…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

…şi ce mult te-am iubit

e dimineaţă în lanul cu maci

*

lipsesc din acest peisaj
iluminat cu neon
în contrast
lipsesc din aceasta haină
agăţată în penumbra din acest trup
găoacea e spartă si eu fugită
din incintă
în timpul unui război
de proporţii mărunte
nimic spectaculos nimic sângeros
nimic
m-am târât am ieşit
ce mult te-am iubit
călcâiul lasă dâră neîntreruptă pe mijloc
un fel de peneş curcanul sunt
pe un fel de cărare care împarte în două
un camp jumătate maci în jumătate de lan
jumatate gunoaiele unui oraş consumator în draci
îmi fac curaj să mă întorc acasă
îi ordon rănii din pulpă să mă lase să plec
acasă

*

Photobucket

încă lipsesc din această haină

*

lipsesc din braţele tale
şi ce mult te-am iubit
îmi stăruie în plex
îmi scarmănă măruntaiele
îmi închide traseele neuronale
sub pălăria aceasta agăţată azi
de umărul drept al absenţei mele
din această haină
ca un înger-liliac căzut de pe cracă
după o zbatere
după un vis
după un coşmar
o cioară se leagănă cu capul în jos
pe sperietoarea unui câmp părăsit
târăsc un picior prin mijlocul lui
cât să-l mai ar
acest meridian s-a întâlnit cu el-însuşi
în casa mea s-a întalnit
eu încă sunt plecată
şi ce mult te-am iubit

*

Photobucket

călcâiul meu ară o cruce

*

absenţa mea în câteva clişee
le trasez una doua trei
aşez cuvintele în lipsa lor unul după altul
dragul meu drag
pe un abac de zgomote
o lipsă
o alta
o tăcere
ce mult te-am iubit
nu socotesc le pun la întâmplare
o paralelă am arat peste meridianul prim
o cruce
pe această jumătate de câmp înflorit
după un război minor

*

peste oraşul consumator în draci s-a lăsat seara

Photobucket

10 februarie, 2007, Bucuresti

6 responses

  1. e mai bine ca ai ramas printre chiparosi

    Februarie 13, 2009 la 2:43 pm

  2. nu e bine printre chiparosi. si-au facut vrabiile cuib in urechea mea dreapta. stanga au e importanta. oricum, aude defectuos…

    Februarie 13, 2009 la 3:01 pm

  3. Imaginile tale suprarealiste (cioara atarnata cu capul in jos de o sperietoare e geniala!) ma gadila la creativitate, imi vine sa desenez chestii bizare…

    Februarie 13, 2009 la 4:20 pm

  4. hmmmmm… stai sa vezi cand toate simturile ti se altereaza.

    frumos poem.
    happy valentine’s, scena mica si draga!

    *** HAPPY VALENTINE’S TO EVERYBODY!!!!!!
    love
    love
    love
    & some more love! and then more!!!!!🙂

    Februarie 13, 2009 la 8:27 pm

  5. mw555

    asa sa fie…faca-se voia ta lumsa si a sfantului care regenereaza pe ici pe colo ceea ce a fost…ceea ce este si ceea e va fii, nu neaparat zilnic…si nu neaparat tuturor…happyV to all of you!

    Februarie 14, 2009 la 4:42 am

  6. mw555

    dramatice pozele biografice ale ioanei….creeaza o atmosfera neorealista italiana intr-o tenta sepiasfumatodezorientatideologica si care imbie la o tigara cu fum alb in care se citesc tot felul de amintiri asemanatoare in black&white cu cafeluta de pe masa sau whiskey-ul din dulap….am ghicit oare?…te rog sa iubesti in continuare…dar numai pe cine vrei tu only!

    Februarie 14, 2009 la 4:53 am

Lasă un răspuns

