…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

La Multi Ani, sub cerul de prieteni

Tuturor Mariilor din viata mea si din viata voastra

Tuturor celor pe care ii iubesc si i-am ignorat in ultimul timp

Tuturor celor pe care ii iubesc si i-am sufocat

Tuturor celor care imi sunt indiferenti

Tuturor celor pe care ii voi cunoaste si ii voi iubi

Tuturor celor pe care nu ii voi cunoaste niciodata

Nascutilor si nenascutilor

Pamanteni si nepamanteni

darul acesta este pentru voi toti, melodia copilariei mele fericite

7 responses

  1. gajul – presupunand ca am avut acelasi profesor de vorbire in limbi, vom continua daca imi vei raspunde corect la intrebarea: ce iti spune tie melodia copilariei mele fericite?

    August 15, 2009 la 7:23 pm

  2. …sau de regie, ma rog…

    August 15, 2009 la 7:46 pm

  3. mw555

    sarbatori fericite si un 2010 super

    Decembrie 25, 2009 la 10:40 am

  4. Marius, m-ai bucurat tare cu melodia asta. Ma bucur ca s-a auzit aici, mereu, chiar si cand eu nu am fost. La Multi Ani si tie! Te sarut.

    Decembrie 28, 2009 la 6:40 pm

  5. mw555

    un sarut de la tine…valoreaza mai mult decat calul lui richard al 3-lea…singurul regat pe care il pot oferi…este un commregat…tot din inima de leu…sper ca se accepta!…tot un fel de urare de an nou…cred ca in istoria comparatiilor universale sarut egal sau mai mult decat un cal inca nu a mai fost folosita…am si eu uneori idei traznite…scuze

    despre tine ca un gand
    zboara carabusi de mai
    sclipiri cu energie sau napalm
    in anii viitori sa cada fulgi
    sa stinga magma
    din palma timpului ce va veni
    desigur vom trai
    forever

    Decembrie 29, 2009 la 2:55 am

  6. magma si galatee intr-un catren
    fara nicio unealta masuratoare
    asteapta impreuna prima ninsoare
    intepenire, racire pe o sina de tren

    :*

    Decembrie 30, 2009 la 7:51 pm

  7. mw555

    ****
    pe linia de tren Ana priveste
    feliile de luna ratacite in pahare
    sampania prelinsa in cascada
    efervescente stele
    de muzica astrala cu fum de tren
    sau icre negre carbuni in microscop
    ce surda e greva feroviara
    precum speranta sau dorinta ei
    ce nu se-mplinesc de asta data
    ce inutil e gestul !…sa bem deci,
    si va trai cu noi in comedie
    sau orice…in anul care vine…
    la multi ani sau orice!
    MW2010

    Ianuarie 1, 2010 la 6:07 am

Lasă un răspuns

