…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

lectia nevrotica

cantec de nastere

dalau nasori nassori
arnasori milte stupere
sontale sonale
montale
(„a te misca e o rupere”)

calmere peteline arbe
marine de arbe sarine
hei, sele!
sele care munt strabat almitele mustor
arbast imamant pe fruntea ta de copil sugator
din paiul oront sentital
scoate limba la continenata mama
conta nenti ontares comal

dalau nasori nassori
arnasori milte stupere
sontale sonale
montale
(„a te misca e o rupere”)

senteste imara trope destul coparost
alare, tu ganguresti in miezul
osore arbast imi arbe agost
alare, apare mestale in colul anost
managie-ma, ostate
antune-ma, senti
copile cu limba rascoapta de dor
atinge placenta
coboara comoara
si tipa la mama, copil sugator

dalau nasori nassori
arnasori milte stupere
sontale sonale
montale
(„a te misca e o rupere”)

28 august, 2005

12 responses

  1. … de o lecie nevrotica aveam nevoie ca de aer…
    trebuie sa revin cu dictionarul aici. si cu mama lui.

    nenascuta

    Ianuarie 29, 2009 la 9:43 pm

  2. dadaism?

    Ianuarie 30, 2009 la 2:40 pm

  3. lum, stelian
    cred ca a iesit o glossolalia
    surrealsm pagan:)

    ganguriti-mi si voi ceva! hai

    Ianuarie 30, 2009 la 9:07 pm

  4. hotarasem sa nu mai scriu nimic pe acest blog fara ingaduinta generoasa (foarte) a detinatoarei, unsa, vai!, cum sa o cer ??!!!i
    mai putin pagan (pe alocuri, suficient 🙂 ) , dar destul de ‘surrealsm’

    Ianuarie 30, 2009 la 10:06 pm

  5. misti fisti titisti isti…
    am cucaia balalalaia
    kambam mam pam pam
    shasha cam aia

    (in traducere libera: mom, have mercy on me and spare me the god damn speaking in tongues. i barely understand romanian!)

    Ianuarie 31, 2009 la 3:22 am

  6. mw555

    paramonte nihilante per la vostra consonante
    ce te legeni codrule ogni piove fara vento
    multe comments ingrediente cest posibile d”‘argento
    corcodusele nu cad senza motivo serioso
    e sporgersi pe fereastra este clar pericoloso
    ferma la placenta-amore chi bambino con dolore
    canta azi un cantecel ca mi-e mil-acum de el…
    mother mother i love you forte palavre con tu
    dolce lumsa pardonare per la tua gran stressare
    feliciamo con le denti tutte cosi abstinenti
    gialo un branco di casa de ne cade metastaza!
    gring gring gring hai sa ne jucam pe ring
    pronto qui telefonare ca am pofta de mancare
    dimmi donne moi contento o pastila per calmare
    hai ca astazi am sarit-o si dansam intr-un papuc
    verbi delamare forte continuam la balamuc!
    palaria de pe jos
    e plina cu zahar tos!
    daca vreti sa facem cros
    bun ar fi un steak zemos
    balamalele la usa
    scartaie ca o matusa
    lubrica si cu baston
    cu mustata ca de domn
    noapte buna ca mi-e somn!

    Ianuarie 31, 2009 la 7:23 am

  7. hai ca si tu esti talentat. dar deja stiam…

    yadi yadi yoyo!

    Februarie 4, 2009 la 1:32 am

  8. am venit sa sterg parful si sa aerisesc. 🙂 poate ti-o veni chef sa ne mai pui si nou ceva nou???

    altfel, ce sa-ti mai povestesc? viata mea tot in roz, pentru ca asta este culoarea lentilelor. comanda speciala! m-au costat mult, dar merita. mi se mai aburesc din cand in cand, din cauza presuinilor oculare, dar pana si ceata tot roz e.
    tu? in ce culori te scalzi?

    Februarie 7, 2009 la 6:10 pm

  9. e curat.
    am pus. ma straduiesc, fac vocalize dar nu imi iese porumbelul. tot o cioara… si aia cenusie:(

    Februarie 7, 2009 la 10:10 pm

  10. incredibil ca ai si pus. te-ai cumintit!!! e bine sau e rau? sau ti-e frica de mine sa nu vin cu rascoala? 🙂

    incearca cu miere sau gargara cu apa de mare, cu tot cu meduze si corali. cenusiul va deveni albastriu! (ii…l-am remarcat in poemul translucid. era sa rad. nu pot inca.)

    Februarie 8, 2009 la 4:07 am

  11. m-am cumintit, doar. ana-maria nu mai vrea sa vina pe aici, marius nu primeste feedback, dimi e cu scoala. tu ma ierti mereu. sa fie asta iubire?

    Februarie 8, 2009 la 1:55 pm

  12. 🙂 nu-i greu sa ierti. greu e sa nu gresesti.

    mi-a placut amnarul ala. iar filmul ala este criminal. absolut. cum se distrug toti in cautarea… fericirii.

    Februarie 8, 2009 la 10:43 pm

Lasă un răspuns

