, ceea ce nu prea obisnuiresc

    Decembrie 22, 2008 la 8:19 pm

  13. dana

    la multi ani!

    Decembrie 23, 2008 la 8:54 pm

  14. marius, mananc pe intuneric si numai dupa ce pleaca invitatii. nu deschid niciodata cutiile de bomboane primite inainte de a ramane singura. ma gandeam sa iti zambesc dar am vazut ce este la voi. imi pare rau, sire. urias de rau imi pare ca traiesc intr-o lume atat de trista.

    andi, daca tu m-ai regasit inseamna ca si eu te-am regasit pe tine. sper ca nu am acoperit lipsa cu o lipsa si mai mare.

    razvan, me too. chiar daca il consumam pe masura ce ne consuma. timpul, zic…

    dimi, cred ca vei mai avea ocazia sa ma mai colinzi pana spre sfarsitul anului. sper sa te intorci pe doua picioare de la ski.

    dana, si voua la multi ani si sa nu ma ocolesti daca ajungi in tara.

    lum, ai ajuns acasa sau ai devenit campioana la slalom urias cu punga, in oregon?

    anamaria, pasarile iubesc firimiturile. chiar daca le oferi o felie groasa, tot firimituri ajunge. e de bine.

    sarbatori fericite tuturor, un an nou fara crize, armonie si entuziasm!

    Decembrie 30, 2008 la 12:27 am

  15. salut, la multi ani. nope, scenarista! am sa te citesc cât timp visezi profesionist 😛
    să ai un 2OO9 perfect!

    Decembrie 30, 2008 la 3:25 pm

  16. m-as plictisi tare intr-un an perfect. ar fi ca in paradisul lui dante. in ceea ce priveste profesionalismul, tema proaspata a blogului nu mai permite si second title de pe headerul initial: „sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor”, so… 🙂

    sa ai un 2009 perfect:)

    Decembrie 30, 2008 la 4:04 pm

  17. La multi ani de ginduri bune si Un An Nou Lin!

    Flavius
    Brasov

    Decembrie 31, 2008 la 5:28 pm

  18. dianette

    LA MULTI ANI IOANA!! Intarziata ca de obicei.. :blush:

    Ianuarie 8, 2009 la 2:26 pm

  19. dianette, flavius

    2009 kisses …cu pauza de masa si sarbatori legale:)

    Ianuarie 10, 2009 la 9:55 pm

Lasă un răspuns

