…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

subsol

La Spitalul Dr. Stâncă, pentru a ajunge la secţia oncologie trebuie sa intri pe uşa principală, să o iei la dreapta pe un culoar, să cobori la subsol, să străbaţi culoarul de la subsol si, apoi, să urci la etajul doi din cealaltă clădire.

caut oncologia cobor la subsol
conductele de pe tavan supurează
ca nişte maţe rănite într-un război oarecare
pansate cum-necum batista naclăită de sânge şi sucuri
adâncită în rană
o ulucă putredă aruncată peste lacul din faţa spălătoriei
aici se spală cearşafuri umede feţe de pernă pline de bale
ţevi fierbinţi sâsâie picături se preling cad în lac
neonul chior bazâie albastru şi încercănat
nişte şerpi plictisiţi scuipă abur peste buclele mele
pasul meu cu cracul blugilor trecând prin nămol
unde este oncologia mă scuzaţi domnule
către acel bătrân în pijama decolorată
singuri la subsol mă priveşte din capăt de hol
îmi e teamă de el
sticluţa de urină îi tremură în mâna stângă
pe scări în sus domnişoară cu buzele roşii
printre persoanele acelea în alb
nu le văd doar conducte şi ţevi supurânde
neonul chior bâzâind albăstrui
printre îngeri întreb eu cu buzele vii
asistente domnişoară se numesc asistente
te asistă când urci

prima fotografie din lume,nasii

mătuşii mele Ileana, pitica uriasa
29 ianuarie, 2007

4 responses

  1. Fotografia asta a facut incojurul lumii. Este de-a dreptul fascinanta asemeni cuvintelor tale…

    Iulie 27, 2009 la 7:20 pm

  2. avem nevoie de fascinatie. este o iesire din noi care ne face bine. un fel de iluzie a totalei libertati. multumesc pentru lectura!

    Iulie 29, 2009 la 12:53 pm

  3. zguduitoare foto! cred ca incep sa imi placa si mie copiii…

    Iulie 31, 2009 la 8:59 am

  4. copiii chiar sunt de iubit.

    August 2, 2009 la 12:34 am

Lasă un răspuns

