…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

spălat uscat şi deloc pufos

a intrat moartea în mine
m-a pândit şi m-a ocupat
în timpul asta tanti se uită la lacrimi de iubire
în timpul ăsta tata îşi recapată culoarea în obraji
în tot timpul asta mie îmi e teamă ca ei să nu moară
iar eu să nu ştiu să-i spăl să-i îmbrac să le comand sicriu
a intrat moartea în mine doamnelor şi domnilor
mi-e groază de bolile lungi mi-e teamă de bolile scurte
mi-e teamă de mine atât de speriată de atâtea scenarii
şi de lumea de dincolo
ce credeţi că se află dincolo oameni buni
credeţi că se află ceva dincolo ?
vă rog eu frumos să-mi spuneţi ce se află
dincolo

20 martie, 2007

Photobucket
foto Andrei Teodorescu

13 responses

  1. gherasim27andrei

    nu prea imi place cum suna…”a intrat moartea in mine” puteai sa gasesti ceva mai sensibil :P….doar o parere…

    Martie 12, 2009 la 2:44 pm

  2. nu-mi place poezia asta. nu-mi place sentimentul. dar deloc.

    deci, se afla ceva dincolo. si dincoace. si peste tot. am garantii si dovezi, dar nu pot sa le las aici, pentru muritorii de rand… tie o sa ma arat in vis, cu certitudinile, o sa ti le trec prin simtiri, pe deasupra simturilor si o sa vezi ca am dreptate. tu numai dormi odata, ca sa pot sa vin!

    pune ceva mai vesel pana nu ma ingrijorez… si scrie mai mult de doua cuvinte per comment! sunt prea departe si starea gazoasa imi este straina… chiar daca tie-ti vine bine pe corp… ma invat greu, dar ma invat pana la urma. de pasat imi pasa oricum.
    daca nu te-a sesizat nimeni, te anunt eu: a venit primavara! casca un ochi pe geam. si o ureche. n-auzi o ciripea cu laringita cantand serenada in albastru de verde crud? daca nu, cred ca va trebui sa investesti intr-un aparat auditiv. sau o goarna… prin care sa auzi asta:
    CHEER UP!
    scrie repede!

    Martie 13, 2009 la 7:42 am

  3. mw555

    lumsa…dont worry…acum ai explic ioanei ce se afla dincolo…
    in primul rand lumina!
    nu mai exista noapte…
    lumina si stele albastre…campii de maci…palmieri tropicali…lacuri cu nuferi albi…colibri…si multe altele
    toata lumea traieste un vis frumos in plin soare…nu se mai doarme…nimeni nu este obosit…se aud triluri de pasari cantatoare…si strune de lira…anyway merita de incercat…dar…nu va grabiti doamnelor si domnilor…pentru ca:
    dincolo nu mai exista pacate, si e destul de grav…asa ca propun sa mai stam cat se poate de mult aici…sa pacatuim din greu…cat cuprinde!
    ioana…stai !…nu misca…toing!…cliseu!…photo retro in sepia colours!…pune-o la album sa ne uitam impreuna la scenariile viitoare, cand or fii ele sa fie intr-o lume viitoare mai buna!
    lumsa tine-o de mana ca pe o sora mai mica…si da-i o papusa barbie si un player mp3…
    arivederci ladies
    viata merita sa o traiesti
    solo…sau in grup
    dupa preferinta!

    Martie 16, 2009 la 12:30 pm

  4. mai sensibil decat a intrat moartea in mine nu exista!!!

    isi face loc in interior
    chiar daca viata isi urmeaza cursul

    chiar o recitesc si chiar imi place 🙂

    Martie 18, 2009 la 10:53 am

  5. eu am renuntasem cindva -hm! de curand- sa abaerz; acum, cand incep sa imi revin, sper ca aberez suficent ca sa imi amintesc, destul de bine, sper, ca undeva, pe acest blog scrie:
    ‘Ce-ar mai ramane, deci, din

    Noi,

    din

    Tine,

    din

    Mine,

    altceva decat nisip, daca nu

    ne-am alipi uneori

    intr-o siameza gratie

    oasele trudite de miliarde

    de respiratii gafaite

    intr-o trainica si alba cruce,

    intr-un cimitir fara morminte.’

    Martie 18, 2009 la 4:55 pm

  6. hai ca simt cum mi se termina rabdarile. si asa le-am luat pe imprumut. vine scadenta. stoarce un semn…

    Martie 19, 2009 la 2:25 am

  7. Cele de dincolo îmi par o certitudine. Iar poemul, convingător, deşi văd că au fost şi alte opinii…

    Martie 19, 2009 la 9:22 am

  8. mw555

    Martie 21, 2009 la 9:12 am

  9. men-to-san

    aici
    poezia

    Martie 21, 2009 la 10:31 pm

  10. andrei, sintagma la care te referi are mai multe conotatii. este des intalnita in limbajul popular. tin foarte mult la ea acolo unde e, chiar daca pare abrupta.

    lum, cand te exprimi in scris, o faci, deseori, curativ. cura de dezintoxicare din post. dupa asta, se trece la tonifiere, daca scapi de indigestia de dupa post.

    angela, mie imi plac rareori poemele mele. deseuri sufletesti le zic, cu un pic de ciuda.

    anamaria, cand voi renunta sa aberez, va rog sa strangeti bani de coroana! sa nu aiba flori de plastic, pls, ca nu sunt ecologice si e interzis de legislatia UE.

    ioan, ce intamplare fericita sa te vad aici, dupa atata amar de timp!. si o coincidenta: de curand am vorbit despre tine.

    dorin, chiar e? atunci mi se parea ok, acum, cam retorica…

    va multumesc tuturor pentru lectura si semne!

    Martie 22, 2009 la 12:23 pm

  11. mie nu mi-a placut pentru ca stiu cand ai scris-o… nu as fi vrut sa revii… sa revin… nu mi-a prins deloc bine cand am vazut-o.
    stiu eu cu e cu scrisul… nu stiu daca se iese din post… nu stiu multe. de fapt, nu stiu nimic.
    sa nu mai pui poezii din perioada aia. nu pana nu intineresc!
    multum anticipat si plecaciune din gat, ca din sale nu mai pot…
    🙂

    Martie 28, 2009 la 5:42 am

  12. CT

    e misto.

    Martie 31, 2011 la 7:35 pm

  13. Ma bucur ca-ti place, Costin! Tout va bien?

    Aprilie 8, 2011 la 12:55 pm

Lasă un răspuns

