…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

poem translucid

minuta

urmareste conturul acestei marci de pasla potrivite in scoarta timpului
pipaie muchia aspra apoi textura moale ca si cum ai pasi de pe treapta
de ciment pe muntele lui venus
incetisor cu un samar din piele tabacita intre cocoase de pe creasta pe
fanul cosit de un an
atinge si fii pregatit
pentru un catharsis usor ca un fir de alizeu strecurat prin gaura cheii
a ce miroase?

in ce inec mi te inchipui
ti se agata fusta in spinii
trandafirilor aruncati de pe vapor
dupa a treia nunta a celebrului
director de marketing de la arkosoft
cosuri de trandafiri rosii azvarliti
peste bord
sticle de sampanie prezevative
tartine muscate cu fructe de mare
printre fructe de mare si plase cu raci
bancuri de pirana trecand pe deasupra
pietrei in jurul careia bratele tale s-au innodat
albastrii
ancore mari si mai mici cazand infundat
infipte in jurul tau precum cutitele
in jurul circarului invartit pe roata
el travesti fara o ureche
cunoscut la manej drept pro_portionatul
si chipul tau
chipul tau translucid
albastru-verde-rosu
dupa cum se perinda
vesmintele sirenelor peste
rasarituri apusuri si somn

in ce otrava mi te scufund
convulsii si epiglota uscata crapata
de dorul aceluiasi bec urias dintre oglinzi
priveste-ti chipul banuieste-l
cercetand stancile de la buza turnului
sa nu te rastorni sa nu curgi de acolo
ai mare grija oceanul e departe
de sus lampile verzi cu duhuri captive
tridentul infipt intre valuri
si valuri de abur scapand in rastimpuri
din bulboane
locomotiva apelor
in care neptun isi face siesta sforaind
tragand parturi
vaporul meu se scufunda
la nadir
fii atent capitane
nu te-nnoda in pletele celei de-a treia mirese
a directorului de marketing de la arkosoft
printre pirana si petale de roze
in marea de rosu
fara un bec de rezerva in far
fara un drapel glorios
fara un colac de salvare
fara antidot

22 aprilie, 2006, Bucuresti

Moloko – Sing it Back

19 responses

  1. de cate ori citesc poemele tale imi canta creierii pe sapte voci. 🙂 asta e de bine!

    nasterea si apocalipsa a luat locul canibalismului… imi plac teribil aceste fobii. sper sa ai din ele pana imbatranesc. presimt ca o sa-mi ia mult timp.

    i wish i could sing it back, but i used up all my voice on the poem… there’s always a trade to be done.
    love to see u. 🙂

    Februarie 8, 2009 la 4:01 am

  2. daca iti fac o lista cu fobiiile mele, nu numai ca nu imbatranesti dar devii vesnica, so… 🙂

    Februarie 8, 2009 la 1:59 pm

  3. asta-mi mai lipsea… venicia…

    Februarie 8, 2009 la 10:38 pm

  4. mw555

    ioana mie nu-mi canta creierii din simplu motiv ca inca nu mi i-am zburat…si deci n-am mai multi…ci numai unul…transparent… in care stau ghemuit si ma uit cu 360 de ochi in spatiul inconjurator printr-un periscop cerebral quadrodimensional si giroscopic….si ce vad e teribil…oricum m-ai scutit de o munca…in sensul ca am tot cautat o melodie care sa semene cu scrisul tau…cred ca sing it back este un autoportret muzical perfect…daca am reusit sa stau sa o ascult 10 minute fara sa ma plictisesc…moloko=lapte,
    probabil de mama si inca frumoasa foc…astazi ai construit un turn babel rasturnat printre pete de culoare neonic-radiante din care trupuri de diverse culori atarna printre ferestrele lui intr-un neant inclinat ca pisa…totul pare o maree si un reflux pulseaza ca o inima gigantica…un infern atragator…peste care planeaza cascheta unui comandant de marina…intr-o imponderabilitate sentimentala…
    nu prea inteleg de ce tribul de pirahna cu dinti metalici ai roade temeliile…cand se va prabusi
    da-ne si noua o lovitura de gong rank!
    observ cu placere ca in ultimele tale creeatii esti atasata de spatii marine si universuri lactee ceea ce ma bucura pentru ca in urma cu un timp studiai spatiile inghesuite in camere diverse sau priveai lumea prin ferestrele unui taxi virtual, inseamna ca suferi de generozitate intr-o lume perfect opusa…
    ai vazut-o pe lumsa intamplator?
    si-a uitat o manusa parfumata la mine in site…si vroiam sa o intreb daca mai are nevoie de ea…daca nu, ma fac fetisist ca tot n-am incercat pana acum…ma duc sa-mi fac un cofeewith moloko…
    oare in ce inec mi te inchipui
    cand ti se agata fusta in spinii
    trandafirilor aruncati de pe vapor?!
    …am completat si eu ceva in interiorul tau…nu te superi sper…auguri !

    Februarie 19, 2009 la 4:04 am

  5. mw555

    hai sa mai completez cu inca another ten minutes
    totali si ravasitori cu un public miriapod in transa
    cu care aproape ca face sex …zapacita asta are o energie necunoscuta inca si ar fi bine de folosita ca centrala atomica…ar trebui multiplicata cu indigo la nesfarsit…

    Februarie 19, 2009 la 4:27 am

  6. prezent! la ce manusa te… oferi? la cea de piele de caprioara inainte de caderea cornitelor?? poti sa o tii souvenir… am lasat-o intentionat!
    🙂

    Februarie 20, 2009 la 2:55 am

  7. mw555

    am pus-o deja in vitrina cu relicve sfinte a familiei LUM…auguri!…sau n-au guri mai vb noi!

    Februarie 20, 2009 la 3:46 am

  8. relicve nu-mi suna a bine. poate trofee!!!!! ce zici? sau visez prea departe?

    Februarie 22, 2009 la 12:46 am

  9. mw555

    ai dreptate ca intotdeuna…deci trofee…ma gandeam ca in maimute lum se poate face un concurs a la „”cerbul de aur”” din romania…si cine aduce un comm stralucitor prin inteligenta sa fie decorat cu „”soseta de platina””…ce zici?

    Februarie 24, 2009 la 5:19 am

  10. asa. trofee! 🙂
    sunt de acord cu sugestia. sa vedem cine are curaj sa vina pe sosete si sa si scrie vreun cuvant… n-ai vazut ca doar noi doi am ramas… ori ii intimidam, ori nu stiu sa tricoteze…

    Martie 11, 2009 la 5:13 am

  11. mw555

    ori nu au timp…cine stie?

    Martie 16, 2009 la 12:47 pm

  12. 🙂 cred ca pana si noi am ramas restanti acolo….

    Martie 19, 2009 la 2:18 am

  13. mw555

    restanti reticenti retardati restaurati r.i.p. ce conteaza?….am pus multe caramizi together si ioana ne-a crosetat la infinit…ma gandeam ca daca o sa fim foarte batrani si cocosati de vreme…o vizita la sosetele primitoare ar fii foarte gerovitalizanta…pana atunci mai scrijelim si noi bloggul…cu antren si bine dispusi…

    Martie 21, 2009 la 8:02 am

  14. mw555

    Martie 21, 2009 la 9:12 am

  15. abia astept sa fim batrani si cocosati, cu lupele la ochi, bajbaind printre comentariile sosetelor. punandu-ni-le, unul altuia, ca n-o sa ne mai putem apleca…. si facand rime senilizate… 🙂
    oricum, vad ca doar noi doi am ramas la scrijelit acest blog…. nici scena nu mai vine…. cred ca ni-l va retroceda cat de curand….

    cin-cin! la mai multe. caramizi…

    Martie 22, 2009 la 5:38 am

  16. mw555

    scena a revenit con brio!
    god save the queen!
    hai sa ne cocosam de pe acum (si sa facem un demo al viitorului) …a la Lagardere…ai vazut filmul cu jean marais sper…
    te invit la un punch de caramizi candel cu mortar de banane proaspete si presarat cu capsuni din valea cernobylului…
    cin cin cincinal cinical

    Martie 22, 2009 la 2:03 pm

  17. ma intreb daca cocktailul asta m-ar aranja… definitiv… 🙂
    da, am vazut. mai sa pic de pe scaun. vine rar…….. dar, m-am invatat, pana la urma…

    Martie 28, 2009 la 5:56 am

  18. mw555

    pai o casuta de tara facuta din materialele comestibile de mai sus…o poti manca nu numai cu ochii…seara inainte de culcare…daca rontai putin peretele plus un paharel de ceva la alegere…cred ca iti fac un somn lin….trebuie incercat!

    Martie 30, 2009 la 3:37 pm

  19. asta-i un fel de hansel si gretel in actualitate… 🙂 buna ideea. o sa incerc atunci. trimite-mi o mostra…

    Martie 31, 2009 la 5:17 am

Lasă un răspuns

